ah oké, misschien doen ze het nog als het zometeen wat warmer wordt. Wat is dat precies, een aardbei in de vorm van een ananas?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, na de zomer. Dus ze hebben een half jaar geen water gehad en staan niet in volle grond. Alles mag dood (alsnog wel zonde) alleen mn ananas-aardbeiplantje wil ik echt houden
Heb nu moestuin en daar is ook een imker, hoop dat ik nu veel meer aardbeien ga krijgen
Heb jij kloontjes gemaakt
goed ideequote:Op donderdag 4 april 2019 12:38 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga frikandellenbroodjes halen, tot zo
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
ah oké, misschien doen ze het nog als het zometeen wat warmer wordt. Wat is dat precies, een aardbei in de vorm van een ananas?
Hoe groot is je moestuin?
Nee, die had ik verwijderd en daarna waren de plantjes zo goed als dood
Zijn dit albino aardbeien?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, super lekkermaar dat zijn geen zelfbestuivers en allemaal gedoe pufpuf
15 m2, moet nog teeltplan maken en wat een gedoe man tering
oh heeeu, dat hoort toch niethad afgelopen zomer ook bietjes gezaaid en die heb ik serieus pas twee weken terug oid uit mn tuin gehaald en opgegeten. Kon gewoon
wow gekke kleurquote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, super lekkermaar dat zijn geen zelfbestuivers en allemaal gedoe pufpuf
oh heeeu, dat hoort toch niethad afgelopen zomer ook bietjes gezaaid en die heb ik serieus pas twee weken terug oid uit mn tuin gehaald en opgegeten. Kon gewoon
Ziet er prima uit, zoete smaak?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt ook nog frambozen-aardbeien maar dat zijn eigenlijk de originele aardbeien voordat mensen ze gingen verpesten
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
damn mooie foto op aardbeienwiki
wil hier doorheen rennenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
damn mooie foto op aardbeienwiki
ga naar buiten en ga schreeuwenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:49 schreef Speciale het volgende:
Ik wil keihard schreeuwen tegen iedereen
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combinerenquote:
Ik ga niet naar buiten, wat denk je wel nietquote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga naar buiten en ga schreeuwen
[..]
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combineren
is goed wil ook nog naar berlijn een keerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga naar buiten en ga schreeuwen
[..]
is dit in de buurt van Berlijn, moet daar ook nog steeds heen dan kunnen we het combineren
ik las hoerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
zeer is weg en opeens is iedereen een boer
zeer en ik zijn beide West-Fries, dus boerenleven zit in ons bloedquote:Op donderdag 4 april 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
zeer is weg en opeens is iedereen een boer
Wist niet dat jij geemigreerd wasquote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeer en ik zijn beide West-Fries, dus boerenleven zit in ons bloed
Stop maar weer, gooi je account door shredder en ga aardbeien telenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey zeerquote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef Speciale het volgende:
[..]
Stop maar weer, gooi je account door shredder en ga aardbeien telen
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wist niet dat jij geemigreerd was
volgens ben je gewoon een kloon van iemand die hier al regulier is maar ik doe net alsof je nieuw bentquote:Op donderdag 4 april 2019 13:04 schreef Speciale het volgende:
Bedankt Der_Mann, ik waardeer je steun
Dat zijn echt de grootste mongolenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens ben je gewoon een kloon van iemand die hier al regulier is maar ik doe net alsof je nieuw bent
ben je ook nog nooit geweest of wil je gewoon nog keerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is goed wil ook nog naar berlijn een keer
oh sorry, had dit wel gelezenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, zoete smaak?
Gewoon alles vol met aardappelen toch
Geen idee, ik verwijder ze meestal omdat het anders zo'n chaos wordt, maar dit jaar laat ik ze lekker zitten. Bieten kan je inderdaad vrij lang laten zitten, maar ergens eet ik dat nooit meer. klaar maken is veel te veel werk
same, maar dan Brabantiaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
hahaha wie weet, ik niet iigquote:Op donderdag 4 april 2019 13:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens ben je gewoon een kloon van iemand die hier al regulier is maar ik doe net alsof je nieuw bent
zin in pizzaquote:Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hahaatjes jij bent ook een speciale zeg
haha jij bent over datumquote:Op donderdag 4 april 2019 13:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hahaatjes jij bent ook een speciale zeg
luister ook metal, metal foreverquote:Op donderdag 4 april 2019 13:16 schreef Speciale het volgende:
[..]
R&P / Schreeuw hier alles van je af
ze hebben hem al gesloten.
Vraag er dan ook niet om.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag niet niet kan niet, thanks voor je nutteloze advies weer
ik vraag niks henkquote:Op donderdag 4 april 2019 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vraag er dan ook niet om.
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:18 schreef Chia het volgende:
@:haags_kwartiertje https://speld.nl/2016/02/(...)ander-altijd-lastig/
Definitely not living but right now we're surviving.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:15 schreef Der_Mann het volgende:
@:HPLC volgens mij heb ik de reddit account van Unites gevonden
https://www.reddit.com/r/(...)/how_are_you_really/
schoonmaken, lang koken, raspen enzo, nee mij te veel werkquote:Op donderdag 4 april 2019 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh sorry, had dit wel gelezenstom
Aardappelen mogen niet want dan verneuk je de grond maar dat is het enige wat niet mag. Pompoen mag ook maar dan heb je gewoon één pompoen op heel je stukje grond.
Ohja jij was van de ORDE EN STRUCTUUR he. En te veel werk, huh wat dan.. is toch vooral wachten
Everyone is just starved for attention here. Fuck how you really are. A more important question is what are you doing? So many people whining about life. How many of you are taking control of your life and how many are searching for a mental disorder diagnosis and some pills they can hide behind instead of pushing themselves? How many of y'all want to have a reason as to 'why not' instead of taking life head on no matter how difficult it is and how shitty you feel. You're all weak. Do something about it!quote:Op donderdag 4 april 2019 13:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Definitely not living but right now we're surviving.
Beter hou je gewoon je bekquote:Op donderdag 4 april 2019 13:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Everyone is just starved for attention here. Fuck how you really are. A more important question is what are you doing? So many people whining about life. How many of you are taking control of your life and how many are searching for a mental disorder diagnosis and some pills they can hide behind instead of pushing themselves? How many of y'all want to have a reason as to 'why not' instead of taking life head on no matter how difficult it is and how shitty you feel. You're all weak. Do something about it!
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nuquote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat je je act al snel veranderd hebt
Sowieso moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Heb Noel nog nooit op een hoofdletter kunnen betrappen though.quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nu
hopelijk is het Noel niet, dat zou mijn respect voor de beste man niet goed doenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Twijfel een beetje tussen Noel en Drug nu
Hmm hoezo raspenquote:Op donderdag 4 april 2019 13:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
schoonmaken, lang koken, raspen enzo, nee mij te veel werk
hij postte er net nog een hele hoop met verboden woorden erinquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb Noel nog nooit op een hoofdletter kunnen betrappen though.
Misschien mobiel?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij postte er net nog een hele hoop met verboden woorden erin
laten we het er maar op houden dat ik de laatste keer dat ik ze klaarmaakte toen zat er nog klei allemaal aan en dat ik veel te lang bezig was hihiquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm hoezo raspenkan toch gewoon in stukjes snijden klaar? En schoonmaken, weet niet wat jij doet maar ik doe gewon beetje spoelen met water en dan koken en als ze gekookt zijn kun je ze zo uit hun velletje halen
(xD velletje)
waarom mogen we zo'n kloon niet helemaal de huid vol schelden zodat hij huilend zichzelf opknooptquote:Op donderdag 4 april 2019 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat dat is?quote:Op donderdag 4 april 2019 13:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom mogen we zo'n kloon niet helemaal de huid vol schelden zodat hij huilend zichzelf opknoopt
Ik verzamel graag input uit de communityquote:Op donderdag 4 april 2019 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij vraagt het toch aan jou natnek
ja dat zie ik in mijn notesquote:Op donderdag 4 april 2019 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzamel graag input uit de community
ja maar daar doe je nooit iets meequote:Op donderdag 4 april 2019 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik verzamel graag input uit de community
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |