kijk dit danquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind spinnen eng de rest is wel cool
Lukt echt niet met weinig tanden hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik dat alleen dat bejaarden met weinig tanden bokkenpootjes vraten?
Zoks is ook bejaardquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik dat alleen dat bejaarden met weinig tanden bokkenpootjes vraten?
Ja die zijn in periodes wel lekker, maar bokkenpootjes kan ik altijd etenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat me snel tegenstaan altijd, maar een paar is wel te doen. Eet nu constant deze
[ afbeelding ]
Ja ik nie, pindakoekjes welquote:Op donderdag 11 april 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die zijn in periodes wel lekker, maar bokkenpootjes kan ik altijd eten
kijk dit danquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind spinnen eng de rest is wel cool
kook je niet voor meerdere dagen dan eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ja was zeker lekker, kan gelukkig prima koken maar ben een luie flikker haha
okee dan kijk ik niet srryquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kijk dit dan
die meneer en zn enthousiasmeoh en niet kijken als je denkt 'wtf nee man ga weg'
ik vind ze ook lekker en gewoon goedkoopquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Zijn echt koekjes uit de jaren 70, en dat terwijl er zulke lekkere moderne koekjes zijn.
Maakt dat nou uit johquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Zijn echt koekjes uit de jaren 70, en dat terwijl er zulke lekkere moderne koekjes zijn.
Is dit een metafoor, ouwe snoeperdquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Klopt, ik ben ook bejaard. Bijna doodquote:
Meestal wel met macaroni en spaghetti maar heb nu gewoon voor twee dagen gegeten beide keren :squote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kook je niet voor meerdere dagen dan eigenlijk
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meestal wel met macaroni en spaghetti maar heb nu gewoon voor twee dagen gegeten beide keren :s
Weet ikquote:Op donderdag 11 april 2019 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook bejaard. Bijna dood
Ik vind daar niet zoveel van eigenlijk, ben er niet bang voor in ieder geval. Lijkt me logisch voor slakken natuurlijk maar goedquote:Op donderdag 11 april 2019 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]kan ook
zosk wat vind jij van spinnen en slakken en alles, help ik zoek medefans
Heftigquote:Op donderdag 11 april 2019 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt voor mij in dezelfde categorie als balkenbrij en zult.
Ik ben er de laatste tijd wat minder, ben mijn leven aan het beteren en iedere dag FOK!ken gaat daar niet mee samenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn hart maakt altijd een sprongetje als Zosk er is, weet niet waarom vind het gewoon een heerlijke user.
Best knap want jij weet verder niet veelquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best knap want jij weet verder niet veel
ohkut ik type echt iedere keer slakken terwijl ik dat niet bedoelquote:Op donderdag 11 april 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind daar niet zoveel van eigenlijk, ben er niet bang voor in ieder geval. Lijkt me logisch voor slakken natuurlijk maar goed
Maar je bent altijd een goed mens geweestquote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste tijd wat minder, ben mijn leven aan het beteren en iedere dag FOK!ken gaat daar niet mee samen
Ik heb ooit een slang gehad, 1 dag. Was de volgende ochtend ontsnaptquote:Op donderdag 11 april 2019 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohkut ik type echt iedere keer slakken terwijl ik dat niet bedoelBedoel slangen. Oke leuk wil je enthousiast doen
Geen sorry zeggen voor dingen die jezelf zijn supporten want dat vind ik pas stomquote:
Ik doe mn bestquote:Op donderdag 11 april 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je bent altijd een goed mens geweest
7 jaarquote:
wtf, één dag ook echtquote:Op donderdag 11 april 2019 21:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ooit een slang gehad, 1 dag. Was de volgende ochtend ontsnapt
Denk nog steeds dat het mijn moeder was die dat ding gewoon heeft weggehaald
Heb in 7 jaar veel geleerd hoor hahaquote:
Ik heb echt geen idee hoe oud ik was, tussen de 12 en 16 volgens mijquote:Op donderdag 11 april 2019 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf, één dag ook echt![]()
![]()
hoe oud was je en wat voor slang
okee sorryquote:Op donderdag 11 april 2019 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen voor dingen die jezelf zijn supporten want dat vind ik pas stom
Ja, ben je al op me uitgekeken ahahahquote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb in 7 jaar veel geleerd hoor haha
Iedere 7 jaar verandert je smaak etc toch ook
Hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ben je al op me uitgekeken ahahah
Heb je niemand anders die je support :squote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee sorry
support mezelf dan wel x
quote:
Spannendquote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe oud ik was, tussen de 12 en 16 volgens mij
Ik heb ook echt geen flauw idee meer wat voor slang, iets met rood/oranje en zwart denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |