Ik vind het wel sneu voor hem, Hij heeft geen goed contact met ouders, moet toch best moeilijk zijn voor een knul van 23. Hij verdiend wel een beetje steun van zijn vriendin.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Thuis zou Dylan nu al 'n gagball in z'n muil hebben gehad, en 'n leren kap over z'n hoofd
Whutt?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:20 schreef DKUp het volgende:
Keesje zuipen, Keesje straks dus huilen, Keesje straks ruzie, Keesje straks weer een bewoner dood willen trappen.
Keesje
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:20 schreef DKUp het volgende:
Keesje zuipen, Keesje straks dus huilen, Keesje straks ruzie, Keesje straks weer een bewoner dood willen trappen.
Keesje
Even positief;over een paar noemt hij het dat het een wijze les is geweest,en daar niet meer intrapt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor hem, Hij heeft geen goed contact met ouders, moet toch best moeilijk zijn voor een knul van 23. Hij verdiend wel een beetje steun van zijn vriendin.
En dan die verwende kut van hem , die dat allemaal wel heeft
maar die alleen maar loopt te janken om exen die vreemd zijn gegaan , en daarom zgn zo onzeker is
Walgelijke nare kut dat het is
Tis een rotmeid en hij is natuurlijk een slappe zak maar ik heb ook met m te doen,arme jongenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor hem, Hij heeft geen goed contact met ouders, moet toch best moeilijk zijn voor een knul van 23. Hij verdiend wel een beetje steun van zijn vriendin.
maar die alleen maar loopt te janken om exen die vreemd zijn gegaan , en daarom zgn zo onzeker is
Onkruid wat vertrapt moest worden.quote:
lolquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Onkruid wat vertrapt moest worden.
Met aanvulling van anderen over zout en azijn.quote:
Jensie deed vandaag ook gewoon tegen Gerrit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met aanvulling van anderen over zout en azijn.
Het mooie was dat het Jens te ver ging.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet tokt
over buiten![]()
Jeszebel 'ik vnd het prima allemaal
boeid me niet zoveel
vlak voor ik er 18mnd uit ging
Greet ; kreeg je veel berichtjes??
Eens , je ziet in alles dat hij haar naar de mond praat, mee lult en overduidelijk geen eigen mening heeft ,quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Quoten lukt even niet, dan maar zo:
puzzie: Dylan is zelf ook een hoop stront hoe hij over Merel en Greet spreekt. Niks zieligs aan.
Aha ... dus zij heeft voor Dylan gekozen omdat hij in tegenstelling tot normale kerels als een hondje achter haar aanloopt ...quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |