Van mij mag het.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat De Graafschap in de Eredivisie blijven?
Ik zeg ja
Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zeg ja
Ze gaan sowieso van Cambuur winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zeg ja
Jij leeft een gevaarlijk leven zo te zien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zeg ja
Morgenochtend bij het ontbijt invullen mmmmquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je nog even dubben over je CM team.
Wat een horrorscenario, nee natuurlijk niet. Als ik Joep zie in de buurt van een speeltuin bel ik de politie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Joep Schreuder je oom zou zijn, en zou voorstellen om op je kinderen te passen (stel dat je die had dan he).
Zou je dit dan doen?
Ik durf niet volledig voor vluchters te gaan, jij?quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je nog even dubben over je CM team.
die hadden alleen mazzel met die kutkeeper van Almere (geen club, meer een instantie met aardig beleid maar dat maakt je nog geen club)quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een horrorscenario, nee natuurlijk niet. Als ik Joep zie in de buurt van een speeltuin bel ik de politie.
Zondag sloegen ze 40 minuten over in een samenvatting omdat er niets gebeurde. Hopelijk zien we bij NAC PEC alleen de aftrap en het fluitsignaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wacht op de samenvatting van NAC tegen PEC. Er schijnt weinig gebeurd te zijn daar.
Een van je vele successen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik ooit een Van Persie vs. Robben topic gemaakt
Even zoeken.
Ik heb op dit moment alleen vluchters staan. Maar dat kan nog veranderen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik durf niet volledig voor vluchters te gaan, jij?
en pech met hun eigen keeperquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
die hadden alleen mazzel met die kutkeeper van Almere (geen club, meer een instantie met aardig beleid maar dat maakt je nog geen club)
De beste discussies waren er in het Clasie vs Fer vs Anita vs Strootman -topic.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Even zoeken.
@johannes_vermeer , @Dj_Day-V , @Doublepain , @COCO , @Lange_Lans en ik kijk daar naar uit!quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Even zoeken.
Vertel wat jij doet, dan doe ik het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik durf niet volledig voor vluchters te gaan, jij?
Hij heeft er al één gemaakt, dom varken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer , @:Dj_day-v , @:Doublepain , @:coco , @:lange_lans en ik kijk daar naar uit!
Ik heb gehoord uit zeer betrouwbare bron dat @GGMM een liefhebber is van de lama's en van de tv kantine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |