PSVCL heeft laatst na grondig onderzoek gevonden dat PSV meer uitwedstrijden speelt dan de rest van de competitie.quote:
Sarcasme toch, nick?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef nickhguitar het volgende:
Goed om te zien dat de vorm weer terugkeert bij ons
Turken kunnen niet tellen, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSVCL heeft laatst na grondig onderzoek gevonden dat PSV meer uitwedstrijden speelt dan de rest van de competitie.
Oogverblindend dit.quote:
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef TheVulture het volgende:
En het gaat ze gewoon toch een titel opleveren, da's toch best knap
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks weer dartsen.
[ afbeelding ]
Jelly?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.
Goed voor de marktwaarde van Lozano.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou Lozano eruit halen (voor Malen) en Hendrix voor Guti/Ihatteren.
Naar het stadion gaan is meer dan alleen voor goed voetbal gaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jelly?
Lijkt me heerlijk. 17 wedstrijden naar het stadion gaan om enorme kutzooi te zien. Alles voor 1 dagje feest op het Stadhuisplein.
Lekker man, zin in. Mis Barney wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks weer dartsen.
[ afbeelding ]
Dat weet Lenny ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan is meer dan alleen voor goed voetbal gaan.
(ik moet dit wel zeggen, want ik ben voor Feyenoord)
Beetje als W2, minus die dag feest dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jelly?
Lijkt me heerlijk. 17 wedstrijden naar het stadion gaan om enorme kutzooi te zien. Alles voor 1 dagje feest op het Stadhuisplein.
Die zijn dit seizoen anders best leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet Lenny ook wel.
(hij is namelijk voor Willem 2)
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zijn dit seizoen anders best leuk om naar te kijken.
Geen Kokcu, matig.twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:21:48Dit zijn de elf van Feyenoord!Mis niets in ons liveblog #feyhee https://t.co/25InPeChVx https://t.co/yM5fVWBGcy reageer retweet
Gioquote:Op donderdag 4 april 2019 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Kokcu, matig.twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:21:48Dit zijn de elf van Feyenoord!Mis niets in ons liveblog #feyhee https://t.co/25InPeChVx https://t.co/yM5fVWBGcy reageer retweet
Zou dan toch liever een jaar lang naar Ajax kijken en dan tweede worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan is meer dan alleen voor goed voetbal gaan.
(ik moet dit wel zeggen, want ik ben voor Feyenoord)
Gooi het maar op protest... stadion zat vorige keer ook halfvol.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio![]()
![]()
![]()
Zometeen halfvol stadiongenot. #protest
#zijnietwijnietquote:Op donderdag 4 april 2019 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio![]()
![]()
![]()
Woedend.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gooi het maar op protest... stadion zat vorige keer ook halfvol.
#legioen
Leegioenquote:Op donderdag 4 april 2019 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gooi het maar op protest... stadion zat vorige keer ook halfvol.
#legioen
Tegen wie protesteren ze eigenlijk?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio![]()
![]()
![]()
Vak S mag niet naar binnen vanwege vuurwerken tegen Ajax.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen wie protesteren ze eigenlijk?
Koert en Barney, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker man, zin in. Mis Barney wel.
Van de KNVB? Of van Feyenoord?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vak S mag niet naar binnen vanwege vuurwerken tegen Ajax.
Ze protesteren, omdat heel vak S niet naar binnen mag ivm afgestoken vuurwerk.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tegen wie protesteren ze eigenlijk?
KNVB.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van de KNVB? Of van Feyenoord?
Dacht KNVB.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van de KNVB? Of van Feyenoord?
Ik denk dat ze hier niet van terug hebben.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, zo hebben ze de KNVB echt wel tuk he
Dit zal de KNVB leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |