ga naar buiten en ga schreeuwenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:49 schreef Speciale het volgende:
Ik wil keihard schreeuwen tegen iedereen
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combinerenquote:
Ik ga niet naar buiten, wat denk je wel nietquote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga naar buiten en ga schreeuwen
[..]
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combineren
is goed wil ook nog naar berlijn een keerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga naar buiten en ga schreeuwen
[..]
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combineren
ik las hoerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
zeer is weg en opeens is iedereen een boer
zeer en ik zijn beide West-Fries, dus boerenleven zit in ons bloedquote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
zeer is weg en opeens is iedereen een boer
Wist niet dat jij geemigreerd wasquote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeer en ik zijn beide West-Fries, dus boerenleven zit in ons bloed
Stop maar weer, gooi je account door shredder en ga aardbeien telenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeer en ik zijn beide West-Fries, dus boerenleven zit in ons bloed
Hey zeerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef Speciale het volgende:
[..]
Stop maar weer, gooi je account door shredder en ga aardbeien telen
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wist niet dat jij geemigreerd was
volgens ben je gewoon een kloon van iemand die hier al regulier is maar ik doe net alsof je nieuw bentquote:Op donderdag 4 april 2019 13:04 schreef Speciale het volgende:
Bedankt Der_Mann, ik waardeer je steun
Dat zijn echt de grootste mongolenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens ben je gewoon een kloon van iemand die hier al regulier is maar ik doe net alsof je nieuw bent
ben je ook nog nooit geweest of wil je gewoon nog keerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is goed wil ook nog naar berlijn een keer
oh sorry, had dit wel gelezenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, zoete smaak?
Gewoon alles vol met aardappelen toch
Geen idee, ik verwijder ze meestal omdat het anders zo'n chaos wordt, maar dit jaar laat ik ze lekker zitten. Bieten kan je inderdaad vrij lang laten zitten, maar ergens eet ik dat nooit meer. klaar maken is veel te veel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |