Vertrouw er maar niet opquote:
Maakt niet uit, want voor het doelsaldo rullevant wordt moet Ajax dus sowieso nog eentje inlopen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:23 schreef Shreyas het volgende:
PSV dus één goal ingelopen, dat valt dan nog mee. Verschil met Ajax is nu zes dus.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want voor het doelsaldo rullevant wordt moet Ajax dus sowieso nog eentje inlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Been en Verbeek als analisten bij Feyenoord.Hey Sjakie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd spannend, de strijd om de vijfde plek.quote:
Komen ze nu toch maar op terugquote:Op donderdag 4 april 2019 20:34 schreef Pery het volgende:
Kuip eindelijk weer eens een beetje gevuld aldus Milan.
Die staat mij iets te vaak bij wedstrijden van Adoquote:Op donderdag 4 april 2019 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ah, Been is er weer om Feyenoord te analyseren. Altijd genot.
Been mag de kutpotjes doen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die staat mij iets te vaak bij wedstrijden van Ado
Heeft de jeugdopleiding van Ajax om zeep geholpen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die trainer van SCH bijzonder onsympathiek. Kan er niet echt mijn vinger op leggen.
Haha klopt helemaal.quote:
Is ook zo ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft de jeugdopleiding van Ajax om zeep geholpen.
Die is vast nog aan het haxballen.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch zou modden. Melden gaarne.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2019 20:46 schreef Pery het volgende:
[..]
Haha klopt helemaal.
Ze moesten even de smoesjes bedenken in tussentijd. Tijdstip, matig voetbal etc.
Present maat.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch zou modden. Melden gaarne.
JORgod.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die trainer van SCH bijzonder onsympathiek. Kan er niet echt mijn vinger op leggen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die O ertussen is niet nodig hoor.
quote:Op donderdag 4 april 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die O ertussen is niet nodig hoor.
Ik heb gisteren Jennifer Hoffman gemist, zie ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jinek goede gasten vandaag allen, op Yasser na.
Mijn broer zat laatst met haar in het vliegtuig.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Jennifer Hoffman gemist, zie ik.
DM gezet. Ik verwacht geen antwoord terug, want zo rolt Roland, net als superniger.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer zat laatst met haar in het vliegtuig.
Voor meer leuke feitjes mag je altijd KingRoland DM'en.
Hoe ga je hiermee om?quote:Op donderdag 4 april 2019 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DM gezet. Ik verwacht geen antwoord terug, want zo rolt Roland, net als superniger.
AVG.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wat voor stukje vlees had je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |