Ik heb op dit moment alleen vluchters staan. Maar dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik durf niet volledig voor vluchters te gaan, jij?
en pech met hun eigen keeperquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
die hadden alleen mazzel met die kutkeeper van Almere (geen club, meer een instantie met aardig beleid maar dat maakt je nog geen club)
De beste discussies waren er in het Clasie vs Fer vs Anita vs Strootman -topic.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik ooit een Van Persie vs. Robben topic gemaakt
Even zoeken.
@johannes_vermeer , @Dj_Day-V , @Doublepain , @COCO , @Lange_Lans en ik kijk daar naar uit!quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik ooit een Van Persie vs. Robben topic gemaakt
Even zoeken.
Vertel wat jij doet, dan doe ik het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik durf niet volledig voor vluchters te gaan, jij?
Hij heeft er al één gemaakt, dom varken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer , @:Dj_day-v , @:Doublepain , @:coco , @:lange_lans en ik kijk daar naar uit!
Ik heb gehoord uit zeer betrouwbare bron dat @GGMM een liefhebber is van de lama's en van de tv kantine.quote:
Slob is een spreider.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel wat jij doet, dan doe ik het tegenovergestelde.
Sow danquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord uit zeer betrouwbare bron dat @:GGMM een liefhebber is van de lama's en van de tv kantine.
Hoeveel afleveringen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ha, die muziek is uit Black Mirror! (PS. 5 juni nieuw seizoen).
Drie stuks.quote:
Wat kut zeg. Dan nog liever Arno Vermeulen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
Sonny Silooy die je de kampioenenschaal komt overhandigen
Dudek > Sonny Silooyquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
Sonny Silooy die je de kampioenenschaal komt overhandigen
Pijnlijke sneerquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel wat jij doet, dan doe ik het tegenovergestelde.
Ik heb eigenlijk bij elke aflevering zoiets van: 'Ja, oke.. Dat kan!'quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind niet elke aflevering even boeiend maar wel een prima serie.
Meestal juist niet, maar de laatste keren dat ik vol voor vluchters ging, ging dat volledig mis.quote:
Een duidelijk verschil met dit seizoen van GoT.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bij elke aflevering zoiets van: 'Ja, oke.. Dat kan!'
Welke rating heeft het op imdb?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bij elke aflevering zoiets van: 'Ja, oke.. Dat kan!'
Uitdoelpunten tellen dubbel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee , die tellen ook.
Maar zo kan ik het ook wel.
Die omhaal van Luuk zou voor 3 moeten tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |