abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186049105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Moet zeggen, hier krijg je daar voorrang op als je met minimaal 3 intrekt.

Stond laatst na JAREN tweede, maar het is hem niet geworden en sindsdien ook niet meer gelukt. Urgentiemensen. :')
Jouw huisje-boompje-beestje telt inmiddels toch al 3 leden?
"Pools are perfect for holding water"
pi_186049148
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 21:33 schreef Myrr het volgende:

[..]

Lotingen zijn wel daarentegen wel weer allemaal 1 of 2 kamer appartementen.

Ook met zijn drietjes is het drama. Utrecht is sws drama. Ja of je moet in Overvecht of Nieuwegein willen wonen maar dat wil helemaal niemand.
In Utrecht schrijven oud-studenten zich voor een hbo opleiding in, ontvangen bewijs van inschrijving, schrijven zich weer uit, en mogen met dat bewijs nog een jaar langer in hun SSH kamer blijven wonen.
pi_186049238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Jouw huisje-boompje-beestje telt inmiddels toch al 3 leden?
Klopt, maar er komt weinig vrij waar ik wil wonen. Allemaal achterstandsbuurten waar ik mijn kind niet wil hebben, en ik mijn eigen woonplaats is alles zeer laag qua kans.
pi_186049243
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:12 schreef probeer het volgende:

[..]

In Utrecht schrijven oud-studenten zich voor een hbo opleiding in, ontvangen bewijs van inschrijving, schrijven zich weer uit, en mogen met dat bewijs nog een jaar langer in hun SSH kamer blijven wonen.
Ja slim van ze, maar wel weer kut voor nieuwe studenten.
pi_186049261
Vind het ook wel verrot dat je in Utrecht stadsurgentie krijgt, maar in onze woonplaats niet. Eerst was hier gewoon een eigen woningbouw, maar dat is dus gefuseerd met heel Utrecht en sindsdien is het ruk.

Over twee jaar kunnen we wel ongeveer kopen. Precies wanneer we kans maken. Op zich altijd wel handig om gewoon een lange inschrijving te hebben, mocht je uit elkaar gaan.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2019 14:23:35 ]
pi_186049296
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

Klopt, maar er komt weinig vrij waar ik wil wonen. Allemaal achterstandsbuurten waar ik mijn kind niet wil hebben, en ik mijn eigen woonplaats is alles zeer laag qua kans.
Erg zuur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja slim van ze, maar wel weer kut voor nieuwe studenten.
Jup. Zo zie je ook weer duidelijk dat iedereen de moeilijkheden op de woonmarkt doorspeelt naar degenen die economisch gezien weer net wat zwakker staan (of in het geval van de OP, eerlijker zijn). Scheefwoners op mensen in de wachtrij, oud-studenten op nieuwe studenten, de mensen in de OP ..
pi_186049326
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:22 schreef Myrr het volgende:
Vind het ook wel verrot dat je in Utrecht stadsurgentie krijgt, maar in onze woonplaats niet. Eerst was hier gewoon een eigen woningbouw, maar dat is dus gefuseerd met heel Utrecht en sindsdien is het ruk.

Over twee jaar kunnen we wel ongeveer kopen. Precies wanneer we kans maken. Op zich altijd wel handig om gewoon een lange inschrijving te hebben, mocht je uit elkaar gaan.
Ik zit nu serieus te kijken hoeveel uren les ik moet geven om in aanmerking te komen voor beroepsurgentie :@

Ook iets waar ik het eigenlijk niet mee eens ben. Beroepsurgentie.
  vrijdag 5 april 2019 @ 14:33:52 #133
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_186049413
Slim bedacht. Als er regels zijn moet je ze ge/misbruiken, doen al die 'we are here' en andere illegalen ook dus dat moeten autochtonen net zo goed doen. Dan stort dat hele idiote systeem vanzelf een keer in.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_186049839
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik zit nu serieus te kijken hoeveel uren les ik moet geven om in aanmerking te komen voor beroepsurgentie :@

Ook iets waar ik het eigenlijk niet mee eens ben. Beroepsurgentie.
Hmm, vertel? Of is dat alleen in bepaalde plaatsen?
pi_186049894
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 14:24 schreef probeer het volgende:
Erg zuur.
Ze kan jou en je vrienden en vermoedelijk haarzelf hartelijk bedanken.
pi_186049935
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:09 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Ze kan jou en je vrienden en vermoedelijk haarzelf hartelijk bedanken.
Ik en mijn vrienden? Ken je mij persoonlijk goed genoeg om me daar direct van te beschuldigen? Of is dit weer zo'n sneu en uitgekauwd 'het is allemaal de schuld van links' praatje?
pi_186049948
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik en mijn vrienden? Ken je mij persoonlijk goed genoeg om me daar direct van te beschuldigen? Of is dit weer zo'n sneu en uitgekauwd 'het is allemaal de schuld van links' praatje?
Links of rechts, méér méér méér is minder (woonruimte) minder (veiligheid) minder (cohesie).
pi_186049963
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:05 schreef Myrr het volgende:

[..]

Hmm, vertel? Of is dat alleen in bepaalde plaatsen?
Ik zie net dat Utrecht het heeft. Heb helaas geen idee van andere plaatsen.
pi_186050043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:13 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Links of rechts, méér méér méér is minder (woonruimte) minder (veiligheid) minder (cohesie).
Ah, op die fiets. Ja, we hebben meer mensen dan woonruimte. Al denken we waarschijnlijk verschillend over de oplossing van die situatie. Niet geheel verschillend, maar wel een beetje.
pi_186050170
Verdomd slim toch van die mensen _O_
Moeten ze verdomme eens met normale prijzen voor een huis komen zodat niet elk nieuwbouwhuis een huur heeft van 1000+
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:34:43 #141
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186050188
Het is altijd wel extreem karig dat goedbedoelde regels vaak zo verkeerd uitvallen eigenlijk. :{. maarja mensen blijven mensen en zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_186050205
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:34 schreef jogy het volgende:
Het is altijd wel extreem karig dat goedbedoelde regels vaak zo verkeerd uitvallen eigenlijk. :{. maarja mensen blijven mensen en zo.
Hoezo valt dit verkeerd uit?
Misschien dat ze nu eens wakker worden en wat aan de huizenmarkt gaan doen, want het is toch om te janken.

Niet alleen in Rotterdam maar landelijk
pi_186050230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik zie net dat Utrecht het heeft. Heb helaas geen idee van andere plaatsen.
Maar dan moet je in Utrecht les geven zeker?
pi_186050286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:39 schreef Myrr het volgende:

[..]

Maar dan moet je in Utrecht les geven zeker?
Beroepsurgentie in Utrecht lijkt te gelden voor:

quote:
Geef hieronder aan in welke sector u werkzaam bent:

Onderwijs: onderwijspersoneel in primair of voortgezet onderwijs (leerkrachten en docenten)
Zorg: personen werkzaam in de directe patiënten/cliëntenzorg (verplegend – en/of verzorgend personeel) zowel in een zorginstelling als thuiszorginstelling en personen die directe zorg verlenen als hulpverlener in de daarvoor erkende maatschappelijke instellingen
Politie: politiepersoneel in executieve dienst
Met als vervolg-eisen:

quote:
1) U heeft een vaste aanstelling of een arbeidsovereenkomst voor minimaal 1 jaar bij een instelling gelegen binnen de grenzen van de gemeente Utrecht.

2) U heeft een arbeidsovereenkomst voor minimaal 24 uur per week.

3)

U woont minstens 1 jaar buiten de gemeente Bunnik, De Bilt, Houten, IJsselstein, Nieuwegein, Stichtse Vecht, Utrecht, Vianen of Zeist.
OF
U woont vanaf het moment van uw arbeidsovereenkomst tenminste 2 jaar aaneengesloten in een onzelfstandige woonruimte (niet inwonend bij ouders) in de gemeente Utrecht en u zoekt woonruimte voor één persoon.

https://utrecht.urgentiew(...)wijzer/questionnaire
Werk jij niet in de zorg ...?
pi_186050614
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Beroepsurgentie in Utrecht lijkt te gelden voor:
[..]

Met als vervolg-eisen:
[..]

Werk jij niet in de zorg ...?
Nee, vriend is docent maar die begint in Hilversum dus hebben we niets aan. Jammer.

Ik studeer nog.
pi_186063427
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer gaat men eens echt bouwen? Niet een gebouwtje hier of daar maar echt hele wijken en flink verdichten.
dat doen ze hier, maar wel met luxe 1 gezinswoningen en geen 60 verdiepingen flats met appartementen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zaterdag 6 april 2019 @ 10:08:49 #147
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_186063904
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wanneer gaat men eens echt bouwen? Niet een gebouwtje hier of daar maar echt hele wijken en flink verdichten.
men wil niet meer bouwen
gaat echt niet gebeuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 7 april 2019 @ 18:29:11 #148
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186087545
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 09:24 schreef mschol het volgende:

[..]

dat doen ze hier, maar wel met luxe 1 gezinswoningen en geen 60 verdiepingen flats met appartementen :')
Sterker nog, de flats in de sociale huur worden gesloopt om daarvoor in de plaats een veel kleiner aantal woningen in het duurdere segment neer te zetten. Waar al die bewoners van de flats dan heen moeten, dat weet niemand. Maar voor de statistieken is het natuurlijk wel beter als die weggaan. In Rotterdam gebeurt dit in elk geval al.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 7 april 2019 @ 18:39:59 #149
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_186087854
Maar laten we het de jongeren kwalijk nemen, die op een buiten hun schuld om compleet verziekte woningmarkt proberen nog een huis te vinden, op de enige manier waarop het nog lukt. Wat een boefjes, zomaar aan een eerste levensbehoefte proberen te voldoen waarbij niemand hen helpt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_186087960
Wat een ellende.
Wat ben ik blij dat ik in een middelgrote stad in het oosten woon.
En ook graag woon in het oosten.
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')