Dat was echt bizar die opmerkingen van die Kayleequote:Op vrijdag 5 april 2019 21:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met aanvulling van anderen over zout en azijn.
Het mooie was dat het Jens te ver ging.
Het publiek gunt het hem.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit toch.Nu wil hij gaan producen.
Ik niet zoquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske wordt heel gelukkig van een typetje spelen
Ik hoop echt dat Killy een publieksstem gaat krijgenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:31 schreef Bonken het volgende:
[..]
Aha ... dus zij heeft voor Dylan gekozen omdat hij in tegenstelling tot normale kerels als een hondje achter haar aanloopt ...
Tussen de regels door merk je wel dat zij er eigenlijk erg van in de war raakt dat hij dat steeds doet, met z'n eeuwige ge "sorry" Is ze totaal niet gewend en ze wordt er alleen maar arroganter van
Ik snap wel dat zij dat heeft,maar ik vind haar hoogst irritant.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:38 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Gerrit is net zo leeg als Shel...goeie combinette
Zo is het wel. Hebben allemaal wel eens die fout gemaakt ... nu je Dylan zo sneu bezig ziet naar die griet merk je pas echt hoe dom het is zulke wijven totaal geen tegengas te geven. Bang voor geruzie of ergerquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Even positief;over een paar jaar noemt hij het dat het een wijze les is geweest,en daar niet meer intrapt.
Verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
En als er dan en andere inwoner bij is,ineens een andere rol.
Is mijn ervaring ook geweest.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:39 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zo is het wel. Hebben allemaal wel eens die fout gemaakt ... nu je Dylan zo sneu bezig ziet naar die griet merk je pas echt hoe dom het is zulke wijven totaal geen tegengas te geven. Bang voor geruzie of erger
Onze grote manquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet 'joh't ' zich weer een ongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |