Tadic sowieso, die staat ook op scherp.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe maar efkes wisselen Erik.
Kies uit rijtje; Tagliafico, De Jong, De Ligt, Blind, Tadic.
Nou, dat is een grappig verhaal. Hij is namelijk voor Manchester United.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Prima, Manchester city heeft al een bod gedaan
quote:Op woensdag 3 april 2019 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou, dat is een grappig verhaal. Hij is namelijk voor Manchester United.
Exact dit.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neresgenot
Dolberg >
Tadic <
Sinkgraven >
Tagliafico <
graag
Daar ging Onana ook naartoe, grappig genoeg... Tagliafico was iets te scherpquote:Op woensdag 3 april 2019 22:04 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe danOnana??
Maar sowieso ook altijd terugspelen naast het doel.
Ik zie dit al wel vaker terwijl het zweet tussen mijn bilnaad klotst.quote:
De 100 goals maar halen vanavond.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Des te meer reden nog maar een keertje te scoren
quote:
Had hij ooit een rol dan?quote:Op woensdag 3 april 2019 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
LabyRAT zijn rol is echt uitgespeeld hè.
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijnquote:
Tegenover wie? Die dat wel goede aankopen vonden danquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijn
Overmarsquote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegenover wie? Die dat wel goede aankopen vonden dan
Geen miskopen, missen gewoon minuten op het moment en de selectie is moordend.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het aan mij lag niet. Ik wil toch even mijn gelijk halen dat LabyRAT en MagaAIDS miskopen zijn
Labyrat heeft in het begin best wat kansen gekregen hoor. Liep hij 100x over de achterlijn.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:16 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen miskopen, missen gewoon minuten op het moment en de selectie is moordend.
Ik hoorde van de week bij VI al dat er intern bij Ajax nu ook al de nodige twijfels zijn over Magallán.quote:
Die jongen heeft ook geen wapens in zijn arsenaal, is een meevoetballertje pur sang.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Labyrat heeft in het begin best wat kansen gekregen hoor. Liep hij 100x over de achterlijn.
Ik zie hem volgend seizoen best kansen krijgen in de plaats van Ziyechquote:Op woensdag 3 april 2019 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Labyrat heeft in het begin best wat kansen gekregen hoor. Liep hij 100x over de achterlijn.
Ik heb weer hardop gelachen om de rq van @FireFox1 (of hoe heet die gozer)quote:
Die is ook niet zo goed in Haxball.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb weer hardop gelachen om de rq van @:Firefox1 (of hoe heet die gozer)
Ik krijg 8x meer schoten tegen en rq niet eensquote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb weer hardop gelachen om de rq van @:Firefox1.
Dat zag je toen bij die trainingskamp al toen De Ligt over hem zei dat hij de indruk had dat het een harde werker en sterke verdediger was. Dan zegt hij eigenlijk dat hij niet kan voetballen en alleen kan beuken.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week bij VI al dat er intern bij Ajax nu ook al de nodige twijfels zijn over Magallán.
Net als wij ouwe reus.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is ook niet zo goed in Haxball.
Ja, die was overigens écht waardeloos vandaag.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb weer hardop gelachen om de rq van @:Firefox1 (of hoe heet die gozer)
Dat soort spelers werken ook nooit bij Ajax, en toch wordt er altijd om geroepen bij een nederlaag. Vermoeiend.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zag je toen bij die trainingskamp al toen De Ligt over hem zei dat hij de indruk had dat het een harde werker en sterke verdediger was. Dan zegt hij eigenlijk dat hij niet kan voetballen en alleen kan beuken.
Ik had weer een mooie eigen goal net jaquote:
Je hebt haxball gemist.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:20 schreef Bugno2 het volgende:
Ik kijk nu ook. Vast een galavoorstelling geweest dit.
De man van het slappe excuus.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die was overigens écht waardeloos vandaag.
En dan doen alsof alles door lag kwam![]()
Voetballen en een paas geven kan je iedereen leren, hopelijk wordt het nog wel wat met hem.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zag je toen bij die trainingskamp al toen De Ligt over hem zei dat hij de indruk had dat het een harde werker en sterke verdediger was. Dan zegt hij eigenlijk dat hij niet kan voetballen en alleen kan beuken.
paasquote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Voetballen en een paas geven kan je iedereen leren, hopelijk wordt het nog wel wat met hem.
Maar ik snap met het intense spel van Ten Hag dat Magallan eerst moet aarden met het spelletje voordat hij veel minuten kan maken.
Domme beukers zijn over het algemeen nauwelijks te upgraden.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Voetballen en een paas geven kan je iedereen leren, hopelijk wordt het nog wel wat met hem.
Maar ik snap met het intense spel van Ten Hag dat Magallan eerst moet aarden met het spelletje voordat hij veel minuten kan maken.
Bottegod kan ver komen anders.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Domme beukers zijn over het algemeen nauwelijks te upgraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |