Dan zal ik die koesteren en liefhebben.quote:
Doe ik ook al jaren. Stiekem zijn het echt schatjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zal ik die koesteren en liefhebben.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zal ik die koesteren en liefhebben.
WEG MET DIE ROTZOOIquote:
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Doe ik ook al jaren. Stiekem zijn het echt schatjes.
Rot dan lekker op naar onzin, ontzettende randdebiel.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.
Valt een beetje buiten de boot, maar komt wel goed met hem.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Behalve maximus of zo vind dat maar een naargeestig mannetje.
Ja hou godverdomme je vrindjes bij je dan vriendelijke vrind.quote:
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @murp ? (achter zijn rug om dan)quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Haha mad.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar onzin, ontzettende randdebiel.
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Hey dan hebben jullie zuigen gemeen wat leuk!quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @:murp ? (achter zijn rug om dan)
Dacht dat dit de love parade wasquote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt hier Aleppo wel, zoveel schoten worden er gevuurd.
Uh... goeiequote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey dan hebben jullie zuigen gemeen wat leuk!
Zelfs haagse hier mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het lijkt hier Aleppo wel, zoveel schoten worden er gevuurd.
quote:
Sinds wanneer mogen doodsverwensingen? #dtv.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter hang je binnenkort aan een kruis
Vertel, nu ben ik benieuwd.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die altijd kansloos roddelt en zuigt over @:murp ? (achter zijn rug om dan)
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer mogen doodsverwensingen? #dtv.
Ziedend zegge men dan in mijn positie, is het niet.quote:
Dat snap ik makker. Heb al een TR gedaan dus ga er vanuit dat de ONZ modjes passend zullen handelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.
Even een TR verzenden brbquote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, maar dat gebeurt buiten mijn forum om dus ik kan hier verder niet zo veel mee.
Kip kip kipquote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Het meest veeeeelzijdige stukje vleesch, KIP!
Schrijnend durf ik zelfs te beweren.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu weet je het niet meer.
Tekenend.
Verwacht nu eigenlijk wel van je dat je mij vertelt waar dit over gaat.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nu weet je het niet meer.
Tekenend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |