yea want dat verpest de sfeer echt nooit of dat ze ineens half mad wordenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar crack, ben dan een heldin en zeg er wat van.
jammer hè, dat je zo cute bent, en dat de oceanen de diepheid van je ogen benijden, en je glanzende haren meer liefde bezingen dan de snaren van de luitquote:
Dat kanquote:
probeer het eensquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou zal ik je even geruststellen
Wowquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jammer hè, dat je zo cute bent, en dat de oceanen de diepheid van je ogen benijden, en je glanzende haren meer liefde bezingen dan de snaren van de luit
Waarom probeer je onze vrouwen hier te versieren. Wie ben jijquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jammer hè, dat je zo cute bent, en dat de oceanen de diepheid van je ogen benijden, en je glanzende haren meer liefde bezingen dan de snaren van de luit
Dat zou goed kunnenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oeeh Wat zeg je dat gevoeligquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja zeg gewoon van hoi ik moet deze computer even gebruiken. Zie dat je op je laptop zit.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar crack, ben dan een heldin en zeg er wat van.
En dan zeg ik nee, wat dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zeg gewoon van hoi ik moet deze computer even gebruiken. Zie dat je op je laptop zit.
Als ik echt die PC nodig heb dan moet het maar. Was tijdje terug in de bios. Iemand zat op mijn (betaalde) gereserveerde stoel. Die heb ik toen weggestuurd. Ja reageerde ook een beetje sjaggo, maar ik heb een paar dagen eerder die stoelen online gereserveerd, want ik wil gewoon de beste stoelen in het midden voor het schermquote:Op donderdag 4 april 2019 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea want dat verpest de sfeer echt nooit of dat ze ineens half mad worden
Ik werd er wel warm van hoorquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij meent er niks van dat weet ik zeker
Gaat snel vervelen kan ik je zeggenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer he dat ik je kut vol wil spuiten met mijn pretklarinet
quote:
quote:
ben hier vaak genoeg ga niet doen alsof je me niet kent jongquote:Op donderdag 4 april 2019 12:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom probeer je onze vrouwen hier te versieren. Wie ben jij
Ik ook, maar dat is juist met players. Die zeggen de mooiste dingen maar menen er geen kut van en uiteindelijk blijf je eenzaam achterquote:
ik reageerde echt op een hele andere quote maar zie dat mn antwoord wel passend isquote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik echt die PC nodig heb dan moet het maar. Was tijdje terug in de bios. Iemand zat op mijn (betaalde) gereserveerde stoel. Die heb ik toen weggestuurd. Ja reageerde ook een beetje sjaggo, maar ik heb een paar dagen eerder die stoelen online gereserveerd, want ik wil gewoon de beste stoelen in het midden voor het scherm
quote:Op donderdag 4 april 2019 12:06 schreef Crack_ het volgende:
oh wacht, ik heb die quote überhaupt niet gelezen wat geweldig kut
En ik zit gewoon achter een computer dus heb het niet nodig, maar dan is het alsnog gewoon kutga gewoon aan een tafel zitten
Ik ben al eenzaamquote:Op donderdag 4 april 2019 12:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is juist met players. Die zeggen de mooiste dingen maar menen er geen kut van en uiteindelijk blijf je eenzaam achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |