quote:Op donderdag 11 april 2019 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je niks in je maag heb kots je ook niet.
Maar dat is puur voor de trip toch? Ik lees overal dat mensen die het nemen er eigenlijk vrij weinig aan hebben.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:19 schreef Solotovski het volgende:
DMT is wel zieke aanrader
Makkelijk zelf te maken trouwens
Ja tripquote:Op donderdag 11 april 2019 19:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar dat is puur voor de trip toch? Ik lees overal dat mensen die het nemen er eigenlijk vrij weinig aan hebben.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2019 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is een keuzevraag, makkelijker kan ik het niet maken denk ik
Oeh baby yeah babyquote:
Dat is retchen, niet kotsenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Maar volgens Jimmy kun je niet kotsen zonder eten![]()
Echt man, veel beter kotsen met eten dan zonder eten en dan die maagkrampenmanmanman
Thanks voor het aanbod, maar ik puil uit op dit moment... moet kasten bijkopenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
V&A / [TK] Boeken over Engelstalige literatuur
Iets voor jou?
Dat je maag zich binnenste buiten wringt en er puur maagzuur uit perst.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
Ook met een lege maag word je niet normaal misselijk en ga je kotsen
boeiend wel voor deze discussiequote:Op donderdag 11 april 2019 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kokhalzen is het Nederlandse woord
Ik raak ze niet echt kwijt...quote:Op donderdag 11 april 2019 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod, maar ik puil uit op dit moment... moet kasten bijkopen
Lekker bezig bitchquote:Op donderdag 11 april 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
Al bijna 2 maanden gestopt met roken
Kun je eens een voorbeeld aan nemenquote:
👊💪quote:Op donderdag 11 april 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
Ja dat is retchen zegt Jimmy netquote:Op donderdag 11 april 2019 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat je maag zich binnenste buiten wringt en er puur maagzuur uit perst.
Wanneer ga je weer beginnen denk jequote:Op donderdag 11 april 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
wanneer ie gaat stoppen het erover te hebben is de volgende hordequote:Op donderdag 11 april 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer beginnen denk je
vind je spinnen en slangen ook leukquote:Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer ie gaat stoppen het erover te hebben is de volgende horde
Als arsenal kampioen wordtquote:Op donderdag 11 april 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer beginnen denk je
ja en het dan het irritant vinden dat azpi het constant over fifa heeftquote:Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer ie gaat stoppen het erover te hebben is de volgende horde
wat te denken van dbsquote:Op donderdag 11 april 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en het dan het irritant vinden dat azpi het constant over fifa heeft
leuk is anders, maar ben er niet bang voorquote:Op donderdag 11 april 2019 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je spinnen en slangen ook leuk
Waarom meteen weer scheldenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben je bijna 10 jaar gestopt en dan begin je weer haha achterlijke debiel
Walgelijk gedragquote:Op donderdag 11 april 2019 19:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom meteen weer schelden
@:vanillekwark
Dit is al de 2de keer dat hij zomaar gaat schelden
Dit is al de tweede keer dat je de leiding erbij haalt, wat vind je daar zelf vanquote:Op donderdag 11 april 2019 19:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom meteen weer schelden
@:vanillekwark
Dit is al de 2de keer dat hij zomaar gaat schelden
Noodzakelijkquote:Op donderdag 11 april 2019 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je de leiding erbij haalt, wat vind je daar zelf van
Dat is toch die legend?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zelfs NG was niet zo;n laffe hond
Dacht alleen zelf een grote speler te zijn maar is nooit verder dan kaste drie gekomen,quote:
Nee dat was Nielsquote:Op donderdag 11 april 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu in een thaise gevangenis helaas.
kaste 2quote:Op donderdag 11 april 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht alleen zelf een grote speler te zijn maar is nooit verder dan kaste drie gekomen,
In een opwelling toen zijn account laten verwijderen, daar kreeg hij spijt van en is dan in een kneuzenkloontje terugkomen in de naam van solotov. Vervolgens zijn wachtwoord in een maand tijd vergeten en nu onder de naam solotovski actief.
Niet het helderste licht zeg maar haha
Oberkullie was iemand andersquote:Op donderdag 11 april 2019 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoogste als je het bij Oberkullie had gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |