Even afwachten of we dadelijk een sterktewens te zien krijgen.quote:
picsquote:Op donderdag 4 april 2019 19:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Aan de Instapagina van z'n teefje te zien Jorrit Hendrix ook.
Schakelkanaal genot.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In de Keukenkampioen Divisie heeft hij dat niet.
Pis is geel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt een bedroevend slechte wedstrijd.
Totaal geen tempo.
Echt saai ja. Gelukkig straks Feyenoord.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is echt een bedroevend slechte wedstrijd.
Totaal geen tempo.
Dat wordt weer comedy capers.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt saai ja. Gelukkig straks Feyenoord.
Even Kik Pierie scouten.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt saai ja. Gelukkig straks Feyenoord.
Sodeju dat heb ik lang niet gehadquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen weer genieten van Drizzt in dit topic.
quote:Op donderdag 4 april 2019 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig altijd die JAAAAAAAA 's 5 minuten later.
DrtitzGod. Kijk jij ook altijd naar RTV Oost: De Oosttribune? #DTVquote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sodeju dat heb ik lang niet gehad
Ik heb er een flinke scheut Gorbatschow wodka bij gemikt.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sodeju dat heb ik lang niet gehad
Pis is geel.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb er een flinke scheut Gorbatschow wodka bij gemikt.
Daar hebben ze een grafaccent.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DrtitzGod. Kijk jij ook altijd naar RTV Oost: De Oosttribune? #DTV
Stop deze act aubquote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach snap het ook wel, is voor PSV ook lastig om voor het eerst sinds zeven maanden weer thuis te spelen.
Waarom speelt PSV eigenlijk zo vaak uit?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach snap het ook wel, is voor PSV ook lastig om voor het eerst sinds zeven maanden weer thuis te spelen.
????quote:Op donderdag 4 april 2019 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |