Adriaan is geen domme jongen. Hij zal het echt wel geweten hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap zijn idealisme best wel,maar ik snap alleen zijn naïviteit mbt tot dit programma niet.
Hij heeft Uto1 gezien en zou beter moeten weten
Geen idee,een spanband?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
ok.
En de deksel sluiten met een aantal kopspijkers?
Ze heeft ook constant een jankstemquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering Kaylee wat ben jij 'n naar klagerig rotkind
Tegeltjequote:Op vrijdag 5 april 2019 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Geef het op Dylan, laat dat wijf lekker in d'r vet gaarkoken
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef mazaru het volgende:
De nabestaanden zullen er blij mee zijn zegt Erik.
Dat denk ik ook. Als ze iets in die kist roepen werkt het als een echoput. Net alsof die nog terug praat.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegeltje
En ik denk dat Dylan van deze rol in de relatie houdt, ze zijn al 2 jaar samen.
Ik denk dat je pas echt de persoon wat beter gaat zien als 1 van de 2 er uit gaat/moetquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:42 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat een stelletje.......wel douchen niet douchen ga alleen nee wil met jou ga maar lekker ff zitten ik ga douchen, wil je wel helpen dan kunnen samen de avond door brengen, nee ik ga douchen Hij is net zo erg als Zij wat een stel......
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegeltje
En ik denk dat Dylan van deze rol in de relatie houdt, ze zijn al 2 jaar samen.
Muggehquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske alweer over Frankrijk. Ze is echt blijven hangen ,
[ afbeelding ]
Hij met zijn zalvende stem.....hij kust nog net niet haar voeten......en zij met haar gezeur.......ze horen duidelijk bij elkaar......quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas echt de persoon wat beter gaat zien als 1 van de 2 er uit gaat/moet
Dit is gewoonweg vreselijk om naar te kijken
Laat haar straks lekker in die kist de poort uit gaan, en enkeltje Dordogne nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske alweer over Frankrijk. Ze is echt blijven hangen ,
[ afbeelding ]
Lotus en Mick deden dat toch ook??quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Er mag toch niet samen gedoucht worden?
Begin in t inmiddels zielig te vinden voor die knul,terwijl hij toch echt een sukkel is maar wat een mafkees die Kayquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas echt de persoon wat beter gaat zien als 1 van de 2 er uit gaat/moet
Dit is gewoonweg vreselijk om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |