Dan zal ik die koesteren en liefhebben.quote:
Doe ik ook al jaren. Stiekem zijn het echt schatjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zal ik die koesteren en liefhebben.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zal ik die koesteren en liefhebben.
WEG MET DIE ROTZOOIquote:
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Doe ik ook al jaren. Stiekem zijn het echt schatjes.
Rot dan lekker op naar onzin, ontzettende randdebiel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.
Valt een beetje buiten de boot, maar komt wel goed met hem.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.
Ja hou godverdomme je vrindjes bij je dan vriendelijke vrind.quote:
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @murp ? (achter zijn rug om dan)quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Haha mad.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar onzin, ontzettende randdebiel.
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Hey dan hebben jullie zuigen gemeen wat leuk!quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @:murp ? (achter zijn rug om dan)
Dacht dat dit de love parade wasquote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt hier Aleppo wel, zoveel schoten worden er gevuurd.
Uh... goeiequote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey dan hebben jullie zuigen gemeen wat leuk!
Zelfs haagse hier mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt hier Aleppo wel, zoveel schoten worden er gevuurd.
quote:
Sinds wanneer mogen doodsverwensingen? #dtv.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter hang je binnenkort aan een kruis
Vertel, nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @:murp ? (achter zijn rug om dan)
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer mogen doodsverwensingen? #dtv.
Ziedend zegge men dan in mijn positie, is het niet.quote:
Dat snap ik makker. Heb al een TR gedaan dus ga er vanuit dat de ONZ modjes passend zullen handelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.
Even een TR verzenden brbquote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.
Kip kip kipquote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Het meest veeeeelzijdige stukje vleesch, KIP!
Schrijnend durf ik zelfs te beweren.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu weet je het niet meer.
Tekenend.
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu weet je het niet meer.
Tekenend.
Aan jou heeft ook niemand iets. Toch ben je er.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef I. het volgende:
[..]
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.
Hier heeft niemand iets aan.
HPLCquote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Die HPCL is elke keer ziedend als ik daar kom.
Hij mag mij ook niet zo. Jaloers type is datquote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
gordquote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar gord praat mij eens bij over dat voetbal gebeuren.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan jou heeft ook niemand iets. Toch ben je er.
Je weet dondersgoed waar dit over gaat. Was gewoon even benieuwd of je mans genoeg was om het hier ook te zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef I. het volgende:
[..]
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.
Hier heeft niemand iets aan.
Je moet wat als je eigen topicje een parodie op een SC is.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |