Tadic sowieso, die staat ook op scherp.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe maar efkes wisselen Erik.
Kies uit rijtje; Tagliafico, De Jong, De Ligt, Blind, Tadic.
Nou, dat is een grappig verhaal. Hij is namelijk voor Manchester United.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Prima, Manchester city heeft al een bod gedaan
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou, dat is een grappig verhaal. Hij is namelijk voor Manchester United.
Exact dit.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neresgenot
Dolberg >
Tadic <
Sinkgraven >
Tagliafico <
graag
Daar ging Onana ook naartoe, grappig genoeg... Tagliafico was iets te scherpquote:Op woensdag 3 april 2019 22:04 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe danOnana??
Maar sowieso ook altijd terugspelen naast het doel.
Ik zie dit al wel vaker terwijl het zweet tussen mijn bilnaad klotst.quote:
De 100 goals maar halen vanavond.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Des te meer reden nog maar een keertje te scoren
quote:
Had hij ooit een rol dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
LabyRAT zijn rol is echt uitgespeeld hè.
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijnquote:
Tegenover wie? Die dat wel goede aankopen vonden danquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijn
Overmarsquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenover wie? Die dat wel goede aankopen vonden dan
Geen miskopen, missen gewoon minuten op het moment en de selectie is moordend.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijn
Labyrat heeft in het begin best wat kansen gekregen hoor. Liep hij 100x over de achterlijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:16 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen miskopen, missen gewoon minuten op het moment en de selectie is moordend.
Ik hoorde van de week bij VI al dat er intern bij Ajax nu ook al de nodige twijfels zijn over Magallán.quote:
Die jongen heeft ook geen wapens in zijn arsenaal, is een meevoetballertje pur sang.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Labyrat heeft in het begin best wat kansen gekregen hoor. Liep hij 100x over de achterlijn.
Ik zie hem volgend seizoen best kansen krijgen in de plaats van Ziyechquote:Op woensdag 3 april 2019 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Labyrat heeft in het begin best wat kansen gekregen hoor. Liep hij 100x over de achterlijn.
Ik heb weer hardop gelachen om de rq van @FireFox1 (of hoe heet die gozer)quote:
Die is ook niet zo goed in Haxball.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb weer hardop gelachen om de rq van @:Firefox1 (of hoe heet die gozer)
Ik krijg 8x meer schoten tegen en rq niet eensquote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb weer hardop gelachen om de rq van @:Firefox1.
Dat zag je toen bij die trainingskamp al toen De Ligt over hem zei dat hij de indruk had dat het een harde werker en sterke verdediger was. Dan zegt hij eigenlijk dat hij niet kan voetballen en alleen kan beuken.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week bij VI al dat er intern bij Ajax nu ook al de nodige twijfels zijn over Magallán.
Net als wij ouwe reus.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is ook niet zo goed in Haxball.
Ja, die was overigens écht waardeloos vandaag.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb weer hardop gelachen om de rq van @:Firefox1 (of hoe heet die gozer)
Dat soort spelers werken ook nooit bij Ajax, en toch wordt er altijd om geroepen bij een nederlaag. Vermoeiend.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zag je toen bij die trainingskamp al toen De Ligt over hem zei dat hij de indruk had dat het een harde werker en sterke verdediger was. Dan zegt hij eigenlijk dat hij niet kan voetballen en alleen kan beuken.
Ik had weer een mooie eigen goal net jaquote:
Je hebt haxball gemist.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:20 schreef Bugno2 het volgende:
Ik kijk nu ook. Vast een galavoorstelling geweest dit.
De man van het slappe excuus.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die was overigens écht waardeloos vandaag.
En dan doen alsof alles door lag kwam![]()
Voetballen en een paas geven kan je iedereen leren, hopelijk wordt het nog wel wat met hem.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zag je toen bij die trainingskamp al toen De Ligt over hem zei dat hij de indruk had dat het een harde werker en sterke verdediger was. Dan zegt hij eigenlijk dat hij niet kan voetballen en alleen kan beuken.
paasquote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Voetballen en een paas geven kan je iedereen leren, hopelijk wordt het nog wel wat met hem.
Maar ik snap met het intense spel van Ten Hag dat Magallan eerst moet aarden met het spelletje voordat hij veel minuten kan maken.
Domme beukers zijn over het algemeen nauwelijks te upgraden.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Voetballen en een paas geven kan je iedereen leren, hopelijk wordt het nog wel wat met hem.
Maar ik snap met het intense spel van Ten Hag dat Magallan eerst moet aarden met het spelletje voordat hij veel minuten kan maken.
Bottegod kan ver komen anders.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Domme beukers zijn over het algemeen nauwelijks te upgraden.
Juist niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Vergeet Pepegod niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Domme beukers zijn over het algemeen nauwelijks te upgraden.
Welnee. Basistechniek leer je niet meer na je 12e.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een pass over 5 meter geven of naar de zijkant of in de drukte geven als er druk wordt gezet is makkelijker te leren dan een crosspass of steekpass a la Ziyech.quote:
Emmen wil ook overstappen naar echt gras dus zal wel beter worden komende jarenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:24 schreef franske19 het volgende:
Je zou toch op z'n minst verwachten dat een kunstgras veld er voor zorgt dat een bal fatsoenlijk rolt en stuitert maar ook dat is dus niet het geval. Lekker degraderen die kunstgras clubs.
Dan moet je inzicht hebben wie er op dat moment goed vrij staat, anders speel je al snel de verkeerde man in.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een pass over 5 meter geven of naar de zijkant of in de drukte geven als er druk wordt gezet is makkelijker te leren dan een crosspass of steekpass a la Ziyech.
Emmen kan ik weinig kwalijk nemenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Een pass over 5 meter geven of naar de zijkant of in de drukte geven als er druk wordt gezet is makkelijker te leren dan een crosspass of steekpass a la Ziyech.
Hopen dat hij volgens seizoen een kans krijgt.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je inzicht hebben wie er op dat moment goed vrij staat, anders speel je al snel de verkeerde man in.
Ik niet, want dat gaat een hoop punten kosten.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:26 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hopen dat hij volgens seizoen een kans krijgt.
Lekker ongeconcentreerd.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme. Maar +3 doelsaldo nu. Stelletje idioten.
Hopelijk hebben ze ook een Lamprou kakkerlak spandoek meegenomenquote:
Noano, genot.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Noano is ook maar een matig talent zeg
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ook een Lamprou kakkerlak spandoek meegenomen
lanferquote:Op woensdag 3 april 2019 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan toch wel even 10 minuten lanfer je koppie erbij houden zou je denken.
Ja leukquote:Op woensdag 3 april 2019 22:30 schreef Caland het volgende:
2-6 zou wel een leuke uitslag zijn
Alleen kneuzenclubs worden namelijk vernederd met 2-6
0-3 joejoequote:Op woensdag 3 april 2019 22:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon nog op zoek gaan naar nog meer goals.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan toch wel even 10 minuten lanfer je koppie erbij houden zou je denken.
Tegen wie moeten jullie in de beker?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:30 schreef Caland het volgende:
Laten we niet nu al indekkenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ajax zo speelt in Tilburg wordt het een nederlaag.
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welnee johquote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onanoquote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik dacht een verkeerd gespelde Onano. Insta
Doe eens normaal man.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lijkt toch een tweede Fischer te worden zo, zonde.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
Dolberg ook totaal niet gezien tijdens zijn invalbeurt
'Als Ajax op deze manier speelt'quote:Op woensdag 3 april 2019 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
JR is net als die ene PSV'er in PSV-topic die altijd een nederlaag voorspelt.
Misschien is het wat dat betreft goed dat Emmen twee keer heeft gescoord, dan weet Ajax tenminste weer dat ze die wedstrijd niet kunnen verslappen.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je overschat Willem 2 constant.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Grrrrquote:Op woensdag 3 april 2019 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
JR is net als die ene PSV'er in PSV-topic die altijd een nederlaag voorspelt.
Alsof Ajax dan zo speelt als deze laatste 10 minuten. Maar als je heel letterlijk neemt ja als Ajax zo speelt zoals de laatste minuten dan wordt het 2-0.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wat klopt er niet aan mijn stelling?
Anders weten ze dat niet?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien is het wat dat betreft goed dat Emmen twee keer heeft gescoord, dan weet Ajax tenminste weer dat ze die wedstrijd niet kunnen verslappen.
De eerste helft was ook heel matig.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof Ajax dan zo speelt als deze laatste 10 minuten. Maar als je heel letterlijk neemt ja als Ajax zo speelt zoals de laatste minuten dan wordt het 2-0.
Nou, vandaag wisten ze dat blijkbaar niet.quote:
Je lijkt soms net een psver of feyenoorderquote:Op woensdag 3 april 2019 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja ik heb mijn hoop opgegeven. Af en toe laat hij iets zien maar het is niet het niveau wat wij zoeken.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:32 schreef S0nic het volgende:
[..]
Lijkt toch een tweede Fischer te worden zo, zonde.
Hou je Twitch emoticons lekker op Twitchquote:Op woensdag 3 april 2019 22:33 schreef Tyron het volgende:
waar the fuck heb ik zojuist naar gekeken [ afbeelding ]
het omschrijft mijn gevoelens bij deze wedstrijd perfectquote:Op woensdag 3 april 2019 22:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hou je Twitch emoticons lekker op Twitch
Wanneer ik puntverlies voorzie?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je lijkt soms net een psver of feyenoorder
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hou je Twitch emoticons lekker op Twitch
Die niet zo angstig man. Gewoon winnen daarquote:Op woensdag 3 april 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer ik puntverlies voorzie?
Ik zeg het niet voor elke wedstrijd, maar als dat jullie narratief is fijn joh.
Wel zure nasmaak met die blunders en slappe hap op het einde.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Prima overwinning zonder energie te verspelen.
Ach, kan gebeuren. Stond al 0-5 natuurlijk dus wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel zure nasmaak met die blunders en slappe hap op het einde.
Maarja 3 punten en +3 doelsaldo dus dat is wel lekker. Op naar de volgende wedstrijd.
PSV moet nog spelenquote:Op woensdag 3 april 2019 22:38 schreef Themeparktommy het volgende:
http://staatajaxalbovenaan.nl
Fake news
Ze hebben een aardig spitsje, Ajax die al aan Juventus denkt. Geen angst want ik heb er geen invloed op, maar ik voorzie wel wat ingrediënten voor een lastige avond.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die niet zo angstig man. Gewoon winnen daar
Ik word ook moe van dat overspannen gedoe dat we nu zogenaamd voor het eerst in 1418 dagen bovenaan staan.quote:
Dat is ook helemaal niet zo.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word ook moe van dat overspannen gedoe dat we nu zogenaamd voor het eerst in 1418 dagen bovenaan staan.
Wat een domme websitequote:Op woensdag 3 april 2019 22:38 schreef Themeparktommy het volgende:
http://staatajaxalbovenaan.nl
Fake news
Lekker laten gaan ouwe reus. Op naar zaterdag. (verwacht morgen een hele gemakkelijke avond voor PSV)quote:
Ik verwacht voor PSV ook geen problemen morgen en daarna in Arnhem.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker laten gaan ouwe reus. Op naar zaterdag. (verwacht morgen een hele gemakkelijke avond voor PSV)
Moet jij weten.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht voor PSV ook geen problemen morgen en daarna in Arnhem.
Wat een prutsers, houden zich niet eens aan hun eigen regels...quote:Op woensdag 3 april 2019 22:45 schreef GGMM het volgende:
De website is geupdate
[ afbeelding ]
Zijn we daar ook weer van af.
dat stond nergensquote:Op woensdag 3 april 2019 22:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat een prutsers, houden zich niet eens aan hun eigen regels...
"Staat Ajax, met een gelijk aantal gespeelde wedstrijden, bovenaan!?"
Is Jaap niet overal gewoon kaal? #dtvquote:Op donderdag 4 april 2019 18:13 schreef Max23 het volgende:
JaapGod die refereert aan zijn schaamhaar in gesprek met Jan Joost
Hij zegt net van niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Jaap niet overal gewoon kaal? #dtv
Dus nietquote:Op donderdag 4 april 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is Jaap niet overal gewoon kaal? #dtv
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik sla deze wedstrijdjes over hoor
Feyenoord- Heerenveen kan best leuk worden denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begrijpelijk, jij moet nog modden in KLB.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Prima voor op de achtergrond.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die wacht tot hij in de laatste minuut de winnende binnen kan punteren. Iedereen mad.quote:
Benieuwd hoeveel PSV nog voor hem kan krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Lozano toch mee bezig
Die moet je in de zomer verkopen nu je er nog veel geld voor kan vangen.
Dan kan ik weer zeggen dat ik niet mad ben terwijl ik ondertussen de hele buurt in de fik steek.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die wacht tot hij in de laatste minuut de winnende binnen kan punteren. Iedereen mad.
Het is internationaal een bekende speler dus een Depay bedrag moet je er wel uit kunnen halen.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel PSV nog voor hem kan krijgen.
Bergwijn zit ook al in een dipje.
Die speelt alleen nog maar met zijn zoontje op kinder voetbal veld. Past zich ook aan aan zijn niveau.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Lozano toch mee bezig
Die moet je in de zomer verkopen nu je er nog veel geld voor kan vangen.
Ja dat is niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is internationaal een bekende speler dus een Depay bedrag moet je er wel uit kunnen halen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
Als ie het van schieten moest hebben werd de Jong nooit topscorer.
Volgens mij 34 dat met bonussen kan oplopen tot 42. Best een prima bedrag lijkt mij.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is niet zoveel meer tegenwoordig.
Een club als AC Milan of Napoli kan dat ook wel aftikken ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij 34 dat met bonussen kan oplopen tot 42. Best een prima bedrag lijkt mij.
Overmars lacht hier om.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij 34 dat met bonussen kan oplopen tot 42. Best een prima bedrag lijkt mij.
Zo nog Haxball in de rust?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:50 schreef Coco. het volgende:
Het wordt tijd dat PEC scoort, dan wordt dit topic weer levend.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2-0 bij rust is toch voldoende.
Met Van der Hart op doel gaat PSV sowieso wel een keer scoren.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
PEC loopt vanzelf wel een keer in de val.
KEEPERS ALTIJD TEGEN PSV DE WEDSTRIJD VAN HUN LEVEN!quote:Op donderdag 4 april 2019 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Van der Hart op doel gaat PSV sowieso wel een keer scoren.
Waanzin jaquote:Op donderdag 4 april 2019 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Luuk de Jong als topscorer van je competitie.
Dan moet je de boel eigenlijk opdoeken.
Och. Vleminckx werd het ook.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Izak haalt hem nog inquote:Op donderdag 4 april 2019 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie was de meest lachwekkende Ajax topscorer in een seizoen?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siemquote:Op donderdag 4 april 2019 18:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie was de meest lachwekkende Ajax topscorer in een seizoen?
Litmanen en Kluivert allebei met 6 goalsquote:Op donderdag 4 april 2019 18:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schone.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Babel. Topscorer met 9 goalsquote:Op donderdag 4 april 2019 18:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
In 22 potjes, dat valt nog mee.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:00 schreef Zorro het volgende:
Kluivert met 8 overtreft Babel zelfs in lachwekkendheid.
(lol) Waar hangt Badder uit eigenlijk?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Type Frenkie de Jong - BadderHaring
quote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
PEC Zwolle thuis... Die wonen bij Feyenoord en bij Ajax hielden ze het tot de 86ste minuut vol en gingen er bijna met resultaat weg... Nee ik zie dat niet goedkomen vandaag. Ik denk dat vandaag de titelrace beslist zal gaan worden. Kleine kans dat de winnen.
Dat is flauw want in Amerika was het toen midden in de nacht.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten er ook appartementen in het Maasgebouw?
Zal wel een leven hebben.quote:Op donderdag 4 april 2019 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(lol) Waar hangt Badder uit eigenlijk?
Wat doet Scarface88 in Amerika?quote:Op donderdag 4 april 2019 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is flauw want in Amerika was het toen midden in de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |