SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Godverdome, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
Goede invalbeurt van Ekki![]()
Neefje van een maatje van me. Hij werd gek op whatsapp toen hij inviel![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je me afgelopen zomer had verteld dat we in QF stonden en 1-1 speelden tegen Juve thuis had ik je voor gek verklaard dus in dat opzicht ben ik tevreden
Zeker zeker, dan maar in Turijn fiksen hequote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar het smaakt gewoon naar meer.
Zou zomaar kunnen, maar dan hebben we in elk geval een weekje lekker gedroomdquote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
Lekker een weekje dromen en daarna verkracht Juve Ajax thuis net zo hard als ze bij Atleti ook deden.
Ik ben voorquote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker zeker, dan maar in Turijn fiksen he
Eindelijk wraak genomen op Red Bull Salzburg.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef Vriezzer het volgende:
Overigens, volgens mij zijn 'we' als Nederland zijnde nu definitief Oostenrijk voorbij op de coëfficiëntenlijst. Ajax heeft het Nederlands voetbal dit seizoen al veel geschonken.
Tsja, dat zij dan maar zo. Ajax kan moreel gezien niet meer verliezen in de CL.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
Lekker een weekje dromen en daarna verkracht Juve Ajax thuis net zo hard als ze bij Atleti ook deden.
Jup, nipt Oostenrijk voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
Oh, en hebben we nu het Nederlands voetbal gered?
Ach als we de titel pakken is dit sowieso al het mooiste seizoen wat ik bewust meemaak.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar dan hebben we in elk geval een weekje lekker gedroomd
Wat een goden zijn wijquote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, nipt Oostenrijk voorbij.
Als we daar maar niet Blind gaan neerzetten.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vreesde overigens ook voor vele schorsingen maar 'gelukkig' alleen Taglia.
Speelde prima.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
En diep diep respect voor Joel Veltman!
Magazjan natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef bombmannl het volgende:
Heel goed gespeeldben benieuwd hoe we tagliafico gaan vervangen
![]()
Met sinkgraven kun je niet aankomen. Nu mis je Wöber dus..
Mazza links Veltman rechtsquote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef bombmannl het volgende:
Heel goed gespeeldben benieuwd hoe we tagliafico gaan vervangen
![]()
Met sinkgraven kun je niet aankomen. Nu mis je Wöber dus..
Dit dus, Die ballen van Donny in de 1e helft en Ekkelenkamp net voor tijd zouden eigenlijk goals moeten zijn, maar goed: Juve heeft ook zijn momenten gehad... Nu al zin in volgende weekquote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
We zijn nooit kansloos, dat is zo mooi aan dit elftal. We scoren in elke CL-wedstrijd, ongeacht de tegenstander. We worden niet weggespeeld, we krijgen niet veel kansen tegen.
Om de CL te winnen moet je alleen de kansen die je krijgt afmaken. Daar zal het waarschijnlijk op stuk gaan lopen.
Volgende week vrijuit spelen zoals in Madrid en we zien wel waar het schip strandt.
Trots
Daarom ook trots op dit elftalquote:Op woensdag 10 april 2019 23:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen nog steeds mee, een prestatie op zich. Dat er gemengde gevoelens zijn zegt heel veel over de gegroeide status van Ajax.
Toch razend knap wat Ajax doet, ze waren in de zomer al in de CL te voetballen ergens tussen de Alpen en nog steeds liggen ze er niet uitquote:Op woensdag 10 april 2019 23:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen nog steeds mee, een prestatie op zich. Dat er gemengde gevoelens zijn zegt heel veel over de gegroeide status van Ajax.
In ieder geval meeste potjes gespeeld van de CL lijkt mequote:Op woensdag 10 april 2019 23:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch razend knap wat Ajax doet, ze waren in de zomer al in de CL te voetballen ergens tussen de Alpen en nog steeds liggen ze er niet uit
Dat zal zo ook wel ff blijven denk ik, want ik kan me de komende jaren geen ploeg voorstellen die vanuit de allereerste kwalificatieronde zover gaat komenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In ieder geval meeste potjes gespeeld van de CL lijkt me
Met een beetje pech moeten we deze route volgend jaar weer zo startenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zal zo ook wel ff blijven denk ik, want ik kan me de komende jaren geen ploeg voorstellen die vanuit de allereerste kwalificatieronde zover gaat komen
Of nog 4 potjes niet verliezen en de Ligt houdt zomaar ineens de cup met de grote oren omhoogquote:Op woensdag 10 april 2019 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een beetje pech moeten we deze route volgend jaar weer zo starten
Ik vind het ook wel wat overdreven om te stellen dat je altijd maar elke kans zou moeten maken. Die ballen van Ekkelenkamp en Donny waren ook niet heel makkelijk. Tegen dit soort ploegen heb je gewoon heel weinig tijd in dat soort situaties. Donny deed het goed om de bal klaar te leggen in de ruimte, maar hij leek net een halve meter te ver doorgerold.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Die ballen van Donny in de 1e helft en Ekkelenkamp net voor tijd zouden eigenlijk goals moeten zijn, maar goed: Juve heeft ook zijn momenten gehad... Nu al zin in volgende week
Was Milan uit toen niet verlies of wat dat gelijkquote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef TLC het volgende:
Volgens mij doet Ajax het altijd erg goed uit in Italie en is het toch n tijd geleden dat ze daar verloren hebben
Kunnen we Kennedy Bakiorciuglu nog meenemen?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef TLC het volgende:
Volgens mij doet Ajax het altijd erg goed uit in Italie en is het toch n tijd geleden dat ze daar verloren hebben
Dat zou wat zijn...quote:Op woensdag 10 april 2019 23:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Of nog 4 potjes niet verliezen en de Ligt houdt zomaar ineens de cup met de grote oren omhoog
Volgens mij zelfs daar met 0-2 gewonnenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:31 schreef jigggy het volgende:
[..]
Was Milan uit toen niet verlies of wat dat gelijk
Wat ik me er van herinner zat Ajax eigenlijk vanaf de eerste poulewedstrijd in een flow, waardoor ze oa tegen Bayern op zijn minst gelijkwaardig werden geschat...quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...
Hoe was dat in 1995 eigenlijk (voor de oudere garde)? Was Ajax bijvoorbeeld favoriet tegen Bayern?
Precies, beide ballen gaan er misschien in 20-30% van de gevallen in. Alle kansjes bij elkaar moet je er misschien wel twee maken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat overdreven om te stellen dat je altijd maar elke kans zou moeten maken. Die ballen van Ekkelenkamp en Donny waren ook niet heel makkelijk. Tegen dit soort ploegen heb je gewoon heel weinig tijd in dat soort situaties. Donny deed het goed om de bal klaar te leggen in de ruimte, maar hij leek net een halve meter te ver doorgerold.
Was ook nog even bang dat Frenkie geel zou krijgen op het eind met die poging tot tackle, maar die speler van juve ging gelukkig door.
Ik was niet verbaasd door de 5-2 iig. Maar erg veel verstand van voetbal had ik niet destijds.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...
Hoe was dat in 1995 eigenlijk (voor de oudere garde)? Was Ajax bijvoorbeeld favoriet tegen Bayern?
Bayern was toen niet echt top. Ajax was daar wel lichtelijk favoriet hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...
absoluutquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bayern was toen niet echt top. Ajax was daar wel lichtelijk favoriet hoor.
Ik weet nog wel dat Kahn geblesseerd was en dat bij die 5-2 een hele matige keeper op goal stond, Seuer of zoietsquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bayern was toen niet echt top. Ajax was daar wel lichtelijk favoriet hoor.
had wel meer in gezeten al ben ik dik tevreden, gewoon heel goed gespeeldquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien is een 1-1 nog zo slecht niet, kan Juventus twijfelen of ze voor de winst moeten gaan of gewoon tegenhouden. En weet Ajax dat het sowieso moet scoren.
Zit wat in ja. Maar Juve zal niet gaan hinken op twee gedachten; die komen met een strijdplan en voeren dat uit. Of dat verdedigend gaat zijn of gecontroleerd aanvallend vind ik lastig in te schatten.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien is een 1-1 nog zo slecht niet, kan Juventus twijfelen of ze voor de winst moeten gaan of gewoon tegenhouden. En weet Ajax dat het sowieso moet scoren.
Ja maar op het einde gingen ze ook niet meer volledig voor de winst omdat ze natuurlijk ook nog die thuiswedstrijd tegen Real in het achterhoofd hadden.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
had wel meer in gezeten al ben ik dik tevreden, gewoon heel goed gespeeld
Keepte die arier daar al in 1994 ja?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Kahn geblesseerd was en dat bij die 5-2 een hele matige keeper op goal stond, Seuer of zoiets
toch weer een topprestatie, in de 2e helft na die 1-1 zat er toch een tijd een 2-1 in maar prima wedstrijdquote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw analyse van de wedstrijd vanavond?
Eerste seizoenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keepte die arier daar al in 1994 ja?
uit was een k wedstrijd 0-0 toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Kahn geblesseerd was en dat bij die 5-2 een hele matige keeper op goal stond, Seuer of zoiets
Echt veel vertrouwen heb ik er ook niet in hoor, maar goed wellicht weer een vroege Ajaxgoal.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zit wat in ja. Maar Juve zal niet gaan hinken op twee gedachten; die komen met een strijdplan en voeren dat uit. Of dat verdedigend gaat zijn of gecontroleerd aanvallend vind ik lastig in te schatten.
Ja ze kunnen wel lekker tikken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch weer een topprestatie, in de 2e helft na die 1-1 zat er toch een tijd een 2-1 in maar prima wedstrijd
Het was totaal ongeloof wat er toen heerste. En een totale gekkenhuis de dag van de finale.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...
Nu maakt het dinsdag ook niet uit als Juve de score opent he, Ajax moet toch scorenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een wedstrijdquote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het was totaal ongeloof wat er toen heerste. En een totale gekkenhuis de dag van de finale.
Moet Ajax toch wel, want de 0 houden lukt toch niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Nu maakt het dinsdag ook niet uit als Juve de score opent he, Ajax moet toch scoren
Ik denk het wel jaquote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor de kenners hier: is dit Ajax beter dan het Ajax in 02/03?
Denk het wel ja. Dat seizoen was je echt een aantal wedstrijden de bitch van de tegenstander. In Mestalla werd je genant weggespeeld. Een soort Ajax-Sparta met 40 doelpogingen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou zeggen beter. Daar ontsnapten we wel een paar keer in die tweede groepsfase.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atletico speelde in Turijn enorm laf (en slecht). Als je Juve alle tijd en ruimte geeft kunnen ze wel voetballen. Ajax gaat dat niet doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar dan hebben we in elk geval een weekje lekker gedroomd
Qua basiself zeker ja . Potentie en bank niet echtquote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Litmanengod tegen Roma staat hier in top-5 voetbalmomenten ooit. Dat hij het toch nog kon.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zou zeggen beter. Daar ontsnapten we wel een paar keer in die tweede groepsfase.
Onze bank is wel aids ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua basiself zeker ja . Potentie en bank niet echt
Atletico gooide wel echt de loper uit ja.... ik gok dat Ajax hetzelfde zal willen doen als in Madrid, en dan zien we wel of we nog een keer een wonder krijgen... Dit Juve leunt toch wel heel erg op Ronaldo ondanks de aanwezigheid van meer goede voetballers...quote:Op woensdag 10 april 2019 23:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Atletico speelde in Turijn enorm laf (en slecht). Als je Juve alle tijd en ruimte geeft kunnen ze wel voetballen. Ajax gaat dat niet doen.
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:41 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Dat seizoen was je echt een aantal wedstrijden de bitch van de tegenstander. In Mestalla werd je genant weggespeeld. Een soort Ajax-Sparta met 40 doelpogingen.
Koeman speelde ook veel behoudender toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zou zeggen beter. Daar ontsnapten we wel een paar keer in die tweede groepsfase.
Die knal van Van der Meijde in Roma was ook lekker.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:42 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Litmanengod tegen Roma staat hier in top-5 voetbalmomenten ooit. Dat hij het toch nog kon.
Op de spitsen na louter matige tot vrij slechte spelersquote:
Zlatan, Sneijder en Vaart toen met de echte potentie?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua basiself zeker ja . Potentie en bank niet echt
Wel veel genialiteit in de ploeg, met Raf en Zlatan en bij vlagen Jari. Was wel af en toe OHH's en AHH's.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Koeman speelde ook veel behoudender toch?
Chivu ook wel . Zlatan ontsnapte toen nog nipt aan een transfer naar de Wolves op het 2de niveau.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan, Sneijder en Vaart toen met de echte potentie?
Nu weer.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:44 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wel veel genialiteit in de ploeg, met Raf en Zlatan en bij vlagen Jari. Was wel af en toe OHH's en AHH's.
Kortom: We hadden geen flauw idee meer na een tijdje.quote:
Maar nu hebben we De Ligt/Frenkie/Neres met de grote potentie natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chivu ook wel . Zlatan ontsnapte toen nog nipt aan een transfer naar de Wolves op het 2de niveau.
dan zie je wel dat statistieken niet alles zeggenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef TheJanitor het volgende:
17 schoten richting doel vs 6.
64% balbezit.
Compleet gedomineerd maar niet gewonnen.
Ik had verwacht dat Kean ook wel speeltijd zou krijgen, wat een beest is dat zegquote:Op woensdag 10 april 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Atletico gooide wel echt de loper uit ja.... ik gok dat Ajax hetzelfde zal willen doen als in Madrid, en dan zien we wel of we nog een keer een wonder krijgen... Dit Juve leunt toch wel heel erg op Ronaldo ondanks de aanwezigheid van meer goede voetballers...
Chivu was ook bizar goed ja. Man crush alles.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chivu ook wel . Zlatan ontsnapte toen nog nipt aan een transfer naar de Wolves op het 2de niveau.
Het is elke keer zo typisch tegen Italiaanse ploegen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef TheJanitor het volgende:
17 schoten richting doel vs 6.
64% balbezit.
Compleet gedomineerd maar niet gewonnen.
Klopt wel ja al moeten die het nog laten zien in een topcompetitie .quote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar nu hebben we De Ligt/Frenkie/Neres met de grote potentie natuurlijk.
Nigel de Jong, Chivu, Pienaar ook wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan, Sneijder en Vaart toen met de echte potentie?
Neres gaat de Primera Division domineren volgend jaarquote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt wel ja al moeten die het nog laten zien in een topcompetitie .
Spare a thought voor alle Willem II-fans die meer Frenkie ontnomen zijn door Jurgen fucking Streppel.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Kortom: We hadden geen flauw idee meer na een tijdje.
Frenkiegod![]()
Top-5 speler in mijn Ajax-kijk-tijd.
Trabelsi.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nigel de Jong, Chivu, Pienaar ook wel.
Hopen dat we hetzelfde op de mat kunnen leggen daar. We zijn wel goed in uitwedstrijden dit seizoen in Europa. Kijk naar Bayern, Real Madrid, Benfica.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is elke keer zo typisch tegen Italiaanse ploegen.
Eerste seizoen lekker vaak rood pakken omdat die moest ballen met Lambiek en Verlaatquote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Chivu was ook bizar goed ja. Man crush alles.
Ja maar hoe kan je dan nu zeggen dat het qua potentie minder isquote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
It's a dirty task, but someones got to do it.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste seizoen lekker vaak rood pakken omdat die moest ballen met Lambiek en Verlaat
V/d Beek is toch wel van dezelfde potentie als deze spelers?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nigel de Jong, Chivu, Pienaar ook wel.
Normaal hadden we ook nog verloren met 1-2 ...quote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is elke keer zo typisch tegen Italiaanse ploegen.
De Ligt lijkt me echt geen punt, De Jong redt het ook wel, Neres is afwachten want is een momenten voetballer, beetje afhankelijk van waar hij heen gaatquote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat was Dolberg viesgoed twee jaar geleden.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dan nu zeggen dat het qua potentie minder is
Want van dat elftal weet je wat er uiteindelijk van geworden is, maar qua talent is het nu toch ook goed. Misschien gaat Dolberg zelfs nog het licht zien (lol)
Ik was nog wat namen hierboven vergeten + Maxwellgenotquote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je dan nu zeggen dat het qua potentie minder is
Want van dat elftal weet je wat er uiteindelijk van geworden is, maar qua talent is het nu toch ook goed. Misschien gaat Dolberg zelfs nog het licht zien (lol)
Chivu was wel beter hoor. Maar Donny speelde belachelijk goed vandaag.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
V/d Beek is toch wel van dezelfde potentie als deze spelers?
Benfica-uit was niet zo'n goede pot hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopen dat we hetzelfde op de mat kunnen leggen daar. We zijn wel goed in uitwedstrijden dit seizoen in Europa. Kijk naar Bayern, Real Madrid, Benfica.
Stond ineens wel lekker vrij daar, ik had even een flashback naar de 6-2 tegen Feyenoordquote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal hadden we ook nog verloren met 1-2 ...
Die 0-1 was ook echt zo'n pismoment, hele 1e helft beter zijn en dan patsboem raak
De Jong moet wat geluk hebben met de achterlijke ingevingen van die voorzitter daar . Hopelijk halen ze niet meer middenvelders voor zijn positiequote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Ligt lijkt me echt geen punt, De Jong redt het ook wel, Neres is afwachten want is een momenten voetballer, beetje afhankelijk van waar hij heen gaat
een vroege goal en dan moeten zij, dat zou het mooiste scenario zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica-uit was niet zo'n goede pot hoor.
En tegen Real en Bayern had je wel meer ruimte om lekker te voetballen natuurlijk.
Ziyech verdient dinsdag zijn transfer naar een topploeg.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
een vroege goal en dan moeten zij, dat zou het mooiste scenario zijn
Muah ook toen was hij een paar maanden onzichtbaar en bleef het bij momenten, niet zoveel anders als dit seizoen hoor. Alleen had hij toen ook een basisplaats door mindere concurrentie en kon hij in een beter ritme komen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wat was Dolberg viesgoed twee jaar geleden.
als je in de belangstelling staat van Dortmund en Bayern ben je al goed bezig denk ikquote:Op woensdag 10 april 2019 23:51 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ziyech verdient dinsdag zijn transfer naar een topploeg.
Ten tijden van die hattrick tegen NEC was hij echt wereldtop. Niet alleen spitsengoals maken, maar gewoon op z'n Van Basten's door verdedigingen heenlopen en 'm in het kruis jagen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ook toen was hij een paar maanden onzichtbaar en bleef het bij momenten, niet zoveel anders als dit seizoen hoor. Alleen had hij toen ook een basisplaats door mindere concurrentie en kon hij in een beter ritme komen.
Ik ben vandaag overtuigd. Ajax gaat gewoon door.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef Vollenhoven het volgende:
18 schoten tegen 7
Waarvan 6 op doel tegen 1
Dit gaat nog een heet nachtje worden in Turijn
Ja het is wel echt matig wat we op de bank hebben zitten, al komt dat ook door de keuzes van Ten Hag. Gravenberch had ik eerder meegenomen dan Ekkelenkamp. En Wöber hadden ze moeten houden.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik was nog wat namen hierboven vergeten + Maxwellgenot
Nu ook wel ja al was vroeger die selectie wel een stuk breder . Dolberg moet maar hopen op een Zlatan-scenario
Donny is echt een hele goede speler, veel beter ook dan Klaassen imo.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:49 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Chivu was wel beter hoor. Maar Donny speelde belachelijk goed vandaag.
Ik denk niet dat Juventus zich druk maakt. 1-0 maken, Ronaldo wisselen, boel dicht en dag Ajaxquote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef Vollenhoven het volgende:
18 schoten tegen 7
Waarvan 6 op doel tegen 1
Dit gaat nog een heet nachtje worden in Turijn
Eens. Zat laatst weer wat Jong Ajax en A1 beelden te bekijken van Donny. Stiftengod.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is wel echt matig wat we op de bank hebben zitten, al komt dat ook door de keuzes van Ten Hag. Gravenberch had ik eerder meegenomen dan Ekkelenkamp. En Wöber hadden ze moeten houden.
[..]
Donny is echt een hele goede speler, veel beter ook dan Klaassen imo.
Ja of de 0-1 maken in de 90e minuut.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
een vroege goal en dan moeten zij, dat zou het mooiste scenario zijn
Net zoals Ramos god zijn schorsin gquote:Op woensdag 10 april 2019 23:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Juventus zich druk maakt. 1-0 maken, Ronaldo wisselen, boel dicht en dag Ajax.
Blijven hopen Dejannnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 10 april 2019 23:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Juventus zich druk maakt. 1-0 maken, Ronaldo wisselen, boel dicht en dag Ajax.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft Ajax tot nu toe in alle CL wedstrijden gescoordquote:Op woensdag 10 april 2019 23:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Belachelijk veel goals inderdaad. Denk dat we top-3 staan in de CL.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft Ajax tot nu toe in alle CL wedstrijden gescoord
Ja maar ik heb hem dit seizoen zelfs al wel knappe goals zien maken of handige bewegingen, maar hij krijgt nu logischerwijs ook niet meer echt de tijd om zich te ontwikkelen omdat de belangen te groot zijn en er een goed alternatief voor handen is.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ten tijden van die hattrick tegen NEC was hij echt wereldtop. Niet alleen spitsengoals maken, maar gewoon op z'n Van Basten's door verdedigingen heenlopen en 'm in het kruis jagen.
en dan tel ik dus ook die 3 kwalificatierondes erbij opquote:Op woensdag 10 april 2019 23:54 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Belachelijk veel goals inderdaad. Denk dat we top-3 staan in de CL.
dachten ze vandaag ook, niet dat Ajax nu opeens favoriet is hoor maar zeker niet kansloos daarquote:Op woensdag 10 april 2019 23:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Gravenberch er nu al inbrengen tegen Juventus ? Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is wel echt matig wat we op de bank hebben zitten, al komt dat ook door de keuzes van Ten Hag. Gravenberch had ik eerder meegenomen dan Ekkelenkamp. En Wöber hadden ze moeten houden.
[..]
Donny is echt een hele goede speler, veel beter ook dan Klaassen imo.
In Turijn Brobbey brengen. Brobbeast sloopt Chiellini lachend. Jongensboek.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gravenberch er nu al inbrengen tegen Juventus ? Ik weet het niet hoor.
Maar het is wel heel bedenkelijk dat je zo dun qua middenvelders zit (aanvallers ook wel omdat Ziyech daar moet spelen) dat je met De Wit en Ekkelenkamp komt aanzetten .
Misschien lukt 26 ons ook wel met hun budgetquote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef Bugno2 het volgende:
Zie nu, Ajax 17 goals. Man City al 26. Ajax 5e.
jammer dat hij hem zo slecht inschootquote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Als Ekkelenkamp die kans had afgemaakt dan zou de arena helemaal ontploffen
maar ook fucking geweldig voor die jongen zou het zijn. die jongen zou denk ik ook een hartaanval krijgen
Walgelijk defensief voetbalquote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef Bugno2 het volgende:
Zie nu, Ajax 17 goals. Man City al 26. Ajax 5e.
Die is 30 jaargenotquote:Op woensdag 10 april 2019 23:56 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
In Turijn Brobbey brengen. Brobbeast sloopt Chiellini lachend. Jongensboek.
Bank is al een hele tijd een probleem. Als je ziet hoeveel verdedigende opties vs aanvallende opties er zijn, dat is schrijnend voor een Ajax.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is wel heel bedenkelijk dat je zo dun qua middenvelders zit (aanvallers ook wel omdat Ziyech daar moet spelen) dat je met De Wit en Ekkelenkamp komt aanzetten .
Waarom niet? Gravenberch is fysiek al goed, en technisch veel beter dan die Ekkelenkamp.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan nog je enige optie , een jeugdspeler met nauwelijks ervaring lolquote:Op woensdag 10 april 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Gravenberch is fysiek al goed, en technisch veel beter dan die Ekkelenkamp.
Labyad kan ook wel een andere club zoeken deze zomer.
Heel gek.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:58 schreef Itisbangin het volgende:
Hoe gek is het trouwens om Bakker volgende week op te stellen?
Dat boeit mij niks hoor, dat is de Ajax-manier.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan nog je enige optie , een jeugdspeler met nauwelijks ervaring lol
WewordenwereldkampioenJisket.movquote:Op woensdag 10 april 2019 23:58 schreef TLC het volgende:
Zelfs Barcelona en Juventus is t niet gelukt om in alle CL wedstrijden te scoren, Ajax dus wel
Salah-Eddine gewoon.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:58 schreef Itisbangin het volgende:
Hoe gek is het trouwens om Bakker volgende week op te stellen?
Maar je bent het er hopelijk wel mee eens dat er in ieder geval meer opties moeten zijn .quote:Op woensdag 10 april 2019 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij niks hoor, dat is de Ajax-manier.
De enige reden dat ze Gravenberch minder speeltijd gunnen is omdat hij bij Raiola zit en dan zeker niet wil bijtekenen als hij hier eenmaal basis staat.
Dat zou ik ook zeker niet willen beweren, maar ik om nu conclusies te gaan trekken op basis van de uitwedstrijd bij Real vind ik wat ongegrond. Beide ploegen spelen geheel ander voetbal. Dit Juve is een meer een soort PSV, alleen dan natuurlijk op elke positie een speler die tien keer zo goed isquote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dachten ze vandaag ook, niet dat Ajax nu opeens favoriet is hoor maar zeker niet kansloos daar
Thijsgod zit ook bij Mino. Maar kan zelf nadenken gelukkig.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je bent het er hopelijk wel mee eens dat er in ieder geval meer opties moeten zijn .
Ah Raiola . Rip dan maar weer .
Hoeft niet, want jeugd.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:00 schreef O_o_ het volgende:
Staat Gravenberch ingeschreven voor de CL?
Ook een goede optie. Maar om Mazraoui op linksback te knallen of Maggasjaen in het centrum en Daley op links. Daar voel ik ook weinig voor. Sinkie sla ik even over.quote:
Ja natuurlijk, Wöber had je ook moeten houden want dan zat je prima in de spelers. Echt een inschattingsfout geweest om te denken dat Magallán beter is dan onze altijd sympathieke Oostenrijker.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je bent het er hopelijk wel mee eens dat er in ieder geval meer opties moeten zijn .
Ah Raiola . Rip dan maar weer .
Sinkie gaat vlammen.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:01 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ook een goede optie. Maar om Mazraoui op linksback te knallen of Maggasjaen in het centrum en Daley op links. Daar voel ik ook weinig voor. Sinkie sla ik even over.
Helpt ook wel dat je er gelijk staat op je 17de en behoort tot de Europese elite qua talent .quote:Op donderdag 11 april 2019 00:01 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Thijsgod zit ook bij Mino. Maar kan zelf nadenken gelukkig.
Wat is'ie goed he? Ooit zo'n verdedigend talent gezien?quote:Op donderdag 11 april 2019 00:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helpt ook wel dat je er gelijk staat op je 17de en behoort tot de Europese elite qua talent .
Kan dan weinig fout gaan als je blijft ballen in het eerste .
En Blind op linksback en De Ligt en Veltman in het centrum? Dat lijkt me het best.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:01 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ook een goede optie. Maar om Mazraoui op linksback te knallen of Maggasjaen in het centrum en Daley op links. Daar voel ik ook weinig voor. Sinkie sla ik even over.
Ik stel liever Sinkgraven op linksback dan Magallán in het centrum.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:01 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Als ie minder dan voor 70 mil gaat is Ajax knettergekquote:Op donderdag 11 april 2019 00:03 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wat is'ie goed he? Ooit zo'n verdedigend talent gezien?
Eens. Ze gaan toch weer met Mandzukic starten. Blind trekt links prima.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:03 schreef BobW het volgende:
[..]
En Blind op linksback en De Ligt en Veltman in het centrum? Dat lijkt me het best.
De Ligt is zeker geen 70 mil waard. Als je dat denkt moet je echt naar een gestichtquote:Op donderdag 11 april 2019 00:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als ie minder dan voor 70 mil gaat is Ajax knettergek
Op die leeftijd ? nee .quote:Op donderdag 11 april 2019 00:03 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Heitinga was ook wel een baas. Tegen Shevaquote:Op donderdag 11 april 2019 00:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op die leeftijd ? nee .
Belachelijk goed en stabiel nu al dat joch
Als Nederland het WK wil winnen dan moet het bij een van de volgende 2 WK's gebeuren.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:03 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dom, met Costa z’n onvoorspelbaarheid zijn ze veel gevaarlijker (al vind ik dat een domme draver, maar die zijn wel gevaarlijk als ze echt de 100 meter in 8 seconden doen)quote:Op donderdag 11 april 2019 00:04 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Eens. Ze gaan toch weer met Mandzukic starten. Blind trekt links prima.
Bayern gaat 'm halen, voor 95 mio denk ik. Veruit duurste aankoop ooit, maar Matthijs laat zich souffleren door Robbengod.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Ligt is zeker geen 70 mil waard. Als je dat denkt moet je echt naar een gesticht
Ik zou hem nu op 120 miljoen schatten.
Daar had ik even helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 11 april 2019 00:03 schreef BobW het volgende:
[..]
En Blind op linksback en De Ligt en Veltman in het centrum? Dat lijkt me het best.
Met deze aanval? HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 april 2019 00:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Nederland het WK wil winnen dan moet het bij een van de volgende 2 WK's gebeuren.
Ik stond er ook van te kijken dat Costa niet in de basis stond. Ik vond het erg lachwekkend en had al een slecht gevoel bij Juventus. Gisteren had ik dat ook bij City toen Sané niet in de basis stond.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom, met Costa z’n onvoorspelbaarheid zijn ze veel gevaarlijker (al vind ik dat een domme draver, maar die zijn wel gevaarlijk als ze echt de 100 meter in 8 seconden doen)
Speelde door met een gescheurde kruisband . Adrenaline-aidsquote:Op donderdag 11 april 2019 00:06 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Heitinga was ook wel een baas. Tegen ShevaJammer van die blessures.
Wel een baasje toen hoor. Wisten wij veel dat hij zo dom als een rund was. Johnny was ook echt de golden boy van de opleiding.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Speelde door met een gescheurde kruisband . Adrenaline-aids
Zelfde met Vd Vaart.
Valt me nog mee nadat ze Hose bombardeerden tot een nieuwe Kluivertquote:Op donderdag 11 april 2019 00:08 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Wel een baasje toen hoor. Wisten wij veel dat hij zo dom als een rund was. Johnny was ook echt de golden boy van de opleiding.
Hosetegenhulshoff.gifquote:Op donderdag 11 april 2019 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valt me nog mee nadat ze Hose bombardeerden tot een nieuwe Kluivert
Ze wordt aardig vernederd momenteel.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:12 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
MAAT! We gaan niet haten op Page VanZant.
quote:Op donderdag 11 april 2019 00:12 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hosetegenhulshoff.gif
Wat een held was dat. Een van de mooiste dagen in de Arena was dat.
Ze had ook anderhalf jaar geleden moeten stoppen met mma. Geld gepakt, naam opgebouwd en lekker cashen met dansen/acteren en alles.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:12 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ze wordt aardig vernederd momenteel.
Ik verwacht hem ook bij Bayern.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:07 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bayern gaat 'm halen, voor 95 mio denk ik. Veruit duurste aankoop ooit, maar Matthijs laat zich souffleren door Robbengod.
Een van de essentiele onderdelen van professioneel voetbal is de professionele overtreding.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Vinden jullie die overtreding van Ekkelenkamp -als voetballiefhebbers- niet ontzettend vervelend?
Totaal niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Vinden jullie die overtreding van Ekkelenkamp -als voetballiefhebbers- niet ontzettend vervelend?
Hulshoff eerst met de kopstoot he. Niet met Brutil.quote:
Ja, het is een gat in de regels waar iedereen slim gebruik van maakt.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Lekker wijf wel.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ze had ook anderhalf jaar geleden moeten stoppen met mma. Geld gepakt, naam opgebouwd en lekker cashen met dansen/acteren en alles.
Nee, want zoiets heb je soms nodig tegen countervoetbal. Ajax maakt het spel, dan is dat je failsafequote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Logisch dat jullie dit vinden en het is een slimme overtreding. Toch haat ik het.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want zoiets heb je soms nodig tegen countervoetbal. Ajax maakt het spel, dan is dat je failsafe
Matusiwa, Scherpen, Pierie. Volgend jaar weer Quartersquote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens denk ik dat ze die Matusiwa terug gaan halen. Prima brekertje voor dat middenveld
Dat gerol van die Juventus-spelers door lichte aanrakingen was vele malen vervelender.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Logisch dat jullie dit vinden en het is een slimme overtreding. Toch haat ik het.
Als je zonder mokken daarna je gele kaartje accepteert, wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Matusiwa statistisch gezien beste breker van de EDquote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Matusiwa, Scherpen, Pierie. Volgend jaar weer Quarters
Donny is Klaassen 3.5quote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef Itisbangin het volgende:
Overtreding van Ekkelenkamp was toch gewoon top?
Die van Nico ook, alleen dan niet met geel op zak.
Dit is trouwens wel de wedstrijd waardoor Donny niet meer een Klaassen 1.5 is. Wat was die aan het beesten zeg.
Aannemen met de rug naar de goal. slap passje naar de zijkant x 30 En in de spits gaan staan waardoor Huntelaargodin als halve middenvelder moet spelen.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kan je nou weer een hekel aan Donny hebben?
Hoe vervelender je tegen ronaldo bent, hoe beter het voor iedereen is.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Jammer dat hij zn kans miste. Dan was het een onvergetelijke pot voor hem. Maar als ausputzer was hij goed, erg goed. Een zeldzaam vertoonde combi van verdedigend en aanvallend.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef Itisbangin het volgende:
Dit is trouwens wel de wedstrijd waardoor Donny niet meer een Klaassen 1.5 is. Wat was die aan het beesten zeg.
Die laatste kans van Tadic he. Als hij vd Beek had gezien links van hem. Die stond helemaal vrijquote:Op donderdag 11 april 2019 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben nog helemaal hyper en heb toch genoeg bier gedronken om in slaap te vallen. Man man man wat een wedstrijd.
Ja. Tuurlijk. Gebeurd het andersom wel.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Ja en nee.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind vooral Ronaldo erg vervelend.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Ciscus het volgende:
Of Ajax net zo hard deed in Madrid genotquote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
Ik sta hier volgens mij redelijk alleen in maar vond Tadic ook matig. En Schone niet geweldig.quote:Op donderdag 11 april 2019 05:04 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt, Nico, Frenkie, Donny en Neres waren echt zo goed! Niet normaal!
Verder positief verrast door Veltman. Had wel een enorm risicovolle pass over de breedte die bijna resulteerde in een tegengoal en hij werd op het einde zoek gespeeld door Costa, maar ik had het erger verwacht.
Ziyech was de enige die echt matig was.
Tadic was inderdaad ook niet best. Schöne was gewoon Schöne, komt uiteindelijk gewoon tekort voor dit niveau.quote:Op donderdag 11 april 2019 05:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta hier volgens mij redelijk alleen in maar vond Tadic ook matig. En Schone niet geweldig.
In de 86e minuut schoot Juventus nog wel op de paal. Ik heb toch het gevoel dat Ajax ondanks het betere spel wel gemazzeld heeft tegen dat voetbal van Juventus.quote:Op donderdag 11 april 2019 06:43 schreef manny het volgende:
nog volop kans. speelden goed. en liepen niet in de 88e minuut alsnog tegen de 1-2 aan..
Frenkie speelde wel weer erg goed zeg. Yes !
Niet best...in het stadion werden we helemaal leip van Tadic hoe goed hij speelde.quote:Op donderdag 11 april 2019 05:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tadic was inderdaad ook niet best. Schöne was gewoon Schöne, komt uiteindelijk gewoon tekort voor dit niveau.
De kwaliteit van deze ploeg is dat ze zichzelf niet rijk rekenen vooraf of het laten hangen na een tegenvaller en met een juve een wedstrijd kunnen balanceren waar het op details in momenten en scherpte aankomt. Alles klopt op dat gebied en als ze iedere wedstrijd fris starten en met deze scherpte dan kan het wat worden.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:55 schreef Landgeld het volgende:
We hebben gewoon zicht op de halve finale. Sick
Een moment onscherp voor rust en het was 0-1...maar verder heel knap. Tadic die elke bal op zijn voet hield in de 16...Juve deed het wel goed om alle mogelijkheden om hem heen goed af te schermen...Trots maar meteen ook teleurstelling over de 1-1..er zat veel meer in. Achteraf gaan we zien of Juve op 2 benen blijft hinken dadelijkquote:Op donderdag 11 april 2019 07:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De kwaliteit van deze ploeg is dat ze zichzelf niet rijk rekenen vooraf of het laten hangen na een tegenvaller en met een juve een wedstrijd kunnen balanceren waar het op details in momenten en scherpte aankomt. Alles klopt op dat gebied en als ze iedere wedstrijd fris starten en met deze scherpte dan kan het wat worden.
Was lang ook wel zo, maar Donny heeft dit jaar gewoon nog een paar stappen in zijn ontwikkeling gezet. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef Itisbangin het volgende:
Ja wel eens. Ziyech ging ook weer teveel voor eigen succes.quote:Op donderdag 11 april 2019 05:04 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt, Nico, Frenkie, Donny en Neres waren echt zo goed! Niet normaal!
Verder positief verrast door Veltman. Had wel een enorm risicovolle pass over de breedte die bijna resulteerde in een tegengoal en hij werd op het einde zoek gespeeld door Costa, maar ik had het erger verwacht.
Ziyech was de enige die echt matig was.
quote:Op donderdag 11 april 2019 07:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sfeer was toch wel wat minder gister. Je kon merken dat er veel seizoenkaarthouders aanwezig waren.
Tadic matigquote:Op donderdag 11 april 2019 05:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta hier volgens mij redelijk alleen in maar vond Tadic ook matig. En Schone niet geweldig.
Alsof hij plakband aan zijn voet had zeg. Sommige ballen werden knetterhard/hoog ingespeeld en had ie direct onder controle. Jammer dat ie net niet genoeg ruimte kreeg voor een goede doelpoging.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:29 schreef Bugno2 het volgende:
Tadic niet best
Hoe vaak hij niet een lange bal rustig aannam en prima voortzette, zijn rust in de aanval. Was genieten.
als die er volgend seizoen nog maar is, zo jammer dat je maar 1 seizoen van dit team kan genietenquote:Op donderdag 11 april 2019 08:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Alsof hij plakband aan zijn voet had zeg. Sommige ballen werden knetterhard/hoog ingespeeld en had ie direct onder controle. Jammer dat ie net niet genoeg ruimte kreeg voor een goede doelpoging.
wilde misschien een penalty uitlokken maar anders begrijp ik het ook niet maar ik vond hem echt wel goed spelen hoor, de scheids liet ook veel toequote:Op donderdag 11 april 2019 08:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Puntertje van Tadic was wel heel erg vreemd.
Beetje een thuisfluiter.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wilde misschien een penalty uitlokken maar anders begrijp ik het ook niet maar ik vond hem echt wel goed spelen hoor, de scheids liet ook veel toe
Nee, die zijn er niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:59 schreef Heeinz het volgende:
Zijn er echt mensen die Ekkelenkamp die overtreding kwalijk nemen? Als hij het niet had gedaan had je weer het jongens tegen mannen verhaal gekregen. Uitstekend gedaan
Op tv zie je het beterquote:Op donderdag 11 april 2019 07:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet best...in het stadion werden we helemaal leip van Tadic hoe goed hij speelde.
Waren wel wat momenten waarbij ik dat dacht ja, niet overdreven veel ofzo, maar toch.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond je? ik vond het wel meevallen, hij ging iig niet voor het Italiaanse theater
ja maar die had je aan de andere kant ook wel dat Tadic in de houtgreep lagquote:Op donderdag 11 april 2019 09:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waren wel wat momenten waarbij ik dat dacht ja, niet overdreven veel ofzo, maar toch.
En ik vond het wél een penalty met dat vasthouden.
Die blijft echt nog wel een jaartje, geloof er niks van dat ie voor Ajax heeft gekozen om er vervolgens maar een jaar rond te lopenquote:Op donderdag 11 april 2019 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die er volgend seizoen nog maar is, zo jammer dat je maar 1 seizoen van dit team kan genieten
Oh, dat heb ik dan even gemistquote:Op donderdag 11 april 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die had je aan de andere kant ook wel dat Tadic in de houtgreep lag
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 11 april 2019 06:09 schreef Gutanoth het volgende:
Heerlijk hoor, ekkelenkamp deed een van bommeltje
Als je er niet zoveel van snapt maakt het niet zoveel uit hoe goed het in beeld gebracht wordt.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 09:45 schreef franklop het volgende:
En zaterdag dan weer billenknijpen tegen Excelsior mannen. Het kan verkeren
Ik mag toch hopen dat nu ze de titel ruiken dat we die fase wel gehad hebbenquote:Op donderdag 11 april 2019 09:45 schreef franklop het volgende:
Vooral benieuwd hoe Ten Hag paar spelers rust wil gaan geven. Achterste vier blijft gewoon staan lijkt me. Tagliafico doet niet mee in Turijn en Mazraoui is terug. Huntelaar in spits?quote:Op donderdag 11 april 2019 09:45 schreef franklop het volgende:
Zaterdag in ieder geval eindigen met Nico op de bank. Wel mee beginnen om de punten binnen te halen. Ook belangrijk om een dikke score neer te zetten om de hoop van PSV zondag meteen qua doelsaldo de grond in te boren.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vooral benieuwd hoe Ten Hag paar spelers rust wil gaan geven. Achterste vier blijft gewoon staan lijkt me. Tagliafico doet niet mee in Turijn en Mazraoui is terug. Huntelaar in spits?
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 10-04-2019 om 22:07:386 - @AFCAjax have come from behind to score the equalizer more often than any other team this Champions League season (six times). Character. reageer retweet
Ja zoals ik al zei, ik sta hier redelijk alleen in. Hij creëerde in mijn ogen weinig, had geen enkele geslaagde dribbel (daar was ook weinig ruimte voor) en in de slotfase kon hij de bal ook niet echt meer bij zich houden. Dat puntertje was verder een 100% kans, die moet er gewoon in.quote:
Ben het met je eens hoor. Liep zich ook veel vast. Voor het niveau dat hij kan halen (Real-uit) was het gewoon niet veel bijzonders.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, ik sta hier redelijk alleen in. Hij creëerde in mijn ogen weinig, had geen enkele geslaagde dribbel (daar was ook weinig ruimte voor) en in de slotfase kon hij de bal ook niet echt meer bij zich houden. Dat puntertje was verder een 100% kans, die moet er gewoon in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |