Misschien zelf gemaakt?quote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd, gisteren had je nog patat besteld met frikandel speciaal
quote:
is goedquote:Op donderdag 11 april 2019 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom samen dromen over een wereld met alleen maar liefde en geen haat
Niks persoonlijks hoor, morgen kust ze mn kontje weer als ze iemand anders heeft om te haten of weet ik veel wat er dan isquote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden
Gisteren macaroni en vandaag spaghettiquote:
vind jij slangen en kikkers en spinnen en hagedissen enzo wel leukquote:
Negatieve aandacht is ook aandacht toch hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor, morgen kust ze mn kontje weer als ze iemand anders heeft om te haten of weet ik veel wat er dan is
Nu ik dit zeg natuurlijk niet meer, kuten wat heb je gekookt
Hoe psycho ben jij preciesquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor, morgen kust ze mn kontje weer als ze iemand anders heeft om te haten of weet ik veel wat er dan is
Nu ik dit zeg natuurlijk niet meer, kuten wat heb je gekookt
Okéquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren macaroni en vandaag spaghetti
Incl naderhand een zak chips en pak koekjes zowel gisteren als vandaag
Ben nu met pak koekjes bezig
Nou, het aantal gebruikers dat zich eraan stoort begint wel te krimpen. Zag dat Noel zelfs leuk mee deed, dus ja er vindt wel een verschuiving plaats.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat de sc daar ooit klaar voor zal zijn?
vind spinnen eng de rest is wel coolquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind jij slangen en kikkers en spinnen en hagedissen enzo wel leuk
true maar die hoef ik nietquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht toch haha
Macaroni en spaghetti, in die volgorde verspreid over de afgelopen twee dagen
Wat nee echt nietquote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was eergisteren alweer oudste meneer in KLB SC op het FOK! forum
Noel is ook wel iemand die zorgt voor een mooi balans hierquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou, het aantal gebruikers dat zich eraan stoort begint wel te krimpen. Zag dat Noel zelfs leuk mee deed, dus ja er vindt wel een verschuiving plaats.
Bokkenpootjes zijn wel lekker ja, zo'n pak moet ook direct opquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren pak speculaas en nu bokkenpootjes
Begrijpelijkquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true maar die hoef ik niet![]()
netjes hoor, was het ook lekker
Ja daarom, ben er net aan begonnenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bokkenpootjes zijn wel lekker ja, zo'n pak moet ook direct op
Zeker wel vriendquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat nee echt niet
of wel?
Huh
Kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |