SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. RED ONS HENNIEGOD
mokerdomquote:Op zondag 7 april 2019 18:36 schreef BobW het volgende:
Beetje dom dat Vitesse een counter tegen krijgt als ze 3-2 voor staan...
Dat doen ploegen altijd tegen PSV, dan ruiken ze bloed om er nog eentje te maken en lopen ze in de val.quote:Op zondag 7 april 2019 18:36 schreef BobW het volgende:
Beetje dom dat Vitesse een counter tegen krijgt als ze 3-2 voor staan...
Is ze voor PSV?quote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef Marsenal het volgende:
Godsklere wat een pot. Ben op vakantie, vrouwtje helemaal woest aan de dinertafel hier
PSV is eigenlijk altijd kansloos in de beker en in Europa. Over hun belangrijkste prijs wordt niet voor niets gezegd dat ze die gelijkgespeeld hebben ipv gewonnen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Boven verwachting? Beker en Europa kansloos. Dit spel week in week uit op de mat leggen, komt bij dat hij volslagen debiel doet.
Muah PSV hoeft maar één keer met 7-0 van De Graafschap te winnen ofzo en het is alweer close.quote:
Vrouwenquote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef Marsenal het volgende:
Godsklere wat een pot. Ben op vakantie, vrouwtje helemaal woest aan de dinertafel hier
Ajax moet nog naar Groningen na een zware midweekse wedstrijd in Turijn.quote:
Nou Groningen poeh hey. Doelsaldo staan jullie ruim vrij.quote:Op zondag 7 april 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Groningen na een zware midweekse wedstrijd in Turijn.
Nog genoeg valkuilen en het gaat gewoon nog op doelsaldo.
Groningen na de winterstop is een behoorlijke ploegquote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou Groningen poeh hey. Doelsaldo staan jullie ruim vrij.
Klinkt als een all-inclusive vakantie in Spanjequote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef Marsenal het volgende:
Groningen na de winterstop is best aardig bezig, vooral om het voetbal van de tegenstander onmogelijk te maken. Heeft Ajax best moeite mee.quote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou Groningen poeh hey. Doelsaldo staan jullie ruim vrij.
Ik zie juist het tegenovergestelde. Tegen Ajax bijvoorbeeld gefaalt terwijl je daar de titel had kunnen pakken.quote:Op zondag 7 april 2019 18:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
PSV is eigenlijk altijd kansloos in de beker en in Europa. Over hun belangrijkste prijs wordt niet voor niets gezegd dat ze die gelijkgespeeld hebben ipv gewonnen.
Ik had van PSV ook in de competitie een tussenjaar verwacht, maar ik zie op MvB op alle moeilijke momenten wel behoorlijk adequaat reageren. Boven verwachting dus.
Ze vind sowieso de meest idiote dingen leuk, ik heb deze week m’n tenenkaas er af laten knabbelen door duizend kleine visjesquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen na de winterstop is best aardig bezig, vooral om het voetbal van de tegenstander onmogelijk te maken. Heeft Ajax best moeite mee.
Ik dineer vandaag met uitzicht op Olympia.quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Klinkt als een all-inclusive vakantie in Spanje
Het zal best maar een geconcentreerd Ajax moet in Nederland van alles onder de top 5 kunnen winnen. Pech kan altijd ok. Maar dan nog kwalitatief staan er 11 spelers die dit moeten kunnen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Groningen na een zware midweekse wedstrijd in Turijn.
Nog genoeg valkuilen en het gaat gewoon nog op doelsaldo.
Ja daarom.quote:
Dan nog heb je ook te maken met factoren als druk, vermoeidheid en soms loopt het op een dag niet. Of je krijgt een keer ongelukkig rood of een blessure (zoals Ziyech bij AZ-uit).quote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zal best maar een geconcentreerd Ajax moet in Nederland van alles onder de top 5 kunnen winnen. Pech kan altijd ok. Maar dan nog kwalitatief staan er 11 spelers die dit moeten kunnen.
Volgens mij lees jij niet goed.quote:Op zondag 7 april 2019 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal ik het dan maar doen?
Gefeliciteerd met het kampioenschap
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 07-04-2019 om 18:39:54Seizoen Ajax:• Bovenaan na 29 duels• Nooit meer punten gehad deze eeuw na 29 duels• Al net zoveel punten als in laatste kampioensjaar• Na 16 jaar in kwartfinale CL• Na 5 jaar in bekerfinale• 100 goals in 29 duels, doelpuntenrecord kan nog reageer retweet
De uitslag achteraf zien doet me ook goed. Ik ga aan het avondmaal.quote:Op zondag 7 april 2019 18:46 schreef Adames het volgende:
Jammer dat @:El-Stinho deze wedstrijd heeft gemist
Ok mee eens. Maar zelfs dan. Je kunt ook iets efficienter proberen te werkenquote:Op zondag 7 april 2019 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog heb je ook te maken met factoren als druk, vermoeidheid en soms loopt het op een dag niet. Of je krijgt een keer ongelukkig rood of een blessure (zoals Ziyech bij AZ-uit).
Was ook een mooie wedstrijd, topshow van serero en odegaard.quote:Op zondag 7 april 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De uitslag achteraf zien doet me ook goed. Ik ga aan het avondmaal.
eet smakelijkquote:Op zondag 7 april 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De uitslag achteraf zien doet me ook goed. Ik ga aan het avondmaal.
Groningen kan alleen niet scoren.quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen na de winterstop is best aardig bezig, vooral om het voetbal van de tegenstander onmogelijk te maken. Heeft Ajax best moeite mee.
Het kan maar alvast gezegd zijnquote:
het is nog zeker niet binnen maar je hebt het weer in eigen hand, als je het dan alsnog weg gaat geven verdien je het ook niet en ik moet Van bommel wel nageven dat z'n ploeg wel strijdbaar is ondanks dat het voetballend niet meer je van het is.quote:Op zondag 7 april 2019 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog heb je ook te maken met factoren als druk, vermoeidheid en soms loopt het op een dag niet. Of je krijgt een keer ongelukkig rood of een blessure (zoals Ziyech bij AZ-uit).
Maar dat geld ook voor Ajax!quote:Op zondag 7 april 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah PSV hoeft maar één keer met 7-0 van De Graafschap te winnen ofzo en het is alweer close.
Enige reden dat we punten verspelen is dan door CL.quote:Op zondag 7 april 2019 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
Doelsaldo gaat nog heel spannend worden, PSV gaat thuis nog wel grote overwinningen pakken. Doet mij denken aan het jaar onder Henk ten Cate toen we op 1 goal na geen kampioen werden.
Ajax gaat denk ik nog wel ergens punten verspelen dus PSV zal nog ergens moeten prutsen.
De Graafschap uitquote:Op zondag 7 april 2019 18:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige reden dat we punten verspelen is dan door CL.
Zou niet weten welke wedstrijd we anders verliezen.
Ik zie ze punten morsen tegen AZ. Laatste dag. AZ zal de punten nodig hebben voor plek 3 denk ik. De andere 3... nee niet echt.quote:Op zondag 7 april 2019 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
Doelsaldo gaat nog heel spannend worden, PSV gaat thuis nog wel grote overwinningen pakken. Doet mij denken aan het jaar onder Henk ten Cate toen we op 1 goal na geen kampioen werden.
Ajax gaat denk ik nog wel ergens punten verspelen dus PSV zal nog ergens moeten prutsen.
Ik las iets dat AZ de derde plek niet meer echt nodig heeft als Ajax de beker wint maar daar weet ik het fijne niet van. Lijkt me dat je in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen je supporters sowieso ook wel wat wil geven tegen PSVquote:Op zondag 7 april 2019 18:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zie ze punten morsen tegen AZ. Laatste dag. AZ zal de punten nodig hebben voor plek 3 denk ik. De andere 3... nee niet echt.
En ADO kan het zo ook lastig maken.
Oh ja natuurlijk. Dat valt er een plek vrij.quote:Op zondag 7 april 2019 18:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik las iets dat AZ de derde plek niet meer echt nodig heeft als Ajax de beker wint maar daar weet ik het fijne niet van. Lijkt me dat je in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen je supporters sowieso ook wel wat wil geven tegen PSV
Swaab zal goedkoper zijn D:quote:
Ja, we kunnen hier nog wat meer open deuren intrappen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Afgezien van de geschiedenis, win je die normaal gezien wel.
Ajax moet ook eerst nog maar eens alles zien te winnen.quote:Op zondag 7 april 2019 19:01 schreef Rambow het volgende:
9 goals inhalen is vrij onmogelijk in deze fase lijkt me.
Om het op doelsaldo aan te laten komen moeten ze allebei alles winnen (in elk geval dezelfde resultaten halen).
Laten we zeggen dat Ajax elke wedstrijd 1-0 wint dan is het verschil 14 goals en moet Psv elk duel met 3 goals verschil winnen om een beter doelsaldo te krijgen.
Je moet het zo zien, PSV begint elke pot 2-0 achter en in de wedstrijden van Ajax telt vanaf de eerste goal elk doelpunt bij de tegenstander van PSV erbij. En dan moeten ze alles zien te winnen. Good luck!
hij is ook pas 20 dus dat valt meequote:Op zondag 7 april 2019 19:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Paar leuke dingen zien doen maar je kan je afvragen of hij echt een versterking is
Tegen Juventus hoop ik sowieso een punt te pakken. Winst zou natuurlijk zoete wraak zijn, maar laten we het wel realistisch houden.quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nog pijnlijker als je nu alsnog titel mis zou lopen.
Hopen op een fantastische pot tegen Juventus, beker pakken en titel binnen harken. Ten Hag is Dan onsterfelijk in Amsterdam.
er is helemaal niets aangetoondquote:Op zondag 7 april 2019 19:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tegen Juventus hoop ik sowieso een punt te pakken. Winst zou natuurlijk zoete wraak zijn, maar laten we het wel realistisch houden.
Zou mooi zijn als de discussie over'96 weer even nieuw leven ingeblazen wordt. In welke sport bestaat het nu dat er doping wordt aangetoond, maar dat het dan geen gevolgen heeft voor de prijs?!!!
denk het ookquote:Op zondag 7 april 2019 19:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Dit kampioenschap gaat beslist worden in de resterende duels.
PSV had moeten verliezen. Maarja, KNBB hequote:
Formule 1 en wielrennen genot.quote:Op zondag 7 april 2019 19:21 schreef Simmertje het volgende:
En dan woensdag kwartfinale CL, man wat een seizoen. Hoop niet dat ik in een zwart gat beland van de zomer
En dat volgend seizoen dan helemaal 3x kut isquote:Op zondag 7 april 2019 19:21 schreef Simmertje het volgende:
En dan woensdag kwartfinale CL, man wat een seizoen. Hoop niet dat ik in een zwart gat beland van de zomer
quote:
Nee, echt?quote:Op zondag 7 april 2019 19:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Dit kampioenschap gaat beslist worden in de resterende uit duels.
Ik durf je iets te zeggen. Het kan zo maar beslist worden in alle overige duels!quote:Op zondag 7 april 2019 19:11 schreef Vollenhoven het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2019 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik durf je iets te zeggen. Het kan zo maar beslist worden in alle overige duels!
ten hag is nog steeds een lulquote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nog pijnlijker als je nu alsnog titel mis zou lopen.
Hopen op een fantastische pot tegen Juventus, beker pakken en titel binnen harken. Ten Hag is Dan onsterfelijk in Amsterdam.
Er waren meer dubieuze beslissingen.quote:Op zondag 7 april 2019 19:51 schreef Class het volgende:
Waarom werd die penalty voor Vitesse in godsnaam ingetrokken, wtf
Omdat PSV kampioen moet worden....quote:Op zondag 7 april 2019 19:51 schreef Class het volgende:
Omdat deze scheidsrechter al drie wedstrijden op rij "fouten" maakt ten nadele van Vitesse.quote:Op zondag 7 april 2019 19:51 schreef Class het volgende:
Slutsky is naïef. Voetbal barst van de corruptie, doping en omkoping. Ook hier.quote:Op zondag 7 april 2019 19:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Omdat deze scheidsrechter al drie wedstrijden op rij "fouten" maakt ten nadele van Vitesse.
Volgens Sloetski. Die het raar vindt dat dat kan in een niet-corrupt land als Nederland.
Overal waar mensen zijn is corruptiequote:Op zondag 7 april 2019 19:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Slutsky is naïef. Voetbal barst van de corruptie, doping en omkoping. Ook hier.
Dit wisten we allang.quote:Op zondag 7 april 2019 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Toch zonde dat ze nog een punt pakken, al hadden het er ook nog 3 kunnen zijn...
Wat een zenuwslopend seizoen
Eens hoor, maar om nu Ajax al te feliciteren met het kampioenschap gaat wel wat ver.quote:Op zondag 7 april 2019 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nog zeker niet binnen maar je hebt het weer in eigen hand, als je het dan alsnog weg gaat geven verdien je het ook niet en ik moet Van bommel wel nageven dat z'n ploeg wel strijdbaar is ondanks dat het voetballend niet meer je van het is.
Zwak ook vooral.quote:Op zondag 7 april 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens hoor, maar om nu Ajax al te feliciteren met het kampioenschap gaat wel wat ver.
Present. Blij dat we bovenaan staan, maar ben er bij lange na niet gerust op. Jij wel dan?quote:
Die CL campagne is wel genotquote:Op zondag 7 april 2019 19:21 schreef Simmertje het volgende:
Huilen! Heerlijk!quote:De Jong zette wel zijn vraagtekens bij de blessuretijd die scheidsrechter Serdar Gözübüyük bijtelde. 'We kregen vier minuten extra, volgens mij is dat ook erg weinig.'
Tuurlijk niet, maar het ergste is om die wedstrijden van psv te kijken en maar hopen dat ze wat laten liggen. Nu zelf lekker knallen, om te beginnen met minimaal een nulletje of 5 tegen Excelsior.quote:Op zondag 7 april 2019 20:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Present. Blij dat we bovenaan staan, maar ben er bij lange na niet gerust op. Jij wel dan?
Zou ik ook niet zijn als je nog tegen Utreg moet.quote:Op zondag 7 april 2019 20:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Present. Blij dat we bovenaan staan, maar ben er bij lange na niet gerust op. Jij wel dan?
Eens, nu zijn de rollen eindelijk omgedraaid. Moet wel ff wennenquote:Op zondag 7 april 2019 20:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het ergste is om die wedstrijden van psv te kijken en maar hopen dat ze wat laten liggen. Nu zelf lekker knallen, om te beginnen met minimaal een nulletje of 5 tegen Excelsior.
4 min was gewoon kortquote:
Elke wedstrijd is vanaf nu een finale.quote:Op zondag 7 april 2019 20:15 schreef Tjacka het volgende:
Blijft trouwens gewoon tot de laatste wedstrijd spannend gok ik. Aangezien je Utrecht thuis helemaal niet zo maar heeft gewonnen.
Als ze eruit vliegen met spektakel ben ik al helemaal blijquote:Op zondag 7 april 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er wel weer even uit na die rustperiode![]()
Verwacht daar verder ook niks van eigenlijk.
quote:Op zondag 7 april 2019 19:51 schreef Class het volgende:
Denk dat het tegen Juventus vooral op een zure manier zal gebeuren.quote:Op zondag 7 april 2019 20:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ze eruit vliegen met spektakel ben ik al helemaal blij
Met zuigende, etterende, jankende Juve spelers ben ik ook bang voorquote:Op zondag 7 april 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het tegen Juventus vooral op een zure manier zal gebeuren.
Ik denk dat we op 5 punten voor staan bij de Graafschap uit en dan daar verliezen. Jij ook JR?quote:Op zondag 7 april 2019 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is vanaf nu een finale.
En veel kansloze afstandsschoten van Ziyech.quote:Op zondag 7 april 2019 20:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Met zuigende, etterende, jankende Juve spelers ben ik ook bang voor
Ik denk dat we punten verspelen tegen Groningen en dan weer achter staan.quote:Op zondag 7 april 2019 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat we op 5 punten voor staan bij de Graafschap uit en dan daar verliezen. Jij ook JR?
quote:Op zondag 7 april 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En veel kansloze afstandsschoten van Ziyech.
[..]
Ik denk dat we punten verspelen tegen Groningen en dan weer achter staan.
Dat Juventus gaat lekker fysiek spelen, duels, trekken, achterlijk doen, voetbal onmogelijk maken. Counter en scoren.quote:Op zondag 7 april 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En veel kansloze afstandsschoten van Ziyech.
[..]
Ik denk dat we punten verspelen tegen Groningen en dan weer achter staan.
Dat was vorig seizoen ook zo'n schandalig slechte wedstrijd.quote:Op zondag 7 april 2019 20:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]Groningen is wel zo’n kut drempel.
Ja dat wordt frustrerend.quote:Op zondag 7 april 2019 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat Juventus gaat lekker fysiek spelen, duels, trekken, achterlijk doen, voetbal onmogelijk maken. Counter en scoren.
Inderdaad, ik ben alles behalve een fan van die speler maar hij had er wel gelijk in. Op basis van alle vertragingen etc had t makkelijk 6-8 minuten kunnen zijn..quote:
Ik vind het toch meer een fout van de VAR. Gozubuyuk zat in eerste instantie gewoon goed met het geven van een strafschop (speler van PSV raakte niet het hoofd maar er was wel degelijk sprake van obstructie).quote:Op zondag 7 april 2019 20:36 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben alles behalve een fan van die speler maar hij had er wel gelijk in. Op basis van alle vertragingen etc had t makkelijk 6-8 minuten kunnen zijn..
maarja mij hoor je daar verder niet over klagenenige dat ik nog de wtf heb is de penalty die niet werd gegeven aan Vitesse. Hoe praat die Turk goed dat iemand in 't strafschopgebied een schoen tegen zijn gezicht krijgt, onderuit gaat en er geen penalty komt? hmm
praat als brugman tot de tiende macht i guess
Mja, maar hij is de beelden gaan bekijken. En vond het toen zelf geen penalty meerquote:Op zondag 7 april 2019 20:39 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik vind het toch meer een fout van de VAR. Gozubuyuk zat in eerste instantie gewoon goed met het geven van een strafschop (speler van PSV raakte niet het hoofd maar er was wel degelijk sprake van obstructie).
Dat huilen van De Jong begint ook wel irritant te worden. Met zo'n mentaliteit gaat hij het nergens redden in het buitenland en dit is het seizoen waar hij toch moet gaan vertrekken.quote:
Klopt maar tegen de VAR ingaan doet bijna geen enkele scheids. En de VAR laat alleen beelden zien die hun standpunt versterken. Ik vind dat best kwalijk eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 20:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja, maar hij is de beelden gaan bekijken. En vond het toen zelf geen penalty meer
Doet mij denken aan dat jaar waarin we nipt wonnen van Utrecht met een zeer onterecht penalty en toen kwam Bryan Smeetsquote:Op zondag 7 april 2019 20:15 schreef Tjacka het volgende:
Blijft trouwens gewoon tot de laatste wedstrijd spannend gok ik. Aangezien je Utrecht thuis helemaal niet zo maar heeft gewonnen.
Dat seizoen verdiende Ajax de titel ook absoluut niet gezien het veldspel.quote:Op zondag 7 april 2019 20:48 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat jaar waarin we nipt wonnen van Utrecht met een zeer onterecht penalty en toen kwam Bryan Smeets
feyenoord heeft daar ook nooit moeilijk over gedaan in 2017quote:Op zondag 7 april 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat seizoen verdiende Ajax de titel ook absoluut niet gezien het veldspel.
Maar dat is een parodie op een voetbalclub.quote:Op zondag 7 april 2019 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
feyenoord heeft daar ook nooit moeilijk over gedaan in 2017
typisch een speler die in nederland prima kan renderen maar in oranje of buitenland bijn niets klaar maakt. schopt / kopt er wel 25 in dit seizoen, dus in nederland kan hij goed mee, maar bijv in de cl league was er al direct weer twijfelquote:Op zondag 7 april 2019 20:43 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Dat huilen van De Jong begint ook wel irritant te worden. Met zo'n mentaliteit gaat hij het nergens redden in het buitenland en dit is het seizoen waar hij toch moet gaan vertrekken.
Ik kan mij niets herinneren van dat seizoenquote:Op zondag 7 april 2019 20:48 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dat jaar waarin we nipt wonnen van Utrecht met een zeer onterecht penalty en toen kwam Bryan Smeets
Doe maar niet, dat trek ik niet.quote:Op zondag 7 april 2019 21:16 schreef TLC het volgende:
Wat zou t lekker zijn om Juve na penalties te verslaanwraak voor '96
Tegen zo'n club moet je gewoon op zoek naar vrije trappen. En dan hopen dat Schöne en Ziyech hem er in weten te leggen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat Juventus gaat lekker fysiek spelen, duels, trekken, achterlijk doen, voetbal onmogelijk maken. Counter en scoren.
Gewoon lekker gaan voetballen en zelf de wedstrijd bepalen. Balletje zo snel van a naar b dat ze niet eens kunnen schoppen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Tegen zo'n club moet je gewoon op zoek naar vrije trappen. En dan hopen dat Schöne en Ziyech hem er in weten te leggen.
Dan beter volgende week.quote:Op zondag 7 april 2019 21:30 schreef TLC het volgende:
Hopelijk gaat Juve vanavond nog kampioen worden zodat ze ff te diep in t glaasje kunnen kijken en niet helemaal topfit zijn woensdag
Afstandsschot Ziyech, erin gelopen door Tadic na de reboundquote:Op zondag 7 april 2019 21:45 schreef Vollenhoven het volgende:
Bij Juve hebben ze wel een matige keeper in de vorm van Szczęsny
mwoa met Cristiano Ronaldo compenseert dat een hoopquote:Op zondag 7 april 2019 21:45 schreef Vollenhoven het volgende:
Bij Juve hebben ze wel een matige keeper in de vorm van Szczęsny
Daar gaat het niet om. Maar jij verkondigde dat Ajax wel punten zou verliezen in Tilburg en dat PSV makkelijk zou winnen in Arnhem. En dat elke week.quote:Op zondag 7 april 2019 20:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Misschien wat minder voor anderen denken dan, gaat je leven een stuk leuker van worden.quote:
Ik zou er nu voor tekenen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen ook zo'n schandalig slechte wedstrijd.
Toen deden we een PSV'tje met die winnende van Huntelaar.
Het moet allemaal een klein beetje mee zitten.quote:Op zondag 7 april 2019 21:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Tegen zo'n club moet je gewoon op zoek naar vrije trappen. En dan hopen dat Schöne en Ziyech hem er in weten te leggen.
Pjanic en Dybala zijn de enige spelers met voetbal. En cuadrado op een goeie dag maar das ook een debielquote:Op zondag 7 april 2019 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pjanic moet je isoleren, verder zijn ze niet zo creatief. Wel enorm slinks uiteraard.
Ik vind 4 van de 5 wedstrijden echt tricky... Vitesse thuis en Utrecht thuis heb je niet zomaar gewonnen, net als beide uitwedstrijden... in deze fase van het seizoen kun je eigenlijk nergens meer vanuit gaanquote:Op zondag 7 april 2019 20:15 schreef Tjacka het volgende:
Cuadrado kan er niks van.quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pjanic en Dybala zijn de enige spelers met voetbal. En cuadrado op een goeie dag maar das ook een debiel
Cuadrado is de Brahim Darri van Juventusquote:Op zondag 7 april 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cuadrado kan er niks van.
@:LordVoldermort is het hiermee eens.
Hopen dat AZ z'n werk doet de laatste wedstrijd, maar ben er bang voorquote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind 4 van de 5 wedstrijden echt tricky... Vitesse thuis en Utrecht thuis heb je niet zomaar gewonnen, net als beide uitwedstrijden... in deze fase van het seizoen kun je eigenlijk nergens meer vanuit gaan
Kan die wedstrijd nog belangrijk zijn voor AZ? Of is de 3de plaats te ver weg?quote:Op zondag 7 april 2019 22:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hopen dat AZ z'n werk doet de laatste wedstrijd, maar ben er bang voor
Dat hangt vooral af van Feyenoord - AZ over twee weken.quote:Op zondag 7 april 2019 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kan die wedstrijd nog belangrijk zijn voor AZ? Of is de 3de plaats te ver weg?²
Ajax is wel lekker in vorm aan het komen heb ik het idee.quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind 4 van de 5 wedstrijden echt tricky... Vitesse thuis en Utrecht thuis heb je niet zomaar gewonnen, net als beide uitwedstrijden... in deze fase van het seizoen kun je eigenlijk nergens meer vanuit gaan
Niks zo veranderlijk als vorm.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax is wel lekker in vorm aan het komen heb ik het idee.
SeroroGOD!quote:Serero blij dat hij Ajax een handje heeft kunnen helpen
21:21 – Thulani Serero is blij dat hij zondagmiddag zijn oude club Ajax een handje heeft kunnen helpen. De middenvelder van Vitesse opende na dertien minuten de score tegen PSV en speelde verder een puike wedstrijd. Door het 3-3 gelijkspel is PSV de koppositie kwijtgeraakt aan Ajax.
"We speelden voor onszelf, maar ik ben blij voor Ajax. Ik heb het daar goed naar mijn zin gehad en de fans gaven mij altijd een warm welkom", aldus de Zuid-Afrikaanse middenvelder in gesprek met het Algemeen Dagblad. Serero speelde tussen 2011 en 2017 voor de Amsterdamse club alvorens hij de overstap naar Vitesse maakte.
Niet eens alleen zijn afscheid, sowieso hoe hij behandeld is sinds hij zijn basisplek kwijt wasquote:Op zondag 7 april 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg wel echt een schandalig afscheid bij Ajax toen.
Leuke jongen, ben hem een paar keer tegengekomen in Amstelveen waar hij woonde. Echt een schatje.quote:Op zondag 7 april 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg wel echt een schandalig afscheid bij Ajax toen.
Te licht...quote:Op zondag 7 april 2019 23:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Serero was toch echt wel de perfecte nummer 6, ik snap nog steeds niet hoe die zijn basisplek is kwijt is geraakt en hoe die er nooit meer in is gekomen.
Dat is wat overdreven, kwam net te kort.quote:Op zondag 7 april 2019 23:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Serero was toch echt wel de perfecte nummer 6, ik snap nog steeds niet hoe die zijn basisplek is kwijt is geraakt en hoe die er nooit meer in is gekomen.
quote:Op zondag 7 april 2019 23:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Vollenhoven de Scarface88 van het Ajax-topic.quote:Op maandag 8 april 2019 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aii iemand noemt serero de perfecte 6. Dan ben je wel echt niet goed snik.
Denk dat Ajax wel gewonnen als ze 100% fit waren . Toen was volgens het halve elftal geblesseerd en zaten de donkere spelers met hun hoofd ergens anders..quote:Op maandag 8 april 2019 00:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel...
http://www.elfvoetbal.nl/(...)CL-finale-tegen-Ajax
Ronald de Boer die een reactie geeft.quote:Op maandag 8 april 2019 00:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel...
OK helemaal niets is dan misschien te sterk maar dit is ook niet overtuigendquote:Op maandag 8 april 2019 00:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij toch wel...
Ik zie PSV eerlijk gezegd ook wel de komende twee thuiswedstrijden met een nulletje of zes winnen. Het is dus aan Ajax om ook te blijven winnen en scoren, maar jezelf rijk rekenen is het domste wat men in Amsterdam nu kan doen.quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op zondag 7 april 2019 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als vorm.
Ga je eraf tegen Juventus kan dat ook ineens weer weg zijn.
Je moet gewoon zelf vijf keer winnen, dan ben je kampioen. Als we afhankelijk zijn van AZ-PSV is er ergens iets fout gegaan en heb je het dus (weer) uit handen gegeven.quote:Op maandag 8 april 2019 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens maakt het volgens mij vrij weinig uit hoe AZ er voor staat in de laatste wedstrijd. Sterker nog, als ze zouden moeten winnen lijkt me dat eerder nadelig, dat ligt PSV uitstekend. Als AZ de derde plaats al binnen heeft ligt er minder druk op hen, en alles bij PSV, wat ook een voordeel is. Excelsior, Willem II (in 2007?) speelde volgens mij ook nergens meer voor, De Graafschap moest zich eigenlijk juist sparen voor de nacompetitie. De rest is geschiedenis.
Ik geloof niet dat de Ajax-haat bij AZ en supporters zo groot is dat ze moedwillig gaan verliezen. Alleen de allerextreemst kleinzerige club is daartoe in staat.
We hebben het geluk dat AZ nog moet strijden voor plek 3quote:Op maandag 8 april 2019 09:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Overigens maakt het volgens mij vrij weinig uit hoe AZ er voor staat in de laatste wedstrijd. Sterker nog, als ze zouden moeten winnen lijkt me dat eerder nadelig, dat ligt PSV uitstekend. Als AZ de derde plaats al binnen heeft ligt er minder druk op hen, en alles bij PSV, wat ook een voordeel is. Excelsior, Willem II (in 2007?) speelde volgens mij ook nergens meer voor, De Graafschap moest zich eigenlijk juist sparen voor de nacompetitie. De rest is geschiedenis.
Ik geloof niet dat de Ajax-haat bij AZ en supporters zo groot is dat ze moedwillig gaan verliezen. Alleen de allerextreemst kleinzerige club is daartoe in staat.
Mwa. Dan met AEK ook dus. Toen was er gewoon bier.quote:Op maandag 8 april 2019 10:35 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Risico pot toch? Net als met Standard toen..
ZIEDENDquote:Op maandag 8 april 2019 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een gore rat is die Lozano ook he, voor de penal gaan ipv scoren. Vind het nog een gemakkelijk gegeven penalty. Hij was de controle kwijt en schoot die bal richting de cornervlag.
Die 2e penal is nog erger zie ik nu, zo makkelijk gegeven. Zulke omstandigheden zijn er 200x per wedstrijd.quote:
Lozano gaat altijd voor de penalty of vrije trap.quote:Op maandag 8 april 2019 10:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die 2e penal is nog erger zie ik nu, zo makkelijk gegeven. Zulke omstandigheden zijn er 200x per wedstrijd.
Het was niet heel intelligent uitkomen van Pasveer en je moet Lozano gewoon de kans niet geven om hem zo 'op te zoeken'. Ik vond het wel licht maar je kan hem geven. Net als de tweede.quote:Op maandag 8 april 2019 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een gore rat is die Lozano ook he, voor de penal gaan ipv scoren. Vind het nog een gemakkelijk gegeven penalty. Hij was de controle kwijt en schoot die bal richting de cornervlag.
Was inderdaad geen penaltyquote:Op maandag 8 april 2019 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
goed uitgelokt wel, kan me wel voorstellen dat een scheids er in trapt, die gevaarlijk spel beslissing aan de andere kant daarentegen was gewoon een blunderquote:
die Pasveer komt bij het eerste moment te druistig in en bij 2e moment wacht hij te lang al was dat wel een domme overtreding van die verdedigerquote:Op maandag 8 april 2019 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was niet heel intelligent uitkomen van Pasveer en je moet Lozano gewoon de kans niet geven om hem zo 'op te zoeken'. Ik vond het wel licht maar je kan hem geven. Net als de tweede.
En dat die grens buitenspel afvlagtquote:Op maandag 8 april 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed uitgelokt wel, kan me wel voorstellen dat een scheids er in trapt, die gevaarlijk spel beslissing aan de andere kant daarentegen was gewoon een blunder
Vond ik wel, al was het wel overduidelijk uitgelokt. Maar wel dom van Pasveer hoor.quote:
Waarschijnlijk wordt er vandaag meer duidelijk.quote:Op maandag 8 april 2019 11:24 schreef Simmertje het volgende:
Wanneer begint trouwens de kaartverkoop van de bekerfinale, duurt wel erg lang..
Lozano versierd die strafschoppen gewoon heel slim, dat zie ik Tadic ook zo doenquote:Op maandag 8 april 2019 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
het maakt nu gelukkig niet zo veel meer uit wat de anderen doen, gewoon op je eigen wedstrijden focussen dan moet het goed komen en wie weet doet die laatste speelronde er helemaal niet meer toequote:Op maandag 8 april 2019 11:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Lozano versierd die strafschoppen gewoon heel slim, dat zie ik Tadic ook zo doen. Wat ik wel opvallend vind is dat Lozano voor die penalties gaat in plaats gewoon proberen de goal te maken. Komt op mij over als zoeken naar zekerheid en niet vertrouwen op de eigen afronding.
En als je hier al aan gaat ergeren, maak je borst dan maar nat de komende wedstrijden, want ik denk dat bij PSV de trukendoos open zal gaan wat betreft dit soort acties. Helemaal als bijvoorbeeld dat laatste duel bij AZ beslissend gaat worden. Ajax moet dan tegen Utrecht, en die zullen er alles aan gaan doen om Ajax van die titel te houden.
Vitesse thuis altijd lastigquote:Op zondag 7 april 2019 19:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Het puntenaantal is nog gewoon gelijk hequote:Op maandag 8 april 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
het maakt nu gelukkig niet zo veel meer uit wat de anderen doen, gewoon op je eigen wedstrijden focussen dan moet het goed komen en wie weet doet die laatste speelronde er helemaal niet meer toe
Was die er niet buiten?quote:Op maandag 8 april 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond ik wel, al was het wel overduidelijk uitgelokt. Maar wel dom van Pasveer hoor.
Maar vond dat moment aan de andere kant, wat door de VAR ongedaan gemaakt werd ook een penalty. (gevaarlijk spel)
Utrecht gaat niks doen joh. Die verloren met 5-0 van ADOquote:Op maandag 8 april 2019 11:27 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Lozano versierd die strafschoppen gewoon heel slim, dat zie ik Tadic ook zo doen. Wat ik wel opvallend vind is dat Lozano voor die penalties gaat in plaats gewoon proberen de goal te maken. Komt op mij over als zoeken naar zekerheid en niet vertrouwen op de eigen afronding.
En als je hier al aan gaat ergeren, maak je borst dan maar nat de komende wedstrijden, want ik denk dat bij PSV de trukendoos open zal gaan wat betreft dit soort acties. Helemaal als bijvoorbeeld dat laatste duel bij AZ beslissend gaat worden. Ajax moet dan tegen Utrecht, en die zullen er alles aan gaan doen om Ajax van die titel te houden.
Als AZ in die laatste wedstrijd de derde plek moet binnenhalen wint PSV, markeer mijn woorden.quote:Op maandag 8 april 2019 10:36 schreef MCH het volgende:
[..]
We hebben het geluk dat AZ nog moet strijden voor plek 3
Utrecht is zo'n ploegje dat als ze willen gewoon heel goed kunnen voetballen. En tegen Ajax willen ze, in tegenstelling tot tegen ADO, wél. Ik denk zelfs dat het bovenop die rivaliteit tussen beide ploegen, voor Utrecht nog een extra motivatie is als ze kunnen voorkomen dat Ajax kampioen wordt. Als ze dat zou lukken stappen ze gewoon juichend van het veld in Amsterdamquote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Utrecht gaat niks doen joh. Die verloren met 5-0 van ADO![]()
Daarnaast zullen ze wel play-offs spelen, dus die gaan echt niet veel risico's nemen.
PSV moet minimaal 14 goals goedmaken, dus die moeten vol aan de bak.quote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het puntenaantal is nog gewoon gelijk he. Ajax zal naast alle wedstrijden winnen, ook scores moeten neerzetten. Ik zie PSV zeker twee keer met 6-0 winnen van De Graafschap en ADO.
De Graafschap moest nog nacompetitie spelen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Utrecht gaat niks doen joh. Die verloren met 5-0 van ADO![]()
Daarnaast zullen ze wel play-offs spelen, dus die gaan echt niet veel risico's nemen.
Graafschap speelde wel thuis en daarnaast hadden we eigenlijk echt een dramatisch team dat jaar. Dan brengt de Boer vervolgens ook nog eens vd Hoorn erin voor Milikquote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Graafschap moest nog nacompetitie spelen.
Het geheugen van sommig mensen houdt niet over, ik zeg het nota bene net nog
waarom dan wel bang voor Groningen? je hoeft alleen maar bang voor jezelf te zijn, eerlijk gezegd was ik daar tegen WillemII ook bang voor maar dat bleek ongegrond, toch het idee dat het mentaal goed zit en dat kan PSV momenteel niet zeggen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:39 schreef Simmertje het volgende:
Ik zie Groningen uit toch echt als de cruciale pot hoor. Met deze ploeg moeten we echt niet bang zijn voor Utrecht in de Arena. Enige wat tegen kan zitten is dat we eventueel de halve finale CL in die week spelen. Ja ik zei het echt, dat we eventueel een halve finale CL nog moeten spelen.
Juventus uit nog in de benen, stug Groningen afgelopen weken en daarnaast hebben we het daar nooit makkelijk. Geloof dat Groningen naast AZ de meeste punten heeft gehaald dit jaar.quote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom dan wel bang voor Groningen? je hoeft alleen maar bang voor jezelf te zijn, eerlijk gezegd was ik daar tegen WillemII ook bang voor maar dat bleek ongegrond, toch het idee dat het mentaal goed zit en dat kan PSV momenteel niet zeggen.
Totaal niet te vergelijken met dit elftalquote:Op maandag 8 april 2019 11:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Graafschap moest nog nacompetitie spelen.
Het geheugen van sommig mensen houdt niet over, ik zeg het nota bene net nog
dat klopt wel maar Ajax is toch gewoon beterquote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Juventus uit nog in de benen, stug Groningen afgelopen weken en daarnaast hebben we het daar nooit makkelijk. Geloof dat Groningen naast AZ de meeste punten heeft gehaald dit jaar.
Minimaal 14? Het verschil is 9quote:Op maandag 8 april 2019 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSV moet minimaal 14 goals goedmaken, dus die moeten vol aan de bak.
Ajax scoorde 25 keer tegen de komende vijf tegenstanders in de eerste wedstrijden.
Tuurlijk is Ajax beter, maar zie het wel als de lastigste pot nog van de 5. En vanaf nu ook gewoon lekker met de CL basis beginnen, spelers moeten het gewoon nog even een maandje volhouden.quote:Op maandag 8 april 2019 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt wel maar Ajax is toch gewoon beter
Als je uitgaat van doelsaldo gaan ze allebei alles winnen en wint Ajax dus minimaal vijf keer met 1-0, dus vijf goals erbijquote:
okquote:Op maandag 8 april 2019 11:44 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Minimaal 14? Het verschil is 9. Daarnaast maakt dat laatste nu weinig uit, zo kun je niet redeneren. Dat Ajax 25 keer scoorde in de eerste wedstrijden is leuk voor ze, maar 0,0 garantie dat dat nu weer zal gebeuren.
Ajax moet zaterdag maar meteen met 6 of 7-0 winnen van Excelsior. Dan moet PSV zelfs ook met zo'n uitslag winnen om een beetje bij te blijven.quote:Op maandag 8 april 2019 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSV moet minimaal 14 goals goedmaken, dus die moeten vol aan de bak.
Ajax scoorde 25 keer tegen de komende vijf tegenstanders in de eerste wedstrijden.
Ja, dat denk ik wel ja. Thuis heeft PSV over het algemeen dit seizoen niet erg veel moeite gehad. En dat waren dan ook duels die ze ingingen met de gedachte dat winst genoeg was, niet zoveel mogelijk te scoren.quote:Op maandag 8 april 2019 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
ok
Maar een PSV dat tweemaal met 6-0 wint is wel reëel ja.
Je loopt nu een beetje op de feiten vooruitquote:Op maandag 8 april 2019 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je uitgaat van doelsaldo gaan ze allebei alles winnen en wint Ajax dus minimaal vijf keer met 1-0, dus vijf goals erbij
Bij Ajax gaat het allemaal enorm stroef inderdaad, boh.quote:Op maandag 8 april 2019 11:50 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel ja. Thuis heeft PSV over het algemeen dit seizoen niet erg veel moeite gehad. En dat waren dan ook duels die ze ingingen met de gedachte dat winst genoeg was, niet zoveel mogelijk te scoren.
[..]
Je loopt nu een beetje op de feiten vooruit
Op spaarstand gaan? Lijkt me vrij risicovol op dit moment. Die CL ga je gewoon nooit winnen, dus ik zou de prioriteit bij het kampioenschap houden.quote:Op maandag 8 april 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet zaterdag maar meteen met 6 of 7-0 winnen van Excelsior. Dan moet PSV zelfs ook met zo'n uitslag winnen om een beetje bij te blijven.
Al ligt het er ook weer aan wat het resultaat is van Juventus-thuis of ze dan vol doorgaan met goals blijven maken of al vroeg op de spaarstand gaan.
Dat doe je zelf door het doelsaldo beslissend te maken.quote:Op maandag 8 april 2019 11:50 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel ja. Thuis heeft PSV over het algemeen dit seizoen niet erg veel moeite gehad. En dat waren dan ook duels die ze ingingen met de gedachte dat winst genoeg was, niet zoveel mogelijk te scoren.
[..]
Je loopt nu een beetje op de feiten vooruit
Gelukkig werkt voetbal niet altijd zo makkelijk. We waren ook gewoon beter dan AZ en Heracles.quote:Op maandag 8 april 2019 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat klopt wel maar Ajax is toch gewoon beter
Alsof die spelers zo denken, die willen zich juist laten zien in de CL.quote:Op maandag 8 april 2019 11:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Op spaarstand gaan? Lijkt me vrij risicovol op dit moment. Die CL ga je gewoon nooit winnen, dus ik zou de prioriteit bij het kampioenschap houden.
natuurlijk maar als je de scherpte kan opbrengen moet het geen probleem zijnquote:Op maandag 8 april 2019 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig werkt voetbal niet altijd zo makkelijk. We waren ook gewoon beter dan AZ en Heracles.
Pasveer kon geen kant op. Lozano speelt de bal richting de cornervlag en vliegt dan maar over de keeper heen. Enorme schwalbe imoquote:Op maandag 8 april 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond ik wel, al was het wel overduidelijk uitgelokt. Maar wel dom van Pasveer hoor.
Maar vond dat moment aan de andere kant, wat door de VAR ongedaan gemaakt werd ook een penalty. (gevaarlijk spel)
Groningen gaat zich wel ingraven onder die Buijs en daar heeft Ajax nog wel moeite mee. Komt ook nog spanning bij als die goal dan lang uitblijft.quote:Op maandag 8 april 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar als je de scherpte kan opbrengen moet het geen probleem zijn
we gaan het zien, nog 11 wedstrijden voor de triplequote:Op maandag 8 april 2019 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen gaat zich wel ingraven onder die Buijs en daar heeft Ajax nog wel moeite mee. Komt ook nog spanning bij als die goal dan lang uitblijft.
Wat een genotsacties toch ooktwitter:ChampionsLeague twitterde op maandag 08-04-2019 om 12:02:58Tadić & De Jong enjoy @AFCAjax's biggest social media hits 😃❌ Tadić spin ❌ Frenkie feint❌ Ziyech pass #UCL | @AFCAjax_EN https://t.co/obNE9rURKg reageer retweet
Dat geldt voor elke vergelijking. De argumentatie loopt gewoon spaak.quote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met dit elftal
Dat geldt dan toch ook voor psv?quote:Op maandag 8 april 2019 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je uitgaat van doelsaldo gaan ze allebei alles winnen en wint Ajax dus minimaal vijf keer met 1-0, dus vijf goals erbij
Ja dan moeten ze toch 9 extra goals makenquote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat geldt dan toch ook voor psv?
Als PSV en Ajax alles winnen, zal PSV minimaal 14x moeten scoren in totaal, gegeven dat ze geen goals tegen krijgen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ze gaan beide vast niet alles winnen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als PSV en Ajax alles winnen, zal PSV minimaal 14x moeten scoren in totaal, gegeven dat ze geen goals tegen krijgen.
Wauw.quote:Op maandag 8 april 2019 12:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kan je wel zo reageren, maar als het op doelsaldo aankomt moet psv net als ajax evenveel winnen. Je moet er dus 9 goedmaken, niet 14.quote:
Ajax moet nu gewoon alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.quote:Op maandag 8 april 2019 13:17 schreef Simmertje het volgende:
En wanneer Ajax alles wint is dat echt niet 5x met 1-0. Mag op doelsaldo gewoon niet misgaan, we hebben zoveel scorend vermogen. 5x winnen = kampioen.
Ik was dit al aan het typen, je was me net voorquote:Op maandag 8 april 2019 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ajax moet nu gewoon alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Wijze woordenquote:Op maandag 8 april 2019 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ajax moet nu gewoon alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen.
Mag inderdaad niet, maar het kan wel. Kan zo opeens een 9-0 tussen zitten bij PSV, weten wij veel. Hopelijk zijn de spelers er nu van doordrongen, want dat leek bij Emmen niet het geval.quote:Op maandag 8 april 2019 13:17 schreef Simmertje het volgende:
En wanneer Ajax alles wint is dat echt niet 5x met 1-0. Mag op doelsaldo gewoon niet misgaan, we hebben zoveel scorend vermogen. 5x winnen = kampioen.
‘Zweden gaat echt niet met 8-0 winnen.’quote:Op maandag 8 april 2019 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mag inderdaad niet, maar het kan wel. Kan zo opeens een 9-0 tussen zitten bij PSV, weten wij veel.
Volgens Waterreus gaat PSV kampioen worden omdat Van Bommel zo'n winnaar is.quote:Op maandag 8 april 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
We moeten PSV zo snel mogelijk het gevoel geven dat er niks te halen valt.
Dat werkt ook spiegelogisch door.
Gefeliciteerd makker. Als Waterreus dat zegt, dan gaat het absoluut niet gebeuren.quote:Op maandag 8 april 2019 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Waterreus gaat PSV kampioen worden omdat Van Bommel zo'n winnaar is.
Precies ja. 11 wedstrijden winnen en je hebt de treblequote:Op maandag 8 april 2019 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
High five ouwe.quote:Op maandag 8 april 2019 13:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was dit al aan het typen, je was me net voor
en dan sla je de voorronde CL volgend jaar over en mag je extra lang op vakantie als speler.quote:Op maandag 8 april 2019 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies ja. 11 wedstrijden winnen en je hebt de treble
zin in woensdag ook, zijn toch bonus wedstrijden in die CLquote:Op maandag 8 april 2019 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies ja. 11 wedstrijden winnen en je hebt de treble
Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Simmertje het volgende:
Hebben spelers überhaupt een premie in hun contract staan voor het winnen van de CL?
Ik krijg er ook voorzichtig zin in ja, hoewel ik weinig hoop koester. Hoop dat het na woensdag in ieder geval nog niet beslist is.quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zin in woensdag ook, zijn toch bonus wedstrijden in die CL
Op de een of andere manier zit ik nu juist weer helemaal in de Eredivisie mindset en moet ik nog even omschakelen voor die wedstrijd tegen Juventus om er nerveus voor te raken.quote:Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zin in woensdag ook, zijn toch bonus wedstrijden in die CL
nee maar dat had ik tegen Real eigenlijk ook niet, als ze datzelfde niveau kunnen neerzetten worden het 2 leuke wedstrijdenquote:Op maandag 8 april 2019 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg er ook voorzichtig zin in ja, hoewel ik weinig hoop koester. Hoop dat het na woensdag in ieder geval nog niet beslist is.
Nee ik ook niet hoor. Hoewel ik Juventus nog wel een stukje hoger inschat. Maar heb wel vertrouwen in Ajax in dit soort wedstrijden, alleen alles moet even meezitten voor een resultaat.quote:Op maandag 8 april 2019 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar dat had ik tegen Real eigenlijk ook niet, als ze datzelfde niveau kunnen neerzetten worden het 2 leuke wedstrijden
ik denk dat ze een beetje van hetzelfde niveau zijn, het is dat Real na 1 wedstrijd dacht dat het al binnen was, beetje zoals Atletico tegen Juvequote:Op maandag 8 april 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor. Hoewel ik Juventus nog wel een stukje hoger inschat. Maar heb wel vertrouwen in Ajax in dit soort wedstrijden, alleen alles moet even meezitten voor een resultaat.
Komt allebei op hetzelfde neer: Uitschakeling.quote:Op maandag 8 april 2019 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk thuis een 1-3 nederlaag en dan uit een 1-1.
Die krijgen dinsdagnacht de vuurwerkshow van hun leven.quote:Op maandag 8 april 2019 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nerveus zijnDe Italianen weten straks niet wat ze overkomt
welk hotel zitten ze?quote:Op maandag 8 april 2019 13:41 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Die krijgen dinsdagnacht de vuurwerkshow van hun leven.
Okura of Hiltonquote:
De Witte Bergenquote:Op maandag 8 april 2019 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet dat ik er heen ga hoor maar er zijn toch wat meer opties dan dat
Het volgen van @MikeVerweij en het weergeven van de Tweets van @MikeVerweij is voor jou geblokkeerd. Meer informatiequote:Op maandag 8 april 2019 14:18 schreef Simmertje het volgende:
Opvallend succes, Dijks.
https://twitter.com/MikeVerweij/status/889233199196491776
Pure aids was deze tweet![]()
Sinkgraven?quote:Op maandag 8 april 2019 14:16 schreef TheJanitor het volgende:
Wie moeten we gaan kopen eigenlijk als nieuwe linksback?
Doe dat maar niet.quote:
Moet heel snel weg.quote:Op maandag 8 april 2019 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
Wat heb je eigenlijk wel aan Sinkgraven?
Hij loopt op het veld voornamelijk in de weg.quote:Op maandag 8 april 2019 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
Niet veel meer vrees ik...quote:Op maandag 8 april 2019 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
Meer een middenvelder natuurlijk en zeker geen backquote:Op maandag 8 april 2019 15:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet veel meer vrees ik...
Goede voetballer, maar denk toch dat ze hem weg moeten doen. Voor Feyenoord zou het een goeie zijn.
Voor Feyenoord is hij als back ook al heel goed ^^. Maar idd, hij voelt zich heerlijk op het middenveld, en daar is hij voor een club als Feyenoord echt uitstekend.quote:Op maandag 8 april 2019 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer een middenvelder natuurlijk en zeker geen back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |