Nou nee, dat wordt hard.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
In d'r haar spuiten. Krijgt het volume en vitaliteit van
Natte droom?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n droom waarvan het gevoel de hele dag blijft hangen
Maar dan ruikt je haar naar neuken. Is ook niet per se waar ik voor wil gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Blijft het volumineus en vitaal zonder inzakkers
quote:
Als het langer dan een week is zou ik toch even langs de dokter gaan hoor.. Een kriebelende foef heeft soms een zalfje nodigquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n droom waarvan het gevoel de hele dag blijft hangen
... En krijg je meteen een berg gezeik over je heen omdat ze nu eerst een half uur onder de douche moet om haar haren te wassen.quote:
Ik begrijp dit wel hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En krijg je meteen een berg gezeik over je heen omdat ze nu eerst een half uur onder de douche moet om haar haren te wassen.
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?quote:
Nee, want die snap ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?
Je bent immers ook geen 18 meer.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan zou reageren met: dan heb je tenminste wat te doen terwijl ik mijn after-seksdutje doe. Zou je dan boos worden?
Wat een schatje ben je toch.quote:
Tampon erin en gaan.quote:
Daar heb ik andere middeltjes tegen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als het langer dan een week is zou ik toch even langs de dokter gaan hoor.. Een kriebelende foef heeft soms een zalfje nodig
Ik ga niet kijkenquote:
Jezelf niet zo serieus nemen.quote:
Ik prefereer alcohol enthusiast.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie er nu aan de alcohol zit mag zich gerust alcoholist noemen.
Join the club.
ik drink niet op dinsdagquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Join the club.
Proost!quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Join the club.
ik gun mijn lever minstens 2 dagen rust per weekquote:
Ik val wel onder 'de jeugd van tegenwoordig' maar ik ken dit niet eensquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb dat filmpje in de OP gezien.![]()
Is dit wat de jeugd tegenwoordig kijkt?![]()
Ben je nog single?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Rest van m'n bonus komt er ook eindelijk aan.
Amerikaans zeker?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij een klant van ons is veiligheid dusdanig doorgeslagen dat je s’ochtends moet blazen en 0.1promil is weigering terrein. Voor altijd.
Ligt eraan wat ze doenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bij een klant van ons is veiligheid dusdanig doorgeslagen dat je s’ochtends moet blazen en 0.1promil is weigering terrein. Voor altijd.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Omg echt?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer duren denk ik.
Van geld?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee vooral dino wordt daar enthousiast van
Ah oké. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kapitalist, ik koop er geen zooi van.
Ja, dat is mijn styloquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij papa en mama wonen totdat je kansloos op de datingmarkt bent
Van hoeveel mannen zit er zweet op de ouwe?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:10 schreef Lotusss het volgende:
Morgen m'n nieuwe matras
Is cheap ass, maar nog altijd beter dan de huidige die 2e hands is en minimaal 10-12 jaar oud...
Gigantische zaadvlekken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Van hoeveel mannen zit er zweet op de ouwe?
En bedankt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent een baby vergeleken met alle fossielen hier
Baby genoemd worden is ook kut hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou dit eerder als compliment opvatten
Nu vergeet je die Garmin.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kapitalist, ik koop er geen zooi van.
Sorry prinsesquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Baby genoemd worden is ook kut hoor
Maak haar nou niet weeeeer boos.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Van hoeveel mannen zit er zweet op de ouwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |