SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Godverdome, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
Goede invalbeurt van Ekki![]()
Neefje van een maatje van me. Hij werd gek op whatsapp toen hij inviel![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je me afgelopen zomer had verteld dat we in QF stonden en 1-1 speelden tegen Juve thuis had ik je voor gek verklaard dus in dat opzicht ben ik tevreden
Zeker zeker, dan maar in Turijn fiksen hequote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar het smaakt gewoon naar meer.
Zou zomaar kunnen, maar dan hebben we in elk geval een weekje lekker gedroomdquote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
Lekker een weekje dromen en daarna verkracht Juve Ajax thuis net zo hard als ze bij Atleti ook deden.
Ik ben voorquote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker zeker, dan maar in Turijn fiksen he
Eindelijk wraak genomen op Red Bull Salzburg.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef Vriezzer het volgende:
Overigens, volgens mij zijn 'we' als Nederland zijnde nu definitief Oostenrijk voorbij op de coëfficiëntenlijst. Ajax heeft het Nederlands voetbal dit seizoen al veel geschonken.
Tsja, dat zij dan maar zo. Ajax kan moreel gezien niet meer verliezen in de CL.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
Lekker een weekje dromen en daarna verkracht Juve Ajax thuis net zo hard als ze bij Atleti ook deden.
Jup, nipt Oostenrijk voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
Oh, en hebben we nu het Nederlands voetbal gered?
Ach als we de titel pakken is dit sowieso al het mooiste seizoen wat ik bewust meemaak.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar dan hebben we in elk geval een weekje lekker gedroomd
Wat een goden zijn wijquote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, nipt Oostenrijk voorbij.
Als we daar maar niet Blind gaan neerzetten.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vreesde overigens ook voor vele schorsingen maar 'gelukkig' alleen Taglia.
Speelde prima.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
En diep diep respect voor Joel Veltman!
Magazjan natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef bombmannl het volgende:
Heel goed gespeeldben benieuwd hoe we tagliafico gaan vervangen
![]()
Met sinkgraven kun je niet aankomen. Nu mis je Wöber dus..
Mazza links Veltman rechtsquote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef bombmannl het volgende:
Heel goed gespeeldben benieuwd hoe we tagliafico gaan vervangen
![]()
Met sinkgraven kun je niet aankomen. Nu mis je Wöber dus..
Dit dus, Die ballen van Donny in de 1e helft en Ekkelenkamp net voor tijd zouden eigenlijk goals moeten zijn, maar goed: Juve heeft ook zijn momenten gehad... Nu al zin in volgende weekquote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
We zijn nooit kansloos, dat is zo mooi aan dit elftal. We scoren in elke CL-wedstrijd, ongeacht de tegenstander. We worden niet weggespeeld, we krijgen niet veel kansen tegen.
Om de CL te winnen moet je alleen de kansen die je krijgt afmaken. Daar zal het waarschijnlijk op stuk gaan lopen.
Volgende week vrijuit spelen zoals in Madrid en we zien wel waar het schip strandt.
Trots
Daarom ook trots op dit elftalquote:Op woensdag 10 april 2019 23:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen nog steeds mee, een prestatie op zich. Dat er gemengde gevoelens zijn zegt heel veel over de gegroeide status van Ajax.
Toch razend knap wat Ajax doet, ze waren in de zomer al in de CL te voetballen ergens tussen de Alpen en nog steeds liggen ze er niet uitquote:Op woensdag 10 april 2019 23:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen nog steeds mee, een prestatie op zich. Dat er gemengde gevoelens zijn zegt heel veel over de gegroeide status van Ajax.
In ieder geval meeste potjes gespeeld van de CL lijkt mequote:Op woensdag 10 april 2019 23:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Toch razend knap wat Ajax doet, ze waren in de zomer al in de CL te voetballen ergens tussen de Alpen en nog steeds liggen ze er niet uit
Dat zal zo ook wel ff blijven denk ik, want ik kan me de komende jaren geen ploeg voorstellen die vanuit de allereerste kwalificatieronde zover gaat komenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In ieder geval meeste potjes gespeeld van de CL lijkt me
Met een beetje pech moeten we deze route volgend jaar weer zo startenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zal zo ook wel ff blijven denk ik, want ik kan me de komende jaren geen ploeg voorstellen die vanuit de allereerste kwalificatieronde zover gaat komen
Of nog 4 potjes niet verliezen en de Ligt houdt zomaar ineens de cup met de grote oren omhoogquote:Op woensdag 10 april 2019 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een beetje pech moeten we deze route volgend jaar weer zo starten
Ik vind het ook wel wat overdreven om te stellen dat je altijd maar elke kans zou moeten maken. Die ballen van Ekkelenkamp en Donny waren ook niet heel makkelijk. Tegen dit soort ploegen heb je gewoon heel weinig tijd in dat soort situaties. Donny deed het goed om de bal klaar te leggen in de ruimte, maar hij leek net een halve meter te ver doorgerold.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Die ballen van Donny in de 1e helft en Ekkelenkamp net voor tijd zouden eigenlijk goals moeten zijn, maar goed: Juve heeft ook zijn momenten gehad... Nu al zin in volgende week
Was Milan uit toen niet verlies of wat dat gelijkquote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef TLC het volgende:
Volgens mij doet Ajax het altijd erg goed uit in Italie en is het toch n tijd geleden dat ze daar verloren hebben
Kunnen we Kennedy Bakiorciuglu nog meenemen?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef TLC het volgende:
Volgens mij doet Ajax het altijd erg goed uit in Italie en is het toch n tijd geleden dat ze daar verloren hebben
Dat zou wat zijn...quote:Op woensdag 10 april 2019 23:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Of nog 4 potjes niet verliezen en de Ligt houdt zomaar ineens de cup met de grote oren omhoog
Volgens mij zelfs daar met 0-2 gewonnenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:31 schreef jigggy het volgende:
[..]
Was Milan uit toen niet verlies of wat dat gelijk
Wat ik me er van herinner zat Ajax eigenlijk vanaf de eerste poulewedstrijd in een flow, waardoor ze oa tegen Bayern op zijn minst gelijkwaardig werden geschat...quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...
Hoe was dat in 1995 eigenlijk (voor de oudere garde)? Was Ajax bijvoorbeeld favoriet tegen Bayern?
Precies, beide ballen gaan er misschien in 20-30% van de gevallen in. Alle kansjes bij elkaar moet je er misschien wel twee maken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat overdreven om te stellen dat je altijd maar elke kans zou moeten maken. Die ballen van Ekkelenkamp en Donny waren ook niet heel makkelijk. Tegen dit soort ploegen heb je gewoon heel weinig tijd in dat soort situaties. Donny deed het goed om de bal klaar te leggen in de ruimte, maar hij leek net een halve meter te ver doorgerold.
Was ook nog even bang dat Frenkie geel zou krijgen op het eind met die poging tot tackle, maar die speler van juve ging gelukkig door.
Ik was niet verbaasd door de 5-2 iig. Maar erg veel verstand van voetbal had ik niet destijds.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...
Hoe was dat in 1995 eigenlijk (voor de oudere garde)? Was Ajax bijvoorbeeld favoriet tegen Bayern?
Bayern was toen niet echt top. Ajax was daar wel lichtelijk favoriet hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...
absoluutquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bayern was toen niet echt top. Ajax was daar wel lichtelijk favoriet hoor.
Ik weet nog wel dat Kahn geblesseerd was en dat bij die 5-2 een hele matige keeper op goal stond, Seuer of zoietsquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bayern was toen niet echt top. Ajax was daar wel lichtelijk favoriet hoor.
had wel meer in gezeten al ben ik dik tevreden, gewoon heel goed gespeeldquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien is een 1-1 nog zo slecht niet, kan Juventus twijfelen of ze voor de winst moeten gaan of gewoon tegenhouden. En weet Ajax dat het sowieso moet scoren.
Zit wat in ja. Maar Juve zal niet gaan hinken op twee gedachten; die komen met een strijdplan en voeren dat uit. Of dat verdedigend gaat zijn of gecontroleerd aanvallend vind ik lastig in te schatten.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien is een 1-1 nog zo slecht niet, kan Juventus twijfelen of ze voor de winst moeten gaan of gewoon tegenhouden. En weet Ajax dat het sowieso moet scoren.
Ja maar op het einde gingen ze ook niet meer volledig voor de winst omdat ze natuurlijk ook nog die thuiswedstrijd tegen Real in het achterhoofd hadden.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
had wel meer in gezeten al ben ik dik tevreden, gewoon heel goed gespeeld
Keepte die arier daar al in 1994 ja?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Kahn geblesseerd was en dat bij die 5-2 een hele matige keeper op goal stond, Seuer of zoiets
toch weer een topprestatie, in de 2e helft na die 1-1 zat er toch een tijd een 2-1 in maar prima wedstrijdquote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is jouw analyse van de wedstrijd vanavond?
Eerste seizoenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keepte die arier daar al in 1994 ja?
uit was een k wedstrijd 0-0 toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Kahn geblesseerd was en dat bij die 5-2 een hele matige keeper op goal stond, Seuer of zoiets
Echt veel vertrouwen heb ik er ook niet in hoor, maar goed wellicht weer een vroege Ajaxgoal.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zit wat in ja. Maar Juve zal niet gaan hinken op twee gedachten; die komen met een strijdplan en voeren dat uit. Of dat verdedigend gaat zijn of gecontroleerd aanvallend vind ik lastig in te schatten.
Ja ze kunnen wel lekker tikken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch weer een topprestatie, in de 2e helft na die 1-1 zat er toch een tijd een 2-1 in maar prima wedstrijd
Het was totaal ongeloof wat er toen heerste. En een totale gekkenhuis de dag van de finale.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn...
Nu maakt het dinsdag ook niet uit als Juve de score opent he, Ajax moet toch scorenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een wedstrijdquote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het was totaal ongeloof wat er toen heerste. En een totale gekkenhuis de dag van de finale.
Moet Ajax toch wel, want de 0 houden lukt toch niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Nu maakt het dinsdag ook niet uit als Juve de score opent he, Ajax moet toch scoren
Ik denk het wel jaquote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor de kenners hier: is dit Ajax beter dan het Ajax in 02/03?
Denk het wel ja. Dat seizoen was je echt een aantal wedstrijden de bitch van de tegenstander. In Mestalla werd je genant weggespeeld. Een soort Ajax-Sparta met 40 doelpogingen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou zeggen beter. Daar ontsnapten we wel een paar keer in die tweede groepsfase.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Atletico speelde in Turijn enorm laf (en slecht). Als je Juve alle tijd en ruimte geeft kunnen ze wel voetballen. Ajax gaat dat niet doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar dan hebben we in elk geval een weekje lekker gedroomd
Qua basiself zeker ja . Potentie en bank niet echtquote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Litmanengod tegen Roma staat hier in top-5 voetbalmomenten ooit. Dat hij het toch nog kon.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zou zeggen beter. Daar ontsnapten we wel een paar keer in die tweede groepsfase.
Onze bank is wel aids ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Qua basiself zeker ja . Potentie en bank niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |