Dan zal ik die koesteren en liefhebben.quote:
Doe ik ook al jaren. Stiekem zijn het echt schatjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zal ik die koesteren en liefhebben.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zal ik die koesteren en liefhebben.
WEG MET DIE ROTZOOIquote:
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Doe ik ook al jaren. Stiekem zijn het echt schatjes.
Rot dan lekker op naar onzin, ontzettende randdebiel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.
Valt een beetje buiten de boot, maar komt wel goed met hem.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.
Ja hou godverdomme je vrindjes bij je dan vriendelijke vrind.quote:
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @murp ? (achter zijn rug om dan)quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Haha mad.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar onzin, ontzettende randdebiel.
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Hey dan hebben jullie zuigen gemeen wat leuk!quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @:murp ? (achter zijn rug om dan)
Dacht dat dit de love parade wasquote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt hier Aleppo wel, zoveel schoten worden er gevuurd.
Uh... goeiequote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey dan hebben jullie zuigen gemeen wat leuk!
Zelfs haagse hier mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt hier Aleppo wel, zoveel schoten worden er gevuurd.
quote:
Sinds wanneer mogen doodsverwensingen? #dtv.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter hang je binnenkort aan een kruis
Vertel, nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @:murp ? (achter zijn rug om dan)
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer mogen doodsverwensingen? #dtv.
Ziedend zegge men dan in mijn positie, is het niet.quote:
Dat snap ik makker. Heb al een TR gedaan dus ga er vanuit dat de ONZ modjes passend zullen handelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.
Even een TR verzenden brbquote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.
Kip kip kipquote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Het meest veeeeelzijdige stukje vleesch, KIP!
Schrijnend durf ik zelfs te beweren.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu weet je het niet meer.
Tekenend.
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu weet je het niet meer.
Tekenend.
Aan jou heeft ook niemand iets. Toch ben je er.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef I. het volgende:
[..]
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.
Hier heeft niemand iets aan.
HPLCquote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Die HPCL is elke keer ziedend als ik daar kom.
Hij mag mij ook niet zo. Jaloers type is datquote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
gordquote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar gord praat mij eens bij over dat voetbal gebeuren.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan jou heeft ook niemand iets. Toch ben je er.
Je weet dondersgoed waar dit over gaat. Was gewoon even benieuwd of je mans genoeg was om het hier ook te zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef I. het volgende:
[..]
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.
Hier heeft niemand iets aan.
Je moet wat als je eigen topicje een parodie op een SC is.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Hey je bent in staat een typo te herkennen heb ik je toch te laag ingeschat.quote:
Oei, dit had je niet moeten zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij mag mij ook niet zo. Jaloers type is dat
Ik ben ook in staat om iemand te herkennen die geen enkel zinvol iets in zijn leven heeft. Hallo FlippingCoin.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey je bent in staat een typo te herkennen heb ik je toch te laag ingeschat.
Lazer op, debiel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, tot vanavond misschien mensen en anders tot morgen
Ik vind het bijzonder kinderachtig dat je mij van zaken beschuldigt, maar vervolgens niet uit de doeken doet waarvan precies.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waar dit over gaat. Was gewoon even benieuwd of je mans genoeg was om het hier ook te zeggen.
Helaas niet.
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Hey wat goed vriendelijke vriend, lekker bezig man.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook in staat om iemand te herkennen die geen enkel zinvol iets in zijn leven heeft. Hallo FlippingCoin.
Toedels driepink.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:59 schreef Driepink het volgende:
Het is niet erg gezellig in je eigen SC hé?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey wat goed vriendelijke vriend, lekker bezig man.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder kinderachtig dat je mij van zaken beschuldigt, maar vervolgens niet uit de doeken doet waarvan precies.
Maar ik had niet veel anders kunnen verwachten natuurlijk.
Nou was best leuk maar toen kwam er iemand klagen over driepink, dat wekt interesse.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet erg gezellig in je eigen SC hé?
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik begreep dat het hier te doen is?
Je stream loopt weer achterquote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb geen klacht gezien.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou was best leuk maar toen kwam er iemand klagen over driepink, dat wekt interesse.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
knut ging wat los, maar zijn nu nog alleen maar lafferikjes die de relzucht voelenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, daarmee verwijs ik ook naar mezelfquote:Op donderdag 4 april 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
knut ging wat los, maar zijn nu nog alleen maar lafferikjes die de relzucht voelen
Drizzt is net wakker laat hem.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je stream loopt weer achter
Rot lekker op dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
knut ging wat los, maar zijn nu nog alleen maar lafferikjes die de relzucht voelen
Jezelf quotenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daarmee verwijs ik ook naar mezelf
quote:
Komt klagerig over vriendelijke vrind.quote:
Ja zout op dan, wellicht komt er dan wat leven in.quote:
Ja daar staat ook echt de naam 'Driepink'.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Komt klagerig over vriendelijke vrind.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Komt klagerig over vriendelijke vrind.
Ik ga toch niet alles citeren mannetje.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja daar staat ook echt de naam 'Driepink'.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Nog een TR maken na de aanpassing.
Dan ben je écht traag.
Omdat ik de naam 'Driepink' niet heb genoemd, nee.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga toch niet alles citeren mannetje.
Dan ben je écht traag.
Ja driepink komt niet eens meer in de onz sc?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Als wij hier debielen en jullie daar heeft niemand last van elkaar
Dan ben je écht traag.
Nee joh. Veel te leuk hier.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zout op dan, wellicht komt er dan wat leven in.
Ghehe.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je stream loopt weer achter
Zijn? Dat is toch een vrouw?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ben je écht traag.
ghehequote:Op donderdag 4 april 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Dan ben je écht traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |