Als Batsie maar wegblijftquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:35 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die Jessie moet eens een keer een klap met de batse hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Was nog iets vergeten, hij stottert nog erger dan Adriaan. Niet dat hij daar erg mee zit trouwensquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1 keer beschuldigd,maar dat is later ingetrokken.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Batsie maar wegblijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Batsie maar wegblijft
Liever Bil dan al die meiden daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schattig samen he?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:54 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hey wat raar Jessie en Gerrit bij elkaar
Doen ze anders nooit!
Ik neem 'n stroopwafel.... het is weekend!quote:
Dat kind is zo aanwezig en als ze iemand iets tegen haar zegt en niet bevalt gooit ze het meteen op haar depressiviteitquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik neem 'n stroopwafel.... het is weekend!
En hij is me lekker zegt ze 2x, en na 'n minuut reageert Franny, oh ja is die lekker.... goedzo
anders heb je er niets aan.
Ger is tegenwoordig de tampon van Jessie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:54 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hey wat raar Jessie en Gerrit bij elkaar
Doen ze anders nooit!
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef mazaru het volgende:
De nabestaanden zullen er blij mee zijn zegt Erik.
Dat denk ik ook. Als ze iets in die kist roepen werkt het als een echoput. Net alsof die nog terug praat.
Dacht ff dat hij het hok voor de vlaamse reuzen aan het maken was voor Merel....quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef mazaru het volgende:
Dat denk ik ook. Als ze iets in die kist roepen werkt het als een echoput. Net alsof die nog terug praat.
Of ze heeft ook 'n halve schedel net als Gerritquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:11 schreef mazaru het volgende:
De kist is 1.92.
Nou snap ik het!! De overledene wordt zittend begraven!!
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze heeft ook 'n halve schedel net als Gerrit![]()
Ik snap zijn idealisme best wel,maar ik snap alleen zijn naïviteit mbt tot dit programma niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:14 schreef mazaru het volgende:
Adriaan zegt dat hij binnen is gekomen voor het groepsproces. Maar hij was wel de eerste die riep dat hij 'poepjes' aan de groep had. Dat zal hij wel even vergeten zijn.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:14 schreef puzziepie het volgende:
Adje had zich heeel veel voorgesteld van Uto 2, dingen amen doen..
maar niet deze ellende
Hij kan mij echt niet wijsmaken dat zij niet wisten dat t deze kant op zou gaanquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:14 schreef puzziepie het volgende:
Adje had zich heeel veel voorgesteld van Uto 2, dingen amen doen..
maar niet deze ellende
Exact!quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:20 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
[..]
Hij kan mij echt niet wijsmaken dat zij niet wisten dat t deze kant op zou gaan
quote:
Soort van voordeur? Wie weet komt er nog 'n deurklopper en spionnetje in (ff gluren wie er voorquote:
En een brievenbus.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van voordeur? Wie weet komt er nog 'n deurklopper en spionnetje in (ff gluren wie er voor
de deur staat)![]()
oooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwww ze eet zo gezondquote:
Ik weet niet wie de overledene is.quote:
En we noemen hem Hugo de Groot-kistquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:24 schreef spapaars het volgende:
Je kunt die kist ook op de website zetten als boekenkist.
Er komen touwgrepen als ik het goed begreep.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:28 schreef spapaars het volgende:
Hoe gaan ze die kist tillen zonder handgrepen?
Of meteen op de schouders?
ok.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er komen touwgrepen als ik het goed begreep.
Adriaan is geen domme jongen. Hij zal het echt wel geweten hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap zijn idealisme best wel,maar ik snap alleen zijn naïviteit mbt tot dit programma niet.
Hij heeft Uto1 gezien en zou beter moeten weten
Geen idee,een spanband?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
ok.
En de deksel sluiten met een aantal kopspijkers?
Ze heeft ook constant een jankstemquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Kaylee wat ben jij 'n naar klagerig rotkind
Tegeltjequote:Op vrijdag 5 april 2019 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geef het op Dylan, laat dat wijf lekker in d'r vet gaarkoken
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegeltje
En ik denk dat Dylan van deze rol in de relatie houdt, ze zijn al 2 jaar samen.
Ik denk dat je pas echt de persoon wat beter gaat zien als 1 van de 2 er uit gaat/moetquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:42 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat een stelletje.......wel douchen niet douchen ga alleen nee wil met jou ga maar lekker ff zitten ik ga douchen, wil je wel helpen dan kunnen samen de avond door brengen, nee ik ga douchen Hij is net zo erg als Zij wat een stel......
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegeltje
En ik denk dat Dylan van deze rol in de relatie houdt, ze zijn al 2 jaar samen.
Muggehquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske alweer over Frankrijk. Ze is echt blijven hangen ,
[ afbeelding ]
Hij met zijn zalvende stem.....hij kust nog net niet haar voeten......en zij met haar gezeur.......ze horen duidelijk bij elkaar......quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas echt de persoon wat beter gaat zien als 1 van de 2 er uit gaat/moet
Dit is gewoonweg vreselijk om naar te kijken
Laat haar straks lekker in die kist de poort uit gaan, en enkeltje Dordogne nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske alweer over Frankrijk. Ze is echt blijven hangen ,
[ afbeelding ]
Lotus en Mick deden dat toch ook??quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Er mag toch niet samen gedoucht worden?
Begin in t inmiddels zielig te vinden voor die knul,terwijl hij toch echt een sukkel is maar wat een mafkees die Kayquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas echt de persoon wat beter gaat zien als 1 van de 2 er uit gaat/moet
Dit is gewoonweg vreselijk om naar te kijken
Kay: stop maar, duurt te langquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:53 schreef mazaru het volgende:
Kan dat mokkel haar eigen kop niet schoonmaken?
[ afbeelding ]
Je bent Mike snel vergetenquote:
Hij is gewoon een sukkelaartjequote:Op vrijdag 5 april 2019 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik krijg een zere nekquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kay: stop maar, duurt te lang![]()
Echt wat 'n negatief grafwijf
Wat mootie al schreef, hij vindt zijn rol in deze relatie vast geil fijn.quote:
Ze kan niks zonder Dil.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het waren overduidelijk extensionsquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze wil trouwens na het douchen die extentions weg halen
Een normale meid wil zo'n lulletje Rozenwater ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat mootie al schreef, hij vindt zijn rol in deze relatie vast geil fijn.
Really?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja het waren overduidelijk extensions
Ben benieuwd hoe die verwende rot kop er uitziet zonder dat nep haar
hier nog één en hard weg lopen of een hele pot verf er overheen gooienquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:58 schreef mazaru het volgende:
Voor de 80e keer vragen of het eruit is. Ik zou ja zeggen
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hier nog één en hard weg lopen of een hele pot verf er overheen gooien
Weg?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:58 schreef mazaru het volgende:
Ik had een tondeuse gepakt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:58 schreef mazaru het volgende:
IK wil er in spugen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hier nog één en hard weg lopen of een hele pot verf er overheen gooien
Oh ik zou zeggen.... het is 50% erger dan netquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:58 schreef mazaru het volgende:
Dan gaat ze janken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik zou zeggen.... het is 50% erger dan net![]()
Hij mag niet weg van haarquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:02 schreef schizolientje het volgende:
hij durft gewoon niet weg te gaan lijkt het wel. Hoe vaak op een dag zegt hij wel niet sorry?
Ze is nu d'r bek aan het plamuren, dus douchen lijkt me sterk ...quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor Kay, je haar in 'n staart als je gaat douchen![]()
Ze gaat niet douchen.....dylan wil nog ff in de silo........quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gaat ze eerst die verongelijkte rotkop dik in de make up poedere
en dan zo gaan douchen
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gaat ze eerst die verongelijkte rotkop dik in de make up poedere
en dan zo gaan douchen
mmh mmh .......en hij is in het echt een echte vent die niet met zich laat sollen......quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
We zien het vast helemaal verkeerd ,in het echt zal ze wel heel lief zijn.
En geweldig kan tatouerenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
mmh mmh .......en hij is in het echt een echte vent die niet met zich laat sollen......
tis gewoon een sadist die meid,ze geniet ervan om hem te kwetsenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb eigenlijk al geen zin meer, ik wil naar bed![]()
![]()
Wat een wijf
Day in day out
Ze had beter een dartbord kunnen laten zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Morgen voelt Franny haar tattoo heel lekker,dan zit er een korstje op.
Is van die B&B gastquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef mazaru het volgende:
Is 1 van die ouwetjes de scootmobiel vergeten?
[ afbeelding ]
Is van Martin ,de B&B gast.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef mazaru het volgende:
Is 1 van die ouwetjes de scootmobiel vergeten?
[ afbeelding ]
Ik zie hem zitten!quote:
In het midden van haar voorhoofdquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had beter een dartbord kunnen laten zetten.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had beter een dartbord kunnen laten zetten.
En blijkbaar vindt hij het normaal/ primaquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
tis gewoon een sadist die meid,ze geniet ervan om hem te kwetsen
Komt uit Hengelo.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie hem zitten!![]()
Die kan beter op een tractor gaan zitten
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie hem zitten!![]()
Die kan beter op een tractor gaan zitten
Thuis zou Dylan nu al 'n gagball in z'n muil hebben gehad, en 'n leren kap over z'n hoofdquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En blijkbaar vindt hij het normaal/ prima![]()
Wat een debielen lopen er toch rond.
En ze zei van de week. Als ik ze zat ben laat ik ze gewoon weg halenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef zodeju het volgende:
Merel is voorloppig nog niet klaar met tattoo's zetten.....ze wil er hier nog een en daar nog een......ashetmaarvoorniksis.........
Nu tegen Dil over Martin:Wie is dat?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:15 schreef Elounda2019 het volgende:
Dil.
Dil.
Dil.
Dil.
Ik kan het niet meer aanhoren.
Ooooohhhh wat errugquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu tegen Dil over Martin:Wie is dat?
Ik vind het wel sneu voor hem, Hij heeft geen goed contact met ouders, moet toch best moeilijk zijn voor een knul van 23. Hij verdiend wel een beetje steun van zijn vriendin.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thuis zou Dylan nu al 'n gagball in z'n muil hebben gehad, en 'n leren kap over z'n hoofd
Whutt?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:20 schreef DKUp het volgende:
Keesje zuipen, Keesje straks dus huilen, Keesje straks ruzie, Keesje straks weer een bewoner dood willen trappen.
Keesje
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:20 schreef DKUp het volgende:
Keesje zuipen, Keesje straks dus huilen, Keesje straks ruzie, Keesje straks weer een bewoner dood willen trappen.
Keesje
Even positief;over een paar noemt hij het dat het een wijze les is geweest,en daar niet meer intrapt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor hem, Hij heeft geen goed contact met ouders, moet toch best moeilijk zijn voor een knul van 23. Hij verdiend wel een beetje steun van zijn vriendin.
En dan die verwende kut van hem , die dat allemaal wel heeft
maar die alleen maar loopt te janken om exen die vreemd zijn gegaan , en daarom zgn zo onzeker is
Walgelijke nare kut dat het is
Tis een rotmeid en hij is natuurlijk een slappe zak maar ik heb ook met m te doen,arme jongenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor hem, Hij heeft geen goed contact met ouders, moet toch best moeilijk zijn voor een knul van 23. Hij verdiend wel een beetje steun van zijn vriendin.
maar die alleen maar loopt te janken om exen die vreemd zijn gegaan , en daarom zgn zo onzeker is
Onkruid wat vertrapt moest worden.quote:
lolquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onkruid wat vertrapt moest worden.
Met aanvulling van anderen over zout en azijn.quote:
Jensie deed vandaag ook gewoon tegen Gerrit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met aanvulling van anderen over zout en azijn.
Het mooie was dat het Jens te ver ging.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet tokt
over buiten![]()
Jeszebel 'ik vnd het prima allemaal
boeid me niet zoveel
vlak voor ik er 18mnd uit ging
Greet ; kreeg je veel berichtjes??
Eens , je ziet in alles dat hij haar naar de mond praat, mee lult en overduidelijk geen eigen mening heeft ,quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Quoten lukt even niet, dan maar zo:
puzzie: Dylan is zelf ook een hoop stront hoe hij over Merel en Greet spreekt. Niks zieligs aan.
Aha ... dus zij heeft voor Dylan gekozen omdat hij in tegenstelling tot normale kerels als een hondje achter haar aanloopt ...quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was echt bizar die opmerkingen van die Kayleequote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met aanvulling van anderen over zout en azijn.
Het mooie was dat het Jens te ver ging.
Het publiek gunt het hem.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit toch.Nu wil hij gaan producen.
Ik niet zoquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske wordt heel gelukkig van een typetje spelen
Ik hoop echt dat Killy een publieksstem gaat krijgenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:31 schreef Bonken het volgende:
[..]
Aha ... dus zij heeft voor Dylan gekozen omdat hij in tegenstelling tot normale kerels als een hondje achter haar aanloopt ...
Tussen de regels door merk je wel dat zij er eigenlijk erg van in de war raakt dat hij dat steeds doet, met z'n eeuwige ge "sorry" Is ze totaal niet gewend en ze wordt er alleen maar arroganter van
Ik snap wel dat zij dat heeft,maar ik vind haar hoogst irritant.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Gerrit is net zo leeg als Shel...goeie combinette
Zo is het wel. Hebben allemaal wel eens die fout gemaakt ... nu je Dylan zo sneu bezig ziet naar die griet merk je pas echt hoe dom het is zulke wijven totaal geen tegengas te geven. Bang voor geruzie of ergerquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Even positief;over een paar jaar noemt hij het dat het een wijze les is geweest,en daar niet meer intrapt.
Verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
En als er dan en andere inwoner bij is,ineens een andere rol.
Is mijn ervaring ook geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:39 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zo is het wel. Hebben allemaal wel eens die fout gemaakt ... nu je Dylan zo sneu bezig ziet naar die griet merk je pas echt hoe dom het is zulke wijven totaal geen tegengas te geven. Bang voor geruzie of erger
Onze grote manquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet 'joh't ' zich weer een ongeluk.
Die DJ set komt er wel binnenkort,Andrea schijnt ook te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil weten of Jes een idee heeft hoe de DJ set daarheen kan komen
Jessie zegt :'komt wel'
Joh, 2 maanden terug zei Greet nog Joh, dat ding komt er en anders ga ik naar huis.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik zeg doen! Wordt lachen want vrees dat Ger t niet kan!quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Negeer je allesie
Isa wat een kanjert
op de kaart gezet
klik![]()
![]()
![]()
![]()
[spoiler] /spoiler]
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Negeer je allesie
Isa wat een kanjert
op de kaart gezet
klik![]()
![]()
![]()
![]()
[spoiler] /spoiler]
Ja dat is wel een dingetjequote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, 2 maanden terug zei Greet nog Joh, dat ding komt er en anders ga ik naar huis.
Nu chanteren 'Dan wordt mijn verblijf misschien war leuker'
Wat let je om te gaan, dikke trage drol?
Samen past ook wel in die kist.quote:
Nee,dat wil Merel.quote:
Boxspringkist ken ik nog niet,maar Merel wil een kist met matras,waarop Jessie zei,zeker een Auping?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ikk had geen beeld, dan wil Jessie zeker die boxspring?
goffer, wat was dit leuk!!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Negeer je allesie
Isa wat een kanjert
op de kaart gezet
klik![]()
![]()
![]()
![]()
[spoiler] /spoiler]
Ze is er maar druk meequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vertelt dat Jessie bewust rondjes over het terrein loopt om te kijken waar de camera op gericht staat, om zich daar vervolgens in te mengen.
Goh, het begint de bewoners ook op te vallen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vertelt dat Jessie bewust rondjes over het terrein loopt om te kijken waar de camera op gericht staat, om zich daar vervolgens in te mengen.
Leuke meidquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef puzziepie het volgende:
Myl loopt door de silo te bleren :'Hey eikel'
Let jij alleen op Jessie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Goh, het begint de bewoners ook op te vallen.
Ja, een Greet zie en hoor je dat niet doen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Er is er maar een die in zichzelf loopt te praten en daarbij de camera in de gaten houdt en dat is Jessie.
Ze doen het allemaal , En reken maar dat His zelf ook gebruik van de camera maakt als het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, een Greet zie en hoor je dat niet doen.
Ze weet verdraaid goed wanneer ze d'r smoel moet houden als ze met Chris in gesprek is en dat ding staat aan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal , En reken maar dat His zelf ook gebruik van de camera maakt als het haar uitkomt.
jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze weet verdraaid goed wanneer ze d'r smoel moet houden als ze met Chris in gesprek is en dat ding staat aan.
Ja precies! Dat is me in die korte tijd dat ik nu kijk ook opgevallenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze weet verdraaid goed wanneer ze d'r smoel moet houden als ze met Chris in gesprek is en dat ding staat aan.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:32 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Mijn binnenkomst wat ik kwam doen, kunst en cultuur, innovatief zijn en kennis naar binnenhalen......
Asem kotsquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:32 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Mijn binnenkomst wat ik kwam doen, kunst en cultuur, innovatief zijn en kennis naar binnenhalen......
neinquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:34 schreef DKUp het volgende:
Huilende en ruziënde Keesje al gespot, freundjes en freundinnetjes?
Dit is niet echt NLP of juist wel met dat enge clubje.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hand ruim over dr pols
gewenst binnentreden
pffffquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:37 schreef puzziepie het volgende:
Jank kut wil dat er een slot op 'haar sjop' komt
Haar sjop??? Heeft ze al een tattoo gezet?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:37 schreef puzziepie het volgende:
Jank kut wil dat er een slot op 'haar sjop' komt
noem haar geen keesje, dat is kater kees alquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:38 schreef DKUp het volgende:
Haar sjop, Keesje ik ik ik ik ik, Keesjes wil is wet, Keesje huilen, Keesje stoken achter de rug van anderen, Keesje
jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Haar sjop??? Heeft ze al een tattoo gezet?
De datum van de verloving van Tranny HAHAHAHAHAHA.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Haar sjop??? Heeft ze al een tattoo gezet?
een belediging voor keesjequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
noem haar geen keesje, dat is kater kees al
Ja echt, wat een bezopen ideequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
De datum van de verloving van Tranny HAHAHAHAHAHA.
Geen grapje
De vloer van die caravan schijnt niet echt stabiel te zijn.Dus idd een goed idee.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:37 schreef Yaksa het volgende:
Kaylee wil graag een slot op de deur van de tattooshop.
Nu kan iedereen er zo naar binnen en met het oog op hygiëne is dat niet ideaal.
Lijkt me een goed idee.
Ik heb last van Erikquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:43 schreef DKUp het volgende:
Erik heeft last van zijn hart. Lekker roken, alcohol, zeiken.
Ik heb last van Myleentje, Delie/Keesje, Moraalridder/Brandon, Hopsie/Hiskie, Viequheuhn Adriaan, Dil/Killion en Tranny.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb last van Myleentje, Delie/Keesje, Moraalridder/Brandon, Hopsie/Hiskie, Viequheuhn Adriaan, Dil/Killion en Tranny.
Dat mochten we niet meer zeggen hierquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg er zo'n moeder/zoon gevoel bij
Dat zou ik dan weer zonde vinden ,quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Op fb staat een poll en myl staat bovenaan (om negatief op te stemmen)
Hygiëne? Ze laten er een bankstel van MP komen zodat ze er 's avonds lekker kunnen chillen . Dat gaan ze zeker in ontsmette pakken doen, hm? En geen drankjes en hapjes en vieze pruiken en dergelijke. Ja ja.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kail wil een slot op de tattoo shop, een bezoeker kan zomaar naar binnen lopen en anderen ook qua hygiëne
Kail had er nog niet zo over nagedacht toen ze de vraag kreeg en er dingen in haar hoofd opkwamen ze denkt shit zo wil
Ik
Eigenlijk helemaal niet zijn, had ik het maar niet gedaan,
Huh? Want?Wat onzinnig dat dat niet gezegd mag wordenquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:49 schreef DKUp het volgende:
Myleentje over Jensie: Ik dacht dat je mijn kleine broertje was
Was dat die incest opmerking die me volkomen ontgaan was?quote:
Mama en zoonquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? Want?Wat onzinnig dat dat niet gezegd mag worden
Niks van meegekregen overigens maar wel het eerste wat in me opkomt
Mama en zoon jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was dat die incest opmerking die me volkomen ontgaan was?
Die chillruimte had ik al voorspeld.Er komt nog een barretje en een espressoding.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hygiëne? Ze laten er een bankstel van MP komen zodat ze er 's avonds lekker kunnen chillen . Dat gaan ze zeker in ontsmette pakken doen, hm? En geen drankjes en hapjes en vieze pruiken en dergelijke. Ja ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |