Die DJ set komt er wel binnenkort,Andrea schijnt ook te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil weten of Jes een idee heeft hoe de DJ set daarheen kan komen
Jessie zegt :'komt wel'
Joh, 2 maanden terug zei Greet nog Joh, dat ding komt er en anders ga ik naar huis.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
Ik zeg doen! Wordt lachen want vrees dat Ger t niet kan!quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Negeer je allesie
Isa wat een kanjert
op de kaart gezet
klik![]()
![]()
![]()
![]()
[spoiler] /spoiler]
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Negeer je allesie
Isa wat een kanjert
op de kaart gezet
klik![]()
![]()
![]()
![]()
[spoiler] /spoiler]
Ja dat is wel een dingetjequote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joh, 2 maanden terug zei Greet nog Joh, dat ding komt er en anders ga ik naar huis.
Nu chanteren 'Dan wordt mijn verblijf misschien war leuker'
Wat let je om te gaan, dikke trage drol?
Samen past ook wel in die kist.quote:
Nee,dat wil Merel.quote:
Boxspringkist ken ik nog niet,maar Merel wil een kist met matras,waarop Jessie zei,zeker een Auping?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ikk had geen beeld, dan wil Jessie zeker die boxspring?
goffer, wat was dit leuk!!!quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Negeer je allesie
Isa wat een kanjert
op de kaart gezet
klik![]()
![]()
![]()
![]()
[spoiler] /spoiler]
Ze is er maar druk meequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vertelt dat Jessie bewust rondjes over het terrein loopt om te kijken waar de camera op gericht staat, om zich daar vervolgens in te mengen.
Goh, het begint de bewoners ook op te vallen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vertelt dat Jessie bewust rondjes over het terrein loopt om te kijken waar de camera op gericht staat, om zich daar vervolgens in te mengen.
Leuke meidquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:10 schreef puzziepie het volgende:
Myl loopt door de silo te bleren :'Hey eikel'
Let jij alleen op Jessie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Goh, het begint de bewoners ook op te vallen.
Ja, een Greet zie en hoor je dat niet doen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
Er is er maar een die in zichzelf loopt te praten en daarbij de camera in de gaten houdt en dat is Jessie.
Ze doen het allemaal , En reken maar dat His zelf ook gebruik van de camera maakt als het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, een Greet zie en hoor je dat niet doen.
Ze weet verdraaid goed wanneer ze d'r smoel moet houden als ze met Chris in gesprek is en dat ding staat aan.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal , En reken maar dat His zelf ook gebruik van de camera maakt als het haar uitkomt.
jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze weet verdraaid goed wanneer ze d'r smoel moet houden als ze met Chris in gesprek is en dat ding staat aan.
Ja precies! Dat is me in die korte tijd dat ik nu kijk ook opgevallenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze weet verdraaid goed wanneer ze d'r smoel moet houden als ze met Chris in gesprek is en dat ding staat aan.
quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:32 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Mijn binnenkomst wat ik kwam doen, kunst en cultuur, innovatief zijn en kennis naar binnenhalen......
Asem kotsquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:32 schreef DKUp het volgende:
Hiske: Mijn binnenkomst wat ik kwam doen, kunst en cultuur, innovatief zijn en kennis naar binnenhalen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |