Nou nee, dat wordt hard.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
In d'r haar spuiten. Krijgt het volume en vitaliteit van
Natte droom?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n droom waarvan het gevoel de hele dag blijft hangen
Maar dan ruikt je haar naar neuken. Is ook niet per se waar ik voor wil gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blijft het volumineus en vitaal zonder inzakkers
quote:
Als het langer dan een week is zou ik toch even langs de dokter gaan hoor.. Een kriebelende foef heeft soms een zalfje nodigquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n droom waarvan het gevoel de hele dag blijft hangen
... En krijg je meteen een berg gezeik over je heen omdat ze nu eerst een half uur onder de douche moet om haar haren te wassen.quote:
Ik begrijp dit wel hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En krijg je meteen een berg gezeik over je heen omdat ze nu eerst een half uur onder de douche moet om haar haren te wassen.
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?quote:
Nee, want die snap ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?
Je bent immers ook geen 18 meer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?
Wat een schatje ben je toch.quote:
Tampon erin en gaan.quote:
Daar heb ik andere middeltjes tegen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als het langer dan een week is zou ik toch even langs de dokter gaan hoor.. Een kriebelende foef heeft soms een zalfje nodig
Ik ga niet kijkenquote:
Jezelf niet zo serieus nemen.quote:
Ik prefereer alcohol enthusiast.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie er nu aan de alcohol zit mag zich gerust alcoholist noemen.
Join the club.
ik drink niet op dinsdagquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Join the club.
Proost!quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Join the club.
ik gun mijn lever minstens 2 dagen rust per weekquote:
Ik val wel onder 'de jeugd van tegenwoordig' maar ik ken dit niet eensquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb dat filmpje in de OP gezien.![]()
Is dit wat de jeugd tegenwoordig kijkt?![]()
Ben je nog single?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Rest van m'n bonus komt er ook eindelijk aan.
Amerikaans zeker?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij een klant van ons is veiligheid dusdanig doorgeslagen dat je s’ochtends moet blazen en 0.1promil is weigering terrein. Voor altijd.
Ligt eraan wat ze doenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij een klant van ons is veiligheid dusdanig doorgeslagen dat je s’ochtends moet blazen en 0.1promil is weigering terrein. Voor altijd.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Omg echt?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Van geld?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee vooral dino wordt daar enthousiast van
Ah oké. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kapitalist, ik koop er geen zooi van.
Ja, dat is mijn styloquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij papa en mama wonen totdat je kansloos op de datingmarkt bent
Van hoeveel mannen zit er zweet op de ouwe?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:10 schreef Lotusss het volgende:
Morgen m'n nieuwe matras
Is cheap ass, maar nog altijd beter dan de huidige die 2e hands is en minimaal 10-12 jaar oud...
Gigantische zaadvlekken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Van hoeveel mannen zit er zweet op de ouwe?
En bedankt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent een baby vergeleken met alle fossielen hier
Baby genoemd worden is ook kut hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou dit eerder als compliment opvatten
Nu vergeet je die Garmin.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kapitalist, ik koop er geen zooi van.
Sorry prinsesquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Baby genoemd worden is ook kut hoor
Maak haar nou niet weeeeer boos.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Van hoeveel mannen zit er zweet op de ouwe?
Altijd op fok toch?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoezo op commando. Hij mag alleen wanneer ik dat zeg.
Hoi. Robyn was geweldigquote:
Toch snapt nog niet iedereen dat.quote:
Oeh, klinkt goed en helemaal wat voor mij.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoi. Robyn was geweldig![]()
![]()
Enorm goede sfeer, leuk publiek en erg sterk optreden. Wel vrij hoog Eurovisiesongfestival-gehalte, maar daar kun je vast wel tegen.
Je bedoelt een van de twee? Natuurlijk.quote:
Ze speelt vrij veel oud werk, nieuwe nummers klinken ook goed maar moet bekennen dat ik die een stuk minder goed ken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed en helemaal wat voor mij.Klinkt het nieuwe album live ook goed?
Je gaat niet naar Roadburn zeker?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze speelt vrij veel oud werk, nieuwe nummers klinken ook goed maar moet bekennen dat ik die een stuk minder goed ken.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist niet eens wat zeesterren was, maar nu duidelijk.![]()
Zeester: "Wat ik heel seksloos vind is als een vrouw niets doet, de zogenaamde zeester. Ik houd wel van een beetje initiatief. Ook als je onderop ligt kun je veel manieren actie in het geheel gooien. Gebruik je armen, benen, mond: hou je niet in."
Harige mannen, dikke buiken en wolvenshirts plus stinkzweet, wie wil dat vrijwillig?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist niet eens wat zeesterren was, maar nu duidelijk.![]()
Zeester: "Wat ik heel seksloos vind is als een vrouw niets doet, de zogenaamde zeester. Ik houd wel van een beetje initiatief. Ook als je onderop ligt kun je veel manieren actie in het geheel gooien. Gebruik je armen, benen, mond: hou je niet in."
Hé CE hoe zijn Roemeense vrouwen in bed? Doen die nog een beetje aan zeesterren?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal mijn ding.
Beter op je zolderkamertje blijven jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Harige mannen, dikke buiken en wolvenshirts plus stinkzweet, wie wil dat vrijwillig?
Jij hebt een anusfistel dus dit verhaal gaat vast niet over jezelfquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:35 schreef Chia het volgende:
Verrassing: "De eerste keer met een meisje, en ik zat bovenop haar. Plots stak ze een vinger in mijn kont, uit het niets! Ik zal eerlijk zijn: het voelde niet verkeerd, maar omdat zomaar zonder waarschuwing te doen overviel me nogal. Toegegeven: ik hoor regelmatig dat mannen zomaar 'dingen' bij vrouwen erin stoppen, dus ik denk dat we niet mogen klagen, haha."
Haha!
Owquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij niet helemaal mijn ding.
Veroorzaakt door dergelijke praktijken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt een anusfistel dus dit verhaal gaat vast niet over jezelf
Net als die naakte break out verhalen gewoon verzonnenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:39 schreef Fascination het volgende:
Bij Lindanieuws hebben ze een sinds een tijdje een rubriek waar vrouwen over hun laatste orgasme vertellen en met hun foto erbij ook. Klinkt allemaal net te goed om waar te zijn.
Ik.las dat ook, toen ik google'de op "zeesterren".quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Veroorzaakt door dergelijke praktijken.
Maar nee is van de Grazia, waar dat stukje van Lospedrosa ook vandaan komt.
Met die Oost-Europese modellen. Heel mn jeugd aan diggelen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Net als die naakte break out verhalen gewoon verzonnen
Volgens mij waren het hoertjes.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met die Oost-Europese modellen. Heel mn jeugd aan diggelen.
Sloeberquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie heeft een samenvatting? Heb niet genoeg mb om video's te kijken
Je favoriete smaak is zuur?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Duh. Waarom denk je dat ik op jou zit te azen
Klinkt als Missquote:
Nou, ze gaat met jou dus..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kopjechino op 09-04-2019 21:10:26 ]'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Zie aangepaste reactie. Woord vergetenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, ze gaat met jou dus..StommerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik snap 'm zelf ook niet meer. Vergeet mijn postquote:
Kan gebeuren meis. Je mag er zijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap 'm zelf ook niet meer. Vergeet mijn post![]()
Het enige wat ik vergeet zijn verjaardagen. Sorryquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap 'm zelf ook niet meer. Vergeet mijn post![]()
En ons heel langquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het enige wat ik vergeet zijn verjaardagen. Sorry
Aawh dankjequote:
Er zijn ergere dingen om te vergeten..quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aawh dankje![]()
[..]
Er zijn ergere dingen om te vergeten..
De morning after pil als je onbeschermde seks hebt gehad. Dat soort dingen.quote:
Is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De morning after pil als je onbeschermde seks hebt gehad. Dat soort dingen.
Is de wereld daar klaar voor?quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potver, kleine Snuitjes, dat zou mooi zijn!
En dan krijgen ze mijn sarcastische trekken en onhandigheid mee. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De wereld is zeker klaar voor een paar blije eien en pretbekjes
Ik ben nu al verliefd op onze gupjesquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan krijgen ze mijn sarcastische trekken en onhandigheid mee. Succes gegarandeerd.
Sarcasmequote:Op dinsdag 9 april 2019 21:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan krijgen ze mijn sarcastische trekken en onhandigheid mee. Succes gegarandeerd.
Ze worden net zo leuk als onsquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben nu al verliefd op onze gupjes
quote:
Tot morgen dan!quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze worden net zo leuk als ons
[..]
Siri gebruiken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
fuck taal, die verloedert toch. Ze kunnen in ieder geval 1+1 zonder rekenmachine doen.
Dat hoop je dan maarquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
fuck taal, die verloedert toch. Ze kunnen in ieder geval 1+1 zonder rekenmachine doen.
Volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:08 schreef Californium het volgende:
grrrr..... Ik ben echt zo zwaar niet-creatief. Ik ben op zoek naar een goed onderwerp om een review paper over te schrijven maar ik kan maar niets goeds vinden wat nog niet gedaan is
En doorbouwen op het onderwerp waar al wat over bekend is?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:08 schreef Californium het volgende:
grrrr..... Ik ben echt zo zwaar niet-creatief. Ik ben op zoek naar een goed onderwerp om een review paper over te schrijven maar ik kan maar niets goeds vinden wat nog niet gedaan is
Ze hebben een boek geschreven over het onderwerpquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En doorbouwen op het onderwerp waar al wat over bekend is?
Klopt. Motiveren, leren, pipetteren. Schrijven is niet mijn beste kantquote:
Owquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze hebben een boek geschreven over het onderwerp. Dat is het hele probleem
Alles wat ik kan bedenken is daarin al uitgediept
Ik heb al even zitten zoeken wat er nieuw is (nadat het boek geschreven is) en dat is maar mondjesmaat en meer aanvullend dan nieuwe uitzichten of verdieping.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow. En nog verder uitdiepen is niet mogelijk?
You cheeky breederquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Potver, kleine Snuitjes, dat zou mooi zijn!
Stom is datquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb al even zitten zoeken wat er nieuw is (nadat het boek geschreven is) en dat is maar mondjesmaat en meer aanvullend dan nieuwe uitzichten of verdieping.
Dat is het onderwerp van mijn proefschrift dus dan past het.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom is dat. En t moet per se dat onderwerp zijn?
Eindstreep komt in zichtquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
Wetenschappelijk schrijven
Echt respect dat je dat al zo lang volhoudt.
Laatste loodjes dus.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Eindstreep komt in zicht
1 paper gepubliceerd,
2 gesubmit en onder review
1 bijna klaar
introductie af
bezig met discussie en conclusie
BIJNAAAAA
Jup!quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatste loodjes dus.
Sterkte ermee in elk geval
Ik denk dat je het goed kunt bewijzen, toch? Je kunt het proberen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is het onderwerp van mijn proefschrift dus dan past het.
Dan maar geen review schrijven... Als ik kan aangeven dat het niet veel toevoegt aan de wetenschap dan vind mijn baas dat vast ook goed.
Komt wel goed denk ik. Mijn baas is tegenwoordig een stuk makkelijker en vind alles goed met goede onderbouwing.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het goed kunt bewijzen, toch? Je kunt het proberen.
Lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat slecht voor de prestaties op je werk?
Dat is wel fijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik. Mijn baas is tegenwoordig een stuk makkelijker en vind alles goed met goede onderbouwing.
Ik krijg het altijd zo laat mogelijk iedere maand.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb eindelijk mijn salaris gehad vandaag
Kopje water in de zee merk je ook niet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd zo laat mogelijk iedere maand.
Ik krijg normaal elke week salaris, maar er was iets mis gegaan waardoor ik al 5 weken geen geld heb gehadquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg het altijd zo laat mogelijk iedere maand.
Best onhandig als je dingen moet betalen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik krijg normaal elke week salaris, maar er was iets mis gegaan waardoor ik al 5 weken geen geld heb gehad
'Oeps, foutje. Zoek het maar uit'quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best onhandig als je dingen moet betalen.
Kontje verkopen op het stationquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best onhandig als je dingen moet betalen.
Moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als Californium daar staat wil ik wel een kleine donatie doen.
Wat vangt dat?quote:
Balenquote:
Wat weet jij nou van mijn kontje.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als Californium daar staat wil ik wel een kleine donatie doen.
Goede reetquote:Op woensdag 10 april 2019 00:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn kontje.
Hallo hallo. Vandaag is een nieuwe dag, Carpe diem, pluk de dag en al die andere huiselijke Action tekstenquote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 05:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hallo hallo. Vandaag is een nieuwe dag, Carpe diem, pluk de dag en al die andere huiselijke Action teksten
quote:Op woensdag 10 april 2019 05:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe maar normaal dan doe je gek genoeg!
Jezusquote:Op woensdag 10 april 2019 05:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
"Je hoeft niet uit de kraan te komen om een spetter te zijn"
Ik weiger daar aan mee te doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 05:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dit is echt niveau kortpittig
Jammerquote:Op woensdag 10 april 2019 05:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weiger daar aan mee te doen.
O godquote:Op woensdag 10 april 2019 05:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu heb ik wel een voorstelling van jou voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op woensdag 10 april 2019 05:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
O god
Ik wil het niet eens wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder wrijving geen glans
Kan je verklappen dat ik geen kortpittigje benquote:
Oefff, ik ben hier echt heel blij mee.quote:Op woensdag 10 april 2019 05:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan je verklappen dat ik geen kortpittigje ben
quote:Op woensdag 10 april 2019 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oefff, ik ben hier echt heel blij mee.
Sow drie keer "ik” een record.quote:Op woensdag 10 april 2019 07:45 schreef Allures het volgende:
Oeh of ik zie dat het nieuwe boek van Gertie gewoon bij bol.com al is en morgen in huis... En ik heb nog steeds mijn kerstpakket bon
Ik denk dat ik die eerst maar bestel en daar in kijk
(Zijn allemaal patronen van (jaren 50) jurkjes)
[ afbeelding ]
He nu begin ik helemaal vrolijk aan mijn dag
Goeiemorgen. Ja, taart vreten met collega's. Had vandaag beter mijn vrije dag kunnen claimenquote:Op woensdag 10 april 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Hier niks bijzonders in ieder geval.
Wat tofquote:Op woensdag 10 april 2019 07:45 schreef Allures het volgende:
Oeh of ik zie dat het nieuwe boek van Gertie gewoon bij bol.com al is en morgen in huis... En ik heb nog steeds mijn kerstpakket bon
Ik denk dat ik die eerst maar bestel en daar in kijk
(Zijn allemaal patronen van (jaren 50) jurkjes)
[ afbeelding ]
He nu begin ik helemaal vrolijk aan mijn dag
Geen zin in taart of whazzup?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ja, taart vreten met collega's. Had vandaag beter mijn vrije dag kunnen claimen
Nieuwe tv bestellenquote:Op woensdag 10 april 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Hier niks bijzonders in ieder geval.
quote:Op woensdag 10 april 2019 08:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuwe tv bestellen
Kijken hoe een stel joden de oude dame verkracht.
Toen ik daar een nieuwsbericht over las moest ik dat artikel twee keer lezen voor ik het snapte.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nieuwe tv bestellen
Kijken hoe een stel joden de oude dame verkracht.
Nah, die verdwijnt bij Matthijs in de broekzakquote:Op woensdag 10 april 2019 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Ronaldo gaat weer shinen vandaag denk ik.
Kun je nu ook kledingbonnen inleveren bij Danny omdat je fok animatiemeisje (pr) bent geworden?quote:
Zonder context klinkt het ook wel zorgwekkendquote:Op woensdag 10 april 2019 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik daar een nieuwsbericht over las moest ik dat artikel twee keer lezen voor ik het snapte.
Oh wat een goed idee. Daar ga ik eens over onderhandelen.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun je nu ook kledingbonnen inleveren bij Danny omdat je fok animatiemeisje (pr) bent geworden?
Ik lees dat zinnetje en vraag me af wat voor perv je bent.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Zonder context klinkt het ook wel zorgwekkend
Doe ik ook zelden. Flikker op met je penisvergroters.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:56 schreef Samzz het volgende:
Echt serieus, ik krijg steeds meer berichten dat mensen onze mail niet ontvangen. Allemaal gmail gebruikers waar ie uiteindelijk in de spam blijkt te staan.
Waarom checken mensen hun spam niet.
Ook niet als je een mail verwacht en 'm maar niet krijgt? Ik wel namelijkquote:Op woensdag 10 april 2019 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook zelden. Flikker op met je penisvergroters.
Ik heb echt alleen maar zooi in de spamfolder staan.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet als je een mail verwacht en 'm maar niet krijgt? Ik wel namelijk. Zo heb ik de mail van de autoverzekeraar en van toentertijd mijn nieuwe telefoon abo in de spam gevonden.
Ja en heel handig want alles is combineerbaarquote:
Ajax (joden) moet vanavond tegen Juventus (de oude dame) spelen. Ik zag die uitspraak ergens voorbij komen..quote:Op woensdag 10 april 2019 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees dat zinnetje en vraag me af wat voor perv je bent.
Zijn die boeken alleen in t Engels of ook in het Nederlands verkrijgbaar?quote:Op woensdag 10 april 2019 09:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja en heel handig want alles is combineerbaar
Dus als je de denkt hmm leuke jurk maar wil hem met een mouwtje dan kun je die van een andere jurk pakken en er bij doen
En ze zijn simpel
Nou, wees blij. Ik niet, ontvang nauwelijks spam. Maar de mail van mijn polisdocumenten stond daar mooi welquote:Op woensdag 10 april 2019 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen maar zooi in de spamfolder staan.
Misschien ook overwegen... Het lijkt me leuk (en simpel) om rokjes te makenquote:Op woensdag 10 april 2019 09:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja en heel handig want alles is combineerbaar
Dus als je de denkt hmm leuke jurk maar wil hem met een mouwtje dan kun je die van een andere jurk pakken en er bij doen
En ze zijn simpel
Duidelijkquote:Op woensdag 10 april 2019 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ajax (joden) moet vanavond tegen Juventus (de oude dame) spelen. Ik zag die uitspraak ergens voorbij komen..
Nou het is niet zo simpel dat het met 0 ervaring kan denk ik hoor...quote:Op woensdag 10 april 2019 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wees blij. Ik niet, ontvang nauwelijks spam. Maar de mail van mijn polisdocumenten stond daar mooi wel.
[..]
Misschien ook overwegen... Het lijkt me leuk (en simpel) om rokjes te maken.
[..]
Duidelijk. En ja, ik weet hoe perv je bent
.
Als ik een rok kan maken dmv het omvouwen van een handdoek dan kan ik dat ook welquote:Op woensdag 10 april 2019 09:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou het is niet zo simpel dat het met 0 ervaring kan denk ik hoor...
euhm ik heb ook een oudere maar weet de taal even nietquote:Op woensdag 10 april 2019 09:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zijn die boeken alleen in t Engels of ook in het Nederlands verkrijgbaar?
Ik heb ze op m'n verlanglijstje staan bij Book Depository. Maar ja dat is dus Engelsquote:Op woensdag 10 april 2019 09:24 schreef Allures het volgende:
[..]
euhm ik heb ook een oudere maar weet de taal even nietzal thuis voor je kijken
Deze is pas sinds gisteren uit dus nog niet vertaald en wil hem al hebben
Kan nu al raden dat de Nederlandse versie duurder wordtquote:Op woensdag 10 april 2019 09:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ze op m'n verlanglijstje staan bij Book Depository. Maar ja dat is dus Engelsals de Nederlandse versie duurder is dan pak ik toch de Engelse wel
#hollander
Dat snap ik. Maar uiteindelijk lijkt t me wel een tof boek om te hebben en te gebruiken zodra ik wat kan.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou het is niet zo simpel dat het met 0 ervaring kan denk ik hoor...
Leuk om in de kast te hebben staan en af en toe naar te kijken.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar uiteindelijk lijkt t me wel een tof boek om te hebben en te gebruiken zodra ik wat kan.
quote:Op woensdag 10 april 2019 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk om in de kast te hebben staan en af en toe naar te kijken.
Dat heb ik met kookboeken.
Ohaiquote:Op woensdag 10 april 2019 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik wil echter daadwerkelijk leren naaien.
ze heeft er meer. Allemaal vintage stijl. 1 met alleen jurken. 1 met ook broeken en vestjes en zoquote:Op woensdag 10 april 2019 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar uiteindelijk lijkt t me wel een tof boek om te hebben en te gebruiken zodra ik wat kan.
Met een naaimachinequote:
Ik heb even gegoogled en zag het iddquote:Op woensdag 10 april 2019 09:42 schreef Allures het volgende:
[..]
ze heeft er meer. Allemaal vintage stijl. 1 met alleen jurken. 1 met ook broeken en vestjes en zo
twitter:LadyLanser twitterde op maandag 08-04-2019 om 14:51:17Beste @ProRail @NS_online, dit informatiebord bij Station #Krommenie #Assendelft is ‘n paar weken geleden omgewaaid. Kinderen spelen vlakbij buiten en de stroomdraad ligt open en bloot... Wanneer gaan jullie dit herstellen? #onveilig https://t.co/b6ayHkCtsr reageer retweet
Kastje, muur verhaal. Welkom in Nederlandquote:Op woensdag 10 april 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
Godverdomme zeg, check de reacties onder dit berichttwitter:LadyLanser twitterde op maandag 08-04-2019 om 14:51:17Beste @:ProRail @:NS_online, dit informatiebord bij Station #Krommenie #Assendelft is ‘n paar weken geleden omgewaaid. Kinderen spelen vlakbij buiten en de stroomdraad ligt open en bloot... Wanneer gaan jullie dit herstellen? #onveilig https://t.co/b6ayHkCtsr reageer retweet
Gewoon doen, er zijn hartstikke leuke en makkelijke patronen voor als je net begint.quote:Op woensdag 10 april 2019 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een naaimachine. En daar bedoel ik geen naaimachine van vlees en bloed mee
.
Klopt inderdaad. Eerst eens een naaimachine regelenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon doen, er zijn hartstikke leuke en makkelijke patronen voor als je net begint.
De stroomdraad is gewoon netjes geïsoleerd dus ze moet niet miepen.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
Godverdomme zeg, check de reacties onder dit berichttwitter:LadyLanser twitterde op maandag 08-04-2019 om 14:51:17Beste @:ProRail @:NS_online, dit informatiebord bij Station #Krommenie #Assendelft is ‘n paar weken geleden omgewaaid. Kinderen spelen vlakbij buiten en de stroomdraad ligt open en bloot... Wanneer gaan jullie dit herstellen? #onveilig https://t.co/b6ayHkCtsr reageer retweet
Ohja wel eens wat over gelezen. Moet ik ook nog kijkenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk the secret life of 5 year olds. Zo'n aandoenlijk programma.
Meteen testen!quote:
Met slapen?quote:
Ik zat even te kijken of het wel allemaal geverifieerde accounts warenquote:Op woensdag 10 april 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
WTF....quote:Op woensdag 10 april 2019 10:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken of het wel allemaal geverifieerde accounts warenVooral die NS Online die opnieuw naar ProRail gaat wijzen
Zat ik ook naar te kijken ja, maar er staat wel telkens een vinkje achterquote:Op woensdag 10 april 2019 10:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken of het wel allemaal geverifieerde accounts warenVooral die NS Online die opnieuw naar ProRail gaat wijzen
Dat ding ligt er tot het einde der tijden.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:16 schreef rival het volgende:
Weten we inmiddels wie er wel verantwoordelijk voor is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |