Die wacht tot hij in de laatste minuut de winnende binnen kan punteren. Iedereen mad.quote:
Benieuwd hoeveel PSV nog voor hem kan krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Lozano toch mee bezig
Die moet je in de zomer verkopen nu je er nog veel geld voor kan vangen.
Dan kan ik weer zeggen dat ik niet mad ben terwijl ik ondertussen de hele buurt in de fik steek.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die wacht tot hij in de laatste minuut de winnende binnen kan punteren. Iedereen mad.
Het is internationaal een bekende speler dus een Depay bedrag moet je er wel uit kunnen halen.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel PSV nog voor hem kan krijgen.
Bergwijn zit ook al in een dipje.
Die speelt alleen nog maar met zijn zoontje op kinder voetbal veld. Past zich ook aan aan zijn niveau.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is Lozano toch mee bezig
Die moet je in de zomer verkopen nu je er nog veel geld voor kan vangen.
Ja dat is niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is internationaal een bekende speler dus een Depay bedrag moet je er wel uit kunnen halen.
quote:Op donderdag 4 april 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
Als ie het van schieten moest hebben werd de Jong nooit topscorer.
Volgens mij 34 dat met bonussen kan oplopen tot 42. Best een prima bedrag lijkt mij.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is niet zoveel meer tegenwoordig.
Een club als AC Milan of Napoli kan dat ook wel aftikken ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij 34 dat met bonussen kan oplopen tot 42. Best een prima bedrag lijkt mij.
Overmars lacht hier om.quote:Op donderdag 4 april 2019 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij 34 dat met bonussen kan oplopen tot 42. Best een prima bedrag lijkt mij.
Zo nog Haxball in de rust?quote:Op donderdag 4 april 2019 18:50 schreef Coco. het volgende:
Het wordt tijd dat PEC scoort, dan wordt dit topic weer levend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |