dit jaquote:Op zondag 7 april 2019 19:37 schreef Bastiefcg het volgende:
Tom is een amateur in vergelijking met deze 2 mammoeten.
Misschien heeft hij hier wel last van.quote:Op zondag 7 april 2019 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er nogal stom uit inderdaad.
Verander hem dan.quote:
Ik dacht even die valt er dood bij neerquote:
Wist ik ook nietquote:
Oh ik kijk alleen sportquote:Op zondag 7 april 2019 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, ik ken ‘m vooral van de Formule 1.
Misschien wel te groot geworden voor dit soort dingen.quote:Op zondag 7 april 2019 19:54 schreef dokter.knakworst het volgende:
Emile Schelvis was ook niet welkom zeker
Gelukkig niet nee, wat een lul is dat.quote:Op zondag 7 april 2019 19:54 schreef dokter.knakworst het volgende:
Emile Schelvis was ook niet welkom zeker
Wel jammer, eigenlijk hoor je voor zo'n evenement iedereen uit te nodigen die opvulling gaf voor dit programmaquote:Op zondag 7 april 2019 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien wel te groot geworden voor dit soort dingen.
Mart being Mart...quote:Op zondag 7 april 2019 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat was er aan de hand bij Studio Sport?
Waarom speelt Mark Rutte rechtsback bij VVV?
“Op deze manier kunnen we beter stoppen met de VARquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:32 schreef wimderon het volgende:
Wat was Grueter nou moeilijk aan het doen over de lichte, maar overduidelijke, overtreding op Botteghin
Komen ook veel debielen vandaanquote:Op zondag 14 april 2019 19:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na afloop ging het ook nog gezellig door
Benno Baksteen gaat ze morgen duiden in Pauw.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:29 schreef fetX het volgende:
Tweede seizoenshelft hebben we het werkelijke PSV gezien.
34 wedstrijden! Dat kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Echt alles wat met 34 te maken heeft, wordt op Nouri gegooid.
Ik heb 34 cm en dat heeft ook niks met Nouri te maken, want ik ben niet besneden.
@:Caland
Graag. Wat een verschrikkelijke vent is dat.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
Levenslang stadionverbod voor Sander Kramer.
Net zo walgelijk toen DJ Afrojack (quote:Op zondag 12 mei 2019 19:39 schreef Caland het volgende:
Levenslang stadionverbod voor Sander Kramer.
Die Ronnie Flex hoeft ook niet meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net zo walgelijk toen DJ Afrojack () uit de heli kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |