Posts zeggen meer dan 1 TTquote:Op donderdag 4 april 2019 09:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Had je nou geen opbeurende TT voor I?
True.....quote:Op donderdag 4 april 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Posts zeggen meer dan 1 TT
dank je.quote:
Zijn de beste jongen.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt er een handje van om allemaal van dit soort waardeloze TT's te produceren.
Binnenkort ik ookquote:Op donderdag 4 april 2019 10:21 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg mods hier om de TT aan te passen
Helaas past haags ze toch wel weer terug aan ik ga dat soort spelletjes maar niet spelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:21 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg mods hier om de TT aan te passen
*kinderachtigequote:Op donderdag 4 april 2019 10:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas past haags ze toch wel weer terug aan ik ga dat soort spelletjes maar niet spelen.
Is dat zo? Wat ga je modden dan?quote:
Ow helaasquote:Op donderdag 4 april 2019 10:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Helaas past haags ze toch wel weer terug aan ik ga dat soort spelletjes maar niet spelen.
Weet ik niet. Is maar net waar ik zin in heb. Denk KLB of ONZquote:Op donderdag 4 april 2019 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat ga je modden dan?
[..]
Ow helaas
Tja sommige mannen worden nooit ouder dan 3
Mag je dat zelf uitzoeken?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is maar net waar ik zin in heb. Denk KLB of ONZ
Dan is 3 nog hoog ingezetquote:Op donderdag 4 april 2019 10:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat ga je modden dan?
[..]
Ow helaas
Tja sommige mannen worden nooit ouder dan 3
Grabbel liever ergens anders inquote:Op donderdag 4 april 2019 10:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, je moet graaien in de grabbelton.
Dus @Kiid en ik kunnen het ook wel vergeten?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat ik al iemand anders gevonden heb![]()
Oeh.....quote:Op donderdag 4 april 2019 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat ik al iemand anders gevonden heb![]()
Dit voelt als een strikvraag. Vreemdgaan "mag" niet hequote:Op donderdag 4 april 2019 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus @:Kiid en ik kunnen het ook wel vergeten?
Het is geen vreemdgaan als niemand er achter komtquote:Op donderdag 4 april 2019 10:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit voelt als een strikvraag. Vreemdgaan "mag" niet he
Dus waarom is het een strikvraag dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit voelt als een strikvraag. Vreemdgaan "mag" niet he
Weiger ik te geloven. Ik maak altijd kans ongeacht de omstandighedenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus @:Kiid en ik kunnen het ook wel vergeten?
Als je maar niet denkt dat je ons allebei wel even krijgtquote:Op donderdag 4 april 2019 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wil mijn kans met jou/jullie uiteraard niet laten schieten.
Want?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat je ons allebei wel even krijgt
Ik zit op F&L atmquote:Op donderdag 4 april 2019 10:28 schreef dud0r het volgende:
Ga je flips haar positie opvullen
Hihi ik zei flips en opvullen, Hihi
Meestal ja, je zegt het al goed.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Want?
Ik ben een vrouw. ik krijg meestal wat ik wil
Ik had het tegen kiidquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ach Skedje toch![]()
uniek sneeuwvlokje jij
Ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die wilt voor ONZ gaan (wie niet heh)
atm?quote:
Ja zover was ik ook nogquote:
Tsssquote:Op donderdag 4 april 2019 11:53 schreef I. het volgende:
[..]
Hij gaat er gemakshalve vanuit dat ie daar niet blijft.
He, ik heb een droom ja, dus ga terug naar DIG, ga terug naar GAM, ga terug naar VBL, ga terug naar MEN, ga terug naar SPT, ga terug naar de baggerplaatsen van dit forum, wetende dat de situatie zal en kan veranderen. Laten we niet in de vallei van wanhoop zijn.quote:
Hey ik ben hartstikke gelukkig op DIGquote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
He, ik heb een droom ja, dus ga terug naar DIG, ga terug naar GAM, ga terug naar VBL, ga terug naar MEN, ga terug naar SPT, ga terug naar de baggerplaatsen van dit forum, wetende dat de situatie zal en kan veranderen. Laten we niet in de vallei van wanhoop zijn.
Ik zeg vandaag tegen jullie, mijn vrienden, ook al zien jullie de moeilijkheden van vandaag en morgen, ik heb nog steeds een droom!
zei ik dat je weg moest?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hey ik ben hartstikke gelukkig op DIG
Zou voor geen goud daar weg willen
Ik wil je vriend niet zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
He, ik heb een droom ja, dus ga terug naar DIG, ga terug naar GAM, ga terug naar VBL, ga terug naar MEN, ga terug naar SPT, ga terug naar de baggerplaatsen van dit forum, wetende dat de situatie zal en kan veranderen. Laten we niet in de vallei van wanhoop zijn.
Ik zeg vandaag tegen jullie, mijn vrienden, ook al zien jullie de moeilijkheden van vandaag en morgen, ik heb nog steeds een droom!
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OMG, je hebt het nog echt gedaan ook.
Oh kakkies nu ik een gewone user ben zie ik dat niet meer natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kakkies nu ik een gewone user ben zie ik dat niet meer natuurlijk
Kan je überhaupt niet zien hoeveel notes je hebt? Jawel toch, je kan alleen de laatste note dan niet lezen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kakkies nu ik een gewone user ben zie ik dat niet meer natuurlijk
gastmodden!!!!quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je überhaupt niet zien hoeveel notes je hebt? Jawel toch, je kan alleen de laatste note dan niet lezen.
zou niet durven om in ONZ notes te gaan uitdelenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus je hebt nog even de tijd om je te schamen Naatje.
Will doquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef TaMieke het volgende:
Kan iemand iets aan mijn notes doen? Ze zijn dom. Ik wil er vanaf!
Ga vandaag wel wat productief zijn ja, om 14.00 afspraakje met studiebegeleider, daarvoor wil ik iets fixen met stichting waar ik penningmeester van ben die struggles heeft met belastingdienst, altijd fijnquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen flauw idee.![]()
Ga je vandaag aan de studie of heb je nog een opstartdag?
Toppertjequote:Op donderdag 4 april 2019 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga vandaag wel wat productief zijn ja, om 14.00 afspraakje met studiebegeleider, daarvoor wil ik iets fixen met stichting waar ik penningmeester van ben die struggles heeft met belastingdienst, altijd fijn
Ja, 10k schuld in eerste instantie, maar meeste is inmiddels kwijtgescholden, vorige maand kwam er echter nog een brief op de mat waar ook weer een leuk bedragje in stondquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toppertje
Is dat het geval waar jullie bedrag X moeten betalen omdat jullie wat vergeten waren?
Pfff zoek dan ffe uit hoe je dat kan voorkomen in de toekomst. Wat een gedoequote:Op donderdag 4 april 2019 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, 10k schuld in eerste instantie, maar meeste is inmiddels kwijtgescholden, vorige maand kwam er echter nog een brief op de mat waar ook weer een leuk bedragje in stondGedeelte 1 is dus afgerond, maar nu komt gedeelte 2.
Nadat we deze dingen met belastingdienst hebben afgerond gaan we de stichting opdoeken, dat zou toekomstige problemen moeten voorkomen. We hebben ook hulp vanuit de VU voor deze perikelen, dus komt allemaal goedquote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff zoek dan ffe uit hoe je dat kan voorkomen in de toekomst. Wat een gedoe
Zou je mijn collega's kunnen optrommelen? Ben nog steeds niet aan lunch begonnenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Flippiee het volgende:
Als je hulp nodig hebt, laat het maar weten
Ohhh top dat helpt enormquote:Op donderdag 4 april 2019 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nadat we deze dingen met belastingdienst hebben afgerond gaan we de stichting opdoeken, dat zou toekomstige problemen moeten voorkomen. We hebben ook hulp vanuit de VU voor deze perikelen, dus komt allemaal goed
Heb je knappe vrouwelijke collega's? Geef dan even het nummer van 1 daarvan en dan stuur ik haar een bericht. Meestal volgen mannen knappe vrouwen welquote:Op donderdag 4 april 2019 12:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou je mijn collega's kunnen optrommelen? Ben nog steeds niet aan lunch begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |