Maakt niet uit, want voor het doelsaldo rullevant wordt moet Ajax dus sowieso nog eentje inlopen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:23 schreef Shreyas het volgende:
PSV dus één goal ingelopen, dat valt dan nog mee. Verschil met Ajax is nu zes dus.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want voor het doelsaldo rullevant wordt moet Ajax dus sowieso nog eentje inlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Been en Verbeek als analisten bij Feyenoord.Hey Sjakie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd spannend, de strijd om de vijfde plek.quote:
Komen ze nu toch maar op terugquote:Op donderdag 4 april 2019 20:34 schreef Pery het volgende:
Kuip eindelijk weer eens een beetje gevuld aldus Milan.
Die staat mij iets te vaak bij wedstrijden van Adoquote:Op donderdag 4 april 2019 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, Been is er weer om Feyenoord te analyseren. Altijd genot.
Been mag de kutpotjes doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staat mij iets te vaak bij wedstrijden van Ado
Heeft de jeugdopleiding van Ajax om zeep geholpen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die trainer van SCH bijzonder onsympathiek. Kan er niet echt mijn vinger op leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |