abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 19:29:29 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_186035411
quote:
Ze schrijven zich uit bij hun familie, melden zich bij een noodopvang voor daklozen en krijgen zo een urgentieverklaring voor een huis.
En dat gaat zo makkelijk? Kan me niet voorstellen dat er niet eerst gekeken wordt of je nog familie hebt waar je kunt wonen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_186036914
Don't hate the player, hate the game
  donderdag 4 april 2019 @ 20:52:24 #103
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_186037429
quote:
99s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:29 schreef Karina het volgende:

[..]

En dat gaat zo makkelijk? Kan me niet voorstellen dat er niet eerst gekeken wordt of je nog familie hebt waar je kunt wonen.
Natuurlijk gaat dat niet zo makkelijk, het klinkt wel lekker en een manier om herrie te maken (waarmee de aandacht weer heerlijk wordt afgeleid). Het probleem is niet de werkwijze om aan een woning te komen maar het feit dat een gemeente/overheid nalaat om voldoende betaalbare woningen te zorgen voor haar ingezetenen. Daarbij vind ik om te beginnen ¤600 voor één of ander doorgetocht kot of in een angstaanjagend bunkercomplex, al niet betaalbaar.

Ik ken diverse mensen die van ellende, de gekste dingen (willen) doen die de instanties ook prima in de smiezen hebben. Urgentie is vaak een kwestie van willekeur. In de ene gemeente ben je als vrouw+kind super urgent en in de andere gemeente krijg je niet eens een afspraak.
Natuurlijk zijn er altijd free-riders die hun glippende toeval zien als gepland geluk.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 4 april 2019 @ 20:54:15 #104
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_186037482
quote:
18s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:52 schreef Vallon het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat dat niet zo makkelijk, het klinkt wel lekker en een manier om herrie te maken (waarmee de aandacht weer heerlijk wordt afgeleid). Het probleem is niet de werkwijze om aan een woning te komen maar het feit dat een gemeente/overheid nalaat om voldoende betaalbare woningen te zorgen voor haar ingezetenen. Daarbij vind ik om te beginnen ¤600 voor één of ander doorgetocht kot of in een angstaanjagend bunkercomplex, al niet betaalbaar.

Ik ken diverse mensen die van ellende, de gekste dingen (willen) doen die de instanties ook prima in de smiezen hebben. Urgentie is vaak een kwestie van willekeur. In de ene gemeente ben je als vrouw+kind super urgent en in de andere gemeente krijg je niet eens een afspraak.
Natuurlijk zijn er altijd free-riders die hun glippende toeval zien als gepland geluk.
Dat is geen willekeur, dat is afhankelijk van hoeveel VVD'ers er in de gemeenteraad zitten.
pi_186037508
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2019 13:09 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ik zou als allochtoon graag weten waar ik al die voorrangsregelingen, gratis woningen en inboedel kan scoren, want ik krijg ze niet.
Dan moet je eerst illegaal worden. Of kraker. Of allebei tegelijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_186037555
Dubbel.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_186037646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ik geef de schuld aan de buitenlanders

hih ha ho

nee, punt is dat ze niet efficient bouwen en ook niet kijken naar de behoefte. tegenwoordig zie je ook steeds meer singles wtf moeten die met een 3 kamer appartement of een rijtjeswoning???? :') :')
Moet zeggen, hier krijg je daar voorrang op als je met minimaal 3 intrekt.

Stond laatst na JAREN tweede, maar het is hem niet geworden en sindsdien ook niet meer gelukt. Urgentiemensen. :')
  donderdag 4 april 2019 @ 21:00:06 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186037649
Ik heb wel geluk met mijn huurappartementje in Limboland.
Je zou maar in de randstad wonen zeg. Gecondoleerd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186037775
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2019 19:23 schreef Fer het volgende:

[..]

De Nederlandse economie, of de economie van het grootkapitaal?
dat is tegenwoordig gelijk aan elkaar
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_186037916
Dit krijg je als je beleggers massaal huizen laat inkopen
En het toelaat dat ze het extreem hoog doorverkopen.
pi_186038084
In de regio Utrecht ook wel krankzinnig als je als alleenstaande boven de 22.700 verdiend. Op de goedkoopste huizen hebben de mensen met een lager inkomen voorrang. De iets duurdere huizen zijn vaak allemaal 3 of meer kamerwoningen. En daar hebben 3+ persoonshuishoudens met een inkomen onder die 22.700 nog steeds voorrang.

Verdien je net boven die grens dan sta je meteen achteraan in de rij bij alle jongerenwoningen.
pi_186038477
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
In de regio Utrecht ook wel krankzinnig als je als alleenstaande boven de 22.700 verdiend. Op de goedkoopste huizen hebben de mensen met een lager inkomen voorrang. De iets duurdere huizen zijn vaak allemaal 3 of meer kamerwoningen. En daar hebben 3+ persoonshuishoudens met een inkomen onder die 22.700 nog steeds voorrang.

Verdien je net boven die grens dan sta je meteen achteraan in de rij bij alle jongerenwoningen.
Lotingen zijn wel daarentegen wel weer allemaal 1 of 2 kamer appartementen.

Ook met zijn drietjes is het drama. Utrecht is sws drama. Ja of je moet in Overvecht of Nieuwegein willen wonen maar dat wil helemaal niemand.
pi_186038593
Ik vond urgentie-verklaringen altijd onzin. PVV Den Haag heeft jaren geleden ook vraagtekens gezet
Terecht naar mijn mening.
pi_186038659
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ook met zijn drietjes is het drama. Utrecht is sws drama. Ja of je moet in Overvecht of Nieuwegein willen wonen maar dat wil helemaal niemand.
Met tegenwoordig ruim 1000 reacties per lotingwoning zijn die ook drama. En zelfs daar is er af en toe sprake van voorrangsregels.
pi_186038701
Het is toch sneu dat in een ontwikkeld land als Nederland het woningtekort zo uit de klauwen kan lopen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_186038752
Als ze nou gewoon die verpauperde woningen aan urgenten geven en de rest gewoon eerlijk verdelen.

Wil een normale huurprijs betalen en geld sparen.
pi_186038812
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:45 schreef Myrr het volgende:
Als ze nou gewoon die verpauperde woningen aan urgenten geven en de rest gewoon eerlijk verdelen.

Maar als er een tekort is blijven er dan dus nog steeds mensen zonder woning over na het verdelen. Er moet gewoon flink bij worden gebouwd.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_186038818
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:45 schreef Myrr het volgende:

Dit is ook wel een punt. Vaak genoeg dat een huis eerst aan iemand met een urgentie wordt aangeboden, en deze vervolgens besluit die niet te nemen. Later zie je bij een veel betere woning weer iemand met een urgentie van dezelfde datum staan....
pi_186038939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar als er een tekort is blijven er dan dus nog steeds mensen zonder woning over na het verdelen. Er moet gewoon flink bij worden gebouwd.
Ja, ook, maar ook eerlijker verdeeld worden. En scheefwoners moeten eruit, al snap ik wel dat ze blijven zitten.
pi_186038965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:48 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Dit is ook wel een punt. Vaak genoeg dat een huis eerst aan iemand met een urgentie wordt aangeboden, en deze vervolgens besluit die niet te nemen. Later zie je bij een veel betere woning weer iemand met een urgentie van dezelfde datum staan....
Al is het wel zo dat je maar drie keer mag afwijzen dacht ik?
pi_186039089
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, ook, maar ook eerlijker verdeeld worden. En scheefwoners moeten eruit, al snap ik wel dat ze blijven zitten.
Omdat die scheefwoners ook nergens heen kunnen omdat particulier huren vaak gelijk een stuk duurder is en een koopwoning onbereikbaar. Dus dan blijf je lekker zitten waar je zit.
pi_186039196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:55 schreef Myrr het volgende:

[..]

Al is het wel zo dat je maar drie keer mag afwijzen dacht ik?
Zou kunnen. De exacte regels zijn niet echt duidelijk terug te vinden op WoningNet.
pi_186048982
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2019 12:56 schreef NoXia het volgende:

[..]

Komt juist door links. Al die allochtonen krijgen voorrang waardoor de echte Nederlander niet maar aan een huis komt. Bedankt links _O_
Dat klopt!
pi_186049019
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 22:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Omdat die scheefwoners ook nergens heen kunnen omdat particulier huren vaak gelijk een stuk duurder is en een koopwoning onbereikbaar. Dus dan blijf je lekker zitten waar je zit.
Daarnaast willen veel mensen helemaal niet groter/beter/ergens anders gaan wonen. Een flatje van 30m2 is voor veel alleenstaande workaholics zat; ze komen er toch alleen om te slapen.
pi_186049105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Moet zeggen, hier krijg je daar voorrang op als je met minimaal 3 intrekt.

Stond laatst na JAREN tweede, maar het is hem niet geworden en sindsdien ook niet meer gelukt. Urgentiemensen. :')
Jouw huisje-boompje-beestje telt inmiddels toch al 3 leden?
"Pools are perfect for holding water"
pi_186049148
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

In Utrecht schrijven oud-studenten zich voor een hbo opleiding in, ontvangen bewijs van inschrijving, schrijven zich weer uit, en mogen met dat bewijs nog een jaar langer in hun SSH kamer blijven wonen.
pi_186049238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Jouw huisje-boompje-beestje telt inmiddels toch al 3 leden?
Klopt, maar er komt weinig vrij waar ik wil wonen. Allemaal achterstandsbuurten waar ik mijn kind niet wil hebben, en ik mijn eigen woonplaats is alles zeer laag qua kans.
pi_186049243
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:12 schreef probeer het volgende:

[..]

In Utrecht schrijven oud-studenten zich voor een hbo opleiding in, ontvangen bewijs van inschrijving, schrijven zich weer uit, en mogen met dat bewijs nog een jaar langer in hun SSH kamer blijven wonen.
Ja slim van ze, maar wel weer kut voor nieuwe studenten.
pi_186049261
Vind het ook wel verrot dat je in Utrecht stadsurgentie krijgt, maar in onze woonplaats niet. Eerst was hier gewoon een eigen woningbouw, maar dat is dus gefuseerd met heel Utrecht en sindsdien is het ruk.

Over twee jaar kunnen we wel ongeveer kopen. Precies wanneer we kans maken. Op zich altijd wel handig om gewoon een lange inschrijving te hebben, mocht je uit elkaar gaan.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2019 14:23:35 ]
pi_186049296
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

Klopt, maar er komt weinig vrij waar ik wil wonen. Allemaal achterstandsbuurten waar ik mijn kind niet wil hebben, en ik mijn eigen woonplaats is alles zeer laag qua kans.
Erg zuur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja slim van ze, maar wel weer kut voor nieuwe studenten.
Jup. Zo zie je ook weer duidelijk dat iedereen de moeilijkheden op de woonmarkt doorspeelt naar degenen die economisch gezien weer net wat zwakker staan (of in het geval van de OP, eerlijker zijn). Scheefwoners op mensen in de wachtrij, oud-studenten op nieuwe studenten, de mensen in de OP ..
pi_186049326
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:22 schreef Myrr het volgende:
Vind het ook wel verrot dat je in Utrecht stadsurgentie krijgt, maar in onze woonplaats niet. Eerst was hier gewoon een eigen woningbouw, maar dat is dus gefuseerd met heel Utrecht en sindsdien is het ruk.

Over twee jaar kunnen we wel ongeveer kopen. Precies wanneer we kans maken. Op zich altijd wel handig om gewoon een lange inschrijving te hebben, mocht je uit elkaar gaan.
Ik zit nu serieus te kijken hoeveel uren les ik moet geven om in aanmerking te komen voor beroepsurgentie :@

Ook iets waar ik het eigenlijk niet mee eens ben. Beroepsurgentie.
  vrijdag 5 april 2019 @ 14:33:52 #133
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_186049413
Slim bedacht. Als er regels zijn moet je ze ge/misbruiken, doen al die 'we are here' en andere illegalen ook dus dat moeten autochtonen net zo goed doen. Dan stort dat hele idiote systeem vanzelf een keer in.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_186049839
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik zit nu serieus te kijken hoeveel uren les ik moet geven om in aanmerking te komen voor beroepsurgentie :@

Ook iets waar ik het eigenlijk niet mee eens ben. Beroepsurgentie.
Hmm, vertel? Of is dat alleen in bepaalde plaatsen?
pi_186049894
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:24 schreef probeer het volgende:
Erg zuur.
Ze kan jou en je vrienden en vermoedelijk haarzelf hartelijk bedanken.
pi_186049935
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:09 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ze kan jou en je vrienden en vermoedelijk haarzelf hartelijk bedanken.
Ik en mijn vrienden? Ken je mij persoonlijk goed genoeg om me daar direct van te beschuldigen? Of is dit weer zo'n sneu en uitgekauwd 'het is allemaal de schuld van links' praatje?
pi_186049948
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik en mijn vrienden? Ken je mij persoonlijk goed genoeg om me daar direct van te beschuldigen? Of is dit weer zo'n sneu en uitgekauwd 'het is allemaal de schuld van links' praatje?
Links of rechts, méér méér méér is minder (woonruimte) minder (veiligheid) minder (cohesie).
pi_186049963
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:05 schreef Myrr het volgende:

[..]

Hmm, vertel? Of is dat alleen in bepaalde plaatsen?
Ik zie net dat Utrecht het heeft. Heb helaas geen idee van andere plaatsen.
pi_186050043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:13 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Links of rechts, méér méér méér is minder (woonruimte) minder (veiligheid) minder (cohesie).
Ah, op die fiets. Ja, we hebben meer mensen dan woonruimte. Al denken we waarschijnlijk verschillend over de oplossing van die situatie. Niet geheel verschillend, maar wel een beetje.
pi_186050170
Verdomd slim toch van die mensen _O_
Moeten ze verdomme eens met normale prijzen voor een huis komen zodat niet elk nieuwbouwhuis een huur heeft van 1000+
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:34:43 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186050188
Het is altijd wel extreem karig dat goedbedoelde regels vaak zo verkeerd uitvallen eigenlijk. :{. maarja mensen blijven mensen en zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_186050205
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:34 schreef jogy het volgende:
Het is altijd wel extreem karig dat goedbedoelde regels vaak zo verkeerd uitvallen eigenlijk. :{. maarja mensen blijven mensen en zo.
Hoezo valt dit verkeerd uit?
Misschien dat ze nu eens wakker worden en wat aan de huizenmarkt gaan doen, want het is toch om te janken.

Niet alleen in Rotterdam maar landelijk
pi_186050230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik zie net dat Utrecht het heeft. Heb helaas geen idee van andere plaatsen.
Maar dan moet je in Utrecht les geven zeker?
pi_186050286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:

[..]

Maar dan moet je in Utrecht les geven zeker?
Beroepsurgentie in Utrecht lijkt te gelden voor:

quote:
Geef hieronder aan in welke sector u werkzaam bent:

Onderwijs: onderwijspersoneel in primair of voortgezet onderwijs (leerkrachten en docenten)
Zorg: personen werkzaam in de directe patiënten/cliëntenzorg (verplegend – en/of verzorgend personeel) zowel in een zorginstelling als thuiszorginstelling en personen die directe zorg verlenen als hulpverlener in de daarvoor erkende maatschappelijke instellingen
Politie: politiepersoneel in executieve dienst
Met als vervolg-eisen:

quote:
1) U heeft een vaste aanstelling of een arbeidsovereenkomst voor minimaal 1 jaar bij een instelling gelegen binnen de grenzen van de gemeente Utrecht.

2) U heeft een arbeidsovereenkomst voor minimaal 24 uur per week.

3)

U woont minstens 1 jaar buiten de gemeente Bunnik, De Bilt, Houten, IJsselstein, Nieuwegein, Stichtse Vecht, Utrecht, Vianen of Zeist.
OF
U woont vanaf het moment van uw arbeidsovereenkomst tenminste 2 jaar aaneengesloten in een onzelfstandige woonruimte (niet inwonend bij ouders) in de gemeente Utrecht en u zoekt woonruimte voor één persoon.

https://utrecht.urgentiew(...)wijzer/questionnaire
Werk jij niet in de zorg ...?
pi_186050614
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Beroepsurgentie in Utrecht lijkt te gelden voor:
[..]

Met als vervolg-eisen:
[..]

Werk jij niet in de zorg ...?
Nee, vriend is docent maar die begint in Hilversum dus hebben we niets aan. Jammer.

Ik studeer nog.
pi_186063427
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer gaat men eens echt bouwen? Niet een gebouwtje hier of daar maar echt hele wijken en flink verdichten.
dat doen ze hier, maar wel met luxe 1 gezinswoningen en geen 60 verdiepingen flats met appartementen :')
  zaterdag 6 april 2019 @ 10:08:49 #147
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186063904
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer gaat men eens echt bouwen? Niet een gebouwtje hier of daar maar echt hele wijken en flink verdichten.
men wil niet meer bouwen
gaat echt niet gebeuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 7 april 2019 @ 18:29:11 #148
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186087545
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 09:24 schreef mschol het volgende:

[..]

dat doen ze hier, maar wel met luxe 1 gezinswoningen en geen 60 verdiepingen flats met appartementen :')
Sterker nog, de flats in de sociale huur worden gesloopt om daarvoor in de plaats een veel kleiner aantal woningen in het duurdere segment neer te zetten. Waar al die bewoners van de flats dan heen moeten, dat weet niemand. Maar voor de statistieken is het natuurlijk wel beter als die weggaan. In Rotterdam gebeurt dit in elk geval al.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 7 april 2019 @ 18:39:59 #149
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186087854
Maar laten we het de jongeren kwalijk nemen, die op een buiten hun schuld om compleet verziekte woningmarkt proberen nog een huis te vinden, op de enige manier waarop het nog lukt. Wat een boefjes, zomaar aan een eerste levensbehoefte proberen te voldoen waarbij niemand hen helpt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_186087960
Wat een ellende.
Wat ben ik blij dat ik in een middelgrote stad in het oosten woon.
En ook graag woon in het oosten.
Alius aliud dicit
  zondag 7 april 2019 @ 18:49:13 #151
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_186088092
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 10:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

men wil niet meer bouwen
gaat echt niet gebeuren
Wordt wel gebouwd, hoor.

Bijna 54 duizend nieuwbouwwoningen zijn gereed gemeld in 2016.

Tussen 2000 en 2009 werden nog gemiddeld ruim 76 duizend nieuwbouwwoningen per jaar aan de voorraad toegevoegd. Sinds 2010 daalde dit aantal flink. Het dieptepunt lag in 2014, toen slechts 45 duizend nieuwbouwwoningen werden opgeleverd.

In Nederland stonden op 1 januari 2017 bijna 7,7 miljoen woningen.

Het zijn natuurlijk de alleenstaanden die het opkloten. Als je gewoon 2.2 personen in een huis stopt, is er geen woningnood.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 7 april 2019 @ 19:01:54 #152
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_186088358
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 18:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

Het zijn natuurlijk de alleenstaanden die het opkloten.

Als je gewoon 2.2 personen in een huis stopt, is er geen woningnood.
klopt maar de overheid die wil alleenstaanden AOW ers die krijgen 350 euro per maand meer dan mensen die samenwonen

Dus gaan mensen als de partner overleden is niet meer samenwonen

ik woon ook alleen in een woning met leuke tuien en met 5 kamers en 2 toiletten
er zijn ook geen kleine woningen beschikbaar

en sinds een aantal jaren moeten mensen thuis blijven wonen tot ze dood gaan

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 07-04-2019 19:39:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')