Een hand boven de dekens jaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Boven de dekens natuurlijk anders kan je je laptop toch niet gebruiken
Moest hier hardop om lachenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is minder makkelijk over het scherm te cummen natuurlijk.
Hoe moet je nou een tribute geven anders? Heb geen printer meer.
Ja met 1 hand de laptop gebruiken kan prima, andere onder de dekens omdat die hand anders koud wordt snap ik bestquote:
Wij, hierquote:
Pfoee goaltje hoorquote:
Ik ga niet trouwenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag ik ook komen op het trouwfeest van zosk en chloro?
ja what the fuckquote:
Ik ga niet trouwen met zosk hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag ik ook komen op het trouwfeest van zosk en chloro?
Kinderen zijn te groot voor zo'n hagedis johquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die dit leuk vinden moeten ze nooit met kinderen laten werken.
zeg het hemquote:Op donderdag 11 april 2019 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja what the fuck! wel een dom beest, hij kon dat ding toch ook meteen verdrinken en gewoon even wat langer onder water houden want ademt nog steeds
Precies jaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja met 1 hand de laptop gebruiken kan prima, andere onder de dekens omdat die hand anders koud wordt snap ik best
Ohja, dat zal wel. Went hopelijk snelquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is minder makkelijk over het scherm te cummen natuurlijk.
Hoe moet je nou een tribute geven anders? Heb geen printer meer.
[..]
Oh zo, ja. Nee dacht dat je alleen een tablet bedoelde. Nu is het geen probleem inderdaad. Alleen nog even wennen aan iets kleinere afmetingen dan mijn andere 2 laptops en het toetsenbord van mijn desktop.
Ja, is ook mogelijk natuurlijk. Maar wat ik zeg, heb er niet bij stil gestaan. Niemand in de omgeving heeft het er ook over. Duurt het regelen van zo'n pakket lang? Heb namelijk niet eens normale tv.
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die dit leuk vinden moeten ze nooit met kinderen laten werken.
Kikker hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo fucking kansloos een levende rat in zo;n bakkie pleuren met een dikke kikker zonder een kans om te ontsnappen![]()
Valt mee, oefening baart kunst.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo fucking kansloos een levende rat in zo;n bakkie pleuren met een dikke kikker zonder een kans om te ontsnappen![]()
Anders gaat de kikker doodquote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
In de spiegel? Ahahaquote:
en mannen tetten wel, fuckdatquote:Op donderdag 11 april 2019 21:22 schreef Solotovski het volgende:
Wel apart dat zoiets wel op YouTube mag maar tetten niet
Oefen je vaak?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt mee, oefening baart kunst.
Zag dat altijd op 4chan, van die gasten die dat deden.quote:
wss omdat het bij mannen geen geslachtskenmerken zijnquote:
Neger watquote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat altijd op 4chan, van die gasten die dat deden.
Of die een foto van hun vriendin ofzo posten en vroegen of mensen een tribute wilden geven.
In de praktijk toch niet zo handig. Dat was eens, maar nooit meer.
Nee maar ga zo wel even oefenen weerquote:
Klinkt een beetje als een man die nooit een vrouw heeft kunnen scoren en plots vind een eenzame dominante 6/10 vrouw hem, jaren later denkt hij nog terug hoe gelukkig hij eigenlijk was voordat hij Jeanette tegen kwam.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Gvdquote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of die een foto van hun vriendin ofzo posten en vroegen of mensen een tribute wilden geven.
Zou dat vaker doen aangezien je nog steeds moet oefenen blijkbaar hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar ga zo wel even oefenen weer
Ik doe dat nog regelmatig hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd![]()
Overigens was er hier ook keer zo'n gast die op foto's van vrouwen hier cum tribute had gedaan. Echt wtf
bij veel vrouwen ook niet hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wss omdat het bij mannen geen geslachtskenmerken zijn
Dat is waar maar dan is de lol er ook snel vanaf voor die kikkerquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan gewoon een rat krijgen die met het koppie tegen de muur is geklopt
Oké bedanktquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou dat vaker doen aangezien je nog steeds moet oefenen blijkbaar haha
Mooie dierensoort zijn we toch eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, misschien dat ik de dag erna even de hoogtepunten op youtube zoek, zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat zal wel. Went hopelijk snel
Wel jammer dat het niet zo speelt bij je in de buurt? Dat bespreken vind ik altijd tofen weet niet.. ik heb al ziggo dus dan is een extra pakket afsluiten zo gedaan
veel beesten eten alleen levende dieren, geen idee of dat bij deze ook zo is trouwens dus misschien kon het in dit specifieke geval welquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan gewoon een rat krijgen die met het koppie tegen de muur is geklopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |