Hè gadverdamme Greys. Wat naar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
De Griek is na zes mankloze dagen nu weer twee dagen achter elkaar mank. Ik moet af en toe echt weer even de hoop vinden dat dit nog goedkomt. Jawel. Het komt goed. Het moet. Maar jezus, al vanaf 22 januari bezig en we zitten nu in april. Ik heb voor m'n gevoel alles al gedaan. Ct scan, foto's, allerhande druppels en medicijnen en poeders en preparaten enzo. Ik weet het ff niet meer. Maar goed, dan maar weer opnieuw nog rustiger aandoen en nog steeds niet op het veldje. Dammit.![]()
Het frustreert zo gruwelijk en ik vind het zo zielig. Al die maanden. Verdomme.
Wat naar zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
De Griek is na zes mankloze dagen nu weer twee dagen achter elkaar mank. Ik moet af en toe echt weer even de hoop vinden dat dit nog goedkomt. Jawel. Het komt goed. Het moet. Maar jezus, al vanaf 22 januari bezig en we zitten nu in april. Ik heb voor m'n gevoel alles al gedaan. Ct scan, foto's, allerhande druppels en medicijnen en poeders en preparaten enzo. Ik weet het ff niet meer. Maar goed, dan maar weer opnieuw nog rustiger aandoen en nog steeds niet op het veldje. Dammit.![]()
Het frustreert zo gruwelijk en ik vind het zo zielig. Al die maanden. Verdomme.
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:08 schreef Greys het volgende:
Dankjewel allen! En echt laat ajb niemand zich verplicht voelen te reageren op m'n Griekverdriet want niemand kan er daadwerkelijk iets mee maar het lucht zo lekker op en jullie leefden zo lief mee de afgelopen maanden.Ik ben het weer ff kwijt en de ellende is weer ff uit m'n hart dus weer meer ruimte om te Doezepwa-jubelen.
Ze zagen op de CT scan wat kalkvorming op de aanhechting van z'n pees (elleboog). Maar daar kon de dierenarts chirurgisch niks aan doen zei hij. Kalk vormt er bv als er een langdurige ontsteking zat of zit, maar hij krijgt dus al maanden ontstekingsremmers, meer kan daar ook niet mee. Dus ik weet het even niet meer. Begin nu weer te twijfelen of dat de oorzaak wel is, of er elders niet nog iets mis is. Schouder of pols ofzo. Maar twee dierenartsen waren ervan overtuigd dat het dat is.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Wat naar zeg.![]()
Zijn ze er nu al achter waarom hij mank loopt?
Ik bak geen schnitzels.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:28 schreef Kreator het volgende:
@:Dave ik wil graag vanavond wat liefde ontvangen. Kook jij?
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:44 schreef Dave het volgende:
Oh, @:Kreator - kun je me nog even een Kreview geven voor wat betreft het vegen van je schoorsteen van laatst? Je weet maar nooit of het helpt in m'n Google zoekresultaten.
quote:Op woensdag 10 april 2019 11:44 schreef Dave het volgende:
Oh, @:Kreator - kun je me nog even een Kreview geven voor wat betreft het vegen van je schoorsteen van laatst? Je weet maar nooit of het helpt in m'n Google zoekresultaten.
Vervelend zeg, die onzekerheid. Misschien toch een third opinion aanvragen als je het niet vertrouwt? Je zou zeggen dat zo’n jonge hond daar uiteindelijk wel van hersteld, van zo’n ontsteking.quote:Op woensdag 10 april 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zagen op de CT scan wat kalkvorming op de aanhechting van z'n pees (elleboog). Maar daar kon de dierenarts chirurgisch niks aan doen zei hij. Kalk vormt er bv als er een langdurige ontsteking zat of zit, maar hij krijgt dus al maanden ontstekingsremmers, meer kan daar ook niet mee. Dus ik weet het even niet meer. Begin nu weer te twijfelen of dat de oorzaak wel is, of er elders niet nog iets mis is. Schouder of pols ofzo. Maar twee dierenartsen waren ervan overtuigd dat het dat is.
Heb gisternacht er nog volop over gezocht op internet. Gebeurt bij mensen ook, kalkvorming in pezen door overbelasting. En soms lost het na een tijd vanzelf op. Dus daar maar op hopen dan.. Maar ja, dan kan ie in de tussentijd amper wat doen, en geen idee voor hoe lang.En straks blijkt dat ie daar geen last van had maar van iets anders. Arghhh.
Ik ga die kliniek bellen die de CT scan heeft gemaakt of ze mij de uitslag daarvan willen mailen. Die hebben ze nu alleen aan de dierenarts gemaild en hij belde het me door. Maar misschien staat daar iets in dat hij niet gezegd heeft waar ik nog iets mee kan.
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:40 schreef Kreator het volgende:
De twee heren die ik bestelde om mijn schoorsteen te vegen leken niet echt op de foto van de website van de schoorsteenveger. Ouder, viezer ook. Het waren wel professionals, ze hadden alle hulpmiddelen bij zich om mijn schoorsteen van smeer en viezigheid te ontdoen.
Toen ze na een half uurtje klaar waren, stroomde alles weer goed door. Ik kon al die tijd gewoon op de bank blijven liggen en heb ze alleen een kopje koffie aangeboden.
Alles netjes opgeruimd en al met al dus een bevredigende dienstverlening.
[..]
quote:
Da-Da-Dave? Mag ik jouw een euh, mag ik jouw een vraag stellen?quote:
Die van mij stookt op gas, dus hoeft nooit geveegd te worden. Details...quote:Op woensdag 10 april 2019 14:17 schreef Dave het volgende:
Maar-eh, Evert. Je weet dat ik geen openhaard heb, en dientengevolge ook geen schoorsteen die geveegd moet worden?
We moeten van het gas af Evert, volg je het nieuws niet? Dus die van jou moet binnenkort ook geveegd.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die van mij stookt op gas, dus hoeft nooit geveegd te worden. Details...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |