Nou nee, dat wordt hard.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
In d'r haar spuiten. Krijgt het volume en vitaliteit van
Natte droom?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n droom waarvan het gevoel de hele dag blijft hangen
Maar dan ruikt je haar naar neuken. Is ook niet per se waar ik voor wil gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blijft het volumineus en vitaal zonder inzakkers
quote:
Als het langer dan een week is zou ik toch even langs de dokter gaan hoor.. Een kriebelende foef heeft soms een zalfje nodigquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n droom waarvan het gevoel de hele dag blijft hangen
... En krijg je meteen een berg gezeik over je heen omdat ze nu eerst een half uur onder de douche moet om haar haren te wassen.quote:
Ik begrijp dit wel hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En krijg je meteen een berg gezeik over je heen omdat ze nu eerst een half uur onder de douche moet om haar haren te wassen.
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?quote:
Nee, want die snap ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?
Je bent immers ook geen 18 meer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?
Wat een schatje ben je toch.quote:
Tampon erin en gaan.quote:
Daar heb ik andere middeltjes tegen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als het langer dan een week is zou ik toch even langs de dokter gaan hoor.. Een kriebelende foef heeft soms een zalfje nodig
Ik ga niet kijkenquote:
Jezelf niet zo serieus nemen.quote:
Ik prefereer alcohol enthusiast.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie er nu aan de alcohol zit mag zich gerust alcoholist noemen.
Join the club.
ik drink niet op dinsdagquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Join the club.
Proost!quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Join the club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |