Fijn ook dat je uitgebreid uitlegt wat er is. Wij hebben nooit een hond gehad (hooguit af en toe een om te logeren), dus ik weet niet hoe ze zijn als ze zich ziek voelen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste dagen ging het beter dus mocht ie af en toe met de andere hond spelen in de achtertuin. Maar zelfs dat was dus kennelijk al te veel helaas. Dus laat staan als ik hem op het veld laat, dan is het teveel aan energie dat ie na 2.5 maand kwijt moet echt sterker dan 'oh ik moet rustig aan doen' helaas. Bijna bij elke hond zo trouwens. Daarom moeten bijna alle honden als ze bv geopereerd zijn ofzo ook opgesloten in een bench, anders gaan ze door hun eigen pijngrens uit enthousiasme.
Dus weer nog rustiger aan doen nu. Wat weer resulteert in een hond die nog meer energie kwijt moet en nu bij elke deur die open gaat een sprintje wil trekken. Tis echt heel lastig.
Ik wou dat iemand kon zeggen 'als je hem nog één maand alleen aan de riem uitlaat is het daarna over, dan heeft ie totaal 3.5 maand rustig aan gedaan en dan is het klaar'. Maar het kan nog wel een half jaar duren ofzo. Sommigen komen nooit meer van een peesblessure af, bij elke misstap of iets te veel belasting is het terug. Maar de Griek is pas 3 en om die nou de rest van z'n leven rustig te houden.. Wordt ie doodongelukkig.
Dus ik ga het nu weer een week proberen maar anders toch maar weer verder zoeken. Kijken of er nog iets anders is dat ik kan doen, fysio ofzo.
Bedankt voor het aanhoren weer allemaal. Moest het weer even kwijt en niemand kan er iets mee maar even mogen tetteren hier helpt al wel wat. Dus thanks. En morgen zie ik het vast weer zonniger in.
Sommige info hoeft niet gedeeld te worden.quote:Op woensdag 10 april 2019 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vanavond asperges gegeten. Bij elk toiletbezoek word ik er weer aan herinnerd
Als compromis plaats ik dergelijke informatie alleen na zonsondergangquote:Op woensdag 10 april 2019 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sommige info hoeft niet gedeeld te worden.
Ik vloek (en leef) met je mee, bah.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
De Griek is na zes mankloze dagen nu weer twee dagen achter elkaar mank. Ik moet af en toe echt weer even de hoop vinden dat dit nog goedkomt. Jawel. Het komt goed. Het moet. Maar jezus, al vanaf 22 januari bezig en we zitten nu in april. Ik heb voor m'n gevoel alles al gedaan. Ct scan, foto's, allerhande druppels en medicijnen en poeders en preparaten enzo. Ik weet het ff niet meer. Maar goed, dan maar weer opnieuw nog rustiger aandoen en nog steeds niet op het veldje. Dammit.![]()
Het frustreert zo gruwelijk en ik vind het zo zielig. Al die maanden. Verdomme.
Mee eensquote:Op woensdag 10 april 2019 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sommige info hoeft niet gedeeld te worden.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
De Griek is na zes mankloze dagen nu weer twee dagen achter elkaar mank. Ik moet af en toe echt weer even de hoop vinden dat dit nog goedkomt. Jawel. Het komt goed. Het moet. Maar jezus, al vanaf 22 januari bezig en we zitten nu in april. Ik heb voor m'n gevoel alles al gedaan. Ct scan, foto's, allerhande druppels en medicijnen en poeders en preparaten enzo. Ik weet het ff niet meer. Maar goed, dan maar weer opnieuw nog rustiger aandoen en nog steeds niet op het veldje. Dammit.![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:45 schreef Dave het volgende:
Ik heb een nieuwe hobby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat is dat frustrerend voor jou en de Griek. Het ging toch even de goede kant op? Maar het komt goed joh, even weer rustig aan doen en je zult zien over een poosjes sjeest hij weer over het veldje.🐕quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
Dat is niet leuk.........quote:Op woensdag 10 april 2019 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Gisteren viel het weer echt enorm mee, maar helaas is er vandaag echt gewoon regen, regen en regen
Balen zeg, zeker omdat het even goed leek te gaan. Als hij naar het veldje zou gaan, dan zou hij over zijn eigen grenzen gaan?quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
Ah balenquote:Op woensdag 10 april 2019 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Gisteren viel het weer echt enorm mee, maar helaas is er vandaag echt gewoon regen, regen en regen
ah wat jammer, maar je gaat toch wel dingen ondernemen, bezichtigen etc.?quote:Op woensdag 10 april 2019 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Jawel, hij mocht even in de tuin spelen. Die is vrij klein dus daar kan ie niet rennen maar wel ietsje harder dan gewoon stapvoets lopen. Maar zelfs dat was al te veel dus kennelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 08:19 schreef Dave het volgende:
[..]Geen aanleiding kunnen ontdekken? Iets te hard gelopen, te overmoedig geweest, of zoiets, of weer spontaan op komen zetten?
Snap zo goed je frustratie..........sterkte!quote:Op woensdag 10 april 2019 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, hij mocht even in de tuin spelen. Die is vrij klein dus daar kan ie niet rennen maar wel ietsje harder dan gewoon stapvoets lopen. Maar zelfs dat was al te veel dus kennelijk.
Dus als hij van een beetje spelen in de tuin alweer mank wordt kan ik het veldje al helemaal vergeten voorlopig. En het is mooi weer en we staan al 2.5 maand verlangend ernaar te kijken, dat stomme kutveld.Frustrerend.
Maar toch maar weer de/een dierenarts bellen denk ik ja. Al vraag ik me echt af wat ik na een ct-scan nog kan doen.
Hè gadverdamme Greys. Wat naar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
Wat naar zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:08 schreef Greys het volgende:
Dankjewel allen! En echt laat ajb niemand zich verplicht voelen te reageren op m'n Griekverdriet want niemand kan er daadwerkelijk iets mee maar het lucht zo lekker op en jullie leefden zo lief mee de afgelopen maanden.Ik ben het weer ff kwijt en de ellende is weer ff uit m'n hart dus weer meer ruimte om te Doezepwa-jubelen.
Ze zagen op de CT scan wat kalkvorming op de aanhechting van z'n pees (elleboog). Maar daar kon de dierenarts chirurgisch niks aan doen zei hij. Kalk vormt er bv als er een langdurige ontsteking zat of zit, maar hij krijgt dus al maanden ontstekingsremmers, meer kan daar ook niet mee. Dus ik weet het even niet meer. Begin nu weer te twijfelen of dat de oorzaak wel is, of er elders niet nog iets mis is. Schouder of pols ofzo. Maar twee dierenartsen waren ervan overtuigd dat het dat is.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wat naar zeg.![]()
Zijn ze er nu al achter waarom hij mank loopt?
Ik bak geen schnitzels.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:28 schreef Kreator het volgende:
@:Dave ik wil graag vanavond wat liefde ontvangen. Kook jij?
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:44 schreef Dave het volgende:
Oh, @:Kreator - kun je me nog even een Kreview geven voor wat betreft het vegen van je schoorsteen van laatst? Je weet maar nooit of het helpt in m'n Google zoekresultaten.
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:44 schreef Dave het volgende:
Oh, @:Kreator - kun je me nog even een Kreview geven voor wat betreft het vegen van je schoorsteen van laatst? Je weet maar nooit of het helpt in m'n Google zoekresultaten.
Vervelend zeg, die onzekerheid. Misschien toch een third opinion aanvragen als je het niet vertrouwt? Je zou zeggen dat zo’n jonge hond daar uiteindelijk wel van hersteld, van zo’n ontsteking.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zagen op de CT scan wat kalkvorming op de aanhechting van z'n pees (elleboog). Maar daar kon de dierenarts chirurgisch niks aan doen zei hij. Kalk vormt er bv als er een langdurige ontsteking zat of zit, maar hij krijgt dus al maanden ontstekingsremmers, meer kan daar ook niet mee. Dus ik weet het even niet meer. Begin nu weer te twijfelen of dat de oorzaak wel is, of er elders niet nog iets mis is. Schouder of pols ofzo. Maar twee dierenartsen waren ervan overtuigd dat het dat is.
Heb gisternacht er nog volop over gezocht op internet. Gebeurt bij mensen ook, kalkvorming in pezen door overbelasting. En soms lost het na een tijd vanzelf op. Dus daar maar op hopen dan.. Maar ja, dan kan ie in de tussentijd amper wat doen, en geen idee voor hoe lang.En straks blijkt dat ie daar geen last van had maar van iets anders. Arghhh.
Ik ga die kliniek bellen die de CT scan heeft gemaakt of ze mij de uitslag daarvan willen mailen. Die hebben ze nu alleen aan de dierenarts gemaild en hij belde het me door. Maar misschien staat daar iets in dat hij niet gezegd heeft waar ik nog iets mee kan.
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:40 schreef Kreator het volgende:
De twee heren die ik bestelde om mijn schoorsteen te vegen leken niet echt op de foto van de website van de schoorsteenveger. Ouder, viezer ook. Het waren wel professionals, ze hadden alle hulpmiddelen bij zich om mijn schoorsteen van smeer en viezigheid te ontdoen.
Toen ze na een half uurtje klaar waren, stroomde alles weer goed door. Ik kon al die tijd gewoon op de bank blijven liggen en heb ze alleen een kopje koffie aangeboden.
Alles netjes opgeruimd en al met al dus een bevredigende dienstverlening.
[..]
quote:
Da-Da-Dave? Mag ik jouw een euh, mag ik jouw een vraag stellen?quote:
Die van mij stookt op gas, dus hoeft nooit geveegd te worden. Details...quote:Op woensdag 10 april 2019 14:17 schreef Dave het volgende:
Maar-eh, Evert. Je weet dat ik geen openhaard heb, en dientengevolge ook geen schoorsteen die geveegd moet worden?
We moeten van het gas af Evert, volg je het nieuws niet? Dus die van jou moet binnenkort ook geveegd.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij stookt op gas, dus hoeft nooit geveegd te worden. Details...
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn net die twee ouwe muppets op dat balkon.
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 14:23 schreef Kreator het volgende:
Vrijdag naar Heijningen. Of all places. 480km rijden. Afgelopen maandag en morgen Venlo. Das 700km. En twee keer naar de zaak. Das 250km.
boooo.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:24 schreef Greys het volgende:
Best wel frisjes buiten tochquote:
Hihi een boze muppet die gechained is en miss piggyquote:
Nee, Kreator heeft een mooi rond schoorsteenkanaal.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:30 schreef Peter het volgende:
Dave, heb je Krea even lekker ge-ramoneurd?
Heijningen?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:23 schreef Kreator het volgende:
Vrijdag naar Heijningen. Of all places. 480km rijden. Afgelopen maandag en morgen Venlo. Das 700km. En twee keer naar de zaak. Das 250km.
...wat een week..
En toch ken jij het?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heijningen?Daar wonen nog geen twee paarden en een kip. Ja, er is een handel in tractoren en heftrucks enzo.
Zelfs hier in de regio kennnen mensen het niet, zo suf is het.
Dat zegt iets over mijn superieure intellect.quote:
Vierkant.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, Kreator heeft een mooi rond schoorsteenkanaal.
En een metaalbedrijf. Maar hoorde net dat ik via Skype mag helpen.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heijningen?Daar wonen nog geen twee paarden en een kip. Ja, er is een handel in tractoren en heftrucks enzo.
Zelfs hier in de regio kennnen mensen het niet, zo suf is het.
Ah, dus DAT was het, we stonden zaterdag in de rij bij Duncers te wachten en achter ons zag ik de heren van Hatari van die A4tjes met emojis omhoog houden en ik vroeg me af welke gênante interviewer hen dat liet doen. Maar het was dus Eurovision tv zelf.quote:
Ajaaaaaxquote:
****************quote:
Ja dit jaquote:Op woensdag 10 april 2019 21:52 schreef Koen66 het volgende:
2e helft kijk ik maar niet meer, dat werkt vaak beter
Bij Ajax - Real zag ik ook alleen de Spaanse doelpuntenquote:
DANKJEWEL KOENquote:Op woensdag 10 april 2019 21:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt niks tegen Ronaldo. Nooit gehad ook. Qua voetbal dan.
Niet meer kijken hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Pittige rebus, ditquote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef MaGNeT het volgende:
Geslaagde dag @:Borkum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Checkquote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, wat random plaatjes van vandaag#stopmaarmetderebus
Ik zette de tv 5 minuten te laat aan, serieus weer het Ajax doelpunt gemistquote:
Nou. 1-1. Redelijke uitslag, maar ze moeten volgende week sowieso éénn keer scoren.quote:
Frank Rijkaardquote:Op woensdag 10 april 2019 22:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check
Voor de voetbalfans heb ik nog wel een pittige, woordloze rebus in de aanbieding.
[ afbeelding ]
Welke voormalig voetballer is hier uitgebeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |