SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. RED ONS HENNIEGOD
mokerdomquote:Op zondag 7 april 2019 18:36 schreef BobW het volgende:
Beetje dom dat Vitesse een counter tegen krijgt als ze 3-2 voor staan...
Dat doen ploegen altijd tegen PSV, dan ruiken ze bloed om er nog eentje te maken en lopen ze in de val.quote:Op zondag 7 april 2019 18:36 schreef BobW het volgende:
Beetje dom dat Vitesse een counter tegen krijgt als ze 3-2 voor staan...
Is ze voor PSV?quote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef Marsenal het volgende:
Godsklere wat een pot. Ben op vakantie, vrouwtje helemaal woest aan de dinertafel hier
PSV is eigenlijk altijd kansloos in de beker en in Europa. Over hun belangrijkste prijs wordt niet voor niets gezegd dat ze die gelijkgespeeld hebben ipv gewonnen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Boven verwachting? Beker en Europa kansloos. Dit spel week in week uit op de mat leggen, komt bij dat hij volslagen debiel doet.
Muah PSV hoeft maar één keer met 7-0 van De Graafschap te winnen ofzo en het is alweer close.quote:
Vrouwenquote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef Marsenal het volgende:
Godsklere wat een pot. Ben op vakantie, vrouwtje helemaal woest aan de dinertafel hier
Ajax moet nog naar Groningen na een zware midweekse wedstrijd in Turijn.quote:
Nou Groningen poeh hey. Doelsaldo staan jullie ruim vrij.quote:Op zondag 7 april 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Groningen na een zware midweekse wedstrijd in Turijn.
Nog genoeg valkuilen en het gaat gewoon nog op doelsaldo.
Groningen na de winterstop is een behoorlijke ploegquote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou Groningen poeh hey. Doelsaldo staan jullie ruim vrij.
Klinkt als een all-inclusive vakantie in Spanjequote:Op zondag 7 april 2019 18:39 schreef Marsenal het volgende:
Groningen na de winterstop is best aardig bezig, vooral om het voetbal van de tegenstander onmogelijk te maken. Heeft Ajax best moeite mee.quote:Op zondag 7 april 2019 18:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou Groningen poeh hey. Doelsaldo staan jullie ruim vrij.
Ik zie juist het tegenovergestelde. Tegen Ajax bijvoorbeeld gefaalt terwijl je daar de titel had kunnen pakken.quote:Op zondag 7 april 2019 18:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
PSV is eigenlijk altijd kansloos in de beker en in Europa. Over hun belangrijkste prijs wordt niet voor niets gezegd dat ze die gelijkgespeeld hebben ipv gewonnen.
Ik had van PSV ook in de competitie een tussenjaar verwacht, maar ik zie op MvB op alle moeilijke momenten wel behoorlijk adequaat reageren. Boven verwachting dus.
Ze vind sowieso de meest idiote dingen leuk, ik heb deze week m’n tenenkaas er af laten knabbelen door duizend kleine visjesquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Groningen na de winterstop is best aardig bezig, vooral om het voetbal van de tegenstander onmogelijk te maken. Heeft Ajax best moeite mee.
Ik dineer vandaag met uitzicht op Olympia.quote:Op zondag 7 april 2019 18:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Klinkt als een all-inclusive vakantie in Spanje
Het zal best maar een geconcentreerd Ajax moet in Nederland van alles onder de top 5 kunnen winnen. Pech kan altijd ok. Maar dan nog kwalitatief staan er 11 spelers die dit moeten kunnen.quote:Op zondag 7 april 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Groningen na een zware midweekse wedstrijd in Turijn.
Nog genoeg valkuilen en het gaat gewoon nog op doelsaldo.
Ja daarom.quote:
Dan nog heb je ook te maken met factoren als druk, vermoeidheid en soms loopt het op een dag niet. Of je krijgt een keer ongelukkig rood of een blessure (zoals Ziyech bij AZ-uit).quote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Het zal best maar een geconcentreerd Ajax moet in Nederland van alles onder de top 5 kunnen winnen. Pech kan altijd ok. Maar dan nog kwalitatief staan er 11 spelers die dit moeten kunnen.
Volgens mij lees jij niet goed.quote:Op zondag 7 april 2019 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zal ik het dan maar doen?
Gefeliciteerd met het kampioenschap
twitter:sportzeloot twitterde op zondag 07-04-2019 om 18:39:54Seizoen Ajax:• Bovenaan na 29 duels• Nooit meer punten gehad deze eeuw na 29 duels• Al net zoveel punten als in laatste kampioensjaar• Na 16 jaar in kwartfinale CL• Na 5 jaar in bekerfinale• 100 goals in 29 duels, doelpuntenrecord kan nog reageer retweet
De uitslag achteraf zien doet me ook goed. Ik ga aan het avondmaal.quote:Op zondag 7 april 2019 18:46 schreef Adames het volgende:
Jammer dat @:El-Stinho deze wedstrijd heeft gemist
Ok mee eens. Maar zelfs dan. Je kunt ook iets efficienter proberen te werkenquote:Op zondag 7 april 2019 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nog heb je ook te maken met factoren als druk, vermoeidheid en soms loopt het op een dag niet. Of je krijgt een keer ongelukkig rood of een blessure (zoals Ziyech bij AZ-uit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |