abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186208732
ik heb wel deze pagina gevonden met races uit 1991 https://archive.org/details/F1-1991
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 14 april 2019 @ 12:48:53 #162
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186208917
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ge-Wel-Dig hoe Mol daar deze race mee omging toen de Hulk moest stoppen! _O-

Denk dat we nog veel lol gaan beleven aan de gekke fratsen van Abiteboul en Olav's reactie daar op :D
Ik moest even in m'n wang knijpen of ik wel wakker was. :').
And so is the past
pi_186208939
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 12:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ge-Wel-Dig hoe Mol daar deze race mee omging toen de Hulk moest stoppen! _O-

Denk dat we nog veel lol gaan beleven aan de gekke fratsen van Abiteboul en Olav's reactie daar op :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 april 2019 @ 12:50:33 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186208947
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 12:50 schreef potjecreme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hap
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 14 april 2019 @ 17:27:26 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186215333
https://www.autosport.com(...)-renault-mguk-change

Gaan je MGUK's kapot, stop je er een nieuwe geüpdate betere versie op. Gaat die na een paar rondjes ook alweer kapot, of nouja loopt de software vast.

Nee goed bezig Renault ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186218584
Die voorgevel :D Je zou het maar als buurman hebben _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2019 20:02:58 ]
  Redactie Frontpage zondag 14 april 2019 @ 20:07:44 #168
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_186218734
quote:
"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huis :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_186218771
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huis :') _O-
Waarschijnlijk veel gekregen.
pi_186218824
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Waarschijnlijk veel gekregen.
Allemaal even die video doortweeten naar het PR team van Red Bull dus. Misschien zit er nog een tripje Spa voor hem in :B
  zondag 14 april 2019 @ 21:18:15 #171
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_186220522
quote:
Wow in een woord: wow
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  zondag 14 april 2019 @ 21:31:29 #172
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186220916
Ik zou hem wel als buurman willen hoor. Hij is duidelijk niet 100% maar lijkt mij een prima vent met een goed hart die niemand een vlieg kwaad doet. Ik hoop voor hem dat wat mensen in de straat of zo hem meenemen naar een grand prix.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 14 april 2019 @ 21:36:06 #173
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_186221061
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

"Bent u wel eens bij een GP geweest' 'Nee daar hebben we het geld niet voor'. Maar ondertussen wel voor een ton aan Max merchandise in huis :') _O-
Hoop goedkoop en zelf gemaakt spul ja.

Ik zeg een inzamelingsactie om deze knakker een weekend van zijn leven te bezorgen.
  maandag 15 april 2019 @ 12:37:57 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186230017
Een, euh, bijzonder ideetje van Jan Lammers:
https://racingnews365.nl/(...)ning-in-de-formule-1
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186230049
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een, euh, bijzonder ideetje van Jan Lammers:
https://racingnews365.nl/(...)ning-in-de-formule-1
Dat hebben ze al een keer gedaan (begin 2000) en zijn ze snel van teruggekomen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 15 april 2019 @ 12:41:24 #176
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_186230072
quote:
Van die mensen die het grootste deel van hun uitkering uitgeven aan allemaal van dit soort troep en maar klagen dat ze het niet breed hebben. :')
Flesje bier
  maandag 15 april 2019 @ 13:12:22 #177
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186230620
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 12:41 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Van die mensen die het grootste deel van hun uitkering uitgeven aan allemaal van dit soort troep en maar klagen dat ze het niet breed hebben. :')
Dit ja
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186253956
Ferrari heeft de minste zachte banden in Bakoe.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 16 april 2019 @ 17:50:23 #179
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186254122
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Een, euh, bijzonder ideetje van Jan Lammers:
https://racingnews365.nl/(...)ning-in-de-formule-1
De reden is intens dom, maar het idee is prima. Werkt al jaren prima in MotoGP en Pirelli kan prima banden maken die de hele race mee gaan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186254271
Zonder banden wisselen was toch in 2005 met de USGP waar er maar 6 van start gingen?

Mijn inziens het probleem nu is dat er heel weinig 1-op-1 gevechten zijn door de toppers. Meestal ligt de baan Mercedes, danwel Ferrari en wint de snelste dan. Hamilton/Vettel gevechten zijn redelijk beperkt gebleven of gauw over.

Enige gevecht wat mij echt is bijgebleven was Bahrein 2014 tussen Lewis en Nico, dat was echt vuurwerk.
.
  dinsdag 16 april 2019 @ 18:00:54 #181
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186254284
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 17:59 schreef Fer het volgende:
Zonder banden wisselen was toch in 2005
Maar dan wel met benzinestops. En dus een bandenoorlog.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186254388
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 april 2019 18:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar dan wel met benzinestops. En dus een bandenoorlog.
Ja alleen tanken en Raikkonen die er 1 verloor, door een enkele lockup. Plat kantje op de band en wielhanging die het begaf door de trillingen vlak voor het einde.
.
pi_186254544
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 12:41 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Van die mensen die het grootste deel van hun uitkering uitgeven aan allemaal van dit soort troep en maar klagen dat ze het niet breed hebben. :')
Je moet je leven ergens mee vullen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 16 april 2019 17:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De reden is intens dom, maar het idee is prima. Werkt al jaren prima in MotoGP en Pirelli kan prima banden maken die de hele race mee gaan.
Ik heb liever het tanken terug en géén verplichte stops.
pi_186254612
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 17:40 schreef sasquatsch het volgende:
Ferrari heeft de minste zachte banden in Bakoe.

[ afbeelding ]
Boeit niet zo heel veel eigenlijk. Volgens mij hebben ze op zondag bijna altijd dezelfde banden over (als ze dezelfde kwalificatie deden)
pi_186254670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 18:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je moet je leven ergens mee vullen.
[..]

Ik heb liever het tanken terug en géén verplichte stops.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186254689
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 18:20 schreef opreis het volgende:

[..]

Boeit niet zo heel veel eigenlijk. Volgens mij hebben ze op zondag bijna altijd dezelfde banden over (als ze dezelfde kwalificatie deden)
Het verschil is wel of geen nieuwe softs over in de race.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186255080
Een jaar of 2 geleden op het idee gekomen om DRS tijd-gelimiteerd te maken.

Zoals ik laatst ook weer begrepen heb is dit ook wat de Indycars heeft met de 'push to pass' functie, welke je strategisch gedurende je een x aantal seconden tijdens race kan gebruiken om in te halen en te verdedigen.

DRS zones? Weg er mee, je bent coureur en zolang je de drs op een recht stuk gebruikt, prima, maar op eigen risico, net zoals in de trainingen. Deze heb je gedurende de race slechts x aantal seconden tot je beschikking.

Laat dit dan bijvoorbeeld 60% van de gemiddelde tijd zijn dat er nu DRS wordt gebruikt, het gemiddelde is dan gemeten over alle 20 coureurs van de voorgaande GrandPrix op het zelfde circuit.
  dinsdag 16 april 2019 @ 19:12:10 #188
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_186255535

Check 00:55

Ik schrik er best wel van om te zien dat Kubica in deze situatie z'n rechterarm niet kan gebruiken om tegen te sturen. Doet me afvragen wat dat voor gevolgen zou kunnen hebben bij een crash.
Flesje bier
  dinsdag 16 april 2019 @ 19:22:27 #189
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_186255785
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 april 2019 19:12 schreef Gezicht het volgende:

Check 00:55

Ik schrik er best wel van om te zien dat Kubica in deze situatie z'n rechterarm niet kan gebruiken om tegen te sturen. Doet me afvragen wat dat voor gevolgen zou kunnen hebben bij een crash.
Sowieso maak je mij nog steeds niet wijs dat Kubica optimaal kan functioneren met zijn handicap..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_186255841
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 april 2019 19:12 schreef Gezicht het volgende:

Check 00:55

Ik schrik er best wel van om te zien dat Kubica in deze situatie z'n rechterarm niet kan gebruiken om tegen te sturen. Doet me afvragen wat dat voor gevolgen zou kunnen hebben bij een crash.
Denk dat hij loslaat om niet de klap op te vangen met die rechterhand.
.
pi_186257107
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 18:48 schreef Meike26 het volgende:
Een jaar of 2 geleden op het idee gekomen om DRS tijd-gelimiteerd te maken.

Zoals ik laatst ook weer begrepen heb is dit ook wat de Indycars heeft met de 'push to pass' functie, welke je strategisch gedurende je een x aantal seconden tijdens race kan gebruiken om in te halen en te verdedigen.

DRS zones? Weg er mee, je bent coureur en zolang je de drs op een recht stuk gebruikt, prima, maar op eigen risico, net zoals in de trainingen. Deze heb je gedurende de race slechts x aantal seconden tot je beschikking.

Laat dit dan bijvoorbeeld 60% van de gemiddelde tijd zijn dat er nu DRS wordt gebruikt, het gemiddelde is dan gemeten over alle 20 coureurs van de voorgaande GrandPrix op het zelfde circuit.
De DTM heeft ook al een gelimiteerd aantal DRS-momenten die ze op 3 gedeeltes pe ronde kunnen gebruiken. Is het een hele verbetering tegenover het ongelimiteerde F1-concept? Ik denk dat het niet het grote verschil maakt... Maar de gaten tussen de coureurs zijn in de DTM ook lang niet zo groot als in de F1.
  dinsdag 16 april 2019 @ 21:13:20 #192
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_186258626
Joh, dat deden ze in de A1GP al :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_186258868
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:13 schreef flipsen het volgende:
Joh, dat deden ze in de A1GP al :')
Dat is waar ook ja :D
pi_186260623
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 18:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Maar stel, je mag tanken. Aan de start kun je dan met heel weinig brandstof verschijnen, een super start maken en de boel dan met een goede strategie achteraf compenseren.
pi_186260828
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Maar stel, je mag tanken. Aan de start kun je dan met heel weinig brandstof verschijnen, een super start maken en de boel dan met een goede strategie achteraf compenseren.
Doe je een Barichello, kwalificeren op pole en dan na ronden naar binnen en tanken.

Maar meestal is het een undercut door eerder te stoppen, kort te tanken, dan een korte snelle stint en bij de 2e stop blijf je ervoor :O
.
pi_186262100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 22:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Maar stel, je mag tanken. Aan de start kun je dan met heel weinig brandstof verschijnen, een super start maken en de boel dan met een goede strategie achteraf compenseren.
En wordt er weer meer in de pits ingehaald dan op de baan, zoals de statistieken tussen 1994 en 2009 (toen er gemiddeld 10 per race waren) uitwijzen.
Sinds het verbod op bijtanken is het aantal inhaalacties op de baan een stuk groter geworden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 09:21:41 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186267980
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 22:37 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En wordt er weer meer in de pits ingehaald dan op de baan, zoals de statistieken tussen 1994 en 2009 (toen er gemiddeld 10 per race waren) uitwijzen.
Sinds het verbod op bijtanken is het aantal inhaalacties op de baan een stuk groter geworden.
Met DRS ja :')

Die 10 inhaalacties waren van auto's die op een andere strategie stonden en dus knokten om een positie. Je hebt ook een hoop gefaalde inhaalacties die je in statistieken niet terug vind. Ook dat zijn leuke gevechten!

Dat ze nu er op een rechte stuk met DRS voorbij gaan is nauwelijks inhalen/gevechten op de baan te noemen. Het is meer voorbij rijden.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_186269146
quote:
3s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Met DRS ja :')

Die 10 inhaalacties waren van auto's die op een andere strategie stonden en dus knokten om een positie. Je hebt ook een hoop gefaalde inhaalacties die je in statistieken niet terug vind. Ook dat zijn leuke gevechten!

Dat ze nu er op een rechte stuk met DRS voorbij gaan is nauwelijks inhalen/gevechten op de baan te noemen. Het is meer voorbij rijden.
Er was al een verdubbeling in 2010 toen de regels ten opzichte van 2009 verder niet veranderd waren. Door DRS en de Pirelli banden is het nog eens verdubbeld.

Maar in 2010 was het racen imho al beter dan de jaren ervoor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186273825
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 10:37 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er was al een verdubbeling in 2010 toen de regels ten opzichte van 2009 verder niet veranderd waren. Door DRS en de Pirelli banden is het nog eens verdubbeld.

Maar in 2010 was het racen imho al beter dan de jaren ervoor.
Ja dat zag je wel aan de laatste race toen Alonso Petrov niet eens voorbij kwam.
pi_186274050
quote:
3s.gif Op woensdag 17 april 2019 09:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Met DRS ja :')

Die 10 inhaalacties waren van auto's die op een andere strategie stonden en dus knokten om een positie. Je hebt ook een hoop gefaalde inhaalacties die je in statistieken niet terug vind. Ook dat zijn leuke gevechten!

Dat ze nu er op een rechte stuk met DRS voorbij gaan is nauwelijks inhalen/gevechten op de baan te noemen. Het is meer voorbij rijden.
Het verschilt een beetje imo. Op sommige circuits kan je nog steeds niet inhalen en op andere circuits is het weer te makkelijk met DRS. DRS zou je in een positie moeten brengen dat je het gevecht aan kan gaan en niet het gevecht voor je moeten winnen. Als het zo werkt dat vind ik het prima. Misschien een idee voor de FIA om in samenwerking met enkele teams een soort test op te zetten met een simulator om zo de zone's beter af te kunnen stemmen. Al weet ik niet of het makkelijk is om die zones op de circuits ook aan te passen.
pi_186274778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 15:33 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ja dat zag je wel aan de laatste race toen Alonso Petrov niet eens voorbij kwam.
Dat zijn de uitzonderingen. Net zoals dat het in Melbourne lastig inhalen is. Abu Dhabi staat er ook niet echt bekend om.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186274945
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:35 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat zijn de uitzonderingen. Net zoals dat het in Melbourne lastig inhalen is. Abu Dhabi staat er ook niet echt bekend om.
2010 was het net zo lastig, maar werden een aantal races beïnvloed door de SC. Daarnaast moest je in de jaren ervoor starten met de hoeveelheid brandstof van de kwalificatie.
  woensdag 17 april 2019 @ 16:48:43 #203
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186275009
Daarnaast zijn die cijfers natuurlijk zo manipulatief als wat. Als iemand pit en iemand anders op de baan gaat er voorbij wordt dat niet meegeteld in die cijfers. Terwijl het zonder tanken natuurlijk niet anders is, alleen dan gebeurt het op de baan en wordt het wel geteld. Maar de overgrote meerderheid van die 'acties' zijn auto's op verschillende strategieën, waarbij de auto op oudere banden toch niet verdedigt en sowieso nul kans heeft om bijvoorbeeld terug te slaan na een actie. Maar het cijfertje gaat wel één omhoog en dat vinden sommige mensen belangrijker :).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186275716
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:44 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

2010 was het net zo lastig, maar werden een aantal races beïnvloed door de SC. Daarnaast moest je in de jaren ervoor starten met de hoeveelheid brandstof van de kwalificatie.
Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Daarnaast zijn die cijfers natuurlijk zo manipulatief als wat. Als iemand pit en iemand anders op de baan gaat er voorbij wordt dat niet meegeteld in die cijfers. Terwijl het zonder tanken natuurlijk niet anders is, alleen dan gebeurt het op de baan en wordt het wel geteld. Maar de overgrote meerderheid van die 'acties' zijn auto's op verschillende strategieën, waarbij de auto op oudere banden toch niet verdedigt en sowieso nul kans heeft om bijvoorbeeld terug te slaan na een actie. Maar het cijfertje gaat wel één omhoog en dat vinden sommige mensen belangrijker :).
Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 17:32:34 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186275814
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Dat zal, maar voor de spanning maakt het geen bal uit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 april 2019 @ 18:24:49 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_186276642
Doet ie goed ^O^
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 17 april 2019 @ 18:38:16 #208
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186276873
*O*
Ik vind Vettel een botte dweil in de auto normaal gesproken, maar hier is hij toch echt wel retesportief. Hij weet uit ervaring hoe kut het voor een rijder en monteurs is als je schade krijgt door zo'n stom brandje, dus hier zie je sportmannen aan het werk i.p.v. tegenstanders.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_186277642
Buiten de race is Vettel 1 van de meest sympathieke jongens op de grid.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 april 2019 @ 19:14:03 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186277759
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.
[..]

Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Ik zit liever anderhalf uur op het puntje van mijn stoel om de strijd om de overwinning zonder inhaalacties, dan dat de nummer twee er met drs fluitend langs komt om vervolgens aan de horizon te verdwijnen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_186278465
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef opreis het volgende:
Buiten de race is Vettel 1 van de meest sympathieke jongens op de grid.
Daar kun je denk ik wel gezellig een biertje mee drinken.
pi_186279165
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zit liever anderhalf uur op het puntje van mijn stoel om de strijd om de overwinning zonder inhaalacties, dan dat de nummer twee er met drs fluitend langs komt om vervolgens aan de horizon te verdwijnen.
Daar ben ik het volledig mee eens. Gimmicks als DRS vind ik helemaal niets. Zeker niet op de manier zoals het nu gebruikt wordt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 20:58:15 #213
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_186280216
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef opreis het volgende:
Buiten de race is Vettel 1 van de meest sympathieke jongens op de grid.
Lijkt mij ook, komt ook altijd wel gemeend en echt over.
  woensdag 17 april 2019 @ 20:59:43 #214
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_186280268
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 20:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens. Gimmicks als DRS vind ik helemaal niets. Zeker niet op de manier zoals het nu gebruikt wordt.
pi_186280913
quote:
Er zijn betere oplossingen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 21:19:35 #216
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186281053
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er zijn betere oplossingen.
Zoals?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186281212
quote:
5s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zoals?
Ground-effect bijvoorbeeld.

Of het beperktere (zoveel keer per race) gebruik van DRS voor iedereen in plaats van alleen de auto die wil inhalen. Dan kun je het ook voor verdediging gebruiken en is het imho eerlijker.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 april 2019 @ 21:25:32 #218
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186281280
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ground-effect bijvoorbeeld.
Dat alleen werkt ook niet. Daar wordt het niet ineens makkelijker door.

Over de implementatie van DRS zelf kunnen we eeuwig praten, maar verder heb je geen suggesties?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186283010
Push to pass, of attack zones of hoe heet dat, zoals FE ^O^
pi_186283105
Beter fan boost dan stemmen we Max gewoon naar een overwinning.
pi_186285214
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Daarvoor had je ook Safety Cars en dat alleen levert geen verdubbeling op van het aantal inhaalacties.
[..]

Ik heb liever meer actie op de baan dan in de pits.
Ene jaar hebben sc situaties meer invloed dan in het andere jaar. China gebeurde er vorig jaar tot de sc bijv ook niks en was het net zo'n optocht als dit jaar geweest. Bijtanken geeft veel meer flexibiliteit en daarmee spanning.
pi_186285293
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2019 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Daarnaast zijn die cijfers natuurlijk zo manipulatief als wat. Als iemand pit en iemand anders op de baan gaat er voorbij wordt dat niet meegeteld in die cijfers. Terwijl het zonder tanken natuurlijk niet anders is, alleen dan gebeurt het op de baan en wordt het wel geteld. Maar de overgrote meerderheid van die 'acties' zijn auto's op verschillende strategieën, waarbij de auto op oudere banden toch niet verdedigt en sowieso nul kans heeft om bijvoorbeeld terug te slaan na een actie. Maar het cijfertje gaat wel één omhoog en dat vinden sommige mensen belangrijker :).
Exact 9 van de 10 inhaalacties komen voort uit het verschil in banden. En kun je niet eens een gevecht noemen bij een delta van 2sec
  donderdag 18 april 2019 @ 06:38:14 #223
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186287685
Budgetcap inclusief salaris van de coureurs. Zou Mercedes nog steeds een topauto kunnen bouwen als ze maar een paar knaken overhouden? :D

Het is dat er toch wel louche betalingsconstructies bedacht worden, maar zou wel benieuwd zijn wie er beter is. Lewis in een knakenbak of Kubica in een topauto bijvoorbeeld _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 18 april 2019 @ 10:11:54 #224
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_186289808
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2019 21:25 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat alleen werkt ook niet. Daar wordt het niet ineens makkelijker door.

Over de implementatie van DRS zelf kunnen we eeuwig praten, maar verder heb je geen suggesties?
Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:23 schreef Smacked_Actor het volgende:
Push to pass, of attack zones of hoe heet dat, zoals FE ^O^
Het is geen Mario Kart
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_186289863
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2019 23:16 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ene jaar hebben sc situaties meer invloed dan in het andere jaar. China gebeurde er vorig jaar tot de sc bijv ook niks en was het net zo'n optocht als dit jaar geweest. Bijtanken geeft veel meer flexibiliteit en daarmee spanning.
Elke wedstrijd een SC toevoegen op een willekeurig moment :7
pi_186289979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.
[..]

Het is geen Mario Kart
Attack zones leveren interessante battles op in FE.
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 april 2019 @ 10:23:02 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186289985
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Elke wedstrijd een SC toevoegen op een willekeurig moment :7
Sprinklerinstallatie naast de baan met een totaal willekeurig algoritme. *O* *O* *O*
  donderdag 18 april 2019 @ 10:34:40 #228
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186290208
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Elke wedstrijd een SC toevoegen op een willekeurig moment :7
Kun je erop wachten dat die SC net naar buiten komt als het gunstig is voor Hamilton en ongunstig voor Vettel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator donderdag 18 april 2019 @ 11:04:14 #229
446930 crew  ESF1Gamer
pi_186290726
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sprinklerinstallatie naast de baan met een totaal willekeurig algoritme. *O* *O* *O*
Bernie wou dat idee toch invoeren?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 18 april 2019 @ 11:33:15 #230
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_186291223
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Attack zones leveren interessante battles op in FE.
Misschien werkt dat op die veredelde kartbanen, maar op de echte circuits werkt dat niet. Daarbij geeft het echt zo'n goedkoop arcadegevoel.
Don't let my username fool you...
  donderdag 18 april 2019 @ 11:35:12 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186291273
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 11:04 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Bernie wou dat idee toch invoeren?
Klopt ja
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 18 april 2019 @ 11:56:27 #232
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_186291632
Ik zou gewoon bij elke gele vlag de Safety Car er in gooien.
Is het een simpele zijn ze na 1 of 2 rondjes weer klaar er mee.

Het kan de strategie overhoop gooien en niemand kan echt uit lopen (vaak minimaal wel 1 gele vlag per race).
Dit doen ze in de indycar ook en heb het idee dat dit extra spanning veroozaakt.
Zeker vroeg in de race: wissel je wel of niet je banden dan. Doe je het wel val je misschien terug maar verlies je minder tijd qua pit stop.

En we zijn van die belachelijke VSC af.

Dit valt uit te testen in wat online races hoe dit uit pakt.

Daarnaast zou ik de DRS wel behouden maar gewoon vrij geven naar 1x per rondje.
Dan komt er wat strategie bij kijken.
Kun je het verdedigend gebruiken en kies je het verkeerde rechte stuk dan wordt je alsnog ingehaald op een ander rechtstuk.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_186294324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sprinklerinstallatie naast de baan met een totaal willekeurig algoritme. *O* *O* *O*
Dan moeten we elke F1 race op een andere configuratie van Paul Ricard gaan houden. Die heeft een sprinklerinstallatie :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186294349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.
[..]

Het is geen Mario Kart
En dan kunnen de vleugels ook wat eenvoudiger zonder al die flapjes die nu die vuile lucht veroorzaken zonder verlies van downforce ten opzichte van nu.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186294480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sprinklerinstallatie naast de baan met een totaal willekeurig algoritme. *O* *O* *O*
Op 1 race in het seizoen is het wel grappig.

Barcelona zou het wel kunnen gebruiken.
.
pi_186294489
Waarom geen circuits met joker lap? 3 of 2x verplicht jokeren per race :D
  donderdag 18 april 2019 @ 16:08:04 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186294822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.
Dat is een leuk theorietje voor achterop een servetje maar met realiteit heeft het niets te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 18 april 2019 @ 16:19:44 #238
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186296506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 10:11 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Bij goed gebruik van ground effect, heb je veel minder last van "vuile" lucht van de voorganger, gezien je minder afhankelijk bent van de vleugels. Dus kun je veel dichter op elkaar rijden, wat uitremmen weer normaal mogelijk maakt.
[..]

Het is geen Mario Kart
De 2021 auto’s zullen ook meer gebruik maken van de ondervloer en minder van de vleugels. Daarnaast regels die ervoor zorgen dat vuile lucht wordt weggeblazen naar boven of opzij, ipv naar achteren zoals nu.
.
pi_186296690
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2019 19:43 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Daar kun je denk ik wel gezellig een biertje mee drinken.
Moet ie wel dat rare snorretje afscheren anders is het rare duitse oom gehalte te hoog :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')