Maar dit is grappigquote:Op donderdag 11 april 2019 20:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan ja toch niet dan
quote:Op donderdag 11 april 2019 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kon ik jou maar eens goed slaan, net als zo'n oude tv zeg maar die alleen maar sneeuwbeeld geeft
hahahahaaaa xDquote:
Je reageert wel heel heftig op iemand die constateert dat hier junkies en psycho's zitten. Gevoelige snaar geraakt zekerquote:Op donderdag 11 april 2019 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dit is grappigop het begin kon ik er nog wel om caren tho, maarja mensen die gewoon behoefte hebben om negatief te doen op internet hoef je ook niet persoonlijk te nemen. Alsnog wel jammer want liefde
Hhaahhaaaaaa xDquote:Op donderdag 11 april 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je reageert wel heel heftig op iemand die constateert dat hier junkies en psycho's zitten. Gevoelige snaar geraakt zeker
Go onquote:
Watquote:
Mooi hequote:Op donderdag 11 april 2019 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat je iemand die de weg is probeert leeg te laten lopen voor je eigen gerief.
nee, wel andersomquote:Op donderdag 11 april 2019 20:48 schreef Zosk het volgende:
Heeft Crack weer eens ruzie met de hele wereld haha
Crack is gewoon zichzelf en daar is de sc niet klaar voorquote:Op donderdag 11 april 2019 20:48 schreef Zosk het volgende:
Heeft Crack weer eens ruzie met de hele wereld haha
yeaquote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie voeden elkaar altijd wel lekker
Kom samen dromen over een wereld met alleen maar liefde en geen haatquote:
Denk je dat de sc daar ooit klaar voor zal zijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Crack is gewoon zichzelf en daar is de sc niet klaar voor
Iedereen is hier gewoon lekker zichzelfquote:Op donderdag 11 april 2019 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat je iemand die de weg is probeert leeg te laten lopen voor je eigen gerief.
Wat heb je gekooktquote:Op donderdag 11 april 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
Ik heb twee dagen achter elkaar gekookt
Meer dan in januari, februari en maart haha
Wat is er gebeurd, gisteren had je nog patat besteld met frikandel speciaalquote:Op donderdag 11 april 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
Ik heb twee dagen achter elkaar gekookt
Meer dan in januari, februari en maart haha
Dat was eergisteren alweer oudste meneer in KLB SC op het FOK! forumquote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd, gisteren had je nog patat besteld met frikandel speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |