quote:
Had hij ooit een rol dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
LabyRAT zijn rol is echt uitgespeeld hè.
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijnquote:
Tegenover wie? Die dat wel goede aankopen vonden danquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijn
Overmarsquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenover wie? Die dat wel goede aankopen vonden dan
Geen miskopen, missen gewoon minuten op het moment en de selectie is moordend.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijn
Labyrat heeft in het begin best wat kansen gekregen hoor. Liep hij 100x over de achterlijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:16 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen miskopen, missen gewoon minuten op het moment en de selectie is moordend.
Ik hoorde van de week bij VI al dat er intern bij Ajax nu ook al de nodige twijfels zijn over Magallán.quote:
Die jongen heeft ook geen wapens in zijn arsenaal, is een meevoetballertje pur sang.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Labyrat heeft in het begin best wat kansen gekregen hoor. Liep hij 100x over de achterlijn.
Eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |