PSVCL heeft laatst na grondig onderzoek gevonden dat PSV meer uitwedstrijden speelt dan de rest van de competitie.quote:
Sarcasme toch, nick?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef nickhguitar het volgende:
Goed om te zien dat de vorm weer terugkeert bij ons
Turken kunnen niet tellen, dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSVCL heeft laatst na grondig onderzoek gevonden dat PSV meer uitwedstrijden speelt dan de rest van de competitie.
Oogverblindend dit.quote:
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef TheVulture het volgende:
En het gaat ze gewoon toch een titel opleveren, da's toch best knap
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks weer dartsen.
[ afbeelding ]
Jelly?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al twee seizoenen op rij speelt PSV enorm kut en toch kampioen.
Goed voor de marktwaarde van Lozano.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou Lozano eruit halen (voor Malen) en Hendrix voor Guti/Ihatteren.
Naar het stadion gaan is meer dan alleen voor goed voetbal gaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jelly?
Lijkt me heerlijk. 17 wedstrijden naar het stadion gaan om enorme kutzooi te zien. Alles voor 1 dagje feest op het Stadhuisplein.
Lekker man, zin in. Mis Barney wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks weer dartsen.
[ afbeelding ]
Dat weet Lenny ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Naar het stadion gaan is meer dan alleen voor goed voetbal gaan.
(ik moet dit wel zeggen, want ik ben voor Feyenoord)
Beetje als W2, minus die dag feest dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jelly?
Lijkt me heerlijk. 17 wedstrijden naar het stadion gaan om enorme kutzooi te zien. Alles voor 1 dagje feest op het Stadhuisplein.
Die zijn dit seizoen anders best leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat weet Lenny ook wel.
(hij is namelijk voor Willem 2)
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zijn dit seizoen anders best leuk om naar te kijken.
Geen Kokcu, matig.twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 04-04-2019 om 19:21:48Dit zijn de elf van Feyenoord!Mis niets in ons liveblog #feyhee https://t.co/25InPeChVx https://t.co/yM5fVWBGcy reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |