Als Batsie maar wegblijftquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:35 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die Jessie moet eens een keer een klap met de batse hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Was nog iets vergeten, hij stottert nog erger dan Adriaan. Niet dat hij daar erg mee zit trouwensquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1 keer beschuldigd,maar dat is later ingetrokken.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Batsie maar wegblijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Batsie maar wegblijft
Liever Bil dan al die meiden daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schattig samen he?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:54 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hey wat raar Jessie en Gerrit bij elkaar
Doen ze anders nooit!
Ik neem 'n stroopwafel.... het is weekend!quote:
Dat kind is zo aanwezig en als ze iemand iets tegen haar zegt en niet bevalt gooit ze het meteen op haar depressiviteitquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik neem 'n stroopwafel.... het is weekend!
En hij is me lekker zegt ze 2x, en na 'n minuut reageert Franny, oh ja is die lekker.... goedzo
anders heb je er niets aan.
Ger is tegenwoordig de tampon van Jessie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:54 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hey wat raar Jessie en Gerrit bij elkaar
Doen ze anders nooit!
quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef mazaru het volgende:
De nabestaanden zullen er blij mee zijn zegt Erik.
Dat denk ik ook. Als ze iets in die kist roepen werkt het als een echoput. Net alsof die nog terug praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |