Posts zeggen meer dan 1 TTquote:Op donderdag 4 april 2019 09:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had je nou geen opbeurende TT voor I?
True.....quote:Op donderdag 4 april 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Posts zeggen meer dan 1 TT
dank je.quote:
Zijn de beste jongen.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt er een handje van om allemaal van dit soort waardeloze TT's te produceren.
Binnenkort ik ookquote:Op donderdag 4 april 2019 10:21 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg mods hier om de TT aan te passen
Helaas past haags ze toch wel weer terug aan ik ga dat soort spelletjes maar niet spelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:21 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg mods hier om de TT aan te passen
*kinderachtigequote:Op donderdag 4 april 2019 10:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas past haags ze toch wel weer terug aan ik ga dat soort spelletjes maar niet spelen.
Is dat zo? Wat ga je modden dan?quote:
Ow helaasquote:Op donderdag 4 april 2019 10:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas past haags ze toch wel weer terug aan ik ga dat soort spelletjes maar niet spelen.
Weet ik niet. Is maar net waar ik zin in heb. Denk KLB of ONZquote:Op donderdag 4 april 2019 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat ga je modden dan?
[..]
Ow helaas
Tja sommige mannen worden nooit ouder dan 3
Mag je dat zelf uitzoeken?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is maar net waar ik zin in heb. Denk KLB of ONZ
Dan is 3 nog hoog ingezetquote:Op donderdag 4 april 2019 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat ga je modden dan?
[..]
Ow helaas
Tja sommige mannen worden nooit ouder dan 3
Grabbel liever ergens anders inquote:Op donderdag 4 april 2019 10:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, je moet graaien in de grabbelton.
Dus @Kiid en ik kunnen het ook wel vergeten?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat ik al iemand anders gevonden heb![]()
Oeh.....quote:Op donderdag 4 april 2019 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat ik al iemand anders gevonden heb![]()
Dit voelt als een strikvraag. Vreemdgaan "mag" niet hequote:Op donderdag 4 april 2019 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus @:Kiid en ik kunnen het ook wel vergeten?
Het is geen vreemdgaan als niemand er achter komtquote:Op donderdag 4 april 2019 10:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit voelt als een strikvraag. Vreemdgaan "mag" niet he
Dus waarom is het een strikvraag dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit voelt als een strikvraag. Vreemdgaan "mag" niet he
Weiger ik te geloven. Ik maak altijd kans ongeacht de omstandighedenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus @:Kiid en ik kunnen het ook wel vergeten?
Als je maar niet denkt dat je ons allebei wel even krijgtquote:Op donderdag 4 april 2019 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wil mijn kans met jou/jullie uiteraard niet laten schieten.
Want?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je ons allebei wel even krijgt
Ik zit op F&L atmquote:Op donderdag 4 april 2019 10:28 schreef dud0r het volgende:
Ga je flips haar positie opvullen
Hihi ik zei flips en opvullen, Hihi
Meestal ja, je zegt het al goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Want?
Ik ben een vrouw. ik krijg meestal wat ik wil
Ik had het tegen kiidquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ach Skedje toch![]()
uniek sneeuwvlokje jij
Ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die wilt voor ONZ gaan (wie niet heh)
atm?quote:
Ja zover was ik ook nogquote:
Tsssquote:Op donderdag 4 april 2019 11:53 schreef I. het volgende:
[..]
Hij gaat er gemakshalve vanuit dat ie daar niet blijft.
He, ik heb een droom ja, dus ga terug naar DIG, ga terug naar GAM, ga terug naar VBL, ga terug naar MEN, ga terug naar SPT, ga terug naar de baggerplaatsen van dit forum, wetende dat de situatie zal en kan veranderen. Laten we niet in de vallei van wanhoop zijn.quote:
Hey ik ben hartstikke gelukkig op DIGquote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
He, ik heb een droom ja, dus ga terug naar DIG, ga terug naar GAM, ga terug naar VBL, ga terug naar MEN, ga terug naar SPT, ga terug naar de baggerplaatsen van dit forum, wetende dat de situatie zal en kan veranderen. Laten we niet in de vallei van wanhoop zijn.
Ik zeg vandaag tegen jullie, mijn vrienden, ook al zien jullie de moeilijkheden van vandaag en morgen, ik heb nog steeds een droom!
zei ik dat je weg moest?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hey ik ben hartstikke gelukkig op DIG
Zou voor geen goud daar weg willen
Ik wil je vriend niet zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
He, ik heb een droom ja, dus ga terug naar DIG, ga terug naar GAM, ga terug naar VBL, ga terug naar MEN, ga terug naar SPT, ga terug naar de baggerplaatsen van dit forum, wetende dat de situatie zal en kan veranderen. Laten we niet in de vallei van wanhoop zijn.
Ik zeg vandaag tegen jullie, mijn vrienden, ook al zien jullie de moeilijkheden van vandaag en morgen, ik heb nog steeds een droom!
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OMG, je hebt het nog echt gedaan ook.
Oh kakkies nu ik een gewone user ben zie ik dat niet meer natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kakkies nu ik een gewone user ben zie ik dat niet meer natuurlijk
Kan je überhaupt niet zien hoeveel notes je hebt? Jawel toch, je kan alleen de laatste note dan niet lezen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kakkies nu ik een gewone user ben zie ik dat niet meer natuurlijk
gastmodden!!!!quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je überhaupt niet zien hoeveel notes je hebt? Jawel toch, je kan alleen de laatste note dan niet lezen.
zou niet durven om in ONZ notes te gaan uitdelenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus je hebt nog even de tijd om je te schamen Naatje.
Will doquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Kan iemand iets aan mijn notes doen? Ze zijn dom. Ik wil er vanaf!
Ga vandaag wel wat productief zijn ja, om 14.00 afspraakje met studiebegeleider, daarvoor wil ik iets fixen met stichting waar ik penningmeester van ben die struggles heeft met belastingdienst, altijd fijnquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen flauw idee.![]()
Ga je vandaag aan de studie of heb je nog een opstartdag?
Toppertjequote:Op donderdag 4 april 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga vandaag wel wat productief zijn ja, om 14.00 afspraakje met studiebegeleider, daarvoor wil ik iets fixen met stichting waar ik penningmeester van ben die struggles heeft met belastingdienst, altijd fijn
Ja, 10k schuld in eerste instantie, maar meeste is inmiddels kwijtgescholden, vorige maand kwam er echter nog een brief op de mat waar ook weer een leuk bedragje in stondquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toppertje
Is dat het geval waar jullie bedrag X moeten betalen omdat jullie wat vergeten waren?
Pfff zoek dan ffe uit hoe je dat kan voorkomen in de toekomst. Wat een gedoequote:Op donderdag 4 april 2019 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, 10k schuld in eerste instantie, maar meeste is inmiddels kwijtgescholden, vorige maand kwam er echter nog een brief op de mat waar ook weer een leuk bedragje in stondGedeelte 1 is dus afgerond, maar nu komt gedeelte 2.
Nadat we deze dingen met belastingdienst hebben afgerond gaan we de stichting opdoeken, dat zou toekomstige problemen moeten voorkomen. We hebben ook hulp vanuit de VU voor deze perikelen, dus komt allemaal goedquote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff zoek dan ffe uit hoe je dat kan voorkomen in de toekomst. Wat een gedoe
Zou je mijn collega's kunnen optrommelen? Ben nog steeds niet aan lunch begonnenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
Als je hulp nodig hebt, laat het maar weten
Ohhh top dat helpt enormquote:Op donderdag 4 april 2019 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nadat we deze dingen met belastingdienst hebben afgerond gaan we de stichting opdoeken, dat zou toekomstige problemen moeten voorkomen. We hebben ook hulp vanuit de VU voor deze perikelen, dus komt allemaal goed
Heb je knappe vrouwelijke collega's? Geef dan even het nummer van 1 daarvan en dan stuur ik haar een bericht. Meestal volgen mannen knappe vrouwen welquote:Op donderdag 4 april 2019 12:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je mijn collega's kunnen optrommelen? Ben nog steeds niet aan lunch begonnen
Niet die hier werkzaam zijn, maar wat je zegt klopt wel. Datzelfde gedrag zie je hier op FOK ookquote:Op donderdag 4 april 2019 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh top dat helpt enorm
[..]
Heb je knappe vrouwelijke collega's? Geef dan even het nummer van 1 daarvan en dan stuur ik haar een bericht. Meestal volgen mannen knappe vrouwen wel
Meestal gaan bij ons de vrouwen eerst en dan volgen de mannen ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet die hier werkzaam zijn, maar wat je zegt klopt wel. Datzelfde gedrag zie je hier op FOK ook
Ze denken allemaal met hun pielemuis Flipquote:Op donderdag 4 april 2019 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meestal gaan bij ons de vrouwen eerst en dan volgen de mannen ook.
Ik wou het niet zeggen, maar toch bedankt dat je het doet.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze denken allemaal met hun pielemuis Flip
Wil jij mij verdomme niet zo onderschatten.quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 4 april 2019 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HAHAHAHA dat is genoeg internet voor vandaag
Verdorie HPLC ik moest nog lachen ook
Sorry hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 12:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wil jij mij verdomme niet zo onderschatten.
Blauwen kunnen toch ook louter notes toevoegen.quote:
Nouuuuuquote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Blauwen kunnen toch ook louter notes toevoegen.
Nou?!quote:
Tss. Slechte smaak.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoor.
Ik ben ook al jaren loyaal aan ONZ.
Zegt ie, met je kloonquote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoor.
Ik ben ook al jaren loyaal aan ONZ.
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat je ook dingen kunt verwijderen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sorryquote:Op donderdag 4 april 2019 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]ga je nog ballen met de boys vanavond?
[..]past erop he
Dat dacht ik dus ook...quote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, maar nu op een andere manierquote:Op donderdag 4 april 2019 12:43 schreef Flippiee het volgende:
ga je nog ballen met de boys vanavond?
Nouuuuuuuquote:
Beste smaakje op heel den FOK!s.quote:
Ja, hahaa, nu ben je mod en weet je het nog niet.quote:
zeer vervelendquote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef I. het volgende:
[..]
Nouuuuuuu
[..]
Beste smaakje op heel den FOK!s.
[..]
Ja, hahaa, nu ben je mod en weet je het nog niet.
Ik heb de hints niet gezien hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 12:56 schreef I. het volgende:
[..]
Heb toch echt al tig hints gegeven ondertussen, maar geeft niet.
Zelfs ik heb hints gegevenquote:
Omgquote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar nu op een andere manierhaha
Nee, we hebben weekje rust. Nog maar 2 wedstrijden en dan is het seizoen alweer voorbij
Echt hè, in principe niet. Het idee is om misschien wat op het gras te gaan spelen, maar die verhalen ken ik ondertussen al. Ik ga lekker fietsen van de zomer en misschien zwemmen.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:24 schreef Flippiee het volgende:
Omg
Bohh dat gaat snel En dan heel de zomer niets? Geen toernooitjes?
Dat is wel erg jammer. Ik ben altijd jaloers op mensen die wielrennen. Vriend van vroeg er werd ook altijd zo snel zongebruind.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, in principe niet. Het idee is om misschien wat op het gras te gaan spelen, maar die verhalen ken ik ondertussen al. Ik ga lekker fietsen van de zomer en misschien zwemmen.
echt hè, ik word helaas alleen maar rood.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer. Ik ben altijd jaloers op mensen die wielrennen. Vriend van vroeg er werd ook altijd zo snel zongebruind.
ZwemmenIn zwembad/sportbad?
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, ik word helaas alleen maar rood.
Wat heb je gemaakt?quote:
Ah is vetquote:
hoe moet ik normale praat van hints scheiden, ik zie dat toch niet #autismequote:Op donderdag 4 april 2019 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei![]()
Het weer dan maar? Dat is hier deprimerend
[..]
nou random hier in de SC.
Hier ook. Wat een kutdag zeg. Tijd voor weekend.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei![]()
Het weer dan maar? Dat is hier deprimerend
zometeen de ronde van siciliëquote:Op donderdag 4 april 2019 13:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier ook. Wat een kutdag zeg. Tijd voor weekend.
E2 zendt het uit (en de playerrrr), maargoed, heb je de startlijst gezien? Doffe ellende...quote:Op donderdag 4 april 2019 13:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zeker alleen online te zien?
Eurosport 2? Even kijken of ik die wel heb.....quote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
E2 zendt het uit (en de playerrrr), maargoed, heb je de startlijst gezien? Doffe ellende...
Heb er wel iets over gelezen ja, wel interessant. Maar ik zit al te diep in Hue verweven.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah is vet
Kan gewoon allemaal shit verbinden hier alleen zeer bepertke hoeveelheid data stroom.
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eurosport 2? Even kijken of ik die wel heb.....
Ah en nog ergens voor gebruikt? Heb nu een course sensortechnologie maar zijn best vette dingen mee te bedenken.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef Tailless het volgende:
[..]
lorawan location tracker en lora communicatie
plan om fietsen te traceren maar de politie gunde mij geen 30 test fietsenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah en nog ergens voor gebruikt? Heb nu een course sensortechnologie maar zijn best vette dingen mee te bedenken.
Oh wat is dat?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:53 schreef I. het volgende:
[..]
Heb er wel iets over gelezen ja, wel interessant. Maar ik zit al te diep in Hue verweven.
Ah lame.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef Tailless het volgende:
[..]
plan om fietsen te traceren maar de politie gunde mij geen 30 test fietsen
die gemeente niet systeem was verder werkendquote:Op donderdag 4 april 2019 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah lame.![]()
Maar lokfietsen hebben ze al bij de popo toch?
Philips Huequote:
Ah zo.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:06 schreef I. het volgende:
[..]
Philips HueWeet wel dat er veeeeel meer mogelijk is met lora in andere categorieën, maar daar heb ik me nog totaal niet in verdiept.
Heb nu zelf twee bewegingssensoren van Hue, voor in de keuken en de gang, met hue lampen gekoppeld.. Dus vandaar dat ik dat direct daar aan linkte.quote:
Ja op mijn stage gebruikten ze het o.a. om watersensoren en zo uit te lezen die verspreid lagen door de stad om het waterpeil te monitoren.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:10 schreef I. het volgende:
[..]
Heb nu zelf twee bewegingssensoren van Hue, voor in de keuken en de gang, met hue lampen gekoppeld.. Dus vandaar dat ik dat direct daar aan linkte.Maar IoT is wel echt tof als je nuttige usecases hebt.
Da's wel supertof.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja op mijn stage gebruikten ze het o.a. om watersensoren en zo uit te lezen die verspreid lagen door de stad om het waterpeil te monitoren.
Ja zit nog best veel achter, de microprocessor achter zo'n sensor cluster staat 99% van de tijd uit om zo energie te besparen en zo dat maakt de communicatie lastig.quote:
Mja je mag toch hopen dat er een gedachte en berekening achter schuilt.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:20 schreef I. het volgende:
FB / Prijs abonnement
Weet niet of dit nou de meest handige overweging is geweest van Danny.
Ah zoquote:Op donderdag 4 april 2019 14:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zit nog best veel achter, de microprocessor achter zo'n sensor cluster staat 99% van de tijd uit om zo energie te besparen en zo dat maakt de communicatie lastig.
Flinke stijging iig., onaangekondigd is dat ook weer niet heel netjes.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja je mag toch hopen dat er een gedachte en berekening achter schuilt.
Ja dat is wel zo inderdaad, normaal krijg je wel even een heads up als member van, had ik niet bij stil gestaan.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ah zoJa da's wel slim, maar lijkt me ook ingewikkeld ja.
[..]
Flinke stijging iig., onaangekondigd is dat ook weer niet heel netjes.
Preciesquote:Op donderdag 4 april 2019 14:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo inderdaad, normaal krijg je wel even een heads up als member van, had ik niet bij stil gestaan.
Jaquote:Op donderdag 4 april 2019 16:09 schreef I. het volgende:
@:naatje_1 Jij bent aanhanger van de piratenpartij toch?
moet ik naar de winkel en daarvoor moet ik in beweging komenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:06 schreef dud0r het volgende:
het is wat naatje. Dan eet je toch wat meer
Ik geef je nog een jaar of vijf en dan ben je #viesdikquote:Op donderdag 4 april 2019 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik naar de winkel en daarvoor moet ik in beweging komen
je zou er nog daadwerkelijk lui van worden van dat mod zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi meneer de moderatorquote:Op donderdag 4 april 2019 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geluk met zijn metabolismequote:Op donderdag 4 april 2019 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef je nog een jaar of vijf en dan ben je #viesdik
Goede vraag, intuïtief zou ik ja zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Vind jij dat online anonimiteit een recht is?
gaat over een aantal jaar wel langzamer wordenquote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geluk met zijn metabolisme
Als ik zo weinig eetquote:Op donderdag 4 april 2019 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geef je nog een jaar of vijf en dan ben je #viesdik
quote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geluk met zijn metabolisme
Zoveel banaan is niet goed voor je.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb vandaag pas 2 boterhammen en 2 bananen op heh...
ik fiets elke werkdag een uur in totaalquote:Op donderdag 4 april 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je amper nog beweegt
Ook wanneer je in gedachten neemt dat wanneer iedereen bijvoorbeeld met een traceerbare 'fingerprint' het internet opgaat, een crimineel veel makkelijker gevonden kan worden waardoor het oprollen en voorkomen van criminele activiteiten veel eenvoudiger is?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede vraag, intuïtief zou ik ja zeggen.
Oh.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik fiets elke werkdag een uur in totaal
Ik ben niet echt voor absolute rechten, maar volgens mij is de lijn van de piratenpartij wel zo strak. Tevens: wie bepaalt wat criminele activiteiten zijn? Ja, de wet, maar kunnen best wetten zijn die niet door de beugel gaan, die een bepaalde activiteit vervolgens crimineel maken, waardoor je fingerprint kan gaan volgen. De stap is veel kleiner naar ff uitzoeken wat er aan de hand is. Hoewel het leuk klinkt, zou ik niet zomaar ja zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ook wanneer je in gedachten neemt dat wanneer iedereen bijvoorbeeld met een traceerbare 'fingerprint' veel makkelijker gevonden kan worden waardoor het oprollen en voorkomen van criminele activiteiten veel eenvoudiger is?
True, maar wegen de pro's niet op tegen de cons in dat geval? Als in; Zwaar criminele activiteiten (online wapen-,drugshandel, kinderporno, doodsbedreigingen, etc.) kunnen eenvoudig worden aangepakt waarbij de onschuldige burgers met rust worden gelaten.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt voor absolute rechten, maar volgens mij is de lijn van de piratenpartij wel zo strak. Tevens: wie bepaalt wat criminele activiteiten zijn? Ja, de wet, maar kunnen best wetten zijn die niet door de beugel gaan, die een bepaalde activiteit vervolgens crimineel maken, waardoor je fingerprint kan gaan volgen. De stap is veel kleiner naar ff uitzoeken wat er aan de hand is. Hoewel het leuk klinkt, zou ik niet zomaar ja zeggen.
Denk dat er altijd wel weer een manier gevonden wordt om dit alsnog te doen. Heb ooit gehoord van een criminele groep die juist weer analoge apparatuur is gaan gebruiken nu er zulke geavanceerde middelen worden ingezet. Op dit moment moet er een zeer goed gemotiveerd verzoek worden ingediend wil de overheid zijn pijlen op iemand richten, en dat vind ik een goede zaak.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:26 schreef I. het volgende:
[..]
True, maar wegen de pro's niet op tegen de cons in dat geval? Als in; Zwaar criminele activiteiten (online wapen-,drugshandel, kinderporno, doodsbedreigingen, etc.) kunnen eenvoudig worden aangepakt waarbij de onschuldige burgers met rust worden gelaten.
Daarom kan je recht op anonimiteit denk ik niet als absoluut zien, is gewoon onhoudbaar, zeker als je dan weer in de samenleving zoiets krijgt dat ze zeggen MAAR DIT HAD GEWOON VOORKOMEN KUNNEN WORDEN ALS ALS enzoquote:Op donderdag 4 april 2019 16:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Echte digitale anonimiteit bestaat niet meer en zal niet meer bestaan verwacht ik. Heb wel eens studies gelezen waarin ze criminelen hebben weten te pakken a.d.h.v. dingen als schermresolutie.
Nja dat is dus op basis van hoe het systeem nu in elkaar zit. Er worden steeds meer ideeën geopperd voor de toekomst van het internet waardoor de basis geheel op z'n kop gezet kan worden, en je aan een basis internetverbinding niks meer hebt.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat er altijd wel weer een manier gevonden wordt om dit alsnog te doen. Heb ooit gehoord van een criminele groep die juist weer analoge apparatuur is gaan gebruiken nu er zulke geavanceerde middelen worden ingezet. Op dit moment moet er een zeer goed gemotiveerd verzoek worden ingediend wil de overheid zijn pijlen op iemand richten, en dat vind ik een goede zaak.
Sowieso moet je je afvragen of je de angel van veel criminaliteit niet gewoon eruit kan halen op het moment dat je drugs gaat legaliseren (ook een standpunt van de piratenpartij).
In de huidige maatschappij niet, maar bijvoorbeeld Tim Berners-Lee is alweer een tijdje druk bezig met z'n Solid principe, waarbij privacy weer een stukje verhoogd gaat worden.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Echte digitale anonimiteit bestaat niet meer en zal niet meer bestaan verwacht ik. Heb wel eens studies gelezen waarin ze criminelen hebben weten te pakken a.d.h.v. dingen als schermresolutie.
Ah ja daar heb ik over gelezen ja dat is wel een boeiend iets waar die mezig zijn trouwens.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:40 schreef I. het volgende:
[..]
In de huidige maatschappij niet, maar bijvoorbeeld Tim Berners-Lee is alweer een tijdje druk bezig met z'n Solid principe, waarbij privacy weer een stukje verhoogd gaat worden.
Oh, dan mijn nederige excuses.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij hadden Driepink al weggejaagd hoor
Wat zeggen jij paling.quote:
Precies dat dus.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Enerzijds is anonimiteit een mooi goed maar dat houdt op wanneer men bij verknipte dingen terecht komt m.i., en dan heb ik het niet over drugs. Altijd een lastig onderwerp wel je moet ergens een afweging maken.
Daar ben ik het dan ook volledig mee eens.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens vind ik de (huidige) AVG echt enorm ziekelijk irritant, dat is niet de manier waarop 'recht op anonimiteit' eruit dient te zien. Als je zelf zo debiel bent om je gegevens online te kwakken, dan is dat je eigen schuld, daar zou een AVG niets mee moeten doen
Zekerquote:Op donderdag 4 april 2019 16:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja daar heb ik over gelezen ja dat is wel een boeiend iets waar die mezig zijn trouwens.
Goh, meen je dat nou?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:46 schreef I. het volgende:
[..]
Precies dat dus.
[..]
Daar ben ik het dan ook volledig mee eens.
[..]
ZekerBaas is het wel.
Meen ik wel ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies dat dus.
[..]
Daar ben ik het dan ook volledig mee eens.
[..]
ZekerBaas is het wel.
wanneer komt jouw MVP UI dan, lutserquote:Op donderdag 4 april 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van, met je UI van een loser.
Als je kunt lezen had je het kunnen weten.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wanneer komt jouw MVP UI dan, lutser
Nee, omdat ie ook niet boeiend is.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van, met je UI van een loser.
Ik heb gelezen, en ik weet het, maar dit leek me de meest gemakkelijke reactie nav UIquote:Op donderdag 4 april 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je kunt lezen had je het kunnen weten.
TR gezet.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter hang je binnenkort aan een kruis
Waarom post je niet gezellig mee?quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef HPLC het volgende:
haha zie Sked daar een beetje janken, mooi topic
Huilende mannetjes, zoute tranen.quote:Op donderdag 4 april 2019 16:58 schreef HPLC het volgende:
haha zie Sked daar een beetje janken, mooi topic
Echt hequote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
Ben blij dat Flippiee geen mod meer is anders had ze mij moeten noten.
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het kleurt donkerrood in myat
Geen idee, kan ik geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zit ik na een week nog in mijn proefperiode?
Dat merk je zo wel.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk overigens wel dat die hele policy de prullenbak in kan. Leuk op papier, maar in de praktijk is er niks veranderd.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik geen uitspraken over doen
Ik ben altijd blij met @Flippieequote:Op donderdag 4 april 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
Ben blij dat Flippiee geen mod meer is anders had ze mij moeten noten.
Maar in de praktijk is de policy ook niet zo heel veel veranderd, er is alleen meer duidelijkheid gekomen ten aanzien van een aantal zaken.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk overigens wel dat die hele policy de prullenbak in kan. Leuk op papier, maar in de praktijk is er niks veranderd.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sstquote:Op donderdag 4 april 2019 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk overigens wel dat die hele policy de prullenbak in kan. Leuk op papier, maar in de praktijk is er niks veranderd.
@Dannyquote:Op donderdag 4 april 2019 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welkom in het blauwquote:Op donderdag 4 april 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar in de praktijk is de policy ook niet zo heel veel veranderd, er is alleen meer duidelijkheid gekomen ten aanzien van een aantal zaken.
Er is ruimte voor verbeteringquote:Op donderdag 4 april 2019 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
ziedendquote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef HPLC het volgende:
Die mensen uit de VBL SC janken nog harder dan @:kiid
quote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef HPLC het volgende:
(lol)quote:Op donderdag 4 april 2019 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dit die ALV waar naatje het over had?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht is vanavond het halfjaarlijks overleg
Echt knullen ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef HPLC het volgende:
Ik ben hier niet mod vriendquote:Op donderdag 4 april 2019 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe hier godverdomme eens wat aan man, zijn toch geen normale teksten meer
Amenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal blijven bidden dat hij niet dood gaat.
Kan niet missenquote:Op donderdag 4 april 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dit die ALV waar naatje het over had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |