Ik ben soms een beetje borderline, maar ik heb nu al het gevoel dat ik hier wel goed zit dan.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt rt rt
Ik ken je niet maar ik heb nu al het gevoel dat wij het goed met elkaar kunnen vinden
Haha radio 10?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:19 schreef Kiid het volgende:
ZOU JE LACHEN
ZOU JE SCHELDEN
ALS IK JE ZOU VERTELLEN VAN AL DIE TIJD
WAT ZOU JE ZEGGEN
100%quote:Op donderdag 4 april 2019 12:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik ben soms een beetje borderline, maar ik heb nu al het gevoel dat ik hier wel goed zit dan.
okayquote:Op donderdag 4 april 2019 12:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Morgen eindelijk weer eens
Al kan ik niet echt old school tot 12+ liggen aangezien ik nog wel iets moet doen
Mag ik jou oproken?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik het chiller kan maken dan dit
Zeker vriend. 40 uur per week dezelfde nummers luisteren is vervelend dan maar die ouwe tyfuszooi van radio 10quote:
Ga eens aan school werken!!! xDquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je had het wel netter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Arrow classic rock a mattiquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker vriend. 40 uur per week dezelfde nummers luisteren is vervelend dan maar die ouwe tyfuszooi van radio 10
Jonkoquote:Op donderdag 4 april 2019 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kapsalon?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke ik mag het nu echt van de daken schreeuwen!
LUNCHGENOT BESTE GENOT
Mij boeit het welquote:Op donderdag 4 april 2019 12:22 schreef Speciale het volgende:
Hier staat Qmusic op. Niet dat het iemand boeit, maar meld het toch maar even
locked in syndromequote:Op donderdag 4 april 2019 12:23 schreef Speciale het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat kan gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |