The world is yours.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doet Scarface88 in Amerika?
Nog even en we kunnen weer genieten van Drizzt in dit topic.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
Is het flauw dat ik hier nog steeds om moet glimlachen?
Zocht u soms naar FC Twente? -> VBL / [Keuken Kampioen Divisie] #1 Het is om te janken!
Kampioenen!quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef O_o_ het volgende:
O ja, Jaapie volgend jaar trainer bij Feyenoord.
Dat wordt lachen.
Gezellig altijd die JAAAAAAAA 's 5 minuten later.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer genieten van Drizzt in dit topic.
Feyenoord gaat volgend jaar 6e worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef O_o_ het volgende:
Dat wordt lachen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig altijd die JAAAAAAAA 's 10 minuten later.
Jaap haalt de kerst niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef O_o_ het volgende:
Dat wordt lachen.
Weet nog dat hij JAAAAAA riep terwijl net daarvoor het tegendoelpunt wasquote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig altijd die JAAAAAAAA 's 5 minuten later.
Een Live Eredivisie topic is niet compleet zonder deze meme over Drizzt.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet nog dat hij JAAAAAA riep terwijl net daarvoor het tegendoelpunt was
Ik denk 14e. Onder leiding van Stijn Vreven, nadat Jaap in januari al het veld heeft moeten ruimen maar wel à la Gertjan Verbeek onder applaus De Kuip verlaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord gaat volgend jaar 6e worden.
Aan de Instapagina van z'n teefje te zien Jorrit Hendrix ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel spelers van PSV staan er op scherp, alleen Bergwijn?
In de Keukenkampioen Divisie heeft hij dat niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopen op een kaart dan maarquote:Op donderdag 4 april 2019 19:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Aan de Instapagina van z'n teefje te zien Jorrit Hendrix ook.
Even afwachten of we dadelijk een sterktewens te zien krijgen.quote:
picsquote:Op donderdag 4 april 2019 19:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Aan de Instapagina van z'n teefje te zien Jorrit Hendrix ook.
Schakelkanaal genot.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de Keukenkampioen Divisie heeft hij dat niet.
Pis is geel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt een bedroevend slechte wedstrijd.
Totaal geen tempo.
Echt saai ja. Gelukkig straks Feyenoord.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt een bedroevend slechte wedstrijd.
Totaal geen tempo.
Dat wordt weer comedy capers.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt saai ja. Gelukkig straks Feyenoord.
Even Kik Pierie scouten.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt saai ja. Gelukkig straks Feyenoord.
Sodeju dat heb ik lang niet gehadquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer genieten van Drizzt in dit topic.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DrtitzGod. Kijk jij ook altijd naar RTV Oost: De Oosttribune? #DTVquote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sodeju dat heb ik lang niet gehad
Ik heb er een flinke scheut Gorbatschow wodka bij gemikt.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sodeju dat heb ik lang niet gehad
Pis is geel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb er een flinke scheut Gorbatschow wodka bij gemikt.
Daar hebben ze een grafaccent.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DrtitzGod. Kijk jij ook altijd naar RTV Oost: De Oosttribune? #DTV
Stop deze act aubquote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach snap het ook wel, is voor PSV ook lastig om voor het eerst sinds zeven maanden weer thuis te spelen.
Waarom speelt PSV eigenlijk zo vaak uit?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach snap het ook wel, is voor PSV ook lastig om voor het eerst sinds zeven maanden weer thuis te spelen.
????quote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSVCL heeft laatst na grondig onderzoek gevonden dat PSV meer uitwedstrijden speelt dan de rest van de competitie.quote:
Sarcasme toch, nick?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef nickhguitar het volgende:
Goed om te zien dat de vorm weer terugkeert bij ons
Turken kunnen niet tellen, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSVCL heeft laatst na grondig onderzoek gevonden dat PSV meer uitwedstrijden speelt dan de rest van de competitie.
Oogverblindend dit.quote:
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef TheVulture het volgende:
En het gaat ze gewoon toch een titel opleveren, da's toch best knap
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks weer dartsen.
[ afbeelding ]
Jelly?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.
Goed voor de marktwaarde van Lozano.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou Lozano eruit halen (voor Malen) en Hendrix voor Guti/Ihatteren.
Naar het stadion gaan is meer dan alleen voor goed voetbal gaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jelly?
Lijkt me heerlijk. 17 wedstrijden naar het stadion gaan om enorme kutzooi te zien. Alles voor 1 dagje feest op het Stadhuisplein.
Lekker man, zin in. Mis Barney wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks weer dartsen.
[ afbeelding ]
Dat weet Lenny ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan is meer dan alleen voor goed voetbal gaan.
(ik moet dit wel zeggen, want ik ben voor Feyenoord)
Beetje als W2, minus die dag feest dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jelly?
Lijkt me heerlijk. 17 wedstrijden naar het stadion gaan om enorme kutzooi te zien. Alles voor 1 dagje feest op het Stadhuisplein.
Die zijn dit seizoen anders best leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet Lenny ook wel.
(hij is namelijk voor Willem 2)
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zijn dit seizoen anders best leuk om naar te kijken.
Geen Kokcu, matig.twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:21:48Dit zijn de elf van Feyenoord!Mis niets in ons liveblog #feyhee https://t.co/25InPeChVx https://t.co/yM5fVWBGcy reageer retweet
Gioquote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Kokcu, matig.twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:21:48Dit zijn de elf van Feyenoord!Mis niets in ons liveblog #feyhee https://t.co/25InPeChVx https://t.co/yM5fVWBGcy reageer retweet
Zou dan toch liever een jaar lang naar Ajax kijken en dan tweede worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan is meer dan alleen voor goed voetbal gaan.
(ik moet dit wel zeggen, want ik ben voor Feyenoord)
Gooi het maar op protest... stadion zat vorige keer ook halfvol.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio![]()
![]()
![]()
Zometeen halfvol stadiongenot. #protest
#zijnietwijnietquote:Op donderdag 4 april 2019 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio![]()
![]()
![]()
Woedend.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gooi het maar op protest... stadion zat vorige keer ook halfvol.
#legioen
Leegioenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gooi het maar op protest... stadion zat vorige keer ook halfvol.
#legioen
Tegen wie protesteren ze eigenlijk?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio![]()
![]()
![]()
Vak S mag niet naar binnen vanwege vuurwerken tegen Ajax.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen wie protesteren ze eigenlijk?
Koert en Barney, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker man, zin in. Mis Barney wel.
Van de KNVB? Of van Feyenoord?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vak S mag niet naar binnen vanwege vuurwerken tegen Ajax.
Ze protesteren, omdat heel vak S niet naar binnen mag ivm afgestoken vuurwerk.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen wie protesteren ze eigenlijk?
KNVB.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van de KNVB? Of van Feyenoord?
Dacht KNVB.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van de KNVB? Of van Feyenoord?
Ik denk dat ze hier niet van terug hebben.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, zo hebben ze de KNVB echt wel tuk he
Dit zal de KNVB leren!
Lozano heeft sowieso altijd de schijn tegenquote:
Vertrouw er maar niet opquote:
Maakt niet uit, want voor het doelsaldo rullevant wordt moet Ajax dus sowieso nog eentje inlopen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:23 schreef Shreyas het volgende:
PSV dus één goal ingelopen, dat valt dan nog mee. Verschil met Ajax is nu zes dus.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want voor het doelsaldo rullevant wordt moet Ajax dus sowieso nog eentje inlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Been en Verbeek als analisten bij Feyenoord.Hey Sjakie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd spannend, de strijd om de vijfde plek.quote:
Komen ze nu toch maar op terugquote:Op donderdag 4 april 2019 20:34 schreef Pery het volgende:
Kuip eindelijk weer eens een beetje gevuld aldus Milan.
Die staat mij iets te vaak bij wedstrijden van Adoquote:Op donderdag 4 april 2019 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, Been is er weer om Feyenoord te analyseren. Altijd genot.
Been mag de kutpotjes doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staat mij iets te vaak bij wedstrijden van Ado
Heeft de jeugdopleiding van Ajax om zeep geholpen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die trainer van SCH bijzonder onsympathiek. Kan er niet echt mijn vinger op leggen.
Haha klopt helemaal.quote:
Is ook zo ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft de jeugdopleiding van Ajax om zeep geholpen.
Die is vast nog aan het haxballen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch zou modden. Melden gaarne.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2019 20:46 schreef Pery het volgende:
[..]
Haha klopt helemaal.
Ze moesten even de smoesjes bedenken in tussentijd. Tijdstip, matig voetbal etc.
Present maat.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch zou modden. Melden gaarne.
JORgod.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die trainer van SCH bijzonder onsympathiek. Kan er niet echt mijn vinger op leggen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die O ertussen is niet nodig hoor.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die O ertussen is niet nodig hoor.
Ik heb gisteren Jennifer Hoffman gemist, zie ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jinek goede gasten vandaag allen, op Yasser na.
Mijn broer zat laatst met haar in het vliegtuig.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Jennifer Hoffman gemist, zie ik.
DM gezet. Ik verwacht geen antwoord terug, want zo rolt Roland, net als superniger.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer zat laatst met haar in het vliegtuig.
Voor meer leuke feitjes mag je altijd KingRoland DM'en.
Hoe ga je hiermee om?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DM gezet. Ik verwacht geen antwoord terug, want zo rolt Roland, net als superniger.
AVG.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wat voor stukje vlees had je?
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Dat Heerenveen weet ook weer waar het staat.
ER WAS ZELFS EEN MARS VAN 140/145 SUPPORTERS NAAR DE STAD!11!!!!1quote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
De Kuip ontploft. Nouja 20% want de rest van de stoeltjes zijn onbezet
Dat zou heel verstandig zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kan jij niet met Nijhuis in 1 hokje zitten?
Max moet de hele dag kinderen van groep 7/8 in de gaten houden.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Max moet de hele dag kinderen van groep 7/8 in de gaten houden.
Ik zag net wat foto's en stuurde het al lachend naar Caland. Die noemde het frfc gekkies. Fijn dat jullie daar niet mee geassocieerd willen worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ER WAS ZELFS EEN MARS VAN 140/145 SUPPORTERS NAAR DE STAD!11!!!!1
GGMM ook maar die zag het niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ER WAS ZELFS EEN MARS VAN 140/145 SUPPORTERS NAAR DE STAD!11!!!!1
Dat gun ik mijn ergste vijand niet eens.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb jij een ergste vijand?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat gun ik mijn ergste vijand niet eens.
Ik gun Clasie een goede kapper.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat de VAR de goal afkeurde. Ik had Clasie die assist enorm gegund.
Een vmbo-kader klas in de gaten houden is 10 keer erger.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat gun ik mijn ergste vijand niet eens.
Plausibel.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh zijn ze daarom meest gepasseerde verdediging?
Ik gun 'm een tattoo-artist die wel kan spellen.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gun Clasie een goede kapper.
Elke klas vol met pubers lijkt me, ongeacht het niveau.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een vmbo-kader klas in de gaten houden is 10 keer erger.
Kijk je wel darts?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik kijk niet en post alleen mee om @:Slobeend te sarren.
Mwa niet als 90% uit meisjes bestaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke klas vol met pubers lijkt me, ongeacht het niveau.
Nee.quote:
Daar heb je ook vervelende types tussen zitten.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa niet als 90% uit meisjes bestaat.
Nee, gelukkig niet. Maar ik moet er niet aan denken om de hele dag andermans kinderen om heen te hebben.quote:
Vooral van die types die vaak naar de wc moeten omdat ze weer in die periode van de maand zitten.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je ook vervelende types tussen zitten.
Ik denk dat ik na vijf minuten al een burn-out heb dan ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar ik moet er niet aan denken om de hele dag andermans kinderen om heen te hebben.![]()
Al kreeg ik er 10.000 euro per maand voor.
En die ook een beetje verstand van voetbal heeft.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat er een Scrummie3.0 komt die wel beter voor de dag komt
Je mag straks ook hosten.quote:
Plaats anders nog wat tweets over een nietszeggende Spaanse wedstrijd!quote:Op donderdag 4 april 2019 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik kijk niet en post alleen mee om @:Slobeend te sarren.
Heb jij ook potentie?quote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax gaat zo Pierie en Scherpen kopen.
[ afbeelding ]
Wat een intens matige bait, zeg. Hier doe ik niet eens moeite voor.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Plaats anders nog wat tweets over een nietszeggende Spaanse wedstrijd!
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan wel een bal vangen als die recht op me af komt .
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan wel een bal vangen als die recht op me af komt .
Oefffquote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
sowquote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ouch.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weddenschap verloren? Net als jij overigens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |