Dan zal ik die koesteren en liefhebben.quote:
Doe ik ook al jaren. Stiekem zijn het echt schatjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zal ik die koesteren en liefhebben.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zal ik die koesteren en liefhebben.
WEG MET DIE ROTZOOIquote:
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Doe ik ook al jaren. Stiekem zijn het echt schatjes.
Rot dan lekker op naar onzin, ontzettende randdebiel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.
Valt een beetje buiten de boot, maar komt wel goed met hem.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.
Ja hou godverdomme je vrindjes bij je dan vriendelijke vrind.quote:
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @murp ? (achter zijn rug om dan)quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Haha mad.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar onzin, ontzettende randdebiel.
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Hey dan hebben jullie zuigen gemeen wat leuk!quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @:murp ? (achter zijn rug om dan)
Dacht dat dit de love parade wasquote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt hier Aleppo wel, zoveel schoten worden er gevuurd.
Uh... goeiequote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey dan hebben jullie zuigen gemeen wat leuk!
Zelfs haagse hier mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt hier Aleppo wel, zoveel schoten worden er gevuurd.
quote:
Sinds wanneer mogen doodsverwensingen? #dtv.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter hang je binnenkort aan een kruis
Vertel, nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @:murp ? (achter zijn rug om dan)
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer mogen doodsverwensingen? #dtv.
Ziedend zegge men dan in mijn positie, is het niet.quote:
Dat snap ik makker. Heb al een TR gedaan dus ga er vanuit dat de ONZ modjes passend zullen handelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.
Even een TR verzenden brbquote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.
Kip kip kipquote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Het meest veeeeelzijdige stukje vleesch, KIP!
Schrijnend durf ik zelfs te beweren.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu weet je het niet meer.
Tekenend.
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu weet je het niet meer.
Tekenend.
Aan jou heeft ook niemand iets. Toch ben je er.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef I. het volgende:
[..]
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.
Hier heeft niemand iets aan.
HPLCquote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Die HPCL is elke keer ziedend als ik daar kom.
Hij mag mij ook niet zo. Jaloers type is datquote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
gordquote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar gord praat mij eens bij over dat voetbal gebeuren.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan jou heeft ook niemand iets. Toch ben je er.
Je weet dondersgoed waar dit over gaat. Was gewoon even benieuwd of je mans genoeg was om het hier ook te zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef I. het volgende:
[..]
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.
Hier heeft niemand iets aan.
Je moet wat als je eigen topicje een parodie op een SC is.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Hey je bent in staat een typo te herkennen heb ik je toch te laag ingeschat.quote:
Oei, dit had je niet moeten zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij mag mij ook niet zo. Jaloers type is dat
Ik ben ook in staat om iemand te herkennen die geen enkel zinvol iets in zijn leven heeft. Hallo FlippingCoin.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey je bent in staat een typo te herkennen heb ik je toch te laag ingeschat.
Lazer op, debiel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, tot vanavond misschien mensen en anders tot morgen
Ik vind het bijzonder kinderachtig dat je mij van zaken beschuldigt, maar vervolgens niet uit de doeken doet waarvan precies.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar dit over gaat. Was gewoon even benieuwd of je mans genoeg was om het hier ook te zeggen.
Helaas niet.
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Hey wat goed vriendelijke vriend, lekker bezig man.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook in staat om iemand te herkennen die geen enkel zinvol iets in zijn leven heeft. Hallo FlippingCoin.
Toedels driepink.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Het is niet erg gezellig in je eigen SC hé?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey wat goed vriendelijke vriend, lekker bezig man.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder kinderachtig dat je mij van zaken beschuldigt, maar vervolgens niet uit de doeken doet waarvan precies.
Maar ik had niet veel anders kunnen verwachten natuurlijk.
Nou was best leuk maar toen kwam er iemand klagen over driepink, dat wekt interesse.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet erg gezellig in je eigen SC hé?
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik begreep dat het hier te doen is?
Je stream loopt weer achterquote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb geen klacht gezien.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou was best leuk maar toen kwam er iemand klagen over driepink, dat wekt interesse.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
knut ging wat los, maar zijn nu nog alleen maar lafferikjes die de relzucht voelenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, daarmee verwijs ik ook naar mezelfquote:Op donderdag 4 april 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
knut ging wat los, maar zijn nu nog alleen maar lafferikjes die de relzucht voelen
Drizzt is net wakker laat hem.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je stream loopt weer achter
Rot lekker op dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
knut ging wat los, maar zijn nu nog alleen maar lafferikjes die de relzucht voelen
Jezelf quotenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daarmee verwijs ik ook naar mezelf
quote:
Komt klagerig over vriendelijke vrind.quote:
Ja zout op dan, wellicht komt er dan wat leven in.quote:
Ja daar staat ook echt de naam 'Driepink'.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Komt klagerig over vriendelijke vrind.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Komt klagerig over vriendelijke vrind.
Ik ga toch niet alles citeren mannetje.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar staat ook echt de naam 'Driepink'.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Nog een TR maken na de aanpassing.
Dan ben je écht traag.
Omdat ik de naam 'Driepink' niet heb genoemd, nee.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga toch niet alles citeren mannetje.
Dan ben je écht traag.
Ja driepink komt niet eens meer in de onz sc?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Als wij hier debielen en jullie daar heeft niemand last van elkaar
Dan ben je écht traag.
Nee joh. Veel te leuk hier.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zout op dan, wellicht komt er dan wat leven in.
Ghehe.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je stream loopt weer achter
Zijn? Dat is toch een vrouw?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je écht traag.
ghehequote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Dan ben je écht traag.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou ik kan anders bevestigen dat I een madam is hoor.
Wel.quote:
Mensen met een beetje persoonlijkheid zijn niet te vervangen.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met een beetje persoonlijkheid zijn niet te vervangen.
Denk dat we dus alleen onlogisch kwijt raken.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
hou jij ze even tegen met je rolstoel lol
[..]
Koos Alberts on tourquote:Op donderdag 4 april 2019 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
hou jij ze even tegen met je rolstoel lol
[..]
Is kingroland er?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef KingRoland het volgende:
ze hebben geluk dat er in de sc geen gaskamer is
[..]
Sow koekoekquote:Op donderdag 4 april 2019 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha jaquote:Op donderdag 4 april 2019 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
Drizzt zijn persoonlijkheid bestaat voor 90% uit ziektes.
Aldus de man die hier nooit meer zou postenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, boos.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die hier nooit meer zou posten
Hier kan ik me wel bij aansluiten.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:26 schreef Tyron het volgende:
laten we lief voor elkaar zijn
laten we samen bouwen aan een mooie toekomst
een toekomst waar we allemaal gelukkig kunnen zijn
Voor een forum dat we door willen geven.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:26 schreef Tyron het volgende:
laten we lief voor elkaar zijn
laten we samen bouwen aan een mooie toekomst
een toekomst waar we allemaal gelukkig kunnen zijn
Ziedend.quote:
zodat ook onze kinderen na een verloren wedstrijd van psv naar het psv topic kunnen gaanquote:Op donderdag 4 april 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een forum dat we door willen geven.
Zoek werk LAMLULquote:Op donderdag 4 april 2019 17:27 schreef Elan het volgende:
Crew die elkaar verrot loopt te schelden.
GENOT
Ik verwacht wel dat je het maasgebouw gaat bestormen vanavond maatquote:Op donderdag 4 april 2019 17:27 schreef Elan het volgende:
GENOT
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:27 schreef Elan het volgende:
GENOT
Pics.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens aspergesoep met een kipschnitzel
Even minder janken jij.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boehoe, hier lopen kloten en als iemand iets zegt janken
En daarna door naar de kuip?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef Caland het volgende:
(Je zit op FOK!)quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vermakelijk, jullie lijken wel een stel autisten
rot op DIKKEquote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Terwijl het grappige juist is dat jij menselijke gedragingen niet kunt duiden.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee. BOYCOT vanavond hequote:
Lekker hoor paling.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:29 schreef Caland het volgende:
Okquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl het grappige juist is dat jij menselijke gedragingen niet kunt duiden.
Oh ja, daarom ging @onlogisch ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. BOYCOT vanavond he
(Niet dat ik anders wel was gegaan, 20.45=kut)
Joden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. BOYCOT vanavond he
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. BOYCOT vanavond he
Onlogisch heeft een kutsmoesquote:Op donderdag 4 april 2019 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, daarom ging @:onlogisch ook niet.
boycot voor wat maatquote:Op donderdag 4 april 2019 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. BOYCOT vanavond he
Janken.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch heeft een kutsmoes
Ik ben daadwerkelijk om 1 uur thuis ofzo.
Doe je het gewoon weer. Wat een zwak optreden.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Net zo sterk als die troep die uit jouw mond komt
Vak S mag niet naar binnen en een deel is solidair daarmeequote:
Ik typ met mijn handen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Probeer dit maar niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom mogen ze niet naar binnen maatquote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vak S mag niet naar binnen en een deel is solidair daarmee
Ja ik verlaag me automatisch naar zijn niveauquote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe je het gewoon weer. Wat een zwak optreden.
Wel behoorlijk waardeloos voor een doordeweekse dag ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Onlogisch heeft een kutsmoes
Ik ben daadwerkelijk om 1 uur thuis ofzo.
'deel' 400/450 man. De overige 32.000 gaan wel gewoon.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vak S mag niet naar binnen en een deel is solidair daarmee
Van de knjbquote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
waarom mogen ze niet naar binnen maat
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja ik verlaag me automatisch naar zijn niveau
Wat val jij hier ontzettend hard door de mand zeg.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'deel' 400/450 man. De overige 32.000 gaan wel gewoon.
Goeie dik grapquote:Op donderdag 4 april 2019 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat val jij hier ontzettend hard door de mand zeg.
Het wordt sowieso kut want doordeweeks en zoals je al aangaf 20:45. Met het kutvoetbal dat we voorgeschoteld krijgen komen er sowieso al minder mensen op af maar ik geloof niet dat die FRFCdebieltjes meer dan 1000 man op de been krijgen voor hun 'actie'.quote:
Al die mensen die door normale redenen afhaken zullen ze wel meetellen in de boycotquote:Op donderdag 4 april 2019 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt sowieso kut want doordeweeks en zoals je al aangaf 20:45. Met het kutvoetbal dat we voorgeschoteld krijgen komen er sowieso al minder mensen op af maar ik geloof niet dat die FRFCdebieltjes meer dan 1000 man op de been krijgen voor hun 'actie'.
Ja, FRFC is nooit vies van wat suggestieve beeldvorming.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die mensen die door normale redenen afhaken zullen ze wel meetellen in de boycot
Daar heb je bij @Driepink niet genoeg aan.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:38 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft een douchekop 11 gaatjes?
verschil toch per douchekopquote:Op donderdag 4 april 2019 17:38 schreef onlogisch het volgende:
Dit inderdaad.quote:
Omdat een douchekop nooit naar de tandarts gaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:38 schreef onlogisch het volgende:
neequote:Op donderdag 4 april 2019 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen een jood en een pizza?
40-45quote:Op donderdag 4 april 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is ideale gewicht van je schoonmoeder?
Ik heb nu al 7 dagen niks gedronkenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat val ik al af als ik een middag niet drink joh
pffffquote:Op donderdag 4 april 2019 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu al 7 dagen niks gedronken
hoe kan je dat overlevenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu al 7 dagen niks gedronken
c_a heeft een stel tieten waar ze als een kameel een maand mee vooruit kan.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe kan je dat overleven
ik dacht dat een mens ongeveer 2 liter per dag nodig heeft
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe kan je dat overleven
ik dacht dat een mens ongeveer 2 liter per dag nodig heeft
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
c_a heeft een stel tieten waar ze als een kameel een maand mee vooruit kan.
Nooit mee te maken gehad, dus niet echt een mening. Ga je daarheen? Wat is er met pwc gebeurd?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:23 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard wat vind je van BCG?
alcohol en ei lijkt me geen fijne combinatiequote:Op donderdag 4 april 2019 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]alcohol ei. Ik drink 2 liter water per dag
[..]
Eggnogquote:Op donderdag 4 april 2019 18:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
alcohol en ei lijkt me geen fijne combinatie
Maar bij die 130kg van je valt dat toch niet zo op.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat val ik al af als ik een middag niet drink joh
thx broquote:Op donderdag 4 april 2019 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is serieus een kwalitatieve post van je Jancees.
Ik gaf je moeder een 8 op hookers.nlquote:Op donderdag 4 april 2019 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisteren die nieuwe Spiderman gezien. Best wel een aanrader.
8 gegeven op IMDb
Spider-Man: Into the Spider-Verse (2018) - IMDb
Uh, oké.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gaf je moeder een 8 op hookers.nl
Die was laatst bij de TV showquote:Op donderdag 4 april 2019 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond topshow Jinek met De Speaker van het Lagerhuis orderrrrr orderrrr
Gurneyisbestoke doet heel erg mad tegen mij in Feyenoordtopic.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
@:Rens
Hoe gaat jouw leef maat, graag duiding
Ook wel genot altijd.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond even Jinek met zijn allen.
laatste keer toen ik naar jinek ging ging ik meteen op vakantiequote:Op donderdag 4 april 2019 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond even Jinek met zijn allen.
Vanavond even on tour maatjequote:Op donderdag 4 april 2019 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laatste keer toen ik naar jinek ging ging ik meteen op vakantie
weer jaartje geleden ouwe reus. daarnaast is rellen niet meer wat het geweest was. beetje zwakkelingen tegenwoordig
Gelijk paar weken ban tegenwoordigquote:Op donderdag 4 april 2019 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laatste keer toen ik naar jinek ging ging ik meteen op vakantie
weer jaartje geleden ouwe reus. daarnaast is rellen niet meer wat het geweest was. beetje zwakkelingen tegenwoordig
Sta je zaterdag zo ook met je vriendjes in de club?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |