dit jaquote:Op zondag 7 april 2019 19:37 schreef Bastiefcg het volgende:
Tom is een amateur in vergelijking met deze 2 mammoeten.
Misschien heeft hij hier wel last van.quote:Op zondag 7 april 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er nogal stom uit inderdaad.
Verander hem dan.quote:
Ik dacht even die valt er dood bij neerquote:
Wist ik ook nietquote:
Oh ik kijk alleen sportquote:Op zondag 7 april 2019 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, ik ken ‘m vooral van de Formule 1.
Misschien wel te groot geworden voor dit soort dingen.quote:Op zondag 7 april 2019 19:54 schreef dokter.knakworst het volgende:
Emile Schelvis was ook niet welkom zeker
Gelukkig niet nee, wat een lul is dat.quote:Op zondag 7 april 2019 19:54 schreef dokter.knakworst het volgende:
Emile Schelvis was ook niet welkom zeker
Wel jammer, eigenlijk hoor je voor zo'n evenement iedereen uit te nodigen die opvulling gaf voor dit programmaquote:Op zondag 7 april 2019 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien wel te groot geworden voor dit soort dingen.
Mart being Mart...quote:Op zondag 7 april 2019 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat was er aan de hand bij Studio Sport?
Waarom speelt Mark Rutte rechtsback bij VVV?
“Op deze manier kunnen we beter stoppen met de VARquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:32 schreef wimderon het volgende:
Wat was Grueter nou moeilijk aan het doen over de lichte, maar overduidelijke, overtreding op Botteghin
Komen ook veel debielen vandaanquote:Op zondag 14 april 2019 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na afloop ging het ook nog gezellig door
Benno Baksteen gaat ze morgen duiden in Pauw.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:29 schreef fetX het volgende:
Tweede seizoenshelft hebben we het werkelijke PSV gezien.
34 wedstrijden! Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Echt alles wat met 34 te maken heeft, wordt op Nouri gegooid.
Ik heb 34 cm en dat heeft ook niks met Nouri te maken, want ik ben niet besneden.
@:Caland
Graag. Wat een verschrikkelijke vent is dat.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
Levenslang stadionverbod voor Sander Kramer.
Net zo walgelijk toen DJ Afrojack (quote:Op zondag 12 mei 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
Levenslang stadionverbod voor Sander Kramer.
Die Ronnie Flex hoeft ook niet meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net zo walgelijk toen DJ Afrojack () uit de heli kwam.
Dat is nog tot daar aan toe, maar dat gezeik constant over Nouri. We snappen het wel inmiddels.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
Kampioensfeest.
Joep: "Laat ik vragen stellen over wat donny volgend seizoen van plan is xd xd xd"
Ontzettende amateuristische volkskneus.
oh dat heb ik gemistquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe, maar dat gezeik constant over Nouri. We snappen het wel inmiddels.
Nee, dan doet Hansie Hans interviews toch een stuk beter.
Hans kan prima interviewen (en is ook kundig bij de KK-divisie op vrijdag). Hans is Hans niet bij VI.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog tot daar aan toe, maar dat gezeik constant over Nouri. We snappen het wel inmiddels.
Nee, dan doet Hansie Hans interviews toch een stuk beter.
Ja, eigenlijk heb je wel gelijk, maar van Hans kan ik het hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist
maar hans met z'n miss nijkerkerveen ook weer jezus man doe lekker niet
Zo ongemakkelijk en debiel. Die interviews bij Kenneth en Milan waren beter.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb je wel gelijk, maar van Hans kan ik het hebben.
Klopt, bij VI is hij mokerirritant.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hans kan prima interviewen (en is ook kundig bij de KK-divisie op vrijdag). Hans is Hans niet bij VI.
Dat ongemakkelijke vind ik juist wel aandoenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo ongemakkelijk en debiel. Die interviews bij Kenneth en Milan waren beter.
Toch leuk die afwisselingquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
Hans is teveel analist en gezelligheidsbeest af en toe
Haal ik ook even op ja. Vind het wel een nadeel dat als ik zo nu en dan een losse VI haal dat ik dan 90% al op VIPRO heb gelezen. #firstworldproblemsquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Heb al die vi kampioensspecial besteld. freekgod hoeft geen 100 pagina's te shredderen
'Bij PSV hoeft het tenminste niet met mooi voetbal'quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben benieuwd of Viergever wat geniet van het prijzen winnen.
heb m via internet besteld hoeraquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haal ik ook even op je. Vind het wel een nadeel dat als ik zo nu en dan een losse VI haal dat ik dan 90% al op VIPRO heb gelezen. #firstworldproblems
VI Pro-fan van het eerste uurquote:
Davy vindt dat penalty's niet meetellen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Tadic minder minuten nodig dan Luuk de Jong dus voor mij is Dusan topscorer lol
Hahahahaha davy toch. Binnenkort weer geforceerd mij proberen aan te vallen op een mening of houding hoeraquote:
13 jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef PSVCL het volgende:
Tadic 13 penaltys![]()
Luuk is de enige topscoorder
Davy is soms een aparte jongen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Davy vindt dat penalty's niet meetellen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:47 schreef PSVCL het volgende:
Tadic 13 penaltys![]()
Luuk is de enige topscoorder
Dat is echt de Servische Dirk Kuijtquote:
PSVCL heeft een pittig seizoen.quote:
Ziedendquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja echt een mongool, hoe kan je nou 13 penalty's gaan scoren?(lol)
Gelukkig had men in Rotterdam Dirk Kuijt wel door.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt de Servische Dirk Kuijt
En men trapt er in Amsterdam met ogen open in
Dat valt wel mee, servische dirkquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:48 schreef Caland het volgende:
Leuk seizoen gehad, maar die had Kuijt inderdaad ook wel eens. Volgend seizoen weer gewoon middelmaat zonder Frenkie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord niet meer tot de top 3 hoort.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Waarom krijgen we nou Utrecht-Heerenveen te zien.
Mongolenvoetbal komt als laatst hahahahahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
Waarom krijgen we nou Utrecht-Heerenveen te zien.
Wellicht kunnen ze Dusan een functie aanbieden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig had men in Rotterdam Dirk Kuijt wel door.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze Dusan een functie aanbieden.
Madonna?quote:
Wacht even tot Arno Vermeulen met dat idee komtquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze Dusan een functie aanbieden.
genoeg kritiek op het samen juichen, verder is hij het hele seizoen belangrijk genoeg geweest, dat scheelt ook welquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
Genoeg mensen die gewoon doorhebben dat hij overal het logo kust en en dorpspastoor is
Geweldige voetballer, vermoeiend figuur. Liever dat dan andersom.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
genoeg kritiek op het samen juichen, verder is hij het hele seizoen belangrijk genoeg geweest, dat scheelt ook wel
Wat verbazingwekkend dat er broodvoetballers zijn. Laten we er een essay of longread over schrijven. Moet niet kunnen, kamervragebquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah daar kust ie ook al een clublogo. Broodvoetballer hé.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mongolenvoetbal komt als laatst hahahahaha
En in Rotterdam denken ze dat van Persie de beste en sociaalste Nederlandse voetballer van de eeuw is. Zo heeft elke club watquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
het is nu wachten op het boek van tadic waarin hij deze titel gaat claimenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geweldige voetballer, vermoeiend figuur. Liever dat dan andersom.
kamervragen bedoel je. Blijf eens van die HJ's af.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verbazingwekkend dat er broodvoetballers zijn. Laten we er een essay of longread over schrijven. Moet niet kunnen, kamervrageb
Dit weet je niet.quote:
Het ergste vind ik commentatoren die heel erg gaan schreeuwen BIJ ELKE KANS.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:54 schreef GGMM het volgende:
Ik hou niet van commentatoren die 'boem' zeggen.
er is er maar een die dat kanquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:54 schreef GGMM het volgende:
Morgen netjes in de ochtend in de schoolbankjes voor Risicomanagement.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
kamervragen bedoel je. Blijf eens van die HJ's af.
Beste Nederlander wel. Verder niet in de buurtquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En in Rotterdam denken ze dat van Persie de beste en sociaalste Nederlandse voetballer van de eeuw is. Zo heeft elke club wat
En "PFFGGRRRSSSHJJJ"?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:54 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste Nederlander wel. Verder niet in de buurt
Lijkt me geen flikker aan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen netjes in de ochtend in de schoolbankjes voor Risicomanagement.
Geen Robben of Bergkamp?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het ook niet, makker.quote:
Meh. Top 3 wel, ja. Met Sneijder en Robben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Bergkamp het zelf zegt ga ik daar niks tegenin brengenquote:
Dan mag het.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Bergkamp het zelf zegt ga ik daar niks tegenin brengen
Lekker op je top in Istanbul geld vangen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Meh. Top 3 wel, ja. Met Sneijder en Robben.
Eensquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Beste Nederlandse voetballer van de afgelopen 20 jaar is zeker Arjen Robben. Succes met het vinden van een nieuwe Robben.
Sneijder.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Meh. Top 3 wel, ja. Met Sneijder en Robben.
Jammer van zijn blessures.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Beste Nederlandse voetballer van de afgelopen 20 jaar is zeker Arjen Robben. Succes met het vinden van een nieuwe Robben.
Gaat 'm niet worden bij pwc kerel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Van Persie top 3? gelachen. top 10 denk ik
Klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:58 schreef GGMM het volgende:
Robben wel een klasse beter dan Van Persie ja.
Jammer van de reclames.quote:
Die bestond nog niet.quote:
Als Joep Schreuder je oom zou zijn, en zou voorstellen om op je kinderen te passen (stel dat je die had dan he).quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Joep Schreuder lijkt me niet een gezellige oom, eerder een enge
JE MIST BONY HE?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Joep Schreuder lijkt me niet een gezellige oom, eerder een enge
Van mij mag het.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat De Graafschap in de Eredivisie blijven?
Ik zeg ja
Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zeg ja
Ze gaan sowieso van Cambuur winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zeg ja
Jij leeft een gevaarlijk leven zo te zien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zeg ja
Morgenochtend bij het ontbijt invullen mmmmquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je nog even dubben over je CM team.
Wat een horrorscenario, nee natuurlijk niet. Als ik Joep zie in de buurt van een speeltuin bel ik de politie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Joep Schreuder je oom zou zijn, en zou voorstellen om op je kinderen te passen (stel dat je die had dan he).
Zou je dit dan doen?
Ik durf niet volledig voor vluchters te gaan, jij?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je nog even dubben over je CM team.
die hadden alleen mazzel met die kutkeeper van Almere (geen club, meer een instantie met aardig beleid maar dat maakt je nog geen club)quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een horrorscenario, nee natuurlijk niet. Als ik Joep zie in de buurt van een speeltuin bel ik de politie.
Zondag sloegen ze 40 minuten over in een samenvatting omdat er niets gebeurde. Hopelijk zien we bij NAC PEC alleen de aftrap en het fluitsignaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wacht op de samenvatting van NAC tegen PEC. Er schijnt weinig gebeurd te zijn daar.
Een van je vele successen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik ooit een Van Persie vs. Robben topic gemaakt
Even zoeken.
Ik heb op dit moment alleen vluchters staan. Maar dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik durf niet volledig voor vluchters te gaan, jij?
en pech met hun eigen keeperquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
die hadden alleen mazzel met die kutkeeper van Almere (geen club, meer een instantie met aardig beleid maar dat maakt je nog geen club)
De beste discussies waren er in het Clasie vs Fer vs Anita vs Strootman -topic.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Even zoeken.
@johannes_vermeer , @Dj_Day-V , @Doublepain , @COCO , @Lange_Lans en ik kijk daar naar uit!quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Even zoeken.
Vertel wat jij doet, dan doe ik het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik durf niet volledig voor vluchters te gaan, jij?
Hij heeft er al één gemaakt, dom varken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer , @:Dj_day-v , @:Doublepain , @:coco , @:lange_lans en ik kijk daar naar uit!
Ik heb gehoord uit zeer betrouwbare bron dat @GGMM een liefhebber is van de lama's en van de tv kantine.quote:
Slob is een spreider.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel wat jij doet, dan doe ik het tegenovergestelde.
Sow danquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord uit zeer betrouwbare bron dat @:GGMM een liefhebber is van de lama's en van de tv kantine.
Hoeveel afleveringen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, die muziek is uit Black Mirror! (PS. 5 juni nieuw seizoen).
Drie stuks.quote:
Wat kut zeg. Dan nog liever Arno Vermeulen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
Sonny Silooy die je de kampioenenschaal komt overhandigen
Dudek > Sonny Silooyquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
Sonny Silooy die je de kampioenenschaal komt overhandigen
Pijnlijke sneerquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel wat jij doet, dan doe ik het tegenovergestelde.
Ik heb eigenlijk bij elke aflevering zoiets van: 'Ja, oke.. Dat kan!'quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind niet elke aflevering even boeiend maar wel een prima serie.
Meestal juist niet, maar de laatste keren dat ik vol voor vluchters ging, ging dat volledig mis.quote:
Een duidelijk verschil met dit seizoen van GoT.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bij elke aflevering zoiets van: 'Ja, oke.. Dat kan!'
Welke rating heeft het op imdb?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bij elke aflevering zoiets van: 'Ja, oke.. Dat kan!'
Uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee , die tellen ook.
Maar zo kan ik het ook wel.
Die omhaal van Luuk zou voor 3 moeten tellen.
Goede gok.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Extreem hoog, iets van een 8,9 ofzo gok ik. (ik ga nu kijken of ik gelijk heb)
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/site/search?q=black+mirrorquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moviemeter is voor films. (movie betekent film)quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/site/search?q=black+mirror
moviemeter maakt er aparte cijfers van
Ooit een keer de film 'Spy' gekeken. Echt de grootste kutfilm die ik ooit heb gezien. Krijgt een 7 op IMDB. Sindsdien nooit meer serieus genomen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:12 schreef Caland het volgende:
Zo zie je maar dat zo’n hoge rating niets zegt
@GGMMquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ooit een keer de film 'Spy' gekeken. Echt de grootste kutfilm die ik ooit heb gezien. Krijgt een 7 op IMDB. Sindsdien nooit meer serieus genomen.
bedankt hansquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moviemeter is voor films. (movie betekent film)
Voor de rating van de serie moet je op tvmeter.nl kijken.
https://www.tvmeter.nl/site/search?q=black+mirror
Klinkt wel goed anders: A desk-bound CIA analyst volunteers to go undercover to infiltrate the world of a deadly arms dealer, and prevent diabolical global disaster.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Ooit een keer de film 'Spy' gekeken. Echt de grootste kutfilm die ik ooit heb gezien. Krijgt een 7 op IMDB. Sindsdien nooit meer serieus genomen.
wat bedoel jequote:Op woensdag 15 mei 2019 23:14 schreef Adames het volgende:
[..]
bedankt hans
toch maakt moviemeter er aparte stemmen van en behandelen ze het dus als aparte minifilms en niet per se als serie
Ik raad je de film af. Bedank me later.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt wel goed anders: A desk-bound CIA analyst volunteers to go undercover to infiltrate the world of a deadly arms dealer, and prevent diabolical global disaster.
Mensenquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat Emmen zou degraderen.
Volgend jaar welquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was er gelukkig om Emmen te steunen en heb altijd geweten dat ze erin zouden blijven en JIJ DEED DAT NIET HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |