tis gewoon een sadist die meid,ze geniet ervan om hem te kwetsenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb eigenlijk al geen zin meer, ik wil naar bed![]()
![]()
Wat een wijf
Day in day out
Ze had beter een dartbord kunnen laten zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Morgen voelt Franny haar tattoo heel lekker,dan zit er een korstje op.
Is van die B&B gastquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef mazaru het volgende:
Is 1 van die ouwetjes de scootmobiel vergeten?
[ afbeelding ]
Is van Martin ,de B&B gast.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef mazaru het volgende:
Is 1 van die ouwetjes de scootmobiel vergeten?
[ afbeelding ]
Ik zie hem zitten!quote:
In het midden van haar voorhoofdquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had beter een dartbord kunnen laten zetten.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze had beter een dartbord kunnen laten zetten.
En blijkbaar vindt hij het normaal/ primaquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
tis gewoon een sadist die meid,ze geniet ervan om hem te kwetsen
Komt uit Hengelo.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie hem zitten!![]()
Die kan beter op een tractor gaan zitten
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie hem zitten!![]()
Die kan beter op een tractor gaan zitten
Thuis zou Dylan nu al 'n gagball in z'n muil hebben gehad, en 'n leren kap over z'n hoofdquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En blijkbaar vindt hij het normaal/ prima![]()
Wat een debielen lopen er toch rond.
En ze zei van de week. Als ik ze zat ben laat ik ze gewoon weg halenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:08 schreef zodeju het volgende:
Merel is voorloppig nog niet klaar met tattoo's zetten.....ze wil er hier nog een en daar nog een......ashetmaarvoorniksis.........
Nu tegen Dil over Martin:Wie is dat?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:15 schreef Elounda2019 het volgende:
Dil.
Dil.
Dil.
Dil.
Ik kan het niet meer aanhoren.
Ooooohhhh wat errugquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu tegen Dil over Martin:Wie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |