Oh goh wat een leuke rokjesquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
but whywant wilde eerst wel met hem afspreken (gewoon vriendschappelijk) maar nu wil ik dat eigenlijk niet meer en ben bang dat hij veel meer wil en awkwardddd
ECHT KUT, wil vrienden
Ja is zeker leuk, als het dus helemaal strak lukt.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:01 schreef Crack_ het volgende: [..] is wel leuk om te doen, als je de tijd hebt en niet super mega perfectionistisch bent
![]()
Bal gehakt PINDAquote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Solotovski het volgende:
Kroket is sws beter dan een bal gehakt dat weet iedereen
Nee man.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Solotovski het volgende:
Kroket is sws beter dan een bal gehakt dat weet iedereen
Waarom heb jij je collega’s nodig om te lunchenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Kiid het volgende:
Ik had eigenlijk nu willen lunchen maar mijn collega's zijn er gvd nog steeds niet
Welke vd 4 ?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]![]()
daar wil ik wel een Pets op geven
Ik ben een sociale jongenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb jij je collega’s nodig om te lunchen
Ja maar crack, ben dan een heldin en zeg er wat van.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die computers bezet houden met hun laptop, sterfmet liefde
mag jij doenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja is zeker leuk, als het dus helemaal strak lukt.
hij durft dat niet alleenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom heb jij je collega’s nodig om te lunchen
Ik ben zeer zeker speciaalquote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik las speciale.. ik hoopte een lotgenoot gevonden te hebben.
Gecondoleerd vriendquote:
Nou zal ik je even geruststellenquote:
yea want dat verpest de sfeer echt nooit of dat ze ineens half mad wordenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar crack, ben dan een heldin en zeg er wat van.
jammer hè, dat je zo cute bent, en dat de oceanen de diepheid van je ogen benijden, en je glanzende haren meer liefde bezingen dan de snaren van de luitquote:
Dat kanquote:
probeer het eensquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou zal ik je even geruststellen
Wowquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jammer hè, dat je zo cute bent, en dat de oceanen de diepheid van je ogen benijden, en je glanzende haren meer liefde bezingen dan de snaren van de luit
Waarom probeer je onze vrouwen hier te versieren. Wie ben jijquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jammer hè, dat je zo cute bent, en dat de oceanen de diepheid van je ogen benijden, en je glanzende haren meer liefde bezingen dan de snaren van de luit
Dat zou goed kunnenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oeeh Wat zeg je dat gevoeligquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja zeg gewoon van hoi ik moet deze computer even gebruiken. Zie dat je op je laptop zit.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar crack, ben dan een heldin en zeg er wat van.
En dan zeg ik nee, wat dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zeg gewoon van hoi ik moet deze computer even gebruiken. Zie dat je op je laptop zit.
Als ik echt die PC nodig heb dan moet het maar. Was tijdje terug in de bios. Iemand zat op mijn (betaalde) gereserveerde stoel. Die heb ik toen weggestuurd. Ja reageerde ook een beetje sjaggo, maar ik heb een paar dagen eerder die stoelen online gereserveerd, want ik wil gewoon de beste stoelen in het midden voor het schermquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea want dat verpest de sfeer echt nooit of dat ze ineens half mad worden
Ik werd er wel warm van hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij meent er niks van dat weet ik zeker
Gaat snel vervelen kan ik je zeggenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer he dat ik je kut vol wil spuiten met mijn pretklarinet
quote:
quote:
ben hier vaak genoeg ga niet doen alsof je me niet kent jongquote:Op donderdag 4 april 2019 12:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom probeer je onze vrouwen hier te versieren. Wie ben jij
Ik ook, maar dat is juist met players. Die zeggen de mooiste dingen maar menen er geen kut van en uiteindelijk blijf je eenzaam achterquote:
ik reageerde echt op een hele andere quote maar zie dat mn antwoord wel passend isquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik echt die PC nodig heb dan moet het maar. Was tijdje terug in de bios. Iemand zat op mijn (betaalde) gereserveerde stoel. Die heb ik toen weggestuurd. Ja reageerde ook een beetje sjaggo, maar ik heb een paar dagen eerder die stoelen online gereserveerd, want ik wil gewoon de beste stoelen in het midden voor het scherm
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Crack_ het volgende:
oh wacht, ik heb die quote überhaupt niet gelezen wat geweldig kut
En ik zit gewoon achter een computer dus heb het niet nodig, maar dan is het alsnog gewoon kutga gewoon aan een tafel zitten
Ik ben al eenzaamquote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is juist met players. Die zeggen de mooiste dingen maar menen er geen kut van en uiteindelijk blijf je eenzaam achter
Dat is waar. Toen ik deze act had ingezet had ik er al spijt van. Zal niet meer doen alsofquote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
ben hier vaak genoeg ga niet doen alsof je me niet kent jongis beter voor ons allemaal
Oooh dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik reageerde echt op een hele andere quote maar zie dat mn antwoord wel passend is
[..]
Haha crack pijpt graagquote:Op donderdag 4 april 2019 12:08 schreef Crack_ het volgende:
En FL volgens mij weet jij ook wel dat ik niet echt moeite heb om mn mond te gebruikenop een lieve manier ofc
![]()
Dit komt werkelijk waar nog triester over dan hoe ik mij voel.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nooit eenzaam met een werkende internetverbinding en een Xbox met Fifa 2019
moet ik deze opmerking echt gaan makenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:08 schreef Crack_ het volgende:
En FL volgens mij weet jij ook wel dat ik niet echt moeite heb om mn mond te gebruikenop een lieve manier ofc
![]()
edit, ok dit klinkt raar
ja je bent inderdaad niet op je mondje gevallen.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:08 schreef Crack_ het volgende:
![]()
edit, ok dit klinkt raar
Oooh ja krek is vegan he hahahaquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Kiid het volgende:
Slik je dan ook of is dat niet vegan? Aangezien het eigenlijk mensenkindjes zijn en dus soort van vlees
Dan breekt mijn hartquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij meent er niks van dat weet ik zeker
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
ben hier vaak genoeg ga niet doen alsof je me niet kent jongis beter voor ons allemaal
Je moet het geluk bij jezelf zoeken en niet bij een ander vriendquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Speciale het volgende:
[..]
Dit komt werkelijk waar nog triester over dan dat ik mij voel.
veganisme gaat om vrijwillige afgave niet om of het vlees/dierlijk product is of niet :Squote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Kiid het volgende:
Slik je dan ook of is dat niet vegan? Aangezien het eigenlijk mensenkindjes zijn en dus soort van vlees
Dit is dan weer wel slim.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet het geluk bij jezelf zoeken en niet bij een ander vriend
daarom editquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet ik deze opmerking echt gaan maken
je ziet zelf toch hoe dit klinkt ofnie
Ja, zie je steeds vaker in de wereld. Lopen meer gekken rond dan er vast zitten Noel. Ik zou nooit mijn balletje bal op willen gevenquote:
Minstens 4 woorden van deze zin heb ik niet begrepenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
veganisme gaat om vrijwillige afgave niet om of het vlees/dierlijk product is of niet :S
Is jouw spuug dan het wijwater?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom edit
maar ik kan alles, mijn mond is god
hoe is het met jou verder trouwensquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja je bent inderdaad niet op je mondje gevallen.
wat begrijp je nietquote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Minstens 4 woorden van deze zin heb ik niet begrepen
heb ik de memo gemist ofquote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke ik mag het nu echt van de daken schreeuwen!
LUNCHGENOT BESTE GENOT
NOU EN FUCK VEGANISMEquote:Op donderdag 4 april 2019 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
veganisme gaat om vrijwillige afgave niet om of het vlees/dierlijk product is of niet :S
Ik wacht nog steedsquote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
LUNCHGENOT BESTE GENOT
om of het & isquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat begrijp je niet
[..]
heb ik de memo gemist of
Oh goed hoor. Beetje vakantie hebben deze week en chillendequote:
Veganisme, vrijwillige, afgave en dierlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat begrijp je niet
[..]
heb ik de memo gemist of
nee ik ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, zie je steeds vaker in de wereld. Lopen meer gekken rond dan er vast zitten Noel. Ik zou nooit mijn balletje bal op willen geven
Wat een ongekende luxe zeg. Mijn vakantie is alweer 4 maanden geledenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh goed hoor. Beetje vakantie hebben deze week en chillende
Met jou? Behalve dat je geïrriteerd bent/was.
Man man man.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds
Normaliter zit ik nooit rond dit tijdstip op fok. Deze dag voelt echt vreemd aan nu
Ook goed dankjewel, lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prima hoor, bedankt voor het vragen. Met jou?
of at je alleen geen vlees?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh goed hoor. Beetje vakantie hebben deze week en chillende
Met jou? Behalve dat je geïrriteerd bent/was.
Laten we gewoon 2 stukken vlees eten per dag om het te compenseren zodat de vleesfabrieken niet failliet rakenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee ik ook niet.
Geen denken aan
Als je je leven saai vindt dan moet je er wat aan doen chick. Zijn genoeg dingen te verzinnenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerga je speciale dingen
Ja okay, gewoon mn leven aan het leven echt saai
nou kijk, de vegans die ik ken hebben het ethisch standpunt dat je dierlijke producten mag gebruiken, zolang het dier het vrijwillig afgeeft. bv. een slang die vervelt en zijn vel achterlaat. dus als mensen epic proberen te doen door te zeggen "huh bij mesnen is toch ook dierlik product XDDD" gaat dat niet opquote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Veganisme, vrijwillige, afgave en dierlijk
Moet wel een beetje rustig aan doen tho. Ik wil dit jaar op mezelf dus dan heb ik ook vrije dagen nodig om eventueel te klussen en te chillen in nieuwe woningquote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een ongekende luxe zeg. Mijn vakantie is alweer 4 maanden geleden
Haha nu zeg je dat je een saai leven hebt. Deprimerend.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerga je speciale dingen
Ja okay, gewoon mn leven aan het leven echt saai
xDDDquote:Op donderdag 4 april 2019 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou kijk, de vegans die ik ken hebben het ethisch standpunt dat je dierlijke producten mag gebruiken, zolang het dier het vrijwillig afgeeft. bv. een slang die vervelt en zijn vel achterlaat. dus als mensen epic proberen te doen door te zeggen "huh bij mesnen is toch ook dierlik product XDDD" gaat dat niet op
Ik ken gelukkig geen vegans. Nare mensen lijken mij dat eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 april 2019 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou kijk, de vegans die ik ken hebben het ethisch standpunt dat je dierlijke producten mag gebruiken, zolang het dier het vrijwillig afgeeft. bv. een slang die vervelt en zijn vel achterlaat. dus als mensen epic proberen te doen door te zeggen "huh bij mesnen is toch ook dierlik product XDDD" gaat dat niet op
En yoghurt met cruesliquote:Op donderdag 4 april 2019 12:14 schreef Speciale het volgende:
Jullie eten toch alleen friet en snacks enzo?
echt heel saai jaquote:Op donderdag 4 april 2019 12:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet wel een beetje rustig aan doen tho. Ik wil dit jaar op mezelf dus dan heb ik ook vrije dagen nodig om eventueel te klussen en te chillen in nieuwe woning
[..]
Haha nu zeg je dat je een saai leven hebt. Deprimerend.
doe ik elke dag alquote:Op donderdag 4 april 2019 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we gewoon 2 stukken vlees eten per dag om het te compenseren zodat de vleesfabrieken niet failliet raken
ken geen vervelende vegans, ken alleen nare vleeseters die compleet uitflippen als iemand tussen neus- en lippen door zegt vegan te zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 12:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig geen vegans. Nare mensen lijken mij dat eerlijk gezegd
rtquote:Op donderdag 4 april 2019 12:15 schreef Kiid het volgende:
Ik zit al de hele dag mijn mail te refreshen in afwachting op een groundbreaking mailtje maar die G is denk ik nog niet wakker
Ik ken ze alleen van die doordeweekse protestmars als de rest van de wereld gewoon moet werkenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ken geen vervelende vegans, ken alleen nare vleeseters die compleet uitflippen als iemand tussen neus- en lippen door zegt vegan te zijn
Jij waait ook maar met elke wind meequote:Op donderdag 4 april 2019 12:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
En daarom kunnen wij het goed met elkaar vinden. GMTA
oja ik doe verder niets bijzonders. Wel wat leuke dingen hier en daar gewoon. Maar gewoon even een weekje niet aan werk hoeven denken is erg fijn.quote:
Nee, mijn persona op FOK is gewoon op waarheid gebaseerd.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij waait ook maar met elke wind mee
Gisteren nog bak B&J opquote:
kies gewoon iets uit wat je zelf leuk vindt, kan jou dat interesserenquote:
Geef mij maar lekker van 9 tot 5 vriend. Voor een ander een vloeg maar ik vind het een zegenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja ik doe verder niets bijzonders. Wel wat leuke dingen hier en daar gewoon. Maar gewoon even een weekje niet aan werk hoeven denken is erg fijn.
En probeer mijn vakantie ook zo te plannen dat ik de ochtenddienst niet hoef te doenDan heb ik voor en na de vakantie week avonddienst en dan kan ik mooi paar weken uitslapen
Zoals Fifa en DBS dusquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kies gewoon iets uit wat je zelf leuk vindt, kan jou dat interesseren
Dat zou ik ook wel weer willen ja, maar dan ga ik qua geld teveel achteruit.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker van 9 tot 5 vriend. Voor een ander een vloeg maar ik vind het een zegen
Uitslapeeeenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja ik doe verder niets bijzonders. Wel wat leuke dingen hier en daar gewoon. Maar gewoon even een weekje niet aan werk hoeven denken is erg fijn.
En probeer mijn vakantie ook zo te plannen dat ik de ochtenddienst niet hoef te doenDan heb ik voor en na de vakantie week avonddienst en dan kan ik mooi paar weken uitslapen
ja dat is iequote:Op donderdag 4 april 2019 12:17 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ben je een gigantische mongool ofzo
Denk dat je de verkeerde quote. Wie bedoelde je?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:17 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ben je een gigantische mongool ofzo
wow doe ff chilllllllquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kies gewoon iets uit wat je zelf leuk vindt, kan jou dat interesseren
Morgen eindelijk weer eensquote:
Ik ben soms een beetje borderline, maar ik heb nu al het gevoel dat ik hier wel goed zit dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt rt rt
Ik ken je niet maar ik heb nu al het gevoel dat wij het goed met elkaar kunnen vinden
Haha radio 10?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Kiid het volgende:
ZOU JE LACHEN
ZOU JE SCHELDEN
ALS IK JE ZOU VERTELLEN VAN AL DIE TIJD
WAT ZOU JE ZEGGEN
100%quote:Op donderdag 4 april 2019 12:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje borderline, maar ik heb nu al het gevoel dat ik hier wel goed zit dan.
okayquote:Op donderdag 4 april 2019 12:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Morgen eindelijk weer eens
Al kan ik niet echt old school tot 12+ liggen aangezien ik nog wel iets moet doen
Mag ik jou oproken?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik het chiller kan maken dan dit
Zeker vriend. 40 uur per week dezelfde nummers luisteren is vervelend dan maar die ouwe tyfuszooi van radio 10quote:
Ga eens aan school werken!!! xDquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je had het wel netter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Arrow classic rock a mattiquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker vriend. 40 uur per week dezelfde nummers luisteren is vervelend dan maar die ouwe tyfuszooi van radio 10
Jonkoquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kapsalon?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
LUNCHGENOT BESTE GENOT
Mij boeit het welquote:Op donderdag 4 april 2019 12:22 schreef Speciale het volgende:
Hier staat Qmusic op. Niet dat het iemand boeit, maar meld het toch maar even
locked in syndromequote:Op donderdag 4 april 2019 12:23 schreef Speciale het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Een goede kapsalon is echt wel mmmmmmmmmquote:Op donderdag 4 april 2019 12:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waardeloze combinatie van producten die op zichzelf wel lekker zijn. Zonde
Geef mij maar een ouderwetse broodje döner van de lokale Turkboer. Of kibbelingquote:Op donderdag 4 april 2019 12:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een goede kapsalon is echt wel mmmmmmmmm
School is sws onzinquote:Op donderdag 4 april 2019 12:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nu ook met iets bezig op school, gaat echt nergens over. Voelt echt beetje als mn oude vmbodus wel heel leuk
Enige dat groeit bij Hans zijn aanwezigheid zijn mijn erectiesquote:Op donderdag 4 april 2019 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn je aardbeienplanten alweer tot leven gekomen
Ik moet nog beginnen vriend hoe vind je diequote:Op donderdag 4 april 2019 12:25 schreef Der_Mann het volgende:
lunchtijd is bijna voorbij maar ik heb geen zin om eten te halen
die bruine boterhammen zijn zwaar gevallen
Dan volgt er waarschijnlijk een lichte discussie, maar er zijn maar weinig mensen die nee durven te zeggen dus ik verwacht geen problemen.quote:
Koud hoor nu. Kan je niet beter gewoon in het klaslokaal zitten?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:25 schreef Speciale het volgende:
Ik zou nog wel op school willen zitten
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Enige dat groeit bij Hans zijn aanwezigheid zijn mijn erecties
Heb zondag nog gekeken, maar zit weinig leven inquote:Op donderdag 4 april 2019 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zijn je aardbeienplanten alweer tot leven gekomen
Geen moeite mee. Ik blink uit in discussie en voet bij stuk houden. Vanochtend reed ik nog bijna iemand aan omdat hij dacht dat je met rood ook wel kan doorlopenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan volgt er waarschijnlijk een lichte discussie, maar er zijn maar weinig mensen die nee durven te zeggen dus ik verwacht geen problemen.
grappigquote:Op donderdag 4 april 2019 12:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koud hoor nu. Kan je niet beter gewoon in het klaslokaal zitten?
Planten ontdekken is toch een ander specialisme dan moleculen blijktquote:Op donderdag 4 april 2019 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb zondag nog gekeken, maar zit weinig leven inBeetje groen, dus er is hoop
oh maar als er nog groen is dan zou het eigenlijk wel goed moeten komen.. maar nog geen nieuw groen?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb zondag nog gekeken, maar zit weinig leven inBeetje groen, dus er is hoop
Dat is iets anders, want daar sta je in je recht.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen moeite mee. Ik blink uit in discussie en voet bij stuk houden. Vanochtend reed ik nog bijna iemand aan omdat hij dacht dat je met rood ook wel kan doorlopen
Geldverspillingquote:Op donderdag 4 april 2019 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh maar als er nog groen is dan zou het eigenlijk wel goed moeten komen.. maar nog geen nieuw groen?Ik had er 7 en 4 zijn er doodgegaan (die zaten samen in één pot) maar heb ook echt helemaal geen water gegeven of niks, dus vind dit wel bijzonder. Ga zo nieuwe halen bij de aldi
Denk dat meeste er ook niet bewust van zijn, hoop ikquote:Op donderdag 4 april 2019 12:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is iets anders, want daar sta je in je recht.
Als jij met je laptop op een computerplek zit, niet. Je kunt ook aan een tafel zonder computers zitten.
Zei toch, rare Pohi heeft die gozerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:28 schreef Speciale het volgende:
haha, locked in syndrome even gegoogled, lijkt me echt leuk
Maar recht hebben en recht houden zijn twee verschillende dingen lieve Myrrquote:Op donderdag 4 april 2019 12:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is iets anders, want daar sta je in je recht.
Als jij met je laptop op een computerplek zit, niet. Je kunt ook aan een tafel zonder computers zitten. De meeste mensen zullen dat zelf ook wel inzien dus die mogen gewoon. Ook jij.
Is daar geen medewerker die dat in de gaten houdt?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat meeste er ook niet bewust van zijn, hoop ik
Net zoals die 360 graden van je zeker. Je kan er maar beter zeker van zijn Crack. We leven in een vreemde wereldquote:Op donderdag 4 april 2019 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat meeste er ook niet bewust van zijn, hoop ik
2 plantjes lijken nog een beetje te leven, had er 6 volgens mij.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh maar als er nog groen is dan zou het eigenlijk wel goed moeten komen.. maar nog geen nieuw groen?Ik had er 7 en 4 zijn er doodgegaan (die zaten samen in één pot) maar heb ook echt helemaal geen water gegeven of niks, dus vind dit wel bijzonder. Ga zo nieuwe halen bij de aldi
neequote:Op donderdag 4 april 2019 12:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
de fok gebruiker syndrome
Daar heb je het toch over?
Dit snapt niemand. Vraag me af hoe iemand dit op papier heeft gekregenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:31 schreef Speciale het volgende:
Het locked-in-syndroom of pseudocoma is een neurologische aandoening waarbij bijna alle communicatiemogelijkheden van de patiënt zijn weggevallen waardoor het lijkt alsof hij comateus is. Andere benamingen zijn de-efferente toestand en cerebromedullospinale disconnectie
Ja maar toch durf ik te wedden dat je gewoon lekker je spulletjes aan de kant schuift zodat een ander achter de computer kan werken en zelfs nog je excuses aanbiedt ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar recht hebben en recht houden zijn twee verschillende dingen lieve Myrr
Je kan je aardbeien beter gewoon kopen Hans. Voor 2,80 zijn ze nu in de aanbieding bij de Plusquote:Op donderdag 4 april 2019 12:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 plantjes lijken nog een beetje te leven, had er 6 volgens mij.
Van de zomer bedoel je? Volgens mij moet je het ook een beetje treffen met die plantjes, het is net onkruid, maar er zitten ook vaak slechte tussen. Gelukkig klonen ze zichzelf ook makkelijk, dus je kunt ze vrij eenvoudig stekken
En daarom studeren sommige mensen wel door, en sommige mensen niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit snapt niemand. Vraag me af hoe iemand dit op papier heeft gekregen
In dit geval staat het gewoon online, dus hebben ze het getypt.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit snapt niemand. Vraag me af hoe iemand dit op papier heeft gekregen
Nein, is ook geen lokaal ofzo maar gewoon random computers op schoolquote:Op donderdag 4 april 2019 12:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is daar geen medewerker die dat in de gaten houdt?
Kun je ze niet gewoon wegsturen ofzo? Er over klagen op een forum dat ze hoogstwaarschijnlijk toch niet lezen schiet ook niet op.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, is ook geen lokaal ofzo maar gewoon random computers op school
Als je het gewoon lief vraagt dan maken ze wel plek hoor.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nein, is ook geen lokaal ofzo maar gewoon random computers op school
Nee, na de zomer. Dus ze hebben een half jaar geen water gehad en staan niet in volle grondquote:Op donderdag 4 april 2019 12:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
2 plantjes lijken nog een beetje te leven, had er 6 volgens mij.
Van de zomer bedoel je? Volgens mij moet je het ook een beetje treffen met die plantjes, het is net onkruid, maar er zitten ook vaak slechte tussen. Gelukkig klonen ze zichzelf ook makkelijk, dus je kunt ze vrij eenvoudig stekken
jawel maar ik zit wel al gewoon achter een computer, was gewoon aan het zeiken op mensen die dat deden zonder dat ik zelf nodig hadquote:Op donderdag 4 april 2019 12:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als je het gewoon lief vraagt dan maken ze wel plek hoor.
ah oké, misschien doen ze het nog als het zometeen wat warmer wordt. Wat is dat precies, een aardbei in de vorm van een ananas?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, na de zomer. Dus ze hebben een half jaar geen water gehad en staan niet in volle grond. Alles mag dood (alsnog wel zonde) alleen mn ananas-aardbeiplantje wil ik echt houden
Heb nu moestuin en daar is ook een imker, hoop dat ik nu veel meer aardbeien ga krijgen
Heb jij kloontjes gemaakt
goed ideequote:Op donderdag 4 april 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga frikandellenbroodjes halen, tot zo
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah oké, misschien doen ze het nog als het zometeen wat warmer wordt. Wat is dat precies, een aardbei in de vorm van een ananas?
Hoe groot is je moestuin?
Nee, die had ik verwijderd en daarna waren de plantjes zo goed als dood
Zijn dit albino aardbeien?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, super lekkermaar dat zijn geen zelfbestuivers en allemaal gedoe pufpuf
15 m2, moet nog teeltplan maken en wat een gedoe man tering
oh heeeu, dat hoort toch niethad afgelopen zomer ook bietjes gezaaid en die heb ik serieus pas twee weken terug oid uit mn tuin gehaald en opgegeten. Kon gewoon
wow gekke kleurquote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, super lekkermaar dat zijn geen zelfbestuivers en allemaal gedoe pufpuf
oh heeeu, dat hoort toch niethad afgelopen zomer ook bietjes gezaaid en die heb ik serieus pas twee weken terug oid uit mn tuin gehaald en opgegeten. Kon gewoon
Ziet er prima uit, zoete smaak?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt ook nog frambozen-aardbeien maar dat zijn eigenlijk de originele aardbeien voordat mensen ze gingen verpesten
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
damn mooie foto op aardbeienwiki
wil hier doorheen rennenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
damn mooie foto op aardbeienwiki
ga naar buiten en ga schreeuwenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:49 schreef Speciale het volgende:
Ik wil keihard schreeuwen tegen iedereen
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combinerenquote:
Ik ga niet naar buiten, wat denk je wel nietquote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga naar buiten en ga schreeuwen
[..]
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combineren
is goed wil ook nog naar berlijn een keerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga naar buiten en ga schreeuwen
[..]
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combineren
ik las hoerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
zeer is weg en opeens is iedereen een boer
zeer en ik zijn beide West-Fries, dus boerenleven zit in ons bloedquote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
zeer is weg en opeens is iedereen een boer
Wist niet dat jij geemigreerd wasquote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeer en ik zijn beide West-Fries, dus boerenleven zit in ons bloed
Stop maar weer, gooi je account door shredder en ga aardbeien telenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey zeerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef Speciale het volgende:
[..]
Stop maar weer, gooi je account door shredder en ga aardbeien telen
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wist niet dat jij geemigreerd was
volgens ben je gewoon een kloon van iemand die hier al regulier is maar ik doe net alsof je nieuw bentquote:Op donderdag 4 april 2019 13:04 schreef Speciale het volgende:
Bedankt Der_Mann, ik waardeer je steun
Dat zijn echt de grootste mongolenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens ben je gewoon een kloon van iemand die hier al regulier is maar ik doe net alsof je nieuw bent
ben je ook nog nooit geweest of wil je gewoon nog keerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is goed wil ook nog naar berlijn een keer
oh sorry, had dit wel gelezenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, zoete smaak?
Gewoon alles vol met aardappelen toch
Geen idee, ik verwijder ze meestal omdat het anders zo'n chaos wordt, maar dit jaar laat ik ze lekker zitten. Bieten kan je inderdaad vrij lang laten zitten, maar ergens eet ik dat nooit meer. klaar maken is veel te veel werk
same, maar dan Brabantiaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
hahaha wie weet, ik niet iigquote:Op donderdag 4 april 2019 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens ben je gewoon een kloon van iemand die hier al regulier is maar ik doe net alsof je nieuw bent
zin in pizzaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hahaatjes jij bent ook een speciale zeg
haha jij bent over datumquote:Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hahaatjes jij bent ook een speciale zeg
luister ook metal, metal foreverquote:Op donderdag 4 april 2019 13:16 schreef Speciale het volgende:
[..]
R&P / Schreeuw hier alles van je af
ze hebben hem al gesloten.
Vraag er dan ook niet om.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag niet niet kan niet, thanks voor je nutteloze advies weer
ik vraag niks henkquote:Op donderdag 4 april 2019 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet om.
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:18 schreef Chia het volgende:
@:haags_kwartiertje https://speld.nl/2016/02/(...)ander-altijd-lastig/
Definitely not living but right now we're surviving.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:15 schreef Der_Mann het volgende:
@:HPLC volgens mij heb ik de reddit account van Unites gevonden
https://www.reddit.com/r/(...)/how_are_you_really/
schoonmaken, lang koken, raspen enzo, nee mij te veel werkquote:Op donderdag 4 april 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh sorry, had dit wel gelezenstom
Aardappelen mogen niet want dan verneuk je de grond maar dat is het enige wat niet mag. Pompoen mag ook maar dan heb je gewoon één pompoen op heel je stukje grond.
Ohja jij was van de ORDE EN STRUCTUUR he. En te veel werk, huh wat dan.. is toch vooral wachten
Everyone is just starved for attention here. Fuck how you really are. A more important question is what are you doing? So many people whining about life. How many of you are taking control of your life and how many are searching for a mental disorder diagnosis and some pills they can hide behind instead of pushing themselves? How many of y'all want to have a reason as to 'why not' instead of taking life head on no matter how difficult it is and how shitty you feel. You're all weak. Do something about it!quote:Op donderdag 4 april 2019 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Definitely not living but right now we're surviving.
Beter hou je gewoon je bekquote:Op donderdag 4 april 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Everyone is just starved for attention here. Fuck how you really are. A more important question is what are you doing? So many people whining about life. How many of you are taking control of your life and how many are searching for a mental disorder diagnosis and some pills they can hide behind instead of pushing themselves? How many of y'all want to have a reason as to 'why not' instead of taking life head on no matter how difficult it is and how shitty you feel. You're all weak. Do something about it!
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nuquote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je je act al snel veranderd hebt
Sowieso moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Heb Noel nog nooit op een hoofdletter kunnen betrappen though.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nu
hopelijk is het Noel niet, dat zou mijn respect voor de beste man niet goed doenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nu
Hmm hoezo raspenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
schoonmaken, lang koken, raspen enzo, nee mij te veel werk
hij postte er net nog een hele hoop met verboden woorden erinquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb Noel nog nooit op een hoofdletter kunnen betrappen though.
Misschien mobiel?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte er net nog een hele hoop met verboden woorden erin
laten we het er maar op houden dat ik de laatste keer dat ik ze klaarmaakte toen zat er nog klei allemaal aan en dat ik veel te lang bezig was hihiquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm hoezo raspenkan toch gewoon in stukjes snijden klaar? En schoonmaken, weet niet wat jij doet maar ik doe gewon beetje spoelen met water en dan koken en als ze gekookt zijn kun je ze zo uit hun velletje halen
(xD velletje)
waarom mogen we zo'n kloon niet helemaal de huid vol schelden zodat hij huilend zichzelf opknooptquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat dat is?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom mogen we zo'n kloon niet helemaal de huid vol schelden zodat hij huilend zichzelf opknoopt
Ik verzamel graag input uit de communityquote:Op donderdag 4 april 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vraagt het toch aan jou natnek
ja dat zie ik in mijn notesquote:Op donderdag 4 april 2019 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzamel graag input uit de community
ja maar daar doe je nooit iets meequote:Op donderdag 4 april 2019 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzamel graag input uit de community
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |