Hoeist met de fysio?quote:
Meh.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar ben ik nog wel een aantal weken zoet mee......
Heb je daar de hele dag al last van. Ja?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Enne ... morgen Ajax![]()
#hoehouikmnzenuwenondercontrole
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb je daar de hele dag al last van. Ja?
Ghgeheghe. Daar heb ik dan gelukkig geen last van.quote:
Hmm, gemist waarom je naar fysio moet, niks ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar ben ik nog wel een aantal weken zoet mee......
Ben 10 weken geleden geopereerd aan een gebroken heup.....quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmm, gemist waarom je naar fysio moet, niks ernstigs hoop ik?
Zelf ook vanavond nog geweest. Morgen vind ik het weer fijn dat ik geweest ben. Nu heb ik vooral pijn
Yikes, beterschap nog. Jammer dat jij nog niet veel merkt van fysio, maar als hij/zij het wel vooruit vindt gaan is het ook al wel fijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben 10 weken geleden geopereerd aan een gebroken heup.....
Ja nou het gaat wel echt beter dan die eerste weken na de operatie, maar het is nog wel een lange weg te gaan......quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yikes, beterschap nog. Jammer dat jij nog niet veel merkt van fysio, maar als hij/zij het wel vooruit vindt gaan is het ook al wel fijn.
Spreek je morgenavondquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ghgeheghe. Daar heb ik dan gelukkig geen last van.
Pffff ik mot naar bedquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ghgeheghe. Daar heb ik dan gelukkig geen last van.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ze verliezen van Ronaldo en Co![]()
Ja, dan wel.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
4e pubquizwinst op rij is binnenTevens de vijfde in de afgelopen zes weken
Toch jammer dat ze niet meer een streep door je rekening zetten bij winst
Dank uquote:
goed gedaan!quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
4e pubquizwinst op rij is binnenTevens de vijfde in de afgelopen zes weken
Toch jammer dat ze niet meer een streep door je rekening zetten bij winst
Damn......juist nu het beter ging........quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
De Griek is na zes mankloze dagen nu weer twee dagen achter elkaar mank. Ik moet af en toe echt weer even de hoop vinden dat dit nog goedkomt. Jawel. Het komt goed. Het moet. Maar jezus, al vanaf 22 januari bezig en we zitten nu in april. Ik heb voor m'n gevoel alles al gedaan. Ct scan, foto's, allerhande druppels en medicijnen en poeders en preparaten enzo. Ik weet het ff niet meer. Maar goed, dan maar weer opnieuw nog rustiger aandoen en nog steeds niet op het veldje. Dammit.![]()
Het frustreert zo gruwelijk en ik vind het zo zielig. Al die maanden. Verdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |